Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Heeeey Bolkje welkom! :D

O meid hoe op helemaal die kraamtranen! Maar echt BV is veel makkelijker dan de fles echt! Als het eenmaal loopt is het zo gemakkelijk troosttiet zijn is ook zo fijn. Ik vind het ideaal. In de nacht wakker hup aanleggen! Geen gedoe met een fles maken. Trouwens en nog gefeliciteerd!!! Ja ik was ook onzeker maar als je ziet straks hoe goed hij het doet op jou eigen melk ben je alleen maar trots en reden voor nieuwe tranen! ;)

@ Natascha: Spam trouwjurk wil ik al wel doen maar die het toch pas na de bruiloft lijkt me beter je weet maar nooit!

@ Hier: Zie het topic in de lounge pppffff! Die trol heeft gewoon een andere sluier voor mij besteld!! :(

Maar ook nog iets wel heel leuks ! 2 Dagen na de bruiloft gaan we 9 dagen op huwelijksreis joehoeeeeee hub heeft kosten nog moeite bespaard!! Het is echt kei luxe :D Voel mij echt ff een prinsesje die zwaar verwend word :D

Ik zal ff wat foto's daar van spammen als het lukt. Ik moet nu ff gaan dochter word zo opgehaald ze gaat samen met haar vriendje naar de Efteling te leuk echt! Maar dat is weer voor later ;)

Fijne dag meiden!

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bolkje welkom! Sluit me aan bij Vivian. Ik ga straks even je eigen topic lezen om te zien hoe het nu gaat met jullie.

Vivian, ik las je topic, wat een stom gedoe joh met die sluier, lijkt alsof ze er vanaf wil!

Momof, zwaai!!! Hoe gaat het?

3. Het gaat in 1 woord echt even ellendig. Ben zó boos op onze HA, die me geen neusspray wil voorschrijven :(

4. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Blokje Oohhh nee.

Kun je het nog via een omweg proberen?

5. Nou, gelukkig is ie er toch nog ff achteraan gegaan via de gyn en lk en krijg ik nu toch de spray… pfieww….

Net ook een goed gesprek gehad met de LK van het CB en die gaf aan dat ik ook even alles een plekje moet geven, omdat er zoveel is gebeurt… Even weer contact maken met mijn eigen gevoelens, mijn lichaam enz. Het is niet alleen een technisch verhaal, het heeft ook te maken met mijn gevoelens en frustratie die ik de afgelopen week heb opgebouwd door alles wat er mis is gegaan.

En een stukje angst ook… want als het wél opeens goed gaat, en Toby gaat echt aan de borst drinken, dan krijg ik er ook een stukje verantwoordelijkheid bij dat ik met niemand kan delen… en dat vind ik ergens ook heel eng.

6. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Blokje dat klopt helemaal idd.
    Je moet jezelf er helemaal aan kunnnen overleveren.
    Probeer het positief te bekijken het is juist heel byzonder dat jij de enige bent die je kindje kan voeden. ;)

Fijn trouwens dat je de spray wel krijgt nu.

7. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat je die spray wel krijgt!
    Wat gek he? Ik bel de assistente, leg het probleem uit en zeg dat het op advies van lk is en krijg zonder arts te spreken de spray. Vriendin heeft het bij haar kindje destijds ook geprobeerd te krijgen incl. omwegen en kreeg het niet. Gebruik het nu alleen soms als ik moet kolven maar in de periode dat ze een borst weigerde was het echt heel fijn en heb ik haar dus ook weer aan die borst gekregen na een tijdje.

Bolkje, knuffel meid, het is ook niet niks allemaal. Heb je iemand waar je mee kunt praten?

Daarnet even naar oma geweest, straks naar andere oma en vanavond andijviestamppot eten met zn drietjes. Vorige keer vond I. het erg lekker, bedenk me ineens dat er dan natuurlijk nog wel melk in moet, even de vriezer in duiken zo. Nou ze zal zo wel wakker worden, slaapt alweer 1,5 uur en dan even naar oma.
    Mag ze daar even laten zien hoe snel ze zich verplaatst (en alles uit de kasten wil trekken ;)).
    Vrijdag gaat een vriendin foto's maken voor een kerstkaart van I. en haar nichtje. Ben zoooo benieuwd hoe het eindresultaat wordt, ze maakt hele gave foto's maar natuurlijk wel een uitdaging met 2 baby's die niet stilzitten (het is mij nog niet gelukt om ze tegelijk leuk op een foto te krijgen haha).

8. #3488 bolkje, Nov 12, 2013
    Last edited: Nov 12, 2013
    nou, ik merk dus totaal nog geen verschil :(

Edit: o, nu wel :D In een kwartier 100 cc afgekolfd :D

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Top Bolkje!!! :)

10. vivianbraak

Goed zo Bolkje! :D

@ Arual: Spannend met die kleintjes leuk!!

11. vivianbraak

Hey Meiden hoe is het hier?

@ Hier: Luca is kei ziek ach germ manneke!! Hij heeft oorontsteking arm ventje :( hij heeft vanmorgen toch zo lopen huilen... Ik vind dat toch zo sneu!! Hij ligt nu lekker te slapen.

12. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vivian, ohnee wat sneu!!!
    Heel veel beterschap!!! Zielig.

Hier babynichtje erbij dus ik heb net een boterham gegeten met I. en nichtje slaapt nu.

13. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    @vivian wat sneu voor je mannetje, hoop dat het snel weer beter gaat met de oortjes van je mannetje.

Hier even lekker aan het relaxen. Vanochtend met de kleine meid in de draagdoek naar de buurtsuper geweest. Is wel wennen dat knopen maar ze vindt het prettig en mama ook.
    Verder heeft ons meisje al 6 dagen niet gepoept en lijkt ze er last van te hebben. op advies van de huisarts moet ik dr voor elke voeding een lepeltje olijfolie geven. Maar tot nu toe nog geen resultaat, alleen een hoop windjes.

14. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivian beterschap oorpijn is echt vreselijk.

Arual aahh gezellig nog een kleine erbij.

Mizz bunny. Aiii dat is wel lang he al 6 dagen niet Poepen.
    Maar goed bij bv hoeft dat ook niet per se he.
    Oh ze heeft er nu last van zeg je net. Ik hoop dat het er snel uitkomt.

15. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Jippie we hebben een poepluier. Het was niet een megagrote maar begin is er zullen we maar zeggen. Wel nog een hoop windjes waar mijn meisje hartelijk om kan grijnzen. Das dan wel weer grappig om te zien.

16. vivianbraak

@ Arual: Gezellig!

@ Mizzbunny: Fijn!

@ Hier: Met de neusspray en de zetpillen in het aardig onder controle te houden. Hij is echt niet fit super sneu. Wij blijven lekker binnen en veel knuffelen met Mama :)

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Zo

Ik heb echt ff een tijdje lastig gehad met op de pagina komen omdat mn tests steeds negatief waren etc.
    Nu kan ik jullie een foto showen..
    :D :D :D

AUB niks op fb ofzo hierover! bij jullie allemaal?

Hoe is het hiero?

Kan trouwens melden dat ik sinds 2 weken gestopt ben met de bv!

Attached Files:

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoi Jamie,

Ik kan het niet goed zien maar neem aan dat die positief is haha.
    Gefeliciteerd!!
    Wanneer is de datum?
    Ik zet niets op FB haha
    Wel spannend en leuk!!
    Ging het afbouwen makkelijk en is Quinn er ook happy bij??

Alles goed met de andere dames???

Ik ben ook lang niet geweest.
    Komt er steeds niet van pff.
    Hier alles goed.
    Eva is sinds 1,5 week aan het staan en rond de tafel lopen.Is voor haar een hele mijlpaal omdat ze flink hypermobiel is.Vanmorgen bij de fysio geweest en die was ook enorm trots op ons kleine meisje.
    Kan nu weleens heel snel gaan met staan,lopen ed.
    Ben benieuwd.
    Met de andere kinderen ook alles goed.
    Druk met het sint gebeuren en straks ook weer allebei jarig in december.
    Eva zit nu in de fase dat ze alles zelf wil doen en dan vooral het eten.Ik mag haar gewoon nergens bij helpen met het gevolg dat het een grote puinhoop is whaahh.
    Ze heeft nu een kliederschort en ik leg een plastic zeil onder haar stoel en kijk vooral vaak de andere kant op haha.
    Zag gisteren ook dat ze haar 1ste kies heeft gekregen.Verklaard de snotneuzen en de knalrode wangen en uitslag en trekken aan haar oren.Ze blijft er voor de rest enorm vrolijk bij,kanjer!!

Kom later even terug.
    Ik hoop dat alles goed gaat bij iedereen.

Gr Ingrid.

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Ja positief :D
    whooeiiii

Zou (volgens eigen berekening) 4 augustus uitgerekend zijn!!
    Ja afbouwen ging heel makkelijk eigenlijk. Ondanks dat Quinn er veel van houdt.

Ohh wat goed van Eva!
    Nu komt de fase van alles onderzoeken hahaha.
    Quinn trekt hier alles uit de kasten, jaagt op de honden etc hahaha

Oh die kiezen zijn drama he.. pfoe
    Quinn heeft nu alles door op zijn laatste 4 kiezen na.
    Slapeloze nachten hebben we ervan gehad.. letterlijk pfoe

Nou ja hier dus alleen maar goed nieuws...
    Op Dani dr school na.. wordt hoorndol van die mensen...

Die vinden maar dat ik dani op de ritalin moet zetten omte KIJKEN of dat helpt.. ja daaaaaaaaaaaaaag

20. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Jamie, GEFELICITEERD!! :D

Hoop dat ik snel mag volgen :p

Share This Page