@ Ingrid: Tjee kan mij voorstellen dat je dan even breekt ik kan daar ook niet tegen... Gerem arma Eva... Op zulke momenten is het wel rot dat je moet werken hé! Ik ben ook echt blij dat wij de prikjes hebben verschoven. Ja Luca is echt een grote vent! Hij zit kwa gewicht ook boven aan de curve maar arts zei hij ziet er gezond uit en niet te zwaar kijk daar maar naar ipv de curve hahahaha. Ja Luca heeft ook een hoge wreef maar hij heeft nu twee paar echt goede schoenen. Maar ja blijft veel geld.. Voor de meiden kan ik vaak ook wat leuks scoren bij scapino of zo ( gelukkig! ) Ze hebben alleen beide vorig jaar een paar uggs gekregen die ik overgens spuuglelijk vind en veelste duur maar ja. Maar moet wel gezegd worden ze kunnen ze nu ook nog aan. Nou aftellen is begonnen nog 7 nachtjes!!!!
@Vivian Super duur zeg jeetje.. En ja ons huis is echt te klein aan het worden.. hebben geen kamer voor de aankomende beeb.. Wat een flinke vent die Luca! Quinn is ookal een reusje.. 83 cm en 12 kg.. schoenmaat 20. AAAHHHHH AFTELLEN!!! @Ingrid Och gossie arm meisje... Lekker met dr troetelen.. dan is ze vast zo beter! Beterschap!! @Hier Alles goed! Heb nesteldrang niet normaal maar te weinig energie om op te ruimen Vanmorgen super kotsmisselijk geworden van de koffiegeur terwijl ml koffie aan het zetten was.. Bah bah bah Ben er nog ziek van.. En ik word steeds gekker.. wil zo graag tegen iedereen vertellen dat ons volgende kindje eraan komt.. Wil het eigenlijk met kerst aankondigen.. dan ben ik 8 weken zwanger.. maar ml wil nog even wachten.. Terwijl mijn lijf echt aan het opzetten is.. mijn darmen zijn overstuur en ik heb echt zo'n darmenbuikje.. haahahaha *Geduld Jamie.... Geduld... 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 AAARGGHHHH*
Goeiemorgen @Ingrid, wat zielig voor Eva dat ze zo ziek is.. Knuffel maar lekker met haar vandaag Julian heeft gelukkig (bijna) geen last heeft gehad van die prikken, maar het blijft vervelend @Vivian, oeh spannend! Schiet nu echt op hè? Leuk!! @Jamie, haha kan me voorstellen dat je het aan iedereen vertellen wilt Succes met je nesteldrang, komt vast goed @hier, Julian is iets meer dan 80cm (denk ik, laatste meting is al weer 2 maanden geleden) en weegt bijna 12 kilo. Een stevig kleintje dus met schoenmaat 20 Vannacht heeft hij van 10 tot 2 liggen huilen, arme ziel. Vond hem gistermiddag al wat hangerig. Uiteindelijk geslapen tot half 8 en toen na de ochtendvoeding nog 3 kwartier. Nu is hij bij mijn schoonmoeder, ben benieuwd hoe 'gezellig' hij is, haha. Hier ruikt het inmiddels heerlijk Net speculaascupcakes gebakken voor vanavond, dan vieren we bij mijn ouders sinterklaas voor hun kleinkinderen. Inclusief zwarte piet! Ben benieuwd wat Julian ervan vindt Maar ga nu gauw verder, want moet nog een hoop doen vanochtend/vanmiddag voor ik naar mijn ouders ga. Fijne dag allemaal!!
@ Jamie: Inderdaad nog even geduld uit oefenen!! @ Augutusmama: Aahhh ook al niet lekker! Lekker trouwens jammie!
Ik probeer even bij te lezen maar niet alles blijft hangen. Vivian, sssssspannend!!!!!! Bijna bijna bijna!!! Ingrid, agh wat sneu! Hoe is het nu met Evaatje? Momof, hopelijk ga je je niet te beroerd voelen! Augustusmama, balen van je menstruatie en je ziekige mannetje. Hoe waren je cupcakes en jullie sintfeestje? Hier even moeilijk. Gisteren is besloten mijn lieve opa in slaap te brengen, ben bij hem geweest en heb nog afscheid kunnen nemen toen hij me nog kon horen wat erg emotioneel was. Ben er erg van slag van, Sint vieren laten we even voorbij gaan bij mijn ouders thuis, we komen wel even als familie samen. Hopelijk voor hem gaat het nu snel. Misschien kan ik morgen nog even gaan voor ik gezellig moet gaan doen bij schoonouders. Met I. gaat het goed, over een paar weken alweer een jaar. Ik ben dus even wat meer afwezig op zowel fb als hier. Ik probeer bij te houden wat hier allemaal speelt en denk wel aan jullie.
Thnx meiden. Helaas voor hem wordt hij nog steeds wakker ondanks de medicijnen die hij krijgt. Ik ben vanmorgen met man en I. nog geweest. Hij zou in diepe slaap moeten zijn maar dat is hij niet. Hopelijk duurt het nu niet te lang meer.
@Arual, heel veel sterkte meid. Digi knuf van hier Hier een ziek jongetje en mama ook niet topfit.. Maar hij heeft wel genoten van de pakjesavonden gelukkig
@augustus:vervelend jij en Julian ziek,Beterschap!! @hier:gisteren pakjes avond gevierd. Gezellig maar wel druk. Vind het niet heel erg dat het weer klaar is haha Eva is gelukkig weer goed opgeknapt. Koorts was woensdag helemaal weg.Ze is nog wel aan het hoesten maar komt lekker los en ze is weer helemaal vrolijk en blij. Nu maar eens kijken of T en A uit bed kunnen komen na gisteravond. Zal niet meevallen. Ik breng ze straks met de auto naar school.Hier nog steeds stormen en flinke regenbuien. Gr Ingrid.
@ingrid, dank je! Julian lijkt alweer wat opgeknapt. In elk geval niet meer zo hoge koorts, schrok best wel toen zijn temperatuur ineens zo hard omhoog schoot..
Morge Beterschap voor de zieken blegh is niet normaal hoeveel er ziek zijn en iedereen steekt elkaar razendsnel aan. Hier sneeuwt het haha op de daken blijft het liggen ziet er wel gezellig uit
@augustus:Eva was ook zo enorm heet afgelopen dinsdag.Ze lag gewoon te kreunen omdat ze zich zo rot voelde. Nu vanmorgen is ze wel een beetje mopperig.Alles lijkt los te komen.Het hoesten en allemaal snot wat uit haar neusje komt pff. Vandaag niets op de planning staan dus lekker rustig aandoen zou ik zeggen. @natascha:hier geen sneeuw maar wel een flinke wind en guur en koud.
Dankjulliewel allemaal. Vannacht is onze lieve opa overleden. Ben blij dat hij eindelijk rust heeft, hij wilde zo graag gaan maar ik ben ook zo verdrietig. Ben alleen thuis, heb I maar even wat eerder op bed gelegd want ik ben even gebroken. Zo dankbaar dat ik hem gisteren nog een laatste kus heb kunnen geven, dat hij I. heeft leren kennen, dat ik nog heb kunnen zeggen hoeveel we van hem houden en dat het nu goed is en naar oma kan gaan. I. ging gelukkig meteen lief slapen want ik huil nu echt de ogen uit mijn hoofd. Sorry voor mijn verdrietige post maar ik moest het even ergens kwijt, iedereen werkt hier of is druk en moest even mijn verhaal kwijt.
Arual dikke Knuff meiss. Nou ff die tranen laten gaan dat mag hoor vervelend dat je nu alleen zit. Jammer dat ik niet wat dichterbij woon
Dankjewel! Lief! Belt net een callcenterjuffrouw van onze tv-aanbieder, barst ik me toch in tranen uit. Heb maar even gevraagd of ze na het weekeind terug wilde belden met hun aanbod. Pfff, heb wat make-up opgesmeerd en als I zo wakker wordt gaan we even uitwaaien, moet echt even weg.