Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Heel veel sterkte arual!
    Dikke knuf van hier
    Liefs

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Arual: Gecondoleerd meis heel veel sterkte! Mooi dat je alles nog hebt kunnen zeggen en doen! Dikke knuffel!!!

@ Alle zieken beterschap!

@ Hier: Tante van Jos zijn moeder ligt op sterven kregen wij net te horen.. Zoon zei als ze vandaag of morgen komt te overlijden zorgen wij er in ieder geval voor dat ze niet op woensdag word begraven.. ;) Het leven mensen geluk en verdiet!

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @arual:heel veel sterkte meid!!
    Wat fijn dat je alles nog hebt kunnen zeggen tegen je opa.
    Hij zal nu op een plekje komen waar het rustig en mooi is.
    Laat je tranen maar komen en geef je meisje een lekkere dikke knuff.
    XXX

@vivian:geluk en verdriet liggen soms erg dicht bij elkaar.
    Ik weet nog toen ik van Thijs beviel.Onze boven buurvrouw (43 jaar) lag toen in hetzelfde ziekenhuis.Terminale fase van een niertumor.Ik weet nog dat ik aan haar dacht toen ik op de verloskamer lag.Zij stierf op 18 december en ik beviel in de ochtend van 19 december.Dat contrast was toen ook zo enorm groot.

@hier:Eva is weer goed aan het opknappen.Gisteren was ze wel weer huilerig.Ze heeft momenteel veel tanden die doorkomen.Overal voel ik harde puntjes en ze heeft last van haar oren want zit steeds met haar hoofd te schudden.
    Nu is ze weer aardig de oude.Heeft een grote fles gedronken en 3/4 boterham gegeten.Zal blij zijn als we dit traject wer even voorbij zijn pfff.
    Morgen even flink muffins bakken.
    Anouk is komende maandag jarig (8 jaar).Dus maandag trakteren op school maar we vieren het zondag 15 december en dan ook gelijk voor T zijn verjaardag want die wordt 19 december 10 jaar.
    Ze neemt wel vriendinnen mee voor de lunch en gaan we lekker broodjes met knaks eten.Vrijdag doet ze dan haar kinderfeestje met disco-zwemmen.
    Morgen krijgt ze wel haar cadeau want maandag gaat ml een aantal dagen naar het buitenland.
    Ze krijgt dan haar Furby.Die meid heeft er ondertussen slapeloze nachten van haha.
    Ben ook weer zwaar ongesteld pff.
    Barstende koppijn.Thijs rent alweer rond op het voetbalveld.Heb maar weer even het thermo ondergoed uit de kast gehaald want is lelijk koud op het veld.
    Ga zo kleine meid op bed leggen want was al vroeg wakker.

Tot later.

Gr Ingrid.

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    Vervelend zeg!!!

5. vivianbraak

@ Ingrid: Arme Eva de spuitjes zullen er ook niet aan hebben meegeholpen ! Ik ben trouwens 2 dagen geleden ongesteld geworden! Mijn lichaam werkt blijkbaar mee zodat ik er woensdag vanaf ben ;) Maar Ingrid misschien weet jij dit ik ben normaal altijd heel stipt ongesteld kan echt van de datum uitgaan zeg maar alleen nu is het al 3 keer anders geweest? Weet jij hoe dit kan?

@ Jamie: Dank je!

@ Hier: Tante is er nog wel even afwachten nog.. Gisteren met de oudste naar FC Den Bosch geweest heeft ze een optreden gehad was echt leuk! Sommige zullen het wel gezien hebben op FB. Daarna nog een feestje gehad bij een neef van Jos dus vandaag zit ik mooi in mijn kloffie! :D

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    iid gezien!
    Gaaf :D

@Hier
    Rustig... onze buurman heeft ineens besloten zijn schutting te vervangen..wel fijn, dan hebben wij iig iets minder waar de verkoop van ons huis op kan afketsen hahaha

verder goed hier..
    Dadelijk aan de kerstknutsel!

Begin steeds misselijker te worden en we gaan Vrijdag een avonds weg (Sushi,"stappen" en hotel) dus hoop dat ik dan niet te beroerd ben.
    Begin echt al een darmenbuik te krijgen en aan het eind van de avond ben ik me toch een partij dik!!
    Dus ik zit heel erg te denken aan corrigerend ondergoed?
    Of zou dat kwaad kunnen?

We willen voorlopig niet tegen ml zijn collega vertellen dat we nog een kindje verwachten...

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:dan is wschl je eisprong eerder gekomen en daardoor eerder je menstruatie.
    Gelukkig ben je het nu niet op jullie trouwdag.
    Ik zag de foto's op FB,gaaf hoor!!
    Moeilijk met de tante van Jos zijn moeder.
    Nu echt aftellen.
    Kun je nog een beetje slapen 's nachts?

@jamie:corrigerend ondergoed zal geen kwaad kunnen lijkt mij.In de middeleeuwen deden ze niet anders maar ik zou het gevoelsmatig niet een prettig idee vinden.Ik ben nogal een tuthola met die dingen haha.
    Jijzelf valt het meer op dan dat het ander het doet want jij voelt vanalles in je buik.
    Ik zou gewoon je kleding erop aanpassen.

@hier:blehh echt zwaar ongesteld.Vanmorgen kon ik gewoon niet meer slapen van de buikpijn.Echt vreselijk gewoon pff.
    heb 2 Brufen ingenomen en heb enorme vreetbuien.
    Morgen weer even rustig aan.Ben ondertussen 10 kilo kwijt en wil niet terugvallen in oude en slechte gewoontes.
    Met Anouk vandaag muffins gebakken en leuk versierd voor het trakteren morgen op school.Ziet er gezellig uit.
    Thijs is vandaag als mascotte mee met het 1ste elfal naar een uitwedstrijd.Hartstikke leuk en dan komt die met foto en interview in het regionale sportnieuws.
    Hij was wel zenuwachtig.Is ook wel spannend met al die grote gasten.
    Eva is flink opgeknapt.Is weer net zo vrolijk en blij als altijd en heeft weer een lekker kleurtje op haar wangen.
    Gisteren heeft ml een kunstboom gekocht.Hij is echt mooi en groot.Normaal hadden we altijd een echte maar ieder jaar hangt die na een week.Nu even een flinke investering maar dat haal je er uiteindelijk ook wel weer uit.
    Vanavond slingers ophangen voor anouk haar verjaardag en dan is het weer helemaal gezellie!!

Tot later.

Gr Ingrid

8. vivianbraak

Hey Meiden,

Even een ego berichtje van mij. Tante is gisteren overleden.. Morgen persoonlijk afscheid en dan donderdagochtend begrafenis. Baal wel een beetje maar ja dat is het leven. Ik denk dat Jos donderdag dan alleen gaat is ook nog eens om 10:00 uur in de ochtend en dat is echt vroeg een dag nadat je getrouwd bent! Maar ja en we vliegen vrijdag naar Gran Ganaria dus zal wel even druk zijn.

Vervolgens belt net mijn kapster en visasite af omdat ze ziek is!!! :$ Omg wat een stress ik zit nu morgenochtend bij haar vervanger ...;) Moeten weer opnieuw proef make up en kapsel doen pppffffff!!

Het zal wel goed komen allemaal maar ik BAAL!! Wat een stress zo!

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:ik kan me je stress heel goed voorstellen pff.
    Komt allemaal goed en jullie krijgen een topdag.

Gecondoleerd met tante.
    Komt inderdaad allemaal heel ongelukkig uit.

@hier:bedankt voor alle felicitaties op FB.
    Anouk is zo enorm blij met haar Furby haha.
    Vandaag mag ze hem meenemen naar school.
    Ze is helemaal jarig ook al vieren we het pas komende zondag.
    Zojuist zijn haar 2 beste vriendinnen komen eten en Thijs zijn vriend eet hier altijd standaard mee op maadag dus was nog een drukke bedoening met 6 kinderen aan tafel (incl Eva).
    Vanmiddag komt haar buurmeisje(vriendin) ook nog even buurten en as vrijdag doen we haar kinderfeestje vieren.
    De traktaties waren ook een groot succes.

Ga nu kleine meid naar bed brengen voor haar middag dutje.
    Ze is echt een slaapkopje de laatste dagen.Misschien nog een nawerking van de BMR maar voor de rest is ze super vrolijk en weer lekker opgeknapt.

Tot later.

Groetjes Ingrid.

10. vivianbraak

@ Ingrid: De furby heeft dus officieel intrede gedaan in jullie huis leuk hoor! Gezellig zo'n grote kinderclub aan tafel. Fijn dat Evatje zich weer beter voelt!

Nog 1 nachtje!!! Zit zo op de stoel voor bruidskapsel en make-up. Ben nu echt zenuwachtig!! :D Hoop dat deze vrouw het ook goed kan want anders doe ik mijn make-up morgen zelf.

11. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivian whaaaaa spannend allemaal ik zou op zijn van de zenuwen

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:Is het gelukt met je bruids make-up/kapsel ed?
    Hoe ziet jullie agenda er morgen uit want dan ga ik echt aan jullie denken.
    Spannend!!

Ga weer verder.Zit op het werk.

Doei.

13. vivianbraak

Nou meiden geloof me ik sta stijf !!! :D

@ Ingrid: Vanaf half 10 komt Jos mij ophalen voor de foto's. Maar om 14:00 uur trouwen wij voor de gemeente en om 15:00 uur voor de kerk. Schoonzus is net geweest het al veel versierd zijn de laatste puntjes op de i aan het zetten, zo leeeeeeeuk!!

14. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Had dit berichtje van jou ff gemist..
    Gecondoleerd.

Het zit je ook niet bepaald mee in de voorbereiding geloof ik..
    Balen zeg.

Voor nu: relax... :p het komt vast allemaal goed!
    En alvast een heeeeeeeele fijne dag toegewenst morgen :D

15. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vivian gecondoleerd.
    Logisch dat je stijf staat!!!

Ik wens je alvast een prachtige dag toe morgen!!!

Hier beetje chaotisch, vanmorgen bloemen besteld. Morgen moet het appartement van opa leeg zijn, donderdag de begrafenis. Gelukkig wil een vriendin hier komen oppassen en I. brengen na het bijleggen van mijn opa bij mijn oma zodat we echt met zijn allen zijn na de dienst en begrafenis zelf.
    Verder ben ik snotverkouden, enorme hoofdpijn en I. zit ook helemaal vol met snot en heeft pijn in haar mondje (incl verhoging). Op dit moment heel erg blij dat ik nog borstvoeding geef.

16. vivianbraak

@ Arual: Is het een beetje gelukt allemaal? Hebben we donderdag beiden een begrafenis..

@ Hier: Het is zo ver!!! Ik heb gelukkig heel goed geslapen. Als het morgen lukt post ik nog even een foto :D Anders tot volgende week want wij gaan vrijdag op huwelijksreis. Bedankt voor de felicitaties op FB!!

Liefs Vivian

17. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Geniet ervan!!

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geniet ervan!!!

Alles gelukt hier, om 10.00 halen we hem morgen op en rijden we met hem en de volgauto's langs het oude huis van mijn opa en oma waar ook mijn moeder en oom en tante zijn opgegroeid en wij dus ook veel kwamen tot het verkocht is 2 jaar terug. Zal morgen een moeilijke dag worden maar ik denk wel dat we op een mooie manier afscheid kunnen nemen.

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:Maak er een prachtige dag van.
    Het is koud maar wel helder buiten.
    Wordt fantastisch meid!!

@arual:jij heel veel sterkte morgen met het afscheid nemen van je opa.
    Knuff X.

@hier:het is koud buiten en heeft zelfs gevroren.
    Straks even met Eva naar het dorp wandelen en boodschappen halen.
    John zit nog een aantal dagen in het buitenland.Ik was gisteravond flink moe toen ik thuiskwam.
    Vandaag voor de rest een lekker dagje.T gaat vanmiddag gelijk met een vriendje mee en blijft daar 's avonds eten en dan samen naar de voetbaltraining.
    Anouk mag een vriendin meenemen.Is altijd gezellig met die meiden.
    Even een was ophangen en dan naar buiten.

Fijne dag allemaal.

Gr Ingrid.

20. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @arual, sterkte morgen

@ingrid, geniet van je dagje en je meiden ;)

@hier, stiekem toch een beetje zenuwachtig..;)
    Heb zo een tussentijdse test van autorijden. Hangt niey direct iets vanaf, maar wel spannend dat er nog eentje zit mee te kijken hoe je rijdt en je wel beoordeeld.

Verder al een week last van mijn keel :( en daarbij last van mijn oren. Zucht.

Maar goed, ga ff verder stuiteren en dan lekker autorijden :p

Share This Page