Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Augustusmama succes met je tussentijdse toets

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @augustus:succes met je toets,Ik krijg nog kriebels als ik aan mijn periode van auto rijlessen terug denk haha
    Heb ondertussen al ruim 16 jaar mijn rijbewijs en ik durf best te zeggen dat ik goed kan rijden haha
    Alleen file parkeren is een hilarisch schouwspel opzich.

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden,

Wij hebben een super dag gehad! Helaas hebben wij nog geen foto's had er alleen 1 gemaakt met mijn IPhone. Dus bij deze tot later xxxx

Attached Files:

4. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Prachtig Vivian heel mooi

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoi hoi,

Hoe ist met iedereen?

@arual:hoe was de begrafenis van je opa?

@jamie:alles goed met de zwangerschap?

@vivian:die is vast aan het bijkomen van alle huwelijks stress haha

@natascha:alles goed met je kindjes?

@augustus:ben je weer helemaal opgeknapt?

@hier:gisteren de verjaardag van Thijs en Anouk gevierd.
    Was druk maar wel gezellig.
    Eva was weer het stralende middelpunt.
    Moppie pakt iedereen in met d'r guitige koppie.
    Anouk is een dagje thuis.
    Keelpijn en gewoon niet zo heel erg lekker.
    Ze is nu haar Lego friends in elkaar aan het zetten die ze van oma heeft gekregen.Wel even gezellig.
    Kan ze morgen weer lekker naar school.
    Vandaag even chillen.
    Afgelopen vrijdag ook kinderfeestje gevierd.
    Disco zwemmen was een groot succes.
    Het meest ontspannen kinderfeest in jaren haha
    Nu voor T nog iets verzinnen maar dat doen we pas na de kerstvakantie.

Nu even vaatwasser uitruimen.

Gr Ingrid.

6. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Anouk klinkt als heel gezellig.

Leuk dat disco zwemmen wil ik ook eens met onze oudste gaan doen. Eens uitzoeken wanneer dat is.

Met mijn kids alles goed. Fernando is sinds donderdag over naar alleen een middag slaapje. Dus geen ochtend dutje meer.
    En sindsdien geen gierbuien ever in avond en nacht. Het kan toeval zijn hoor. We zullen het gaan zien. Donderdag mogen we naar het cb. Ben zoo benieuwd naar zijn gewicht en lengte

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    ik eis meer foto'ssss :p :p

@Ingrid
    Jazeker.. alleen dikke keelontsteking en heel erg veel misselijk en moe deze week. Zal een combinatie van zwangerschap en keelontsteking zijn.
    Ben alweer in mn positiebroeken gekropen want mn eigen broeken pas ik niet meer fatsoenlijk.

Leuk dat de kids het leuk gehad hebben :D

@Hier
    Vandaag bij de dierenarts geweest. DA denkt dat onze Jade chronische alvleesklierontsteking heeft. In Januari gaan we bloedprikken. Dan zullen we wel zien.

8. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hoihoi,

Geen zin om te klagen, maar kort samengevat gaat het k*t.
    Zal jullie mijn klaagzang besparen ;)

Mooi om te zien hè? hoe die kleintjes het elke keer weer voor elkaar krijgen om alle aandacht naar zich toe te trekken.

Hier ook, afgelopen zaterdag verjaardag van mijn schoonmoeder gevierd en dan gaan we altijd fonduen. Nou, Julian heeft zich echt voorbeeldig gedragen :D ruim 2 uur in de kinderstoel gezeten zonder te klagen, lekker mee zitten eten en ondertussen maar aandacht vragen (en krijgen) van iedereen.
    Was overigens echt supertrots op hem dat ie zich zo goed gedragen had en zo lief was geweest :)

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @augustus:heb je weer zo'n last van je bekken?
    Vervelend zeg!!
    Beinvloed natuurlijk heel je doen en laten,
    Sterkte meid!!

@hier:gisteren een zieke Eva uit de creche moeten halen.Ik werd eerst om 12.30 gebeld dat ze 40 graden koorts had grrrr,
    's morgens was er niets aan de hand.
    Ze at nog en was vrolijk.Afgesproken dat ze moesten bellen als ze zieker werd en ik zou zelf nog even bellen rond 14 uur maar toen belden ze mij alweer dat ze 40,3 graden koorts had en dat ze toch wel gehaald moest worden omdat ze het een te groot risico vonden.Zelf maar even de huisarts gebeld want ze kwakkelt al 2 weken en kon daar al snel terecht.Weer vrije uren moeten opnemen en nu heeft ze een oorontsteking aan allebei de kanten.Niet al te heftig maar wel dusdanig dat we even gaan behandelen met antibiotica.Verklaart wel haar humeur van afgelopen maandag en het vele schudden met haar hoofd.Ik voelde gisteren bovenin haar mond ook weer een kies doorkomen pfff
    Nu weet ik weer waarom ik het tweede jaar bij T en A destijds behoorlijk zwaar vond.Aan de lopende band ziek en die tanden en kiezen.Vooral A heeft er veel last van gehad.
    Ik baal er dan wel weer van dat ik dan weer mijn collega's moet laten zitten.Ze begrijpen het wel en vinden het niet erg maar ik wel.Ik wil niet zo'n moeder worden die altijd voorrang krijgt omdat ze met een ziek kind zit.John kon ook niet want die zat elders in het land en als je kindje zo ziek is wil je natuurlijk gewoon zelf bij je kindje zijn.Baal er ondertussen wel van kan ik jullie zeggen.Ze voelt zich vandaag wel een stuk beter en morgen gaat ze wel naar de creche en voor morgen heb ik al aangegeven om 15 uur te stoppen.T en A hebben morgenavond kerstdiner en wil ik op tijd thuis hebben en kan Eva ook op tijd worden opgehaald.
    Ik benijd jullie echt weleens dat je dat gedoe niet heb met werken,creche en ziek kind maar ik wil mijn baan gewoon niet opzeggen want ik trek het gewoon niet om hele dagen thuis te zitten maar anderzijds denk je weleens van waar ben ik in vredesnaam mee bezig.Zal straks ook wel weer beter worden maar nu ik er zo middenin zit wordt ik er ook weleens knap moedeloos van.
    Nu genoeg geklaagd.

Hoe zal het met Vivian zijn??
    Ben straks benieuwd naar alle foto's en verhalen.
    Ga zo nog even spullen kopen voor T zijn traktatie want die gaat morgen weer trakteren.Dus heb weer genoeg te doen haha.

Groetjes Ingrid.

10. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @Ingrid, beterschap voor Eva, arme meid.
    Moet wel zeggen dat ik tot nu toe het 2e jaar makkelijker vind dan het eerste jaar. Maar weet natuurlijk nog niet wat er nog komen gaat ;)

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Beterschap met je meissie :(

@Hier
    Morgen kerstdiner, Dani wilde appeltaart maken maar ik vind dt natuurlijk weer niet orgineel genoeg dus ben mini appeltaartjes in cupcake vormpjes aan het maken.. heb 2 testtaartjes in de oven staan.

Heb al een flink aantal dagen keelontsteking.. en heb nu dus echt 0,0 stem meer.. vreselijk!!!

12. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Augustusmama, wat rot knufff

Ingrid, beterschap met Eva. Het klinkt alsof het wel goed voor je is om je eigen ding te hebben maar kan me voorstellen dat het in zulke situaties wel even moeilijk is.

Momof, beterschap!!!

Begrafenis was mooi, best nog wel aardig wat opkomst. We hebben kaarsjes aangestoken, mooie dienst, mooie woorden en is gedragen door alle (klein)zonen. Het was prachtig maar ook erg emotioneel. Verdorie, dacht dit na een week wel te kunnen typen maar het doet me nog heel veel. 's Avonds gaan eten met alle familie en dat was wel heel erg fijn, I. heeft enorm zitten eten van al het lekkers op tafel (en had ook al haar meegenomen eten op) en was erg gezellig.

I. wordt bijna 1, nu bezig met de voorbereidingen, slinger gekocht en ballonnen. We vieren het een paar dagen later met vrienden en op haar verjaardag zelf (tweede kerstdag) met familie.

Vandaag even flink in actie gekomen (was het de afgelopen 2 weken niet echt van gekomen) dus de kerstkaarten zijn verstuurd, er staat weer wat in de koelkast, flink gewandeld vandaag met I. en de hond. Nu aan de voorbereidingen voor kerst/verjaardag.
    Zondag bij vrienden gegeten en dat was erg gezellig. I. heeft inmiddels 3 tanden (eerste kwam vorige week door) en volgens mij gaat de 4e ook nog komen deze week. Ze heeft er snachts wel wat last van en haar neus zit ook helemaal dicht.

Met mij even op en neer, even weinig energie, voel me niet fit en heb eigenlijk zoveel te doen. Man heeft het enorm druk op zijn werk maar is na de kerst een paar dagen vrij.

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
  14. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier met flinke koorts in bed, I. is net een zeehond met haar gehoest. Nog een paar dagen om op te knappen...

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @arual:beterschap meid!!
    Beterschap voor je meissie.

@hier:Eva is alweer aardig opgeknapt.
    Nog 2 dagen ab en dan stop ik ermee.
    Ze grijpt nog wel naar haar oren maar dat zal toch ook met haar kiezen te maken hebben.Ze heeft praatjes voor 10 haha.
    Ieder geval geen koorts meer en ook geen verhoging.

Iedereen alvast welterusten en tot morgen.

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn zeg Ingrid!
    Stomme kiesjes ook.

I. werd net wakker door de pijn van het hoesten en vermoed oorpijn dus een zetpil gegeven. Heb zelf ook oorpijn en eigenlijk doet alles zeer. Maar heb echt veel te veel te doen want nog een paar nachtjes en er moet nog taart komen en eten en gesopt worden en en en... Heb geen tijd om ziek te zijn dus hoop op een wonder.
    Manlief mag nog 2 dagen knallen op het werk en is kerstavond pas laat thuis. Beetje jammer maar is niet anders.

17. vivianbraak

Hey Meiden!

Tjee beterschap allemaal!! Ik lees later even terug. Wij hebben genoten van onze dag en reis het was heerlijk! Nu de drukke dagen voor kerst weer voor de boeg kei leuk allemaal! :)

18. vgg

vgg Bekend lid

Oct 8, 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Zou graag bij dit kletstopic aansluiten. Bij zoon #1 ook lekker gekletst in een soortgelijk topic. Nu zoon #2 aan borstvoeding. Heeft flink wat meer moeite gekost dan bij de eerste (hardnekkige spruw, daardoor kloven en zoontje drinkt heeeeel slordig, alleen liggend voeden gaat soepel, dus buiten de deur is echt nog even irritant. Binnenkort thuis madonnahouding maar weer rustig proberen en hopen dat hij dan minder lucht binnen krijgt, minder knoeit en wat langer voldaan blijft...), maar hij groeit goed en de problemen beginnen weg te trekken, dus ik ben blij.

Voor vandaag wil ik gewoon alleen even mijn oudste achter het behang plakken. Gggrrrr.... soms heb je van die dagen. Hij ligt nu te slapen, dus ik geniet even van de rust. ;)

19. vivianbraak

@ Vvg: Welkom!!! :D

Meiden ik wil iedereen fantastische dagen toewensen! Liefs Vivian

20. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sorry meiden ik ben ff poos wat minder geweest, vorige week vreselijk verkouden en gister de buikgriep en ongie dus me melkproductie is vreselijk terug gelopen. Me tsr komt regelmatig niet op gang. En Fernando is sins gisteravond ook aan de diarree en dat is hij nog nooit geweest. Vandaag lijkt het met mij iets beter te gaan. Dus ik ben nu veel aan het drinke om me productie weer wat aan te sterken.

Share This Page