Man nog niet thuis en ineens aan het spugen . Bah voel me naar... Hmmm zie ook dat ik m'n banner moet veranderen, ze is al een week jarig.
Zo.. Druk geweest.. Ik reageer later wat uitgebreider. Hier alles goed..slaap slecht maar dat hoort erbij denk ik dan.Misselijkheid gelukkig wel over. Ons O&N was gezellig met schoonoudjes,schoonbroer en zn vriendin. De kids zijn om 21:00 naar bed gegaan en zijn netjes op tijd wakker geworden.Quinn is nu nog onder de indruk..loopt steeds rond "BAM" en naar buiten wijzen. Woensdag 1e echo..ben benieuwd!!
Natascha, ben net 3 dagen van m'n ongesteldheid af, dus denk niet dat ik zwanger ben, ook anticonceptie gebruikt. I. is erg mamaplakkerig, net staan stomen boven de wasbak met haar aan m'n benen hangend. Hond logeert bij m'n ouders dus hoef gelukkig niet nu naar buiten. Heb het idee dat m'n holten helemaal vol zitten en mogelijk wat ontstoken, oren zitten dicht. Momof, klinkt gezellig!!! Fijn dat de misselijkheid minder lijkt te worden. Spannend die eerste echo!!! Hebben we vandaag niet een jarige in ons midden? Hiep hiep, hoera!!!!
@jaja hier is de jarige,haha @arual:wat vervelend dat je niet wil opknappen. Misschien komt het ook wel door alle december drukte en dan nog een jarig meisje die 1 jaar is geworden. Kost toch vaak meer energie dan dat je in de gaten hebt. Beterschap!! @jamie:spannend hoor zo'n echo!! Zal vast allemaal in orde wezen. @natascha:ik geef Eva neusspray omdat ze door haar kiezen oorpijn krijgt en dan wordt de druk iets verminderd. Ze trekt best weer regelmatig aan haar oren maar is er verder niet ziek van. Jij ook beterschap met je kleine mannetje!! @vivan:Sterkte vandaag meid!! @hier:vandaag dus jarig whahhh We houden een rustig dagje. John komt vanavond pas thuis want zit in Duitsland. Van de kinderen vanmorgen al een kadootje gekregen. Van Anouk een parfum van de Kruidvat en van Thijs een lekkere douche gel van Dove(op eigen verzoek) en van Eva een mooi knutselwerkje van de creche haha. Vanmiddag komen mijn schoonouders en beste vriendin nog even een bakkie doen dus wel even gezellig. Over een paar weken is John weer jarig en gaan we lekker met zijn 5-en een hapje eten en in de voorjaarsvakantie gaan we een midweekje weg.Heb er nu al zin in. Vanmorgen al vroeg eruit met A naar de handbal.Ze hebben 18-0 gewonnen.Speelden tegen allemaal 1ste jaars maar we hebben een aantal doelpunten toch maar even niet genoteerd anders werd het wel een beetje sneu. Ieder geval weer lekker gespeeld.Eigenlijk had ik vandaag moeten fluiten(scheidsen) maar omdat John onverwacht weg moest ging dat dus niet.Is geen doen met Eva erbij.Vanmorgen wilde ze continue door het veld heen kruipen maar dat kan echt niet want ze zouden haar zo omver lopen. Een echte handenbinder en op deze manier. Ga die kleine meid naar bed brengen. Tot later. Gr Ingrid.
Ingrid gefeliciteerd. Leuke cadeaus zeg. Oohhh handige tip van die neusspray. Haha zo lekker gewonnen met handbal zeg. Dat deed ik vroeger ook altijd op de basisschool en volleybal. Mooie sporten. Nou geniet nog lekker van je dag.
@ Arual: Beterschap! @ Ingrid: Klinkt als een leuke verjaardag! Ik had je al gefeliciteerd ! Lekker dat jullie even weggaan! @ Jamie: Leuk de 1e echo! @ Natscha: Echt naar als hij steeds zo onrustig is... @ Hier: Uitvaart was mooi ik hoop dat mijn vriendin wat rust krijgt nu. Wij hebben een uitje gepland met vriendinnen naar de huishoudbeurs heb er nu al zin in!! Verder geen bijzonderheden. Vandaag even naar Renesse geweest bij onze caravan even de tuin onderhouden. Heb zin in het seizoen!!!
Hoi meiden, Vanochtend even met Julian bij de HA geweest ivm zijn oren. Ze heeft even gekeken en zei dat er wat vocht achter zijn trommelvlies zat, maar (gelukkig) geen ontsteking. Verder hier na wat (relatief) rustigere nachten vannacht weer een onrustige gehad. Julian gedroeg zich dan ook voorbeeldig bij de HA (was hartstikke moe ) Nu net weer wakker, heeft bijna 2 uur geslapen, terwijl hij normaal meestal maar 45 minuten tot een uur slaapt Maar ik hoop dat hij nu zijn 'normale onregelmatige ritme' weer oppakt @Natascha, Gefeliciteerd met je grote kleine man!!
@ Natascha: Gefeliciteerd! @ Hier: Vanmorgen intake zkh gehad ik word 27 Januari geopereerd echt spannend! Krijg wel de kriebels helemaal onder narcose en 6 weken herstellen... Maar gaat vast goed komen! Ik krijg voor de operatie kalmeringstabletten omdat ik toch heel erg gespannen ben ervoor dat is fijn. Jos is 2 weken volledig thuis omdat ik dan echt niks kan doen en vanaf daar zien wij wel weer. Hoe is het hier verder?
Hey Meiden, Hoe is het hier? @ Hier: Luca heeft net zijn laatste prikjes gehad die waren verzet ivm trouwen en huwelijksreis maar tot nu toe nog niks te merken! Hij heeft even gehuild en is nu alweer aan het spelen. Hopelijk blijft dit zo!
Vivian, hopelijk blijft het zo!!! Het spijt me heel erg maar ben even kwijt wat voor operatie het precies was. Heftig hoor! Wel fijn dat Jos dan even thuis kan zijn! Natascha, nog gefeliciteerd met Fernando!!! Hier gaat iets beter maar het is een hardnekkig verkoudheidje/virusje. Momenteel heeft nichtje weer koorts terwijl I. weer snotvrij is dus het blijft lekker rondgaan zo. Ik probeer m'n weerstand nu flink op te krikken. Wil graag weer wat meer onder de mensen en ook eindelijk op kraambezoek bij een vriendin die een kleintje heeft maar waar ik nu liever nog even bij uit de buurt blijf. I. heeft weer een tandje erbij zagen we gisteren. Ze houdt een bijzondere volgorde aan haha, onder had ze nog maar 1 tandje en in plaats van dat de andere voortand is doorgekomen is het tandje aan de andere kant doorgekomen.
Hallo dames Bedankt voor de felicitaties. We hebben een leuke dag gehad en een nog zwaardere nacht. Ik heb Fernando zinn voeding vandaag van 12naar 13.30 verplaatst en die van 16.00 laat ik vallen. Dan nog zit hij op 5 voedingen haha zuiplappie. Ik wil kijken of ik het patroon kan doorbreken van om de 3a4 uur voeden. Misschien gaat hij dan ook snappen dat hij de nacht kan slapen zonder zovaak te drinken. Vivian fijn joh dat de prikken goed zijn gegaan. Arual ik ben ook 3 week aan sukkelen geweest met me gezondheid. Gister waren hier ook veel zieke kids lamlendig van verkoudheid. Arme kids. Pft heb morgen belangrijke afspraak ben zo nerveus. Ga naar de orthodontist.
@Natascha:Nog van harte met Fernando!!! Was me helemaal ontschoten. Zijn ook zulke rare dagen en weken haha Ieuwww naar de orthodontist. Krijg je een beugel of heb je die al? Succes!! @arual:vervelend wanneer je niet lekker wil opknappen.Er gaat momenteel heel veel rond aan virussen. Het is echt de tijd van het jaar. Beterschap meid!! @vivian:Ik weet het ook niet van een operatie??? Sorry!! Gaat het goed met Luca? Geen koorts gekregen na de prikken? @jamie:wanneer is je echo? @augustus:hoe is het met Julian zijn oren? @hier:Alles zijn gangetje hierzo. Eva is momenteel wel onrustig met de avonden naar bed gaan.Hele huilpartijen.Erg vermoeiend en mijn geduld begint dan soms ook wel op te raken.Gelukkig kunnen we elkaar afwisselen. Gisteravond ging ze wel slapen maar was ook doodmoe na een dagje creche. Ben zelf ook niet helemaal in mijn hum.Zwaar ongesteld en heb in januari altijd een beetje last van de blues.Het is allemaal zo grauw op straat en de feestdagen zijn weer voorbij en wil dan gewoon niet helemaal lekker op gang komen. Komt wel weer goed zullen we maar zeggen haha. Tot later.
Hey Meiden, Ik zal het dan wel niet verteld hebben... In ieder geval mijn spieren van mijn buik zijn gescheurd dus mijn buikwand is verzakt al is het minimaal ik vind het vreselijk! Ik krijg dus de 27 e een buikwandcorrectie zoals je ook zit bij obese weet je wel alleen komt het nu door zwangerschap. Is een pittige operatie maar ik laat het maar op mij afkomen. @ Jamie: Grootte nieuws nu ook de wereld in dus, leuk hoor!! Verder alles goed met je? @ Ingrid: Luca heeft dit nu ook als ik hem in bed leg dus ik knuffel hem in slaap en dat gaat heel erg goed gelukkig zal de leeftijd nu wel zijn? @ Natascha: Ik hoop voor jou dat hij het snel door heeft! Geeft jezelf igg een energie boost als je eens kunt doorslapen! @ Hier: Ik merk niks noppes nada van zijn prikjes! Echt super fijn zag er echt tegen op. Maar goed ook Jos en ik gaan vanavond naar de film en borrelen dus komt goed uit! Tot later!
Anouk blegh fernan huilt ook nog steeds elke avond zo vermoeiend. Nou het is een ingewikkeld verhaal. Maar ik krijg dus een slotjes beugel en dan na anderhalf jaar word ik geopereerd en gaan ze mijn onderkaak breken en verlengen. Heel gecompliceerd allemaal daarom zolang over nagedacht. Maar het is nu toch wel nodig want mijn ondertanden bijten in mijn gehemelte.
Vivian ooeeehhh klinkt heftig. Gebeurd niet vaak je dat je buikspieren zich niet herstellen. Wat zou het heerlijk zijn als je geopereerd bent
Vivian, heftig! Maar na een paar heftige weken zul je vast blij mogen zijn met het resultaat! Fijn van Luca, kun je met een gerust hart gaan borrelen! Ingrid, ahhh arme Eva en jij, hopelijk neemt de onrust snel wat af! Natascha, waarom naar de ortho? Ben je al geweest??? Hoe was afgelopen nacht? Momof, mooie echo!!! Ik kwakkel nog een beetje, neus nog wat dicht maar het gaat wel de goede kant op heb ik het idee. Kiespijn neemt ook af dus hopelijk toch geen wortelontsteking (leek er erg op maar kon ook door verkoudheid komen). Was weggewerkt, gedweild en een boodschap gedaan. Vanmiddag nog even de deur uit als het lukt. Zondag is mn moeder jarig dus ook vast een cadeautje gehaald. Afspraak gemaakt voor een kraambezoek, zin in! Iemand had het over de blues... erg herkenbaar in dit seizoen. Paar weken geleden had ik echt een flinke dip. Met I. gaat het goed, ze leert steeds meer nieuwe woordjes, praat veel woordjes na. Ze trekt zich nu veel op tot staan met flink wat blauwe plekken als gevolg. Verder is ze flink plakkerig nog steeds, wil veel knuffelen. Er komt weer een tandje door maar gelukkig niet echt last van. Ik kijk nu naar de tv en zie allemaal kleine vette vingertjes erop staan, daar ga ik nog maar even wat aan doen voor ze wakker wordt, ze probeert nu alles van het beeldscherm te 'pakken' Morgen man vrij dus dan gaan we even gezellig op stap, misshien ergens een broodje eten met zn drieen en boodschappen doen. Zou fijn zijn als er dan niets meer aan het huishouden hoeft te gebeuren!
Hey Meiden! Hoe is het hier? Luca heeft een periode waarin hij nu denkt dat hij met 8,5 uur slaap in de nacht en ongeveer 2 uurtjes slaap overdag wel genoeg heeft! Hoop maar dat het tijdelijk is want ik vind het niet genoeg!! De ontwikkeling gaat verder heel erg goed gelukkig, duplo bouwen gaat ook al heel schattig om te zien. Gisteren heeft hij een grote vrachtauto gehad met vier autootjes erop hij vind het geweldig! Trouwens alles wat wielen heeft en rolt vind hij het einde wat dat betreft echt een jongen best apart die voorkeur.
Hoi! Hier 3 nachten dikke ellende gehad, vannacht heeft ze ingehaald en ruim 13 uur geslapen. Ontwikkeling gaat ook goed, trekt zich steeds meer op en gaat steeds makkelijker. Verder kletst ze veel en wil ze alles zelf doen. Kan nu zelf een beetje met een vork eten (prik hap prik hap). Ik ben een beetje opgeknapt eindelijk . Morgen op kraambezoek bij een vriendin eindelijk, wilde daar niet komen voor op opgeknapt was. Vanmiddag naar mijn ouders en eet daar. Nu wachten op de verzekering van mijn mobiele telefoon want telefoon ging niet meer aan, gelukkig had ik een reserve telefoon. En weer een jarige in ons midden, hiep hiep, hoera!!!