Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    #3681 Momof3, Feb 2, 2014
    Last edited: Feb 2, 2014
    Nou voor mij dus ook.

Had Advies en Meldpunt kindermishandeling gebeld maar die nemen niet zomaar meldingen aan. Ze praatte zijn gedrag min of meer goed.. jaaa want hij had toch sorry gezegd dus besefte dat hij fout zat bla bla bla.

Vervolgens Centrum jeugd en gezin (onderdeel jeugdzorg gebeld). Die zouden mij laten trg bellen door de opvoedingsondersteunster die gekoppeld is aan Dani haar school.
    Ik heb de schoolmaatschijppelijk werkster die de vorige keer alles heeft besproken met ons gesproken en zij gaat het hele dossier aan de opvoed.onderst. geven zodat ze compleet op de hoogte is. Heb ook Dani haar psychotherapeute op de hoogte gesteld. Die heeft zich in een jeugd systeem aangemeld zodat iedereen van de jeugd instanties kan zien dat zij ook betrokken is en ze hebben allemaal toestemming om het met elkaar te bespreken.

Heb vader aangegeven dat ik niet wil dat hij haar slaat etc. (hele whatsapp gesprek staat in mijn andere topic).
    Hij gaf eigenlijk nonchalant aan dat dat klopte maar hij eigenlijk trg sloeg zoals voorheen.

Nu wilde Dani dus komend weekend niet naar vader. Ze was er heel standvastig in. Toen ze elkaar uiteindelijk aan de lijn hadden begon vader: "hou je niet meer van papa? Mis je papa niet dan?"

Toen de antwoorden jawel waren... begon hij : "Ja en dit is de laatste keer dat je zo iets doet,want de volgende keer hoef je helemaal niet meer te komen als je dit weer doet, ben geen pingpongbal".
    "Als je dit weekend komt gaan we lekker film kijken en leuke dingen doen"

Toen heeft ze gezegd dat ze toch maar wel kwam komend weekend. Vind t zo erg voor dr en ik kan dr amper wat tegen doen zolang ze nog "graag" gaat.

Maar er komt een dag waarop zij haar vriendinnen belangrijker gaat vinden en ze niet meer naar hem gaat op de aangewezen weekenden.

ik werk zo hard om haar dr zelfvertrouwen te geven en ik blijf zeggen dat ik 100% achter haar sta en dr voor haar ben!

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een rotsituatie Jamie! Heel veel sterkte ermee. Je bent super bezig, boft met zo'n mama!

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Thnx :) *Bloos Bloos*

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,194
    16,528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoi allemaal,

Hier even weer een berichtje van mij.

@vivian:lukt het allemaal een beetje met herstellen?
    Lijkt me ook lastig als je weinig tot niets kan en mag doen.
    Ben je tevreden met het resultaat?

@jamie:wat een rot situatie met je dochter,
    Sterkte!!

@arual:alles goed met jou en je dochter?

@augustus:eek:ok alles goed?

@natascha:eek:ok alles goed bij jou?

@hier:vorige week een rommelige week gehad.
    Was zelf dinsdag ziek geworden,enorm veel overgeven.Heb me in jaren niet zo rot gevoeld.Toen Eva ook nog flink aan de diarree.
    Gelukkig zijn we allebei weer beter.Ben donderdag ook weer gaan werken want toen voelde ik me alweer veel beter en mijn moeder is voor Eva gekomen want anders had ze naar de creche gemoeten en zit ik ook niet rustig op mijn werk.Toen was het gelukkig al over.
    Komende week wordt hier lekker druk.Ml vliegt over een aantal uren naar Washington en komt pas volgende week woensdag weer thuis dus ik mag de komende 10 dagen flink aanpoten.
    Zie er wel een beetje tegenop.Anouk gaat komende woensdag avond bij mijn schoonouders slapen en Thijs gaat dan in het weekend nog een nachtje logeren.
    Dan heb ik er ieder geval 1 minder en minder geruzie in huis.Die 2 zitten elkaar echt continue op de huid.Wordt er soms echt horendol van pfff,Niet leuk meer!!!
    Ben nu bezig om het eea te regelen voor de voetbal en handbal komende weekend.Ga weer niet met eva aan die koude zijlijn staan en ik wil ook niet continue met haar hoeven sjouwen.
    Gaat wel lukken.
    Komende vrijdag krijg ik voor het eerst een schoonmaakster in huis voor 3 uurtjes.Ben zo blij blij blij.Zij is de vaste hulp van mijn buurvrouw en daardoor weet ik dat ze goed is dus laat maar komen.Voorlopig komt ze om de week 3 uurtjes werken en als alles dan weer een beetje op orde is dan 1x per 3/4 weken maar voorlopig kan ze er tegenaan.
    Ik kom er zelf gewoon niet aan toe en de klusjes worden steeds meer en groter en ik heb er gewoon een bloedhekel aan om te poetsen blehhh.We wonen in een heerlijk groot huis maar daardoor ook veel schoonmaakwerk met 3 verdiepingen dus een beetje hulp is welkom.

Iedereen een fijne dag,

Gr Ingrid.

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Het Meiden!

@ Ingrid: Eerst is even een dikke knuffel voor jou!! Je werkt hebt 3 kids thuis en is je man ook weer weg en je hebt het huishouden alleen ik zeg respect!! Resultaat vind ik erg mooi zal even een foto uploaden. Heeft wel een half jaar nodig om helemaal genezen te zijn maar ben van mijn 'flubber' buik af! ;)

@ Jamie: Goed bezig ! Laat mij ontzettend lastig om in zo'n situatie te zitten! Hij chanteerde haar gewoon emotioneel als ik het zo lees, je houd toch wel van Papa? Brengt haar in een loyaliteitsconflict niet fair! Goed dat je haar zo blijft steunen!

@ Hier: Lisa is voorleeskampioen geworden gaat nu naar de volgende wedstrijd! Leuk hoor. Mijn herstel elke dag gaat het iets beter en kan ik iets meer moet alleen steeds geen rusten. Het is heel gek want je voelt je niet ziek en geestelijk heb je ook nergens last van maar je lichaam voelt dan heel moe aan hahaha. Bizarre gewaarwording maar ik heb absoluut geen spijt!

6. vivianbraak

Mijn drain zit er nog in die mag er vandaag uit!

Attached Files:

7. vivianbraak

En nog eentje!

Attached Files:

8. vivianbraak

Ze staan op zijn kop maar ik weet ook niet hoe dat kan :p Tot later!

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ook respect van mijn kant Ingrid, lijkt me pittig als je man ook geregeld nog eens een aantal nachten van huis is.
    Fijn dat je een hulp in huis hebt gevonden! Fijn als het weer een beetje aan kant is allemaal en je daar niet bij na hoeft te denken nu.

Vivian, wow wat mooi zeg! Flub? Waar??? Jij ligt straks helemaal strak voor je huisje op de camping te zonnen! Gefeliciteerd met de gewonnen wedstrijd van Lisa! Zag het al op fb, super zeg!

Isa was vanmorgen niet helemaal in haar hum, erg plakkerig en moe. Ze heeft ook ineens flinke uitslag bij haar billen en al een paar dagen echt naar kots (sorry meiden) ruikende luiers dus misschien weer tandjes. Dus we zijn maar even lekker in het zonnetje naar de supermarkt en bakker gaan wandelen en na de lunch lekker naar bed gebracht. Verder wat kleine dingetjes geregeld en nu even zitten. Gisteren maar even de auto flink gaan soppen, maar volgens mij had iedereen dat bedacht te gaan doen dus was heel erg druk! Maar mn karretje is weer schoon en meteen maar de garage gebeld voor een beurt want dat had eigenlijk al gemoeten zag ik. Ook mijn nagels even mooi laten maken door mijn zus, super blij mee!
    Zo de keuken een sopje en vanmiddag nog maar even wandelen want het is echt super mooi weer! Goed voor mijn humeur!

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,194
    16,528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoi hoi,

@vivian:ziet er prachtig uit je buik,super!!
    Fijn dat je zo tevreden bent over het resultaat.
    Leuk zeg van Lisa dat ze voorleeskampioen is geworden.Als ze groter worden krijg je allemaal van dit soort dingen,leuk hoor!!

@arual:vies zijn die luiers inderdaad bleehhh.
    Eva had het vorige week ook.Echt een zieke lucht.
    Gaat het alweer beter met Isa?
    Was maandag zeker heerlijk weer.Heb ook flink gewandeld en had het gewoon warm met mijn winterjas haha

@hier:alles zijn gangetje hier.
    Kinderen gedragen zich goed moet ik zeggen.
    Anouk gaar komende nacht bij opa/oma logeren dus hartstikke leuk voor haar en hier wat rustiger in huis.
    Eva gaat heel goed.Is zo'n heerlijk meisje.Ze begrijpt al zoveel.Als ik nu zeg van we gaan slapen dan pakt ze haar speentje en gaat ze zelf al naar de deur en wilt hem zelf open doen.
    Als ik een papiertje heb dan brengt zij hem naar de prullenbak.
    Als ik andijvie heb gekocht voor de cavia's dan gooit ze de andijvie met zak en al in de kooi haha.
    Gisteren stond ze aardappelen in hun kooi te gooien maar dat vond ik een minder goed idee.
    Het is nu gewoon zo'n leuke leeftijd.Lekker van genieten want gaat allemaal veels te snel.
    Straks even boodschappen doen en vandaag een beetje aanlummelen in huis en voor de rest geen verplichtingen.

Jullie ook een fijne dag.

Groetjes!!

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hoi hoi

Nou pff hier niet zo geweldig..
    De keuken loopt allemaal niet zoals verwacht.. stronteigenwijze vent hier die niet inziet dat ik gelijk heb en we gewoon eerder hadden moeten beginnen.. pfff

kan wel janken.. moest gister nog om 16:30 het huis uit met de kids vanwege de herrie en het stof omdat manlief besloot 1 muur te strippen van tegels..
    zit ook gewoon onder de stress uitslag :(

hoe ist verder hierzo?

@Ingrid
    Quinn gaat ook zo super snle.. slim issie! en gehaaid hahaha

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,194
    16,528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @jamie:
    Heb je het over mijn man??
    Ook altijd zo stronteigenwijs en alles op zijn manier willen doen pfff
    Sterkte ermee en komt uiteindelijk wel goed maar ik herken het gevoel.

Groetjes.

13. vivianbraak

Hey Meiden!

@ Ingrid: Schattig hé! Ze praten nog niet veel maar begrijpen volgens mij bijna alles! Ik vind het ook altijd te schattig! :)

@ Jamie: Adem in en uit verbouwingsstress! Wij gaan dit jaar 3,5 meter uitbouwen aan ons huis zal ook de nodige stress mee brengen heb ik eindelijk een woonkeuken want dat wil ik al heel lang. Onze wc beneden word ook vernieuwd dus wij hebben ook nog wat stress ;)

@ Arual: Hoe is het nu met de kleine?

@ Hier: Ik kan steeds iets meer kei fijn want ik kan niet stil zitten. Heb gisteren de badkamer gesopt :) heel rustig aan en heb er bijna de hele dag overgedaan met rust pauzes hahahaha! Vanmorgen gestreken etc dus ik vind het nog niet tegen vallen. Tot later!

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    hahahaha miss een mannenkwaaltje dan :p

@Vivian
    I'm trying im trying..

ik vind t ook niet erg als het goed geplanned is maar dit is gewoon natte vinger werk.. ff gokken hoe het uit gaat pakken..
    Wil gewoon mn kids en honden oppakken en 2 weken ergens gaan logeren hahahaha

Manlief heeft vakantie van 8 feb (6 feb wordt de nieuwe keuken geleverd) t/m 16 feb. 22 Feb vieren we mijn verjaardag hahaha dus dan HOOOOP ik maar dat het klaar is.

Zoo jij hebt er zin in Vivian!
    Zou je niet eens gewoon lekker gaan rusten?

15. vivianbraak

Hey Meiden,

Even een ego bericht.. Mijn vader is vandaag overleden... Mijn oom heeft hem gevonden hij 'zat' op de trap en heeft daar blijkbaar een paar dagen dood gezetten.. Bizar. Ik weet niet wat ik moet voelen het is zo onverwachts ik kan er niet van slapen. Hartstilstand.

Ik ben vandaag heel de dag in de weer geweest mijn buik staat nu op knappen maar dat neem ik maar voor lief.
    Mijn schoonzus is bijna uitgerekend en een slecht moment. Hij word vrijdag al gecremeerd.

Pppfffff.....

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,194
    16,528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Lieve Vivian,

Hier schrik ik heel erg van.
    Heel veel sterkte meid!!

Dikke knuff van ons.

17. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Wat erg Vivian..
    Heel veel sterkte meid!
    Ook van hier een hele dikke knuffel

18. vivianbraak

Dank je meiden ik ga zo maar het uitvaartcentrum even bij hem kijken...

19. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Whow Vivian sterkte meiss. Heel heftig. Hoe ging het in het uitvaartcentrum?

20. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Oh Vivian
    Wat erg!!!!
    Gecondoleerd
    Veel sterkte!!!!!!