Hey Meiden, bizar gewoon geen vader meer. Uitvaart was mooi! Het is allemaal zo snel gegaan maar daar hebben wij bewust voor gekozen want over 3 dagen is mijn schoonzus uitgeteld. Nu het huis en de rest van de papieren regelen etc.
Hoi Vivian, Het besef komt pas later. Nu wordt je geleefd met alles wat er moet worden geregeld en moet worden gedaan. Lijkt mij ook heel onwerkelijk. Mijn vader is overleden toen ik 11 jaar was. Ook een hartstilstand. Leek net een boze droom. Sterkte meid.
Heftig zeg allemaal! Pff Sterkte! Wel mooi dat er wel weer een gelukkig momentje aan komt in je familie! Hoe is het met de rest van de dames?
Ohjee ik heb aardig wat gemist, sorry! Oh wat erg, dacht dat ik eergisteren nog had gekeken . Vivian, gecondoleerd. Oh meid, wat heftig. Sorry dat ik je geen sterkte heb kunnen wensen voor de crematie en dan toch die lieve felicitatie terwijl dat misschien even hard aankwam. Hele dikke knuffel. Momof, wat rot die stress. Herken het niet want mijn man is geen klusser (geeft ook wel eens wat stress hoor). Hier even heel druk gehad, had een scholingsdag gisteren en was dus bezig met de voorbereidingen. Enorm druk weekeind, vanmiddag viert mijn schoonmoeder haar verjaardag en gisteren dus mijn vader. Ben onwijs moe nu maar Nh toch maar in actie komen.
Hoi hoi, @vivian:lukt het allemaal een beetje? Hoe zijn je kinderen eronder dat opa is overleden? @jamie:heb je een voorgevoel bij een jongen/meisje? Ben je dan alweer bijna 20 weken? Gaan snel zeg!! Bij Eva was ik overtuigd van een jongen haha Heb toen nog een extra echo laten maken om te zien of het wel klopte dat het een meisje was. Bij T en A wist ik niet was het werd,Had toch ook zijn charme moet ik zeggen.Bij Eva was het meer uit praktisch oogpunt haha @arual:klinkt allemaal erg druk.Let een beetje op jezelf. @natascha:bij jou ook alles goed? @hier:gaat allemaal best heel goed moet ik zeggen zonder mannetje. De voetbal was gisteren goddank afgekeurd ivm de vele regenval van afgelopen dagen.Vandaag lekker een rustdagje ingepland. Thijs is met een vriendje mee naar de Uithof(schaatsen) en komt pas tegen 17 uur thuis.Anouk heeft me aan schilderen op nummer gezet haha.Deed ik als kindzijnde ook graag dus wel leuk om weer eens te doen.Eva is helaas alweer wakker maar ach... Anouk zit nu te chillen in bad.Straks even naar de supermarkt voor het avondeten en dan is het weekend alweer voorbi Tot later. Gr Ingrid.
@Ingrid Neeeee 16 weken Had een sterk gevoel voor een meisje maar twijfel nu. @rest Wat een drukte heeft iedereen thuis zeg!!
@jamiekee 16 weken,ik dacht al van dat gaat dan wel heel erg snel haha Kunnen ze het dan wel zien met 16 weken? Ik hoorde daar toen nogal eens wisselende verhalen over. @hier:mijn schilderen op nummer is klaar haha Anouk is nu bij het buurmeisje aan het spelen dus die zie ik niet meer voor 6 uur. Ga de spullen even opruimen want Eva trekt steeds de kranten van tafel met al die verfpotjes erbij. Ga zo de storm maar trotseren met die kleine meid. Even een frisse neus halen. Eva heeft al een aantal keren wat losse stapjes gezet en ipv billenschuiven gaat ze zo nu en dan kruipen.Is voor haar een hele prestatie met die hypermobiele heupjes.Ze stapt ook al achter een houten wagentje zóó leuk allemaal. Over 2 weken lekker een midweekje CP in Duitsland.Heb er echt zin in.Lekker ruim huisje,lekker zwemmen,bowlen en weet ik wat nog meer.Even lekker weg met gezinnetje. Kinderen kijken er ook enorm naar uit.Wel helaas 4 uur rijden dus ik hoop dat ze tegen de tijd dat we aankomen elkaar niet om zeep hebben geholpen maar Eva zit als schild tussenin dus misschien scheelt het zucht... Tot later.
Ingrid, ik moet een beetje lachen, mijn zusje (haar naam is hetzelfde als van jouw jongste) zat vroeger ook als schild tussen mij en mijn broertje. Gingen toen nog niet verder dan een paar uur op reis (wel naar Duitsland) maar 2 jaar later wel naar Zuid-Frankrijk, hoe hebben mijn ouders dat volgehouden vraag ik me af haha. Oh kleine uk is wakker, we moeten de deur uit voor een verjaardag!
Haha die auto ritten zijn hier inderdaad een ware verzoeking. Ik hoor het ook regelmatig bij andere ouders. Ik ken een moeder van school en zij hebben 3 jongens.Zij gaan op vakantie naar Italie en de ene helft van de rit zit zij achterin tussen 2 jongens en de andere helft mag vaders het stokje overnemen haha. Zij zegt ook van het is niet leuk maar door al dat gedoe op die achterbank krijg je ook gevaarlijke situaties doordat je continue moet ingrijpen en daarom hebben ze hiervoor gekozen. Deze noodgreep hebben we nog niet hoeven toepassen maar je weet maar nooit en met Eva tussenin gaat het wel een stuk beter want zij is een goede afleiding en houden ze zich nog in door elkaar niet continue te zitten meppen. Wat zijn ze toch leuk die kinderen pffff
Het Meiden, Nou de meeste zullen het op FB wel gezien hebben ik ben Tante geworden! Geweldig wat een geluk! Natuurlijk verdrietig dat onze vader geen Opa meer heeft mogen worden met het geluk is er niet minder om! Wat een wondertje weer! Het is echt een mooi menneke! Kom later even terug om te reageren!
Hoi allemaal, Alles goed met iedereen? Mannetje is vanmorgen weer thuisgekomen en heeft een behoorlijke jetlag. Vanmorgen even geslapen en om 13 uur eruit en kan die vanavond gewoon op tijd gaan slapen. Ieder geval weer fijn dat die thuis is. Eva was gelijk weer helemaal vertrouwd met hem. @vivian:alles goed met jou en je neefje? Hoe ist met de andere dames? Gr Ingrid.
Vivian, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! Wat een emotionele achtbaan zal het zijn. Ingrid, hopelijk trekt je man snel een beetje bij. Fijn dat Eva meteen weer zo vertrouwd met hem was! Moet hij deze week meteen weer aan het werk of is hij nu even thuis? Hier gaat het goed, I. gaat ineens als een speer, sinds een paar dagen trekt ze zich de hele dag op en nu staat ze bijna alleen nog maar, ze loopt ook langs de tafel/bank en stapt over van de tafel en bank. Ik dacht 2 weken terug nog dat ze de komende 3 maanden zeker nog niet zou gaan lopen maar ze gaat nu super snel ineens. Ze kijkt ook vaak door haar beentjes als ze op handen en voeten staat en kruipt echt onwijs snel (tot 2 weken terug gaf ze de voorkeur nog aan tijgeren). Ook zegt ze ineens heel veel nieuwe woorden (bnaan=banaan, bam=boterham zijn favoriet nu), ze doet heel veel dieren na en herkent ook dieren (er stond een verjaardagskaart bij mijn ouders op de kast met een beer dus ze begint ineens te roepen en wijzen 'Deer, deer deer deer! Ze zei altijd beer maar het is nu ineens 'deer' geworden). Als ze een vis ziet op tv/boek of ik vraag wat doet de vis? dan gaat ze zitten blubben met haar mond. Het gaat nu zo snel! Ik merk wel dat ze een beetje van slag is door al die ontwikkelingen, ze zit ongeveer aan me vastgeplakt, zet het regelmatig op een gillen als ik weg loop en ze is in haar slaap ook veel onrustiger en slaapt korter (in de middag maar 1,5 uur en in de ochtend vaak een uur vroeger wakker). Verder ben ik super moe. Morgen is man roostervrij en dan ga ik even bakken voor het afscheid de dag erop van zijn collega's ivm zijn overplaatsing. Ook de weekboodschappen maar even doen en wilde nog even naar de stad. Ohja en ik moet 9.00 naar de dierenarts voor entingen/controle dus helaas geen uitrustdagje morgen.
Hoi hoi, Wat een rust hier. Alles goed met iedereen? @arual:gisteren is mijn man gaan werken want anders zit die ook alleen maar thuis te suffen en knap je ook niet van op.Vandaag is die wel vrij maar heeft van 2 tot 4 uur afgelopen nacht beneden gezeten want was ineens klaarwakker.Vanmorgen kwam die pas 11 uur beneden.Is nu naar het grofvuil om wat oude zooi te lozen en straks moet die wat kabels door het huis trekken dus heeft vandaag genoeg te doen haha Leuk al die ontwikkelingen.Eva is nu bezig met haar 1ste stapjes.Heel wankel en voorzichtig maar het gaat denk ik niet heel lang meer duren voor ze het hele huis doorgaat. Hier voor de rest alles rustig.Ga zo Eva op bed leggen en even een stofzuiger door de woonkamer en voor de rest niks meer doen.Ben aardig moe van de afgelopen week moet ik zeggen. Tot later.
Hey Meiden! Inderdaad rustig hier gaat alles goed! Gisteren weer even bij Nino geweest ik ben helemaal gek op dat ventje! Wat een mopke! Vandaag met Luca naar de speelboederij naar buiten hoeven we niet te gaan je waait hier zo je schoenen uit hahaha. Fijn weekend!
Zal me ff melden Hier van de week flink onrustig geweest, eerst Julian strontverkouden en ik later dus ook en nu begint manlief en Julian flink liggen spoken in de nachten. steeds minstens 2 uur klaarwakker en flink overstuur zo zielig, en niks lijkt te helpen. Vannacht heeft hij gelukkig wel weer 'normaal' geslapen (van 22u tot 7u) ik snap echt niet dat hij het volhoudt met zo weinig slaap, want ik ben doodop na die nachten Maar goed, hopelijk gaat het nu weer de goeie kant op Vandaag drukke dag. 3 jarigen, mijn moeder, het broertje van mijn man en mijn beste vriendin. Lekker handig alledrie op dezelfde dag, haha. Maar goed, vanmiddag naar mijn moeder, einde van de middag door naar zwager en daar gaan we eten en dan volgende week naar mijn vriendin. wat een gedoe, haha. Fijne dag allemaal en tot later!
Augustusmama, jeetje wat sneu! Hier is man ziek, uiteraard wel gaan werken (is ook zijn laatste dag in dat filiaal en hij blijft bijna nooit thuis als hij ziek is. Sinds ik hem ken 1x gebeurd en toen zat hij de hele dag op de wc). Hopelijk worden we niet om en om ziek. Voel me ook niet heel fit maar komt denk ik door mijn ongesteldheid. Isa is wat onrustig, staat ineens overal aan en had dus net mijn draaiende wasmachine gereset want ze stond ineens bij de knoppen. Heel fijn haha.Net even een stukje gelopen maar waaide bijna weg! Morgen vrienden te eten en verder een beetje in huis rommelen.
Augustusmama veel plezier op alle verjaardagen Arual aahh beterschapmijn vent is ook nooit ziek thuis ook 1x gebeurd in de 8jaar dat ik hem ken. Haha balen van je wasmachine goed in de gaten houden voordat er een kookwasje word gedraaid haha. Hier ook druk overdag veel met de kids bezig en ik sport 3 avonden in de week 2x Zumba en 1x core circuit en dat is echt mega zwaar , maar ik vind het heerlijk ben helemaal gesloopt. M aar me lichaam laat resultaat zien. Ben in een dikke maand al bijna 4 kilo kwijt. Dus gaat lekker zo. Als Valentijnsdag verrassing ga ik vnaaf met me vent uit eten en dat is serieus alweer 2 jaar geleden ofzo dus ik kijk ernaar uit heerlijk lekker ff samen. Me schoonouders komen dan bij ons in huis de wacht houden hahaha