Hoi hoi, @natascha:heerlijk gegeten? Is zeker wel een hele tijd geleden,2 jaar foei foei Hier komt het er ook zelden van moet ik zeggen. Zo'n gedoe met oppas regelen. In juni willen we een weekendje weg met zijn tweeen. Anouk gaat dan op handbalkamp en dan komt mijn moeder hier in huis voor Eva en Thijs.Hebben we vorig jaar ook gedaan maar toen maar 1 nachtje en nu willen we 2 nachten. Eens zien of het te regelen is. @augustus:al een beetje aan het opknappen?Kun je altijd zo gammel van zijn met zo'n verkoudheid en dan ook een kind wat in de nacht gaat spoken.Kan aardig opbreken. Beterschap!! @arual:komt me bekend voor dat alles ontregeld is in huis. Eva heeft er ook zo'n handje van haha @vivian:schattig zo'n klein neefje. Dan wordt Luca in ene keer heel groot terwijl die nog heel klein is. @jamie:keukenstress overeefd? @hier:man heeft een flinke jetlag pfff.Hij is 's avonds helemaal kapot maar kan gewoon niet slapen.Echt niet leuk meer.Afgelopen nacht ook maar weer uit bed gegaan en toen om 3.15 in slaap gevallen en dit gaat al een aantal nachten zo.Heeft er nooit eerder zoveel last van gehad.Ik hoop voor hem dat het snel beter zal worden want is niet leuk meer. Hij is nu met Anouk en haar beste vriendin aan het schaatsen op de Uithof.Vorige week was T met een vriendje meegeweest en nu A met haar vader.Kan ze zo van genieten dus helemaal leuk.Eva is lekker aan het rommelen.Loopt veel mee aan het handje dus helemaal leuk.Is ook weer lekker snotterig aan het worden.Hoop dat ze niet teveel last van d'r oren zal krijgen.Voorlopig is ze lekker vrolijk. Nog 2 dagen werken komende week en dan volgende week midweekje weg.Heb er zin in. Vanmiddag nog een verjaardag maar ben daar 3 weken terug ook al geweest.Toen bij vader en nu weer bij moeder.Ouders zijn gescheiden en vieren het dan apart van elkaar.Kijk wel even of ik ga.Met Eva erbij kan ik toch niet rustig zitten want die zit echt overal op en onder en krijg altijd de zenuwen van zo'n tafel vol met hete koffie en thee. Vind ze ook niet erg als we niet komen want dat begrijpt ze ook wel omdat we 3 weken terug ook al zijn geweest en over een paar weken gaan we ook al een avondje stappen. Heb zin in een luie dag vandaag haha Fijne zondag allemaal. Gr Ingrid.
Hoi hoi, Alles goed met iedereen? Hier mooi weer en een lekker zonnetje dus zo lekker naar buiten.Ik ga nog even bij de Etos een kadootje halen voor een hele lieve collega die morgen jarig is. Kinderen lekker weer naar school en Eva heeft lekker 2 uurtjes liggen slapen en zit nu een boterham op te smikkelen. Gisteren toch nog even naar de verjaardag geweest.Man was iets vroeger thuis dus kon mooi even een uurtje gaan.Hij is met Eva boodschappen gaan doen voor het avondeten.Hij vind het ook weleens leuk om met haar te tutten want anders is het ook de hele dag continue mama mama. Voor de rest niets bijzonders te melden.Man heeft afgelopen nacht voor het eerst weer eens normaal geslapen.Weliswaar maar 6 uurtjes maar kon gelukkig weer de slaap vatten.Nu een normale werkweek en kan die weer lekker in het ritme komen. Tot later allemaal.
Ingrid, fijn dat hij eindelijk normaal heeft kunnen slapen! Slaapt Eva nog 2 x? Inderdaad een heerlijk zonnetje nu, toen ik vanmorgen even weg ging regende het een beetje. Augustusmama, gaat het weer beter? Vivian, hoe gaat het met jou en je herstel van je operatie? Momof, al uit de kluszooi? Gisterenavond vrienden te eten gehad, was gezellig. I. heeft zich erg uit zitten sloven, lekker ondeugend. Eten was niet helemaal goed gelukt maar is wel opgegaan. Ze heeft last van haar tanden, zijn er 2 bijna door. Verder is ze erg ondernemend dus ik denk dat ik zo even langs mijn schoonmoeder ga, dan kan ze even uitrazen met andere kinderen (is gastouder). Mijn moeder heeft net de schaar in haar haartjes gezet in haar nek, ze had een flinke mat hangen (enige plek waar echt veel haar zit) dus dat ziet er nu wat verzorgder uit.
Hallo dames. Anouk Oohhh wat fijn dat de jetlag af lijkt te nemen. Arual wou hebben net weer paar dagen tandjespijn erop zitten hoektanden 2en3 zijn er ook door. Nu nog 1 hoektand en dan is de ellende voorbij. Oohhh haartjes knippen moet ik eigelijk ook ff bij fernan doen hij heeft mega, lange plukken achter zijn oren hahaha Verder zijn we druk aan opruimen op zolder we Willen Charlot naar zolder verhuizen. Maar dan willen we er eerst een groot zolderraam in hebben. Dus die bestelle We morgen en dan zodra het raam geleverd word er ook direct in monteren. En dan vloer eruit slopen laminaat erin leggen behang trekken verven etcetera. Dus dan is wel project van 1a2 maand. En dan zodra Charlot over is naar zolder gaat fernan naar haar oude kamer
@ Augustusmama: Tjee heftig zulke gebroken nachten, hoe gaat het nu? @ Aural: Zo dat is fijn dat ze gastouder is! Kunnen ze indd lekker spelen leuk! @ Natascha: Ook aan de verbouwing dus! @ Ingrid: Wat naar dat hij er zo'n last van heeft joh! Het is indd heerlijk weer! Ik zit nu op de iPad in de tuin en Luca is met van alles en nog wat aan het spelen! Love it! @ Hier: Herstel gaat erg goed moet ik zeggen! Ik kan en doe alles eigenlijk weer behalve stofzuigen en dweilen. Wij gaan straks lekker uit eten en naar Frans Bauer en Rene Schuurmans vanavond onze neef hebben er zin in! Heerlijk even op lala muziek! Aannemer komt hier van de week langs dan weten wanneer ze gaan starten met de uitbouw ook de wc word meteen gedaan ook hier straks flink in de zooi maar dan leven wij maar even boven. Straks heerlijk veel ruimte heerlijk! Verder Uuhhhmmmm carnavalsweekend hier een weekendje weg met vrienden hebben een villa gehuurd leuk leuk zin in! Vrijdag nog huishoudbeurs druk druk! Tot later!
Vivian wat fijn zeg dat het herstel zo goed gaat. Haha heerlijk en verbouwing. Ik krijg net van vriendlief te horen we we 2 ramen op zolder krijgen zodat er die tegen elkaar open kunnen zetten. Gaaf hoor een uitbouw haha ach ja dan ook maar direct jullie wc erbij kan beter alles in1x Veel plezier vanavond lekker genieten. Wanneer is het carnaval? Ik heb daar echt helemaal niets mee. Maar heb het ook nog nooit meegemaakt
@arual:dat is dan wel leuk dat je kleine bij andere kindjes kan spelen als je sm zelf gastouder is.Eva vind het ook altijd geweldig op de creche.Ze ziet er leert er veel van.Eva slaapt nog maar 1x per dag.Meestal gaat ze rond 11 uur naar bed en komt dan rond 13 uur eruit en dan 's avonds om 19.30 weer naar bed.Soms draaien we het weleens om,bijv op woensdag.Dan zijn de kinderen smiddags vrij en doe ik smorgens de boodschappen en dan gaat ze smiddags naar bed.Op de creche slaapt ze nog wel 2 x,maar het 2de slaapje wordt steeds korter. @nataschaok lekker aan het verbouwen.Leuk een zolderkamer maken.Succes!! @vivian:veel plezier vanavond en ook ik heb niets met carnaval.Ben ooit weleens met een vriendengroep in Den Bosch geweest maar vond het niet echt heel bijzonder.Iedereen stomdronken en om je heen te hangen haha Was het snel beu. Gelukkig gaat het allemaal goed met je herstel,Lekker hoor!! @hier:heerlijk gewandeld vanmiddag.Had het loeiheet met mijn winterjas en achter de kinderwagen.Lijk wel lente,heerlijk gewoon. T nu lekker naar de voetbaltraining met zijn vader want die traint die jongens dus lekker makkelijk gegeten.Lekker een boterham.Morgen weer een prakkie. Iedereen fijne avond.
Meiden hier word volop carnaval gevierd maar wij doen ook niet mee hoor wij gaan niet voor niks een weekendje weg Naar kinderverhaal gaan wij wel alleen wij hebben de leeftijd gewoon niet meer om de hele nacht te zuipen ! Hahaha. Frans en Rene was leuk gisteravond! Van te voren lekker uit eten geweest even Quality time samen was fijn. Wel heel leuk omdat onze neef samen zingt met Bauer mogen wij back stage Fransje zelf even gezien hij is echt niet zo dom als hij vaak overkomt. Nog wat drink consumpties gekregen daarna het publiek in gegaan. Frans zei blijf gezellig hier ook leuk voor Rene hebben wij niet gedaan. Krijg je lang niet zoveel mee. Maar goed ik heb het weer gehad met het levenslied voor een hele lange tijd Een avondje is een keer leuk maar om nu weer te zeggen we gaan snel weer... En inderdaad Ingrid het is een lente gevoel. Ik geniet er volop van want Luca is echt een buiten kind die moet je niet de hele dag binnen laten want dan word hij echt vervelend lekker laten rovotten!
Hoihoi, Nou de nachten hier zijn nog echt hel ben zelf dus bekaf, terwijl J overdag gewoon doet alsof hij de hele nacht lekker geslapen heeft *zucht* maar goed, het is een F-A-S-E (daar gaan we dan maar vanuit ) @Arual, leuk he? als ze met andere kindjes kunnen spelen. Mijn schoonmoeder is ook gastouder en heeft dus soms op woensdag als J bij haar is ook nog andere kindjes. Vooral één meisje (5 jr) is helemaal gek op J, zo schattig om te zien! @Natascha, slaapt Fernando nu nog bij jullie op de kamer dan? wel spannend dat je grote kleine meid naar de zolder gaat verhuizen @Vivian, ook al verbouwen! hoop dat het allemaal een beetje soepel verloopt! En fijn dat je herstel zo goed verloopt! Heerlijk! @Ingrid, hoe is het met jou en de kinderen? en je man alweer helemaal bij? Vervelend hoor, zo'n jet lag. Maar goed, J ligt nu eindelijk te slapen, maar denk niet voor lang (meestal maar zo'n 3 kwartier tot een uur) dus ik ga ook even languit op de bank.. Heb echt totaal geen energie na die hopeloze nachten...
Augustusmam Knuff voor jou, Oohhh nee hoor fernan slaapt op zijn eigen kamer. Maar die vind ik niet groot genoeg haha en onze dochter wil toch graag op zolder slapen. Dus we schuiven ze beide een kamer door.l Vivian fijn dat je zo heb genoten
@vivian:klinkt als een leuke avond maar dan ben je inderdaad weer even klaar met het levenslied haha Hier stond op het werk pas 100% nl aan en we werden er helemaal kriegel van,Hazes,Bauer,Joling whaaahhh, Gauw op een andere zender gegooid. @augustus:klinkt wel even pittig.Slaaptekort is echt killing.Ik hoop echt dat die kleine weer snel lekker zal slapen.Eva heeft ook zo'n fase gehad van niet willen en kunnen slapen en 's nachts aan het spoken.Was het toen ook helemaal zat.Dan lag je eindelijk en begon ze weer te pruttelen en begon het hele riedeltje weer opnieuw. Is ook weer voorbij gegaan en ze slaapt momenteel geweldig goed.Man kan gelukkig weer goed slapen en is zijn jetlag te boven(gelukkig) @natascha:leuk hoor kamers doorschuiven en iets moois ervan maken. @hier:vandaag gewerkt.Eva lekker gespeeld op de creche.Op de creche heerst waterpokken.Zal je straks zien dat Eva ze volgende week krijgt als we een midweekje weg zijn en dan kan ze dus niet zwemmen.Zou ik wel jammer vinden maar je doet er niets aan(helaas) Is al besmettelijk voordat het zichtbaar is. We wachten het maar af want meer kan je ook niet doen. Voor de rest alles zijn gangetje.Morgen met Eva naar de fysio en kan ze laten zien hoe goed ze vooruit gaat. Vanavond lekker op tijd slapen. Tot morgen!!
@Natascha, o ja dat kan ook nog. haha, leuk hoor! Julian slaapt hier ook op een klein kamertje, maar ik vind het voorlopig nog wel best @Ingrid, ow wat balen, hoop niet dat ze ziek wordt! Maar bij jullie dus volgende week vakantie? Hier is het nu vakantie volgens mij. Succes met Eva bij de fysio! @hier, vannacht ging redelijk. J werd wel wakker. ging ook niet gelijk weer slapen, maar was niet overstuur gelukkig. Hij lijkt 's nachts wel een beetje last te hebben van verlatingsangst. Hoop dat het gauw over gaat. Nu is hij bij mijn schoonmoeder dus ik kan even rustig aan doen. Zou eigenlijk in huis aan de gang moeten, maar heb er echt geen energie voor. Dus ga zo maar even energie verzamelen om boodschappen te doen, dan is dat in elk geval gedaan Fijne dag allemaal!
Oh ik loop weer flink achter hoor pff hahahaha Ik ga echt mn best doen vaker hier te zijn hoor!! Sorrrryyyyyyy
@ Jamie: Dit kan echt niet hoor! Hey meiden, Hoe is het hier? Gisteren verwend door mijn lieverd! Maar dat zullen jullie wel gezien hebben! Gisteren ook nog naar een party geweest ben echt druk de laatste dagen. Luca doet het kei goed echt al een hele vent aan het worden. Gelukkig al tijden geen gebroken nachten meer gehad. Elke dag rond 20:00 uur naar bed tot de volgende ochtend uurtje of 07:30 uur. Knap er helemaal van op!
@Vivian Jaaaa zag t.. mooie tas! @Hier Quinn slaapt alweer 2 dagen goed na zijn uber mega drama nacht laatst. Maar hij is wel hele cold turkey van zijn fiepje af YESSSS Vandaag ben ik 29 jaartjes jong geworden! Ga zo met Dani bakken want ons pap,opa en oma komen straks en dan komt een vriend eten en dan gaan we onderweg naar Uden voor de geslachtsechooooooo zo spannend!!!!
Even ego berichtje, maar hier kun je lezen hoe onze nachten de laatste tijd verlopen: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/498197-ben-onderhand-wanhopig.html#post16620908
Jamie gefeliciteeeeeeeeerd!!! Augustusmama, gisteren nog gelukt allemaal met de boodschappen en het huis? Vivian, ik vind die tas zo gaaf! Heb ook een cowboysbag maar na 6 jaar toch beetje op. Heeft iemand wat energie over voor mij? Echt even concentratie nodig maar het is alsof ik watten in mijn hoofd heb dus ik probeer een opdracht uit te werken maar kom geen steek verder. Vanmorgen even een boodschap gaan doen net voor de bui. Straks ga ik bij mijn zusje eten want man werkt tot laat. Gisteren de hele middag kwijt geweest in de wachtkamer van het academisch ziekenhuis waar ik een afspraak had omdat ik in een research programma zit, pffffff... Het is voor een goed doel maar had mijn tijd wel beter kunnen besteden dat zo lang wachten (en dat terwijl die afspraak al een jaar stond). Even kijken of het zo een beetje droog blijft want moet zo nog even met de hond naar buiten en ik zag dat mijn hema-bestelling opgehaald kon worden. Dat laatste anders maar even met de auto doen. Isa is wel wat onrustig 's nachts maar met een dikke knuffel of even wat drinken snel weer in slaap gelukkig. Er ligt 's ochtends al 2 dagen bloed in haar bedje van een wondje/blaasje in haar mond dat steeds open gaat omdat ze op haar buik slaapt en met haar tandjes er tegenaan komt, zal ook wel gevoelig zijn. Gelukkig geen last van met eten en drinken. Ze loopt nu heel snel en veel achter de loopwagen, ze kijkt er zo trots en blij bij.
@ Augustusmama: Jeetje mina meid!! Ik kan mij voorstellen dat jij er echt helemaal doorheen zit! Ik kan je alleen tips geven wat ik met Luca heb gedaan. Ik zou hem gewoon meenemen naar bed blijkbaar heeft hij er behoefte aan en geef hem ook gewoon de borst. Jullie zijn nu bezig in een negatieve spiraal dat is voor alle humeurs echt niet het beste. Ik snap jou man dat deed Jos ook altijd straks wil hij niet meer in zijn eigen bed. Maar Luca heeft af en toe tussen ons ingelegen en wij hebben geknuffeld met hem als hij het nodig had. Misschien heeft hij indd last van verlatingsangst dan zou ik hem die gerustelling bieden. Echt het komt goed! Het gaat niet allemaal volgens doe stomme boekjes! Volg je gevoel! En nogmaals dat is wat ik zou doen. Sterkte meis en een dikke knuffel!!! @ Jamie: Van de fles af wat bedoel je helemaal of? @ Arual: Ik straal even energie naar jou! Schattig van Isa! Zie het al helemaal voor me.
Dank je wel vivian Ik had natuurlijk kunnen bedenken dat in een (niet) slaap topic er mensen zouden gaan zeggen 'laat maar huilen' Zat ik eigenlijk niet zo op te wachten, want ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt... Ps, heb je ook nog een beetje (veel) energie voor mij?