Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nee meis natuurlijk niet dat snap ik heel goed! Ik kan dat ook nooit hoor! En kijk Luca slaapt nu gewoon goed in de avond rond 20:00 uur naar bed in de ochtend om 07:30 uur eruit. Kan natuurlijk een half uur eerder of later zijn. En in de ochtend gaat hij er om 11:00 uur in en komt er rond 13:30 uur uit. Gewoon lekker je gevoel volgen en de reactie van stoppen met bv slaat ook nergens op! Hoe ging het vannacht?

Nou wij gaan zo met een paar vriendinnen naar de huishoudbeurs! Helemaal zin in! We gaan met de trein kan mij echt niet heugen wanneer ik voor het laatst met de trein ben geweest maar heel kang iig! :)

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,218
    16,581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:succes in de trein.
    Niet verdwalen he' haha
    Veel plezier op de beurs.

Kom later even terug.Moet met T naar de huisarts om even een wratje op zijn teen aan te laten stippen.
    Ben benieuwd of die zich een beetje stoer houdt haha

3. vivianbraak

Hey meiden,

Bedankt! We hebben echt als tieners continue in een deuk gelegen tjonge jonge was kei gezellig! Beurs was ok ik vond niet veel bijzonders en de kleding was al helemaal een ramp allemaal markt kwaliteit. Heb alleen wat make-up en alcohol gekocht! ;) Ach ja we hebben lekker in een restaurantje zitten eten super leuk. Nu weer vroeg op weer van alles te doen vandaag!

Hoe is het hier?

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,218
    16,581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:klinkt gezellie.
    Ben ook weleens(heel lang geleden) met een vriendin op de huishoudbeurs geweest(eens maar nooit weer haha)

Hier ook een drukke dag.Moet vanalles nog doen voor midweekje weg.Zwembandjes Eva kopen en zwemluiers,luiers,waterpokkengel(voor de zekerheid)zetpillen en nog alle andere boodschappen.Moet nog wat pakketjes afgeven bij de TNT dus de komende uren zijn aardig gevuld.
    Man is blij als we opgehoepeld zijn want die heeft een klusproject voor vandaag staan whaaah dus ik ben snel weg hierzo.

Iemand nog iets van Jamie gehoord?
    Had donderdag echo maar nog niets gelezen en ook niet op FB.
    Hoop maar dat alles in orde is.

Tot later.

5. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hoihoi,
    Nachten gaan hier... ehm.. tsja..
    Heb voor voorlopig besloten dat als J overstuur is bij het wegleggen ik hem mee neem in ons bed. En dat gebeurt dus ook.
    Probleem is dat we een onderliggend probleempje hebben, en dat is het gedrag/de houding van mijn man. Beetje ingewikkeld verhaal...
    Maar goed, J moet eerst even zijn slaap inhalen, want overdag slaapt hij meestal max een uurtje.

@ingrid, succes vandaag! Hoop dat je je waterpokkenspul niet nodig hebt!

@vivian, leuk he? De hhb :p

@hier, zo met de trein naar Amersfoort, eerst even de stad in en dan naar mijn vriendin, nog voor haar verjaardag.

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuf voor jou Augustusmama!

Vivian, klinkt als een geslaagde dag.

Jamie, waar ben je???

Ingrid, gelukt allemaal vandaag?

Vanmorgen afgesproken met een groep mama's die allemaal rond dezelfde periode zijn bevallen en de kindjes hebben lekker kunnen spelen. Was erg leuk.
    I. heeft in de auto geslapen en ik ben meteen met mijn zus op pad gegaan om jurkjes voor 2 kleine meisjes te bekijken voor de trouwerij van mijn broer.
    Man is naar een feest vanavond en ik ga nog even aan de slag met dingen die ik dit weekeind nog wilde doen. Morgen lekker eten bij mijn broer samen met mijn zus, aanhang en de kids.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,218
    16,581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zag op FB dat Jamie een zoontje erbij krijgt.
    Dat wordt lekker druk de komende jaren met 2 vechtende jongens haha geweldig!!!

Gisteren alle boodschappen gehaald maar ik denk dat ik straks toch een ander badpakje voor Eva erbij zal kopen.Lijkt toch een beetje krap te worden.
    Nu nog even langs opa/oma en dan inpakken.
    Hebben er zin.

Kom vandaag nog even reageren op iedereen.

Groetjes.

8. vivianbraak

Hey Meiden,

@ Ingrid: Leuk! Wij gaan met vrienden aanstaand weekend een lang weekend weg naar de Ardennen ook veel zin in! Ken het ingepak pppffff ;)

@ Augustusmama: Gaat het beter nu hij in bed mag? Ik snap je man dat kom die van mij ook .. ;)

@ Arual: Leuk! Zie het al helemaal voor me al die kleine boefjes!!

@ Ingrid: Gefeliciteerd!!! Wel makkelijk kan alles van Quinn over! :D Geniet ervan meis!

9. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @Arual, ahh wat leuk een mama-meeting! Was dat met mama's van hier of uit jouw buurt?

@Ingrid, fijne vakantie! Geniet ervan :)

@Vivian, het gaat redelijk. Van het weekend redelijk geslapen, maar vannacht weer behoorlijk lopen spoken helaas.
    Vandaag dus maar even rustig aan doen

Verder hier, zaterdag echt super gezellig gehad bij mijn lieve vriendin! Echt zo leuk, haar man is Grieks en spreekt nog niet zo goed nederlands. Op een gegeven moment wilde hij even een spelletje doen met Julian op de tablet zegt hij : kom es hier Julian! Klonk echt zooooo leuk, hahaha.
    Voor de rest, ga de keuken opnieuw indelen. Hebben een nieuwe prullenbak besteld en die komt vandaag 'tussen 8.30 en 21.30' weet dus nog niks.. echt heel irritant.

10. vivianbraak

@ Augustusmama: Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Maakt toch dat je de nacht wat meer 'aankan' of niet? Inderdaad lekker bezorgtijden! Kan je mooi de hele dag of wachten...;)

11. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Ja dat wel, maar toch zit zijn 'slaapgedrag' me niet helemaal lekker, maar weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet..
    Bezorger is inmiddels geweest. Hij was zo vriendelijk om niet aan te bellen, ik blij, want Julian lag net te slapen (hij slaapt beneden ivm mijn rugklachten)

12. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Even ego (ja alweer ;) )
    Maarre.........

13. vivianbraak

Whhhaaaaaa gefeliciteerd!!!! :D:D

Nog meer slapeloze nachten! :p

14. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Dank je! :D Ow, ik kan het bijna niet geloven, maar als je dit ziet, dan moet ik wel ;) :D :D

15. vivianbraak

Super leuk meis!! Echt nogmaals gefeliciteerd! :D Herkenbaar test nog eens een test hahaha!

16. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Om eerlijk te zijn.., mijn man vond de test niet duidelijk genoeg en wilde persé de digitale doen.
    En dat vond ik natuurlijk heeeeel vervelend :p haha

Begin het nu eindelijk te beseffen! Ben echt zoooooo blij! :D

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Iedereen
    Dank je wel!!!

@Vivian
    Nee zijn speen/fiep :D

hahaha ik zag de fotos ja :D

@Augustusmama
    Laten huilen doe ik ook niet.
    We hebben wel een fase met drama nachten gehad. Uiteindelijk hielp alleen naast zijn bed gaan slapen tot hij sliep en dan weggaan want meneer had in ons bed niet genoeg ruimte hahaha

AAAAAHHHH GEFLICITEEEEERDDDDD

@Ingrid
    we hielden het geheim op fb.. zaterdag vierde ik mn verjaardag en wilde het geslacht dan pas bekend maken :D

@Arual
    HIIEEERRRR Super super super druk weekend gehad.. zondag stortte ik ook letterlijk in.

@Slaapproblemen
    Slaapproblemen zijn zoooo ontzettend klote.. vooral omdat je er zo weinig aan kan doen. Denk dat het beste is om het maar gewoon te omarmen, dan wordt het vanzelf ietjes minder frusterend...
    Althans dan hebben we hier gedaan en toen het voorbij was weer gewoon genoten van de nachtrust.

Ja we krijgen een zoon.. maar ik ga zo vreselijk hard!!! 17 weken!!!
    OMG
    Ik zag gister de bakken kleertjes staan en wilde ze meteen uit gaan zoeken...ben ook aan het bedenken hoe we dat gaan doen op onze kamer want daar komt een dressoir waar we de baby op verschonen en een babybedje maar we hebben niet mega veel ruimte daar... Dus misschien maar gewoon een extra verschoonkast van ikea halen.
    En ja verder hebben we alles al hahaha

krijg nu al opmerkingen met of het niet misschien een 2ling is hahahaha

Attached Files:

18. vivianbraak

@ Jamie: Je gaat hard!!

@ Augustusmama: Dat snap ik ook hahaha! Leuk hoor!

19. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Wow Jamie, mooi buikje al! En superleuk dat jullie er een jongetje bijkrijgen!
    Ben echt reuzebenieuwd wat wij krijgen :D

20. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja Coen zei van de week tegen me "oh schat je krijgt al een dikker hoofd"

Euhhh en bedankt :p hahahaha

Ga je ook een vervroegde echo doen?