Augustusmama JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Momof, wat een mooie buik. Ze rammelen hier flink met al deze mooie foto's! Augustusmama, begrijp dat je radeloos bent qua nachten. Ik kan je hier niet bij helpen, ik denk dat ik zelf het meest zou neigen naar in bed nemen maar ik weet natuurlijk niet wat er speelt qua houding van jouw man. Vanmorgen bij een vriendin op de thee geweest, was veel te lang geleden. Ik probeer nu al 2 uur iemand te bereiken wat nog niet is gelukt helaas. Zo mar even de was opvouwen en nog even naar buiten toe als I. weer wakker is.
@Jamie, het zou je maar gezegd worden Ik weet nog niet of we eerder gaan. Ligt een beetje aan wat mijn man wil. Ik zie het wel. We maken het in elk geval niet bekend aan de buitenwereld, uit respect naar de oma van mijn man. @arual, dank je! Ben wel blij dat ik het hier kwijt kan hoor ik mag hier thuis de woorden 'baby, broertje of zusje etc' niet zeggen... J zegt alles na, dus wil niet het risico lopen dat hij ineens bij mijn schoonmoeder zoiets gaat zeggen. Haha. @niet slaap verhaal, is sowieso een beetje eem gecompliceerd verhaal, maar daar wil ik het verder niet over hebben op een openbaar forum. Ligt niet alleen aan mijn man. Hij staat gelukkig achter me mbt samen slapen, alleen is het soms al 21.15 als het drama begint. Dus dan lig ik wel erg vroeg in bed én heb ik niks aan mijn avond..
Have fun!!! Ik ben mn nesteldrang helemaal los aan het laten gaan hahaha Verschoonkast gehaald en ingericht en ga (hopelijk) vandaag een wiegje ophalen in Uden. Heb t via marktplaats dus zit elke keer om de 2 minuten als een idioot op mn mail te kijken of ik al reactie heb wanneer ik het kan ophalen. Vanmiddag ff lekker de stad in met de kids Whoei
Leuk Jamie! Hier is het even spannend... heb gisteren wat bloedverlies gehad Het lijkt nu rustig maar ben er wel van geschrokken.
Leuk Jamie! Ik duim voor jullie Augustusmama!!! Knuf. Hier eergisteren BMR gehad en MenC en gisteren koortsig en voelde zich niet lekker (van MenC). Hopelijk niet al teveel klachten volgende week door de BMR. Mn ouders komen vandaag terug van vakantie dus ik denk dat ik straks maar even langs wandel.
Hoi hoi, Even snel. Vanavond teruggekomen van een hele geslaagde midweek CP in Duitsland.Was enorm leuk en heel gezellig.Kinderen hebben zich heerlijk vermaakt en met Eva ging het geweldig goed.Heeft heerlijk geslapen en vond alles best haha. De eerste was draait al en morgen de rest even wegwerken. @augustus,wat gaaf zeg,zwanger!! Woei!! Gefeliciteerd!! Ik heb trouwens bij alle 3 mijn zwangerschappen bloedverlies gehad en vooral bij Thijs best vaak en regelmatig de 1ste 3 maanden. Natuurlijk wel in de gaten houden dat het niet te heftig wordt en je echt buikkrampen krijgt. Ik ga duimen meid!! @arual:Eva was ook zo ziek na de BMR prik,beterschap met je meisje!! @jamie:zeker al een flink buikje,leuk toch!! @vivian:veel plezier komend weekend. @natascha:alles goed? Kom morgen terug.Nu even zitten.Toch zeker 5 uur in de auto gezeten pff. Tot morgen.
Hey meiden, Het lijkt hier nu echt de verkeerde kant op te gaan... Heb de hoop inmiddels verloren en wacht af wat er nu gaat gebeuren...
Hoi meiden, De was flink aan het bijwerken.Wat heb je toch weer een hoop zooi in 5 dagen tijd.En dan vooral al die badhanddoeken van het zwemmen.Schiet nu lekker op.Eva ligt lekker te slapen dus heb even mijn handen vrij. We hebben echt genoten van die 5 dagen.Het enige minpuntje was dat we een niet rokers huisje hadden gevraagd en we zaten wel degelijk in een rokers huisje.Ik rook het direct bij binnenkomst.Heb er verder niets mee gedaan omdat we op een perfecte lokatie zaten.Het park ligt tegen een heuvel aan gebouwd en wij zaten helemaal beneden dus erg centraal en niet veel te hoeven klimmen.Het huisje was verder spik en span dus helemaal prima.Het enige nadeel is dat nu alle kleding die mee is geweest naar de rook ruikt.Iemand anders zou het niet ruiken maar wat dat aangaat heb ik een goed ontwikkeld reukorgaan haha.Het zwembad was geweldig.Een groot subtropisch zwemparadijs dus een echt walhallah voor T en A.Eva heeft heerlijk gespeeld in het peuterbadje. Is zeker voor herhaling vatbaar maar dan wel iets dichter in de buurt.Gisteren toch zeker 5 uur gereden want hadden een goed uur vertraging.Kinderen hebben zich in de auto redelijk rustig gehouden. @augustus:vind het zo rot voor je dat het niet goed lijkt te gaan. Wordt het vloeien erger en heb je veel krampen? Dat na die mooie testen grrrrr. Sterkte!! Voor de rest niet zo veel te vertellen. Ga nog maar even de benedenvloer stofzuigen.
Thanks meiden... Ik weet het gewoon niet zo goed... heb wel meer bloedverlies, maar niet dat het eruit stroomt ofzo, zoals bij mijn menstruatie.. De ene keer helderrood, dan weer bruinig, dan weer rood Heb de hele week al wel wat last van buikkrampen, maar (lang) niet so erg als bij mijn menstruatie. Ik snap er gewoon niks meer van en weet niet zo goed wat ik nu moet/kan doen... @Ingrid, fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad! Vies hè die rooklucht? Had dat in september ook in ons huisje (en ja, hier klaagt een ex-roker )
@augustusmama:je zou maandag kunnen bellen met de huisarts.Je zou dan bloed kunnen laten prikken om te zien hoe hoog je HCG is en dan na 2-3 dagen nog een keer prikken om te zien of het gaat stijgen. Soms willen ze weleens doorverwijzen voor een inwendige echo.Bij Thijs had ik indertijd ook behoorlijk bloedverlies en ook veel bruin bloed.Ik dacht toen ook aan een MK.Was toen ook nog heel pril zwanger.Ruim 4 weken of zoiets. De huisarts heeft toen wel gekeken naar mijn baarmoedermond en die was dicht en toen HCG laten prikken en toen 2 dagen erna nog een keer.Hij steeg wel maar heel langzaam vond de huisarts en die zei toen al je moet maar rekening houden met een MK.Na het weekend heb ik mijn eigen huisarts gebeld en toen kon ik de andere dag direct voor een inwendige echo en daarop was wel een duidelijke vruchtzak te zien met krap 5 weken.De gyn was toen erg positief.2 weken erna mocht ik terugkomen en toen was er een positieve hartactie te zien. Het kan dus alle kanten op.Ik zou maandag zeker wel even bellen want anders blijf je in onzekerheid zitten.Ik had toen ook een raar gevoel in mijn buik,zeurend en gewoon niet lekker. Ik heb toen tot ruim 11 weken dagelijks bloedverlies gehad.Bruin bloed en dan weer wat druppels helder bloed en vooral na een grote boodschap was het soms een bloedbad.Kreeg er ook de zenuwen van.Toen met 17 weken nog een keer een bloeding en toen was het over. Met Anouk had ik tot 8 weken regelmatig bloedverlies maar toen was het vooral bruin bloedverlies.Bij Eva alleen de eerste weken wat bruine afscheiding. Doe er wel wat mee want die onzekerheid is killing. Sterkte meid.
Knuf Augustusmama! Denk aan je! Klinkt als een fijne onderbreking die 5 dagen Ingrid! Ik ben doodmoe, vanmiddag gewoon van vermoeidheid in tranen uitgebarsten. Morgen even eea voorbereiden en na de midsagdut eten bij schoonouders. Verder geen bijzonderheden. Ze lijkt zich weer wat beter te voelen na de M en C prik, 2 avonden bovenop me geslapen maar nu was ze meteen vertrokken toen ze haar matras raakte.
@Arual:komt die moeheid van de Ms? Echt niet leuk meer. Gelukkig knapt je meisje weer op. Hakt er ook altijd in met een ziek kindje. @hier:alles hier op bed, t en a mogen zaterdag opblijven tot 22 uur maar dan moeten ze wel zelf naar boven.Tandenpoetsen,wc en handen wassen. Werkt prima moet ik zeggen. Morgen even langs so.Hopen op mooi weer en kunnen we lekker wandelen.Mooi loopje altijd. Truste allemaal.
Hey Meiden, Ik reageer even kort want wij zijn nog in de Ardennen Augustusmama heel veel sterkte meis!! Ontzettend naar... Morgen zijn wij weer thuis reageer ik even op iedereen.
Augustusmama, denk nog steeds aan jullie! Vivian, geniet ervan! Ingrid, zou goed kunnen, heb wel wat meer vage klachten waarvan ik twijfel of het geen kleine ontsteking is. Blijf maar even duimen dat het niet erger wordt. Was mooi weer he? Wij zijn ook naar so vaan wandelen. I. Was echt heel vroeg wakker vanmorgen voor haar doen, 6.00 dus onze dag begon erg vroeg. Nu nog even film kijken. Morgen met kleine meid naar de autodealer voor APK. Hopelijk snel klaar want ik denk dat ze niet heel veel geduld heeft. Enige wat er dichtbij zit zijn een bouwmarkt en een McDonald's.
@vivian:veel plezier nog. @arual:succes morgen bij de auto dealer haha Nog steeds zo moe?? Leuke dag hier gehad. Zijn met de kinderen naar 't Geertje in Zoeterwoude geweest. Is voor jou ook misschien eens leuk om heen te gaan @arual. Ligt voor jullie redelijk dichtbij vanuit Vld. Is een grote geitenboerderij waar ze de geitjes een flesje mogen geven en droogvoer mogen geven.Zijn ook kleine biggetjes.Een leuk winkeltje waar ze de heerlijkste kazen verkopen en noem maar op.Is altijd wel enorm druk maar altijd zo leuk om te zien.We hebben ook nog mogen zien hoe er een geitje werd geboren.T en A vonden het natuurlijk vies vies vies haha. Geitje eruit,moeders likt hem schoon,met navelstreng er nog aan gaar het staan en drinken,prachtig om te zien. Was ook prachtig weer.Eva vond het fantastisch om de geitjes te aaien.We gaan snel nog een keertje. Morgen T en A weer naar school dus vakantie is weer voorbij en wel omgevlogen nu we weg zijn geweest. Nu nog even voor de tv hangen en op tijd slapen. Truste allemaal. @augustus:hoe is het nu bij jullie?? Groetjes!!