Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja moe... Tot nu toe lukte het om eroverheen te walsen maar gisteren was de koek echt even op en had nog genoeg te doen.

    Oh wat leuk, heb mijn moeder daar wel eens over gehoord, zij werkt in het basisonderwijs en volgend mij zijn ze daar met de kleuters wel eens geweest! Goed idee! Kinderboerderij bij ons (jij kent hem misschien wel) is niet zoveel soeps (al hoeft dat voor de kinderen zelf als ze heel klein zijn niet uit te maken).

    Ik ga proberen te slapen. Man heeft een drukke week op het werk en zal weinig thuis zijn. I. kan zichzelf moeilijk vermaken op dit moment (ik hoop een fase?), moet echt bij haar zitten en dan speelt ze wel zelf en anders hangt ze aan m'n benen dus daar ben ik, op 2 uurtjes slaap na, druk mee.

    Augustusmama, knuf!

    Natascha, hoe gaat het?
     
  2. Momof3

    Momof3 Fanatiek lid

    5 dec 2011
    3.421
    0
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Augustusmama
    Oh neee
    Maar ze zeggen toch dat je ook bloedverlies kunt krijgen ivm het kapot gaan van bloedvaatjes?

    @Ingrid
    Leuk zeg :D
    Heb hier ook zwaaaaaaar bij moeten wassen na de verbouwing omdat manlief de wasmachine belokkeerd had hahaha
    Maar zo heelijk dat ik bijben!


    @Arual
    Blugh dat is wel echt zwaar pfff

    @Vivian
    Heerlijk, geniet ervan :D

    @Hier
    Gister 300 euro kapot geslagen bij ikea :$
    We wilde eigenlijk nog geen peuterbedje voor Quinn kopen maar hebben het toch gedaan.. Zijn kamer is groot genoeg dus hebben het bed opgezet en dan kan hij op zn gemakje wennen en kijken of hij er in wil liggen en wat hij ervan vindt.
    Ons Dani heeft sinds een week een vriendje.. gaat zo hard pff(niet dat ze iets anders doen dan spelen hoor).
    Quinn begint ook echt zo slim en snel en groot te worden!
    Een echte mega charmeur en knuffelkont. Vooral oudere mensen weet hij te charmeren. Die vinden hem altijd geweldig.

    Verder weinig bijzonderheden.. Alles gaat goed en heb in tegenstelling tot de zwangerschap van Quinn erg weinig last van kwaaltjes en pijntjes.
     
  3. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.953
    15.258
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @arual:is ook vermoeiend als ze continue zo aan je hangen.Eva had ook zo'n fase.Gaat nu wel beter moet ik zeggen.Ze blijft wel een moederskindje pff maar kon wel merken nu mijn man veel thuis is geweest ze ook veel naar hem trekt.Wel heel leuk om te zien en voor mij ook wel lekker haha

    @jamie:lekker dat je weinig klachten hebt.Heb tijdens alle 3 mijn zwangerschappen weinig heftige dingen gehad moet ik zeggen.Wel veel vocht op het einde maar als ik weleens andere verhalen hoor van BI en hoge bloeddruk,suiker ed dan heb ik nooit iets te klagen gehad.
    Leuk een peuterbedje voor Quinn.Goede tip de Ikea.Pas zag ik ze bij de Prenatal maar erg prijzig.Die van toen hebben we al verkocht niet wetende dat er nog een kleintje zou komen haha.
    Haha een vriendje.Ik zie het hier ook weleens om me heen wanneer ze 10/11 jaar zijn.T is 10 jaar maar vind meisjes alleen maar irritant en luidruchtig haha.Het enige meisje wat die uit zijn klas leuk vind is een grote stevige en stoere meid die gek op voetballen is,geweldig.Zijn tijd komt nog wel whahhh

    @hier:had vanmorgen een afspraak met Eva bij CB maar die werd om 8 uur al afgebeld omdat wvk ziek was geworden.Zou morgen bij een andere wvk kunnen maar dan moet ik werken.Nu over 2 weken.Vond het niet heel erg moet ik zeggen.Eva was onrustig afgelopen nacht en heeft vanmorgen tot 9.45 liggen slapen.Heeft zeker van de geiten liggen dromen haha.Is toch allemaal wel indrukwekkend voor zo'n kleintje als ze midden in zo'n grote geitenstal wordt neergezet.
    T en A weer lekker naar school.Vanmiddag komt mijn lieve vriendinnetje een bakkie doen dus een lekker dagje in het verschiet.

    Tot later.

    @augustus:hoe is het nu bij jullie?

    Gr Ingrid.
     
  4. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.953
    15.258
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @jamie:Eva is ook een echte charmeur.Ze heeft nu weer een nieuw trucje.Wanneer je haar aankijkt gaat ze hard lachen en knijpt dan haar ogen helemaal dicht,gek kind!!
     
  5. Momof3

    Momof3 Fanatiek lid

    5 dec 2011
    3.421
    0
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Hahaha over geiten dromen :D
    Quinn is laatst gebeten door een geit :S Die rook eten aan zn hand dus kauwde op zn duim. Duim helemaal dik en bloeden :(
    Maar hij is er gelukkig niet bang voor.

    ik ga straks naar de stort.. heb steeds een aantal vuilniszakken en rommeltjes over.. ben de zooi beu dus dan gaan we weer naar de stort :p
    Gezellig! Vriendin op de koffie!!

    hahaha mooi van Eva :D
     
  6. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha grapjasje Eva! Ja wel vermoeiend maar ik ga er vanuit dat het een fase is :). Afleiding helpt wel goed.
    Wij hoeven tot haar 2e verjaardag niet meer naar het cb.

    Jamie wat fijn dat je je goed voelt!!!

    Wij net terug van de APK, heb I. al die tijd zoet kunnen houden met de vormenstoof, een boekje en rozijntjes. Ik wilde even gaan wandelen maar het was echt slecht weer. Nu zit ze even te spelen en gaan we straks een boterham eten.
     
  7. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.953
    15.258
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @jamie:dat is idd niet fijn dat Quinn in zijn vinger is gebeten brrr.
    Ben nooit zo gek op die grote geiten.Die kleintjes zijn schattig.
    Hier blijf ik ook ruimen en weggooien.
    Geeft altijd wel een lekker gevoel.

    @arual:hier is Eva ook altijd zoet met rozijntjes.Ze vind ze heerlijk haha
    Die kinderboerderij in VLD ken ik inderdaad.Toen ikzelf nog klein was gingen we er bijna iedere zondag heen.Een aantal jaren geleden ben ik er een keer met T en A en oma naartoe gegaan maar het was niets meer van hoe het toen was.Of misschien zag het er door kinderogen anders uit.Ik vond het fietsen daar van de heuvel ook altijd leuk,Ken je die?

    @hier:kinderen komen zo uit school.Komen vandaag zelf naar huis.Eva zit lekker vol met snot pfff.Zojuist maar een gevecht met neusspray aangegaan.Is gelukt en komt lekker los.
    Ze heeft tot nu toe geen waterpokken gekregen.Had het wel een beetje verwacht.Ze zou het nog wel kunnen krijgen.Morgen gaat ze weer naar de creche en daar zal het nog wel heersen en kan ze het alsnog krijgen.Ik hoop eigenlijk van niet.Mag ook wel een jaartje later zou ik zeggen.
    Je doet er toch niets tegen.

    Ga de tafel voor de lunch dekken.
     
  8. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ingrid, volgens mij is het ook echt minder geworden die kinderboerderij. Ja de hobbel :D. Helaas zijn er ook automobilisten die het leuk vinden er hard over heen te gaan.

    I. ligt, zo even het huis aan kant brengen en mijn telefoontjes plegen. Vanmiddag nog maar even een boodschap doen en dan lekker stamppot maken, ze is daar echt dol op.

    Aan de andere kant Ingrid, als ze het krijgt dan ben je er vanaf.

    Ik ga aan de slag!
     
  9. AugustusMama

    AugustusMama Bekend lid

    9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hoi meiden,

    Heb helaas een miskraam gehad :( Loop inmiddels echt leeg, vannacht zelfs doorgelekt en dat heb ik de laatste maanden tijdens mijn menstruatie niet meegemaakt.

    Weet niet zo goed hoe ik me voel op dit moment.. Aan de ene kant voel ik me opgelucht, want ik weet nu waar ik aan toe ben. Ook opluchting dat het in zo’n vroeg stadium gebeurt en niet pas over een aantal weken. En ook ‘blij’ dat ik dus wél zwanger kan worden terwijl ik BV geef. Heb de laatste maanden namelijk enorm lopen twijfelen of ik zou stoppen of niet ivm (niet) zwanger worden… en dat brengt me gelijk bij mijn andere gevoel, verdriet.. Eindelijk zwanger, en dan gaat het mis… nu ik het typ begin ik alweer te huilen…

    We hebben wel gisteren onze ouders ingelicht, dat vonden we wel belangrijk en zij vonden het fijn dat we ze het verteld hebben.

    Heb nu even geen zin om uitgebreid te reageren op iedereen, sorry.
     
  10. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh lieve Augustusmama, wat erg :(. Hele dikke knuffel. Begrijp dat je heel erg verdrietig bent!
     
  11. Momof3

    Momof3 Fanatiek lid

    5 dec 2011
    3.421
    0
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Oh meis wat erg :(:(
     
  12. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.953
    15.258
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Oh wat erg.
    Had het je zo gegund.
    Sterkte!!

    XXX
     
  13. natascha1

    natascha1 VIP lid

    1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hele dikke Knuff meiss
     
  14. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Jeetje wat heftig meis! Heel veel sterkte!
     
  15. AugustusMama

    AugustusMama Bekend lid

    9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Dank jullie wel..
    Het gaat op zich wel weer wat beter
    Maar zondag en gisteren waren gewoon echt k*t
     
  16. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Fijn dat het beter met je gaat meis!

    Wij hebben echt een kei leuk weekend gehad! De villa was zoooo gaaf en groot niet normaal elke slaapkamer had een eigen badkamer. Zijn toch even 7 badkamers :D We gaan in December een week terug is al geboekt! :) Gaan nu nog een stel vrienden mee gaan lekker met de kerst ernaartoe. Helemaal leuk!

    Meiden het word kei mooi weer! Wij gaan van het weekend lekker naar de camping!
     
  17. Momof3

    Momof3 Fanatiek lid

    5 dec 2011
    3.421
    0
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Zo vivian
    jij bent lekker bezig!

    Quinn slaapt nog niet in zijn grote bed maar vind hem toch al te stoer voor een woezel en pip kamer.. dus heb zn muren gewit en dan ga ik dr Cars op schilderen.
    Elke keer als hij een auto ziet zegt ie : AUTTOOOOOOO
    met een hoog blij piep stemmetje en een dikke vette smile dus ja :p
    Vandaag ff met een vriendin naar de action en tuincentrum.. Dit mooie weer vraagt toch om opfleuren van de tuin!!

    Dani is bij dr vader.. heb dr maar ingefluisterd dat als ze naar huis wil,ze gewoon moet bellen en ik dr kom halen.
    Ze was eergister smoesjes aan het verzinnen waarom ze niet wilde gaan.Maar ze zal het toch zelf met haar vader moeten regelen.

    Zou ik de was kunnen buiten hangen vandaag?
     
  18. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Jamie schattig van Quinn! Doe je goed met je meisje!

    Nou hier gisteren lekker gaan wandelen zoals sommige wel gezien hebben op FB echter wat er niet bij staat we waren verdwaald..;)
    Nu raak ik niet zo snel in paniek maar na 45 min nog niks bekends tegen te zijn gekomen in het bos!! En al lopende met Luca die bijna moest eten kreeg ik het op een gegeven moment toch benauwd ppffff. Hadden ervoor nog lekker op het terras gezeten tot best wel laat dus het werdt al donker. Godzijdank kreeg ik de ingeving op de navigatie op mijn telefoon aan te zetten nooit gedaan in loop stand maar gelukkig toch gevonden! Moesten nog wel een half uur lopen weer :$ hahaha! Eind goed al goed! :D
     
  19. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.953
    15.258
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoi dames,

    Alles goed hierzo?
    Wat wordt het prachtig weer komend weekend.
    Ik ga straks maar even een flesje zonnecreme voor Eva kopen haha.
    Zonnetje kan lekker branden en zijn de ingredieenten voor een zonne-allergie en dat wil ik voorkomen.
    Lekker gewerkt afgelopen dagen.
    Was lekker druk dus lekker bezig geweest.Huis is wel weer een puinzooi.Mijn hulp zou vandaag komen maar is ziek dus moet het alleen doen haha.
    Zo die kleine meid op bed leggen want was vroeg wakker en aardig moe dus lekker slapen en dan vanmiddag lekker wandelen.

    @vivian:veel plezier op de camping.
    Lekker genieten,heerlijk!!

    @augustus:gaat het allemaal een beetje?

    @jamie:flink buikje krijg je al zag ik op FB,Wordt nog wat haha

    @natascha:alles goed?

    @arual:iets minder moe?
    Lekker vitamine D oppikken in het zonnetje.

    Fijn weekend allemaal.
     
  20. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    @ Ingrid: Dat is balen van je hulp echter het is super lekker weer poetst toch iets makkelijker!

    Meiden praten die van jullie al en dan bedoel ik Eva en Quinn? Luca komt niet verder als Mama,Papa, Die en Daar maar dat doet hij al een tijdje.
     

Deel Deze Pagina