Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

    natascha1 VIP lid

    1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Olaa

    Vivian Oohhh wat eng dan zou ik ook in paniek raken.

    Anouk wat goed dat je het ff zegt van de zonneallergie ik moet beginnen met me pilletjes te slikken. Ik heb best wel heftige reactie elke zomer. Alleen tijdens mijn zwangerschappen geen last van gehad.

    Ik heb de lodger al uit de kinderwagen gehaald maar begin toch ineens te twijfelen pf jet te koud is dan
     
  2. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:Eva zegt ook niet veel.
    Ze zegt wel de hele dag door Mama mama.
    Thijs.Kijk uit,die,daar,dag,bah,en haar standaard zin om de dag nu mee te beginnen is woef woef.
    Ook dus niet echt een uitgebreide woordenschat haha
    Thijs was ook laat met praten maar Anouk weer heel vlot.
    Komt vanzelf wel.Ik hoor wel vaker dat kinderen uit een gezin met broertjes/zussen vaker iets later zijn met praten.
    Eva hoeft maar te wijzen en T en A rennen al.
    Thijs was met alles laat en Eva lijkt in veel opzichten erg veel op hem.Is ook allemaal goedgekomen haha.
    Ze praat wel heel veel in haar eigen taaltje maar daar is geen touw aan vast te knopen.Ik lees wel boekjes met haar en dan kan ze wel de diertjes al een beetje nadoen.

    @natascha:inderdaad die voorjaarszon is heel krachtig.Anouk is heel gevoelig voor zonne allergie en zit dan helemaal vol met die kleine pukkeltjes.Bij Eva wil ik dit ook voor zijn.Hier is het nu bewolkt(jammer)

    Kinderen komen zo thuis om te eten.

    Tot later.
     
  3. natascha1

    natascha1 VIP lid

    1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier schijnt de zon wel maar door de wolken haha.

    Fernan zegt voornamelijk alleen papa mama bah en ja. Voor de rest brabbelt hij veel en hij schreeuwt heel veel haha.
     
  4. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:ik lees nu pas je avontuur in het bos.
    Ik zou toch ook wel in de stress schieten en dan vooral met Luca bij je.Pffff,gelukkig goed afgelopen.Voortaan maar niet meer van het pad afdwalen haha
     
  5. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vivian, oh ik zou m echt sch**ten. Pffff!
    Hier al wel veel woordjes, papa, mama die, bal, beer, bumba, vis, joy, banaan (bnaan), boterham (bam), mandarijn (mijn), ballon (bon), , toettoet, bah, die, deze, Nijn! deur-dicht. Maar Luca was toch heel vlot met lopen? misschien dat hij daar veel energie in gestopt heeft? Staan en aan de hand stappen is hier pas sinds kort.

    Ingrid, ik heb ook al zonnebrand staan, kijk uit naar het weekeind! Hier geen zonneallergie maar kan wel eens heftig zijn heb ik begrepen.
    Nog steeds moe en nu I behoorlijk naar van de bmr :(.
    Zonnetje is hier inmiddels weg.

    Jamie, leuk een TOET! kamer :).

    Natascha, hoe gaat het nu met de nachten?

    Hier was het vanmorgen heerlijk en zat ze met haar benen boven de voetenzak. Nu is het fris.
    I. is dus erg naar van de bmr, koorts en duidelijk niet lekker. Straks maar even ter afleiding op bezoek bij oma, scheelt mij ook weer koken.
     
  6. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Ja de boswandeling was even minder bbbrrrr!

    Ok ja Luca zegt ook wel dag etc was gewoon even benieuwd! En Ingrid zoooo herkenbaar die renende grote broers en zussen hahaha! Nou hier alleen de zussen dan. :)

    Arual: Mijn dochter heeft ook zonnealergie super irritant en vervelend!

    @ Hier: We zijn net de tegels en sanitair gaan uitzoeken voor ons nieuwe toilet. Ben helemaal happy word erg mooi!! 1e week April word er gestart zin in!
     
  7. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    @ Arual: Sterkte trouwens zo balen als ze er naar van zijn!
     
  8. natascha1

    natascha1 VIP lid

    1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual he beterschap ermee.
    Wij moeten de eerste donderdag van april voor de bmr. De nachten gaans tuk beter sinds dat fernan onder een dekbed slaapt echt bizar gewoon. Hij is nu van 5naar 4 voedingen gegaan
     
  9. natascha1

    natascha1 VIP lid

    1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivian Aaahhh ik wil onze wc ook helemaal opnieuw betegeld hebben. Maar moet nog ff wachten aangezien we dus hebben besloten om Charlot naar zolder te verhuizen en fernan dan ook door te schuiven
     
  10. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Er is altijd wat te doen in huis he... ;) Wij laten het niet alleen betegelen maar het sanitair word ook vernieuwd.
     
  11. Momof3

    Momof3 Fanatiek lid

    5 dec 2011
    3.421
    0
    0
    Full time huismama
    Thuis
    aaaargghhh

    ik ben dr zoooo klaar mee!

    even verhaal vooraf.
    Dani zit bij psychotherapie voor haar ADD diagnose (wordt opnieuw gediagnostiseerd) en ze zit daar om haar verhaal kwijt te kunnen wat betreft haar vader.
    Zij had contact met hem opgenomen om hem uit te nodigen voor een kennismakingsgesprek en een vragenlijst in te vullen voor haar diagnose.

    Hij was dus verontwaardigd.. aan mij vroeg hij of hij dan zeker weer helemaal daarheen moest.
    Tegen Dani heeft hij (volgens Dani ) het volgende gezegd:
    "je hebt toch niet weer lopen zeggen dat ik je sla he want dan krijg ik weer gezeik en dat vind ik bullshit"
    Heeft Dani dus gelogen en gezegd dat ze dat niet gedaan had omdat ze anders bang was voor problemen met haar vader. Ze moest ook bijna huilen zei ze.

    Ik heb hem uit pure wanhoop een nutteloos bericht gestuurd (ik weet dat hij toch alleen maar boos reageert):

    "Ik denk dat we toch een keer goed moeten praten over Dani...
    Als jullie zo moeten strijden met elkaar is voor niemand leuk. Ook dat slaan..Niemand hoort te slaan.. Zij niet en jij niet. Maar blijkbaar blijft het een punt.

    Ik stel nogmaals voor .. misschien is het slim om even afstand te nemen of maar 1 nachtje te logeren dan kunnen jullie zonder ruzie met elkaar omgaan want het is elke keer ruzie.
    Ik wil me helemaal niet bemoeien met wat er tussen jullie speelt maar ik moet hier echt tussen gaan staan want zij durft niet te zeggen wanneer ze niet naar je toe wil omdat ze zegt dat jij haar een rotgevoel geeft als je zegt dat ze dan niet meer hoeft te komen of als je doet alsof je zielig bent.
    Je moet weten dat ik dit echt stuur omdat zij het niet durft te zeggen.. niet om te etteren of weet ik het."


    Nu wachten op reactie...
    Een kind hoort niet bang te zijn voor haar vader verdomme!!:x:x

    De opvoedondersteunster die we hebben is vrij vandaag maar denk dat ik haar morgen ga bellen. Heb de leraar iig via het heen en weer schriftje ingelicht over dat er het een en ander is gebeurt bij haar vader.

    Mn vriendinnen reageren heel uiteen lopend..
    De ene zegt : ik zou hem gvd opbellen dattie zn kind niet meer te zien krijgt.
    De ander zegt dat ik het netjes aangepakt heb.
    Ik heb zelf het idee dat ik tegen de muur praat. Hij blijft als 31 jarige vent zn 10 jarige dochter afslaan en kut behandelen. En hier aan de deur zielig doen met een blauw plekje dat hij van Dani gekregen heeft.
    Ik heb hem aan de deur ook duidelijk gemaakt dat Dani mij toch echt niet slaat.. dus dat het probleem bij hem ligt..niet bij Dani.


    pffffff Ik zou hem gewoon echt wat aan willen doen.. Stomme @#$%^&*!@@#@@#$%%^^&&$!@#$%^&*&^%$#@!@#$%^&*^%$#@!
     
  12. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Het Meiden!

    @ Jamie: Heel erg lastig! Ik kan je er ook echt geen advies ingeven. Het is allemaal heel moeilijk zeker voor Dani... Sterkte ermee kan mij voorstellen dat het je neus gaten uit komt!

    @ Hier: Meiden wat een weertje he!! Gisteren naar onze caravan geweest onverwachts zijn er ook nog vrienden langs gekomen. Rosetje zonnetje i love it!!! We zijn allemaal zelfs een beetje verkleurd :D

    Jullie ook een leuk weekend gehad?
     
  13. AugustusMama

    AugustusMama Bekend lid

    9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @Jamie, wat een gezeik weer zeg... hoop dat er gauw meer rust komt voor jou en Dani

    @Vivian, klinkt heerlijk!

    @hier, wij zijn gisteren naar de kinderboerderij/speeltuin geweest! Julian vond het geweldig! Totaal niet bang ofzo, dook steeds vol bovenop de geiten en schapen, echt enorm gelachen :)
    Verder hier, merk dat ik (psychisch) best een tik heb gehad door die miskraam.. :( ben al best gevoelig voor dipjes, dus het is even pittig op het moment.. Maar gelukkig maakt dit lekkere weer het een stuk draaglijker.. :)
     
  14. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Snap ik meis! Gelukkig is het geen rot weer maakt je humeur echt niet beter. Leuk hé die kleintjes je kan ze nog zo makkelijk entertainen kinderboerderij en speeltuin en hun dag kan niet meer stuk! :D

    Hier net alle ramen van binnen en buiten gezeemd ff koffie en dan weer verder poetsen heerlijk!!
     
  15. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @jamie:wat een rotsituatie.
    Kan je helaas geen adviezen geven maar wil je wel veel sterkte wensen.

    @vivian:moest zo lachen om die foto van Luca tussen zijn 2 zussen.
    Eva wil dit dus pertinent niet.Wel 1 handje maar de rest doet ze zelluf.Begint al een aardig eigenwijze opdonder te worden.Ik kan mijn borst nat gaan maken.
    Klinkt heerlijk de caravan en gezellig.

    @augustus;gelukkig is het nu mooi weer en zak je ook minder snel in een dip.Kan me je gevoel goed voorstellen.Heb hetzelf nooit meegemaakt maar kan me er wel een voorstelling bij maken met wat het met je doet.
    Sterkte meid!!

    @hier:vanmorgen in de tuin bezig geweest en ik heb mijn eigen fietsband geplakt.Mijn man weet niet wat hij gaat beleven wanneer die thuiskomt.
    Zo nog even lekker met Eva wandelen.Zit nu haar boterham naar binnen te proppen.
    Heerlijk weekend gehad.Gisteren een flink stuk gewandeld in 't Delftse Hout.Groot recreatiegebied en lekker bakkie gedaan en Eva met broer/zus naar speeltuin.
    Zaterdag een speeltuintocht op de fiets gedaan.Eva voorop en Anouk met vriendinnetje mee op hun eigen fiets.Eva vond het geweldig maar helaas een lekke band.Gelukkig vlakbij huis dus was aan te lopen.Eva begint nu echt een eigen wil te krijgen.Ze wil alles zoals ze het in haar hoofd heeft en kan dan echt driftig worden pff
    Het is net een kleine Anouk want die had ook van die buien.
    Voor de rest is het zo'n lekkere eigenwijze lieverd haha
    Zaterdag kwam John even in speeltuintje kijken.Eva was aan het rondwaggelen en hij ging door zijn knieen op de grond met zijn armen wijd om haar op te vangen maar loopt ze gewoon met een strak gezicht voor hem langs.Echt zo'n attitude van joh laat mij lekker mijn gang gaan en doe jij dat ook haha
    Mooi portretje.
    heeft bth op en nu insmeren en inladen.

    Tot later.
     
  16. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Ingrid klinkt heerlijk!! Dat eigen willetje is heel herkenbaar...;)
     
  17. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:dat eigen willetje is dus bij Luca ook herkenbaar haha

    @hier:Met Eva een stuk gewandeld maar viel nog vies tegen.Veel wind uit zee dus het was gewoon fris.Alleen in de volle zon was het lekker.Loop je dan in je spijkerjasje maar ach ik zag ook mensen zonder jas.Wel even flink wat broekjes,leggings en sokken voor Eva ingeslagen bij de Zeeman.Kan niet wachten totdat ze van die lekkere luchtige zomerkleding aan kan trekken.
    Begin koppijn te krijgen want moet ongesteld worden blehhh.
    Ga die kleine meid even uit haar stoel halen want die heeft haar fruitje alweer achter haar kiezen zitten(veelvraat)

    Doei!!
     
  18. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Lekker hé die lente kriebels!! :D Hier was het echt warm vanmiddag hadden ze ook gezegd dat het in Brabant warmer zou worden heerlijk!!!
     
  19. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

    Ik hoorde het.
    Ml is vandaag in Tiel geweest en daar inderdaad 17 graden en bij thuiskomst 8 graden.
    Wel een verschilletje haha
     
  20. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Wow dat verschilt zeker!

    Nou een nieuwe dag nieuwe kansen hopelijk word het weer net zo lekker als gisteren!
     

Deel Deze Pagina