Maar zou hij er dan niet de hele dag last van moeten hebben het is nu een paar dagen al als ik de borst aanbied neemt hij twee slokken en dan weer koppie naar achter en krijsen. Als ik dan mn vinger overdwars tegen zn lip houd begint hij er als een gek op te zuigen maar eventjes maar, maar de borst wil hij niet. Hij wil dan eigenlijk niets. En ik voel me dan zo mislukt omdat ik hem niet kan troosten. Begint rond half 8 en meestal gaat hij dan tegen 8 uur maar aar bed. Met speentje tegenwoordig, helaas, maar hij lijkt het nodig te hebben. En dan na paar min wel slapen. Soms duurt het een uur. We laten hem dan niet een uur huilen hoor. Soms probeer ik nog een keer de borst aan te bieden, beerje wiegen en weer in bedje, aai over zn bolletje, handjes vasthouden, liedje zingen, speentje er weer in enz
@ Miis: Shoppen is heel goed gelaagd ze kan weer lekker vooruit. @ Ingrid : Dat zweten is volgens mij ook hormonaal, gisteren in de stad ook ppfff! @ Pugga: Sneu voor die kleine he. Je voelt je dan zo machteloos he. @ Hier: Ook een fijne nacht gehad maar ja ik ben hier nog geen 1 nacht opgeweest dus ik laat het vermelden maar.. Sorry meiden ik weet wel hoe het voelt met mijn meiden heb ik heel wat nachtelijke uurtjes beleefd! Verder niet zoveel bijzonders de oudste gaat straks naar de film Mees Kees met een vriendinnetje. Verder hier gewoon lekker rustig aan!
Viviane m'n jongste sliep torn ook al van 20 tot 0630 hahaha helaaaas vanaf 3 mnd weer 2x per nacht whaaa Hihi bn nu ook zo blij weer met 1 nachtvoeding, totaaal geen probleem mee
Pugga, tja weet er verder niks van Anders mss toch tandjes ... Zie j bobbels? Want overdag heeft mijn zoontje er nooit last van juist savonds en snachts En anders mss wat krampjes een dwarszittende poepluier
Even snel. Gisteren om 22 uur voor het laatst gedronken en om 4.30 weer wakker.Ze was echt nijdig.Ik werd gewoon bang van d'r haha. Daarna wilde ze dus niet slapen want was veel te wakker. Uiteindelijk heeft ze tot 9 uur geslapen. Ik ga nu even snel boodschappen met d'r doen in de wandelwagen. Kan ze lekker slapen want ze ligt te pruttelen dus begint moe te worden. Voel mezelf ook niet helemaal fit moet ik zeggen. Er begint weer zo'n zeurend hoofdpijntje aan te komen en ik ben moe moe moe van die gebroken nachten.Ik zou wel een hele dag kunnen slapen. Nu even lekker naar buiten en even doorwaaien. Kom later terug. gr Ingrid.
Getver ging ik vanmorgen ook nog volop in een naaktslak staan en gleed ook nog bijna uit. Zo smerig die beesten, Kinderen bleven er haast in van het lachen.
Hahaha gatverrrr Anouk, ga j wel Es' Herl vroeg naar bed dat helpt mij Herl goed.. Vind een nacht onderbreking dan goed te doen Ik vind t juist slopend als k bijv pas 00u in slaap bn en hij al 2u kont ipv zelf om 22u in slaap .. Dan hb k al 4 uurtjes bij wijze van Gister sliep ik ook om 23 nou heerlijk hij kwam 4 uur nou hb dan al 5 uur lekker geslapen en kon vervolgens weer 5 uur door
Hidde ging heerlijk slapen met een paracetamol in zijn poeperd. Alleen om 11 uur weer wakker en echt overstuur. Toch maar aangelegd en hij sliep meteen erna! Lang geleden dat hij om 11 uur 's avonds heeft gedronken. Tot half 5 goed geslapen en toen weer ellende, toch tot half 6 half geslapen, half wakker en gevoed + een nieuwe paracetamol, want het was echt weer huilen. Heeft hij toch tot 8 uur geslapen Wij ook... Manlief haasten om op tijd op zijn werk te zijn en ik voor het babyzwemmen @anouk: vieze beesten die naaktslakken! Ik haat ze echt. @gebroken nachten: wij gaan ook steeds eerder slapen, maar gelukkig gaat het steeds beter en slaapt Hidde echt lekker nu hij tussen ons in ligt. (behalve de tandjes nu) Hopelijk gaat hij binnenkort weer in zijn eigen bed slapen.
Mopje oh met die leeftijd had m'n zoontje ook nog Es' verlatingsangst! Zielig heh die tandjes .. Hier kwam d eerst pas na eerste verjaardag en we zijn nog bezig
Ik ga nog even bijlezen, maar even een vraagje. We voeden op verzoek, maar wat doe je als de kleine eerder wakker wordt ivm dat ze nat is ofzo en dus nog eigenlijk geen honger heeft. Wel aanleggen? Ook in combi met rust en regelmaat? Was benieuwd hoe jullie dat doen .
@miis: verlatingsangst in de nacht... Een van de redenen dat hij bij ons slaapt nu. In zijn eigen bed is dan echt krijsen! @hannamom: ik vond dat ook altijd heel moeilijk. Hidde sliep niet heel veel toen hij klein was en was altijd eerder wakker dan de honger. Dan liet ik hem eerst wat spelen of gewoon lekker bij me liggen to het "tijd" was voor de voeding.
Hier vannacht een goede nacht: 22:00, 2:30, 5:45, 8:45... Lekker hoor! Hier slaapt hij in de ochtend weer even een uurtje in zijn bedje en heel soms in de middag ook. Maar de rest van de dag eigenlijk in de maxicosi (als we in de auto zitten) of in de draagdoek. @doorlekken: hier lek ik soms DOOR de natusan borstcompressen heen. Ik slaap dan ook altijd in een bh/hempje met compressen en tijdens voeden moet ik echt doek paraat hebben voor als hij loslaat, anders echt alles door en door nat. Lijkt me heerlijk om weer eens zonder bh te kunnen slapen maar dat zal de komende maanden er niet van komen! @mopje: zielig zeg van de katjes! @jamie: zo hee, ik ben niet zo fanatiek in het huishouden hoor! Dat lukt me echt niet! Hier vaak alleen een wasje erin doen, opvouwen en vaatwasser, keuken opruimen, stofzuigen en koken. Wc om de dag. Badkamer eens per week... @hannamom: ik voed in de nacht eigenlijk altijd gelijk. Soms wil hij, soms maar paar slokjes. Overdag voed ik alleen als ik echt zie dat hij wil happen en "zoekt".
Hannamom: ik geef dan natuurlijk een schone luier en daarna leg ik gewoon aan. Dat is juist zo makkelijk aan bv .
Bedankt meiden! Ik voed 's nachts ook altijd direct en daarna gaat ze weer lekker slapen. Overdag zal ik gewoon dan maar even kijken hoe het gaat. Thanx voor jullie ervaringen!
Wat ben ik boos!!! dochter zou vandaag t/m zondg naar haar pa gaan..om 12uur zou ze opgehaald worden. Heb nog 0,0 van hem gehoord en hij is er niet.. dochter wacht al anderhalf uur. wat een l*l!
@Naaktslakken, mijn oudste noemt ze "nagelkak" en durft er bijna niet langs als er eentje over de stoep kruipt, haha. "Bah, vieze nagelkak", roept hij dan Gewone slakken vindt hij wel erg interessant, net als spinnen. @Vannacht, mannetje kwam twee keer, om 22.30 en toen pas weer rond 4.30 Niet verkeerd, dus! Helaas wel elke ochtend vroeg wakker, vanochtend was het 6.30... Wel lekker in bed gebleven tot de oudste wakker werd! @Voeden en regelmaat: ik leg zoontje altijd aan als hij wakker wordt, dan merk ik vanzelf wel of hij wil drinken. Wel probeer ik eerst of hij met zijn speentje wil slapen als het nog geen "tijd" is. @Jamietje, leuk, die muurschildering! @Pugga, wat vervelend, hier hebben wij ook wel eens van die perioden dat zoonlief erg moeizaam drinkt: aanhappen, loslaten, huilen... gelukkig gaat het nu alweer een poosje goed. Hij deed het met name als hij erg moe was, wat hier goed hielp was lopend voeden, daar kalmeerde hij echt door. @Mopje, zielig hoor, die tandjes! Troost je, de eerste gaven hier de meeste problemen. Op een gegeven moment kwamen er drie kiezen en twee hoektanden tegelijk door en aan zoon was niets te merken!
Ik geef ook soms een nachtvoeding maar dat hoord erbij vind ik. Ik bedoel meer als ze niet meer willen gaan slapen haha! Ik bedoel ik plop mijn tepel erin en ik tuk ook verder als hij klaar is leg ik hem weer in zijn bedje