Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,206
    16,542
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @miis:ik moet idd vroeger naar bed gaan want dit schiet niet op.
    Ik barst momenteel van de koppijn en moet straks ook nog met Anouk naar zwemles.
    Eva gaat deze keer ook mee want mijn moeder kon vandaag niet oppassen.Ik hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken.Ik ga d'r zo maar wakker maken voor een voeding en ik hoop dat ze dan een beetje in de wagen blijft slapen.Buiten is het gelukkig droog en kan ik evt nog een rondje lopen.

Heb zojuist ook een kolf via internet besteld,de Medela Swing voor een leuk prijsje want er zat een kortingscode bij.
    Ik hoop dat die snel zal komen zodat ik ieder geval een beetje kan oefenen en kijken of Eva uit een flesje wilt drinken en dat papa ook een flesje kan geven als ik een keertje weg wil gaan.
    Ga nu die kleine meid uit bed halen en laten drinken en dan weer haasten,bleehh ben het een beetje zat momenteel.

Tot later.

Gr.

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ bellabella: Lekker zo'n nachtje!

@ Jamietje: Doet hij dit vaker? Want zo niet is er miss iets gebeurd?

@ Hannamom: Ik voed altijd op verzoek. Ik merk dat veel mensen er commentaar op hebben. Ik krijg dan te horen de 3 r's. Maar ik heb een heel zoet kindje die heel tevreden is en in de nacht ook lekker slaapt ik doe het mooi zo. Lekker voeden op verzoek soms zit er een uur tussen en soms 4 dan weer 2 ik vind het allemaal prima. :)

Luca slaapt de meiden zijn onder de pannen ik zeg beentjes omhoog en even zpén ;)

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Drukke Mama! Neem af en toe even tijd voor jezelf ;) Echt het helpt ik doe het ook. Wij hebben beide een even groot gezin. Laat je man in de avond even opletten neem een uitgebreid bad of zo. :D

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Heeft hij 2x eerder gedaan..1x verslapen,1x opgepakt wegens vechten
    nu was zijn excuus zware medicatie
    hij was er om kwart voor 3.
    Ook alleen omdat ik zijn zus had gewhatsappt.

Pfoeh rechterborst is hyperactief vandaag...manneke krijgt t met moeite weggewerkt hahaha

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,179
    10,724
    113
    @jamietje: jammer dat ie weinig verantwoordelijkheid lijkt te voelen... Veel plezier in t tutten met je beebje!

@mopje: zielig van die katjes... Hoe sommige mensen dieren zo aan hun lot kunnen overlaten!

@anouk: neem tijd voor jezelf, en ga soms lekker op tijd naar bed, even sporten... Hier gaat paps elke maandag, als zijn moeder heeft opgepast, daar naartoe en blijft tot een uur of acht. Ik heb vanaf zes uur max 1 uur telefonische vergadering die ik thuis doe, en ga daarna heerlijk hardlopen! Verder is mijn belangrijkste me-time tijdens het forenzen en onder de douche. Op tijd gaan slapen lukt me nog steeds niet. Word weleens boos op manlief: ik ga meestal minstens een half uur later slapen, sta minstens een halfuur eerder op en doe tussendoor nog nachtvoedingen (doe ik gewoon in bed maar je wordt toch even wakker) en dan klaag JIJ over een slaaptekort? In de ochtend hoeft hij ook alleen maar zijn haar te doen blijkbaar, in plaats van even te helpen ons startklaar te krijgen...

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,179
    10,724
    113
    @wakker: dat is hier meestal toch (ook) honger, als we dan gaan spelen slaat de stemming ineens om, dus bied altijd even aan. 's nachts ben ik vrij makkelijk: mama slaapt dus drinken mag, je mag lekker tegen mama aan blijven liggen maar er wordt niet gespeeld. In t algemeen blijft zij dan ook gewoon rustig liggen, soms voel ik dat ze wakker is maar huilen of kletsen doet ze dan niet. Kan zo ook redelijk uitslapen met haar :D

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Jamietje vind je het niet moeilijk om je meisje mee te geven aan zo iemand? En dan ook nog onder zware medicatie?

Madeinusa zon man heb ik ook! Gisteren flinke ruzie over gehad aangezien ik zon beetje instortte naast de wieg van mijn huilende zoon. Ik kon niet meer, moet alles alleen doen en regelen.
    En tijd voor mezelf? Wat is dat?

8. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,179
    10,724
    113
    :( belangrijk moment gemist: meisje heeft na vele verwoede pogingen zich uiteindelijk voor het eerst omgerold: bij de gastouder! De eeuwige verscheuring van de carrièremama... Ff moeilijk...

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Jawel maar de raad van de kinderbescheming vind hem n prima pa. De rechter heeft besloten ons gezamelijk gezag toe te kennen en sindsdien kan ik niet tegen hem in gaan..
    Probeer mezelf te blijven zeggen..."nog 3jaar volhouden".

@instorten
    ik weet precies hoe je je voelt! Ik doe ook ALLES ongeveer alleen.
    vandaag besloten 1x per week a 2 weken boodschappen te bestellen op ah.nl om meer tijd voor mezelf te creeeren.

@voeden op verzoek
    hoezo veel mensen moeite met voeden op verzoek.hoe bedoel je?

Ff heeeeeeel wat anders,heel brutaal...
    wanneer waren jullie na de bevalling weer intiem met je partner?

@madeinusa
    dat is klote!!!!! Jeetje wat kut zeg!

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Bah madeinusa, ik ken het gevoel. Echt rottig:(.

Jamietje, nog niet.. Ook omdat ik me rot ren, doodmoe ben en daarnaast gewoon kwaad omdat hij ons zo laat stikken. Dan heb ik niet zoveel zin.. En ook wat seks betreft neemt mijn man niet zoveel initiatief. Dus dat moet óók van mij afkomen. Echt, ik ben het zo moe. Ik hoop dat het verandert..

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,206
    16,542
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @Jamietje:hier hebben we nog geen sex gehad.
    Ik heb er totaal geen behoefte aan en ben gewoon ontzettend moe iedere avond en kan soms amper uit mijn ogen kijken en wil alleen maar liggen en even geen gedoe aan mijn lijf want dat heb ik de hele dag al haha.
    Waardeloze vent de vader van je dochter.

Sterkte ermee!.

@meer tijd voor mezelf:dit moet ik ook zeker doen want anders ga ik straks echt vastlopen.
    Ik ben blij dat ik nu een kolf heb besteld en ik hoop dat Eva een beetje makkelijk uit een flesje wilt drinken zodat ik het straks wat losser kan laten want dit voelt soms wel erg benauwend.
    Morgen komt mijn moeder een dagje langs en dan wil ik wanneer Eva net gevoed is even weg om op mijn gemakkie de boodschappen voor de hele week in huis te halen.
    Ik grijp nu continue mis want met de kinderwagen kan ik ook niet alles meenemen.

Barst nog steeds van de koppijn.Eva ligt lekker te slapen want die heeft vandaag hooguit 2 uurtjes geslapen dus die was ontzettend moe toen we uit het zwembad kwamen.Ze heeft lekker gedronken en toen gelijk in het wiegje gelegd door Papa.Hij is alleen vergeten een schone luier aan te doen dus die zal straks lekker vol zijn.Ik ga d'r nu niet plagen voor een schone luier.

Nu even vaatwasser inruimen en de tassen voor morgen klaarzetten voor de kinderen.

Gr Ingrid.

12. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    Hoi !

@anouk, ja aan jezelf denken hoor!

@viviane, mensen denken vaak dat t zoooo lastig is voeden op verzoek.. En weet rrr Herft niks met tijd te maken puur met volgorde! En rust pakt een kind die tevreden is, als dat betekent drinken op verzoek achja wie zijn wij dan :)

@ratatosk zorg j ook wel Een btj goed voor jezelf?! je klinkt echt op, als j al moet huilen naast t wiegje lieverd ga dan aub gewoon nu rusten, oudste even bij iemand laten baby met papa naar buiten sturen ofzo en oordoppen in en slapen! En slik multi vits!

@alleen doen, ja k doe eigenlijk alles alleen .. Huishouden doetinchem alleen de vuilniszakken ( dir ik klaar heb gezet :p)
    Qua kids doet hij wel dingen die ik vraag maar geen standaard taken
    Hij werkt 4 dgn van 8 tot 01 waarvan hij smiddags wel ff 2 uurtjes thuis is om te lunchen.
    Maargoed dit is onze rolverdeling, verder moet ik hem wel vaak aansporen ook mee te denken in t gezin want ook hij heeft een handje van om alles aan mij over te laten onder t mom 'jij weet alles, jij mag alles bepalen' hahaha achja mannen heh

@ hier 9, 12, 14(moest weg), 1800 en om 19
    Hij had van 1530 tot 18 geslapen ik had gedacht dat ie rond 17 zou komen Maarja en net was hij zo moe en weet zeker dat ie de nacht in wilde dus ja 18u is wel erg vroeg dus nog even een uur gerekt en nogmaals laten drinken en nu slaapt ie sinds een kwartier! Ben benieuwd hor t vannacht Zal gaan!

13. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    @sex, bij d oudste na 5 wkn en bij de jongste na 2 wkn :)

14. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

vraagje: ik ben bang dat ik zwanger ben. 6 weken na de bevalling krap 2 dagen gevloeid toen niet meer. Ik heb steeds een zeurend gevoel links en rechts onder in me buik. Soms ook bij me blaas/baarmoeder. Ik ben naar de dokter geweest ze dacht aan een blaasontsteking. Dat was het niet en ik was ook ziek even, koorts ect. Ik ben nu zo moe!! en dat zeurende gevoel gaat niet weg. ik geef sinds 2 weken paar hapjes groente en fruit aan me baby en voor de rest bv. maar sinds kort laat ze los kijkt ze me aan en hapt weer. heel gek en ze drinkt ook veel langer maarja ik gebruik als anticoncepie condoom maaarja was ik na 6 weken nou wel ongi of niet? Denk ik steeds. Vorige week test gedaan bij me moeder maar kwam geen streep heb ook niet 3 min gewacht maarja omo wit was de test.

Ene kant denk ik nee joh je geeft bv en gebruikt anticonceptie. Testen durf ik niet.

15. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    Het hoeft niet altijd zo te zijn dat j de eerste menstruatie ook daadwerkelijk een eisprong hebt gehad

Als j uitgaat van een regelmatige cyclus en eventuele bevruchting zou dat kunnen dan? Hb j ooit Es een lek condoom gehad oid

16. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

nu je het zegt ik herinner me een soort van lekkage OMG. maarja 2 maanden geleden ofzo de test was vorig week wit toen ik zwanger was toen bam gelijk streep:(

17. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    Tja als j zwangerschapspagina test nee zegt...
    J zou over een week weer kunnen testen

Was tv6 wkn na d bevalling helder rood bloed of al donker?

18. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

ja echt menstruatiebloed maar was zo weer bruin en weg. ff rekenen wanneer precies. 24 juli bloeding + 2 weken tot eisprong. nu 12 weken zwanger lijkt me sterk hahaha

19. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    Hahaha ja nee maar een bloeding van mss gesprongen adertje of basrmoedermond was mss nog wat gevoelig

En tja bv kan j menstruatie uit blijven dus dan maar testen als j twijfelt en als j weer een lek condoom hebt zou ik Morning after pil halen ... Althans als j nog niet zwanger wilt raken

20. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

hahaha jaa zo kan ik blijven speculeren maarja zwanger is zwanger voor mij maarja het was en is nog niet de bedoeling het enige wat me dwars zit, zijn die pijnscheuten/zeurende gevoel bij me eierstokken.

Share This Page