Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    @jamietje: gelachen om je reactie op de zwangerschapstest! Wat hormonen allemaal met je gevoel kunnen doen;) Zware nacht zo te horen. Ik denk niet dat wakker houden overdag zal helpen, een oververmoeide baby slaapt 's nachts vaak nog slechter!

@ingrid: op zulke ochtenden komen alle ongelukjes tegelijk... En ach, van de vloer kunnen eten is ook niet nodig toch?

@vivian: veel plezier vanmiddag

@babyzwemmen: ik ga sinds 1.5 maand met hidde, hij was toen 8 maanden. Heel leuk, een kleine groep met baby's en peuters door elkaar. Ik ben wel blij dat ik niet eerder ben gegaan, dan was het te vroeg geweest voor hem.

@hier: vannacht redelijk. Om 12 uur pas in ons bed beland, heel wat beter dan de overige nachten. Tot 4 uur heerlijk geslapen, toen honger en daarna huilen met stukjes slapen tot 5 uur. We houden het nog maar op de tandjes die nog niet door zijn... Vanochtend een test gedaan met bambix maken van gewone melk ipv bv (de vriezer raakt leeg), maar dat was geen succes, hij at het niet!

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Jamietje, wakker houden werkt vaak niet, je kunt wel proberen om overdag vaker aan te leggen. Hihi herken het gevoel dat je dan teleurgesteld bent als de test negatief is, hoewel ik er nu toch even niet aan moet denken.
    @Anouk, o lekker zo'n dag! Hier probeer ik het wat bij te houden maar vooral de was blijft hier vaak liggen. Duurt hier ook een eeuwigheid voor het droog is en wil niet constant de droger aan hebben. Nu kwam m'n rek boven de trap gisteren los uit de muur dus die moet m'n man morgen maar even maken. Nu beneden maar weer de rekjes staan en even buiten gezet in de hoop dat het wat droogt.

@vivian, prikjes zijn niet verplicht dus als jij niet wilt enten of later of anders, dan kan dat in overleg. Al doet het ene cb wat moeilijker als het andere maar je kunt ze eventueel ook door de huisarts laten zetten.

Ik zal wel even een keer een foto plaatsen van onze bollie.
    7,5 kg en 63 cm laatste keer ;)

Zwemmen was leuk, ze was wel erg moe vanmiddag en uur geleden huilend wakker en nog weer even gaan slapen. Nu komt ze net naar beneden dus ik ga weer.
    Jongste slaapt nog lekker in de keuken.
    wij gaan even een appeltaart bakken samen ;)

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,216
    16,578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zojuist met de kinderen naar de Intratuin gweest.
    De kerstafdeling was heel gezellig.
    Lekker een saucijzenbroodje gegeten(heel fout)en een grote kop cappuchino.
    Eva was continue wakker en lag steeds naar de lampjes te kijken.
    Ze ligt nu wakker te worden in de maxi-cosi.
    Zo even laten drinken en dan lekker in haar wiegje leggen want ze heeft nog geen uur geslapen overdag.

Ik moet nu in actie komen want ze begint te brullen.

Tot later,

Gr Ingrid.

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Ik had het plan om lekker met Hidde te gaan winkelen na zijn middagslaapje... Maar hij heeft een uur wakker gelegen / gehuild. Eerste 10 minuten in zijn eigen bedje, ik dacht dat hij sliep om 14:45, maar nee. Met hem op ons bed gaan liggen tot 15:15, alleen maar gespeeld. Toen huilen en hij wilde alleen maar tegen mijn schouder aanliggen, doodmoe! Om 15:45 is hij in slaap gevallen... Dus dat winkelen gaat niet meer lukken:(

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @mopje, hihi geef 'm ongelijk, bv is toch veel lekkerder ;) Ik gaf s morgens gewoon een boterham, hier nooit pap gegeven.
    Balen dat je planning in de war werd geschopt!

@anouk, leuk even naar intratuin!

Zo appeltaart is nog aardig gelukt. Deeg wilde niet erg, bleef plakkerig maar zo beroerd ziet ie er nog niet uit. Net er uit gehaald, straks nog maar even proeven met D.
    R. slaapt gelukkig even, valt niet mee om haar einde van de middag nog in slaap te krijgen maar ze houdt het anders ook niet vol.
    En D moet eerst slapen voor ik met R. naar boven kan anders komt D er bij en gaat R niet slapen en slaapt er dus niemand haha.

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Ingrid: Fijn dat ze het geld hebben terug gestort en tjee wat een gedoe gisteren bij jou dat water! :$ Je was vast blij toen dat helemaal droog was hahaha! Is de kerst alweer op komst joh... Ik ga ook weer eens kijken moet allemaal nieuwe ballen hebben haha.

@ Jamietje: lastig dat je ventje even zijn ritme kwijt is. Hij is wel keihard gegroeid, fijn hoor! Ik ben benieuwd hoeveel Luca gegroeid is :)

@ Mopje: Wel fijn dat hij voor bv kiest ipv gewone melk, een compliment ;) Wel jammer dat het winkelen nier meer ging.

@ Red: Leuk dat zwemmen ik wil dat ook gaan doen!

Meiden hoe moet je een fototje plaatsen? Dan zal ik dat ook even doen !

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik zal straks ook even n foto plaatsen...

Vanacht een helse nacht!
    Ben rustig aan weer prei gaan eten zodat zijn buikkie kan wennen...vanacht dus kramp ondanks de infacol...dat resulteerde in ruzie,ben beneden gaan zitten met t mannetje zodat hij die spanning niet zo meekreeg en daar sliep hij meteen. Heb m daarna weer in bed kunnen leggen maar jonge jonge jonge....mannen! (De volwassen mannen dan he) wurgen die hap

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    @jamietje: ruzie in de nacht is niet leuk... Gaf hij jou de schuld van de krampjes?

@red: appeltaart, je brengt me op ideeen...

Vannacht heeft hidde tot kwart voor 2 in zijn eigen bed geslapen! Toen gevoed en tussen ons in doorgeslapen. Maar om 4 uur weer dezelfde ellende als gisterennacht. Om half 6 sliep ik weer... Vanochtend bv met koemelk gemengd voor de pap en beide gekookt. En ja, hij at het! Ik vond het bordje er gisteren ook vies uit zien... Misschien is dit de oplossing. Ik geef hem trouwens pap omdat hij altijd weinig drinkt bij de ochtendvoeding en hij wel zijn vocht nodig heeft.

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Onder andere...ik moest maar over n paar weken.beginnen met dingen eten en ik moest maar beneden gaan zitten zodat hij kon slapen..ben onwijs boos geworden en gezegd dat hij niet moet zeiken omdat mijn zoon belangrijker is voor me dan zijn nachtrust

10. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    @jamietje: gelijk heb je!

Een foto van mijn kleine nachtdraakje:

Attached Files:

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Aaaahhhh wat n knap kind!

12. vivianbraak

@ Jamietje: Dat is klote ruzie in de nacht. Wel heel erg vervelend voor jullie manneke dat hij in de nacht last heeft van krampjes.

@ Mopje: Een betere nacht dus fijn!

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Dit is ons kleine manneke :D:D:D

* een foto plaats je door op plaats bericht te klikken, vervolgens op beheer bijlagen. Dan bestand kiezen,uploaden en venster sluiten. Als je daarna op plaats bericht klikt word de foto geplaatst.

14. vivianbraak

Wat een mopke!

15. vivianbraak

Lief man! Ik zal straks us kijken of t bij mij lukt!

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,216
    16,578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @Jamietje:lekker knulletje heb je.
    Ik zal ook snel een foto neerzetten van Eva.

Ga nu snel verder want moet Anouk nog naar de handbal brengen ivm spelletjesochtend.

Kom straks even terug.

Gr Ingrid.

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,216
    16,578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @Mopje:die van jou is ook al zo'n schatje!!

18. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Wat een heerlijke kindjes! @mopje en @jamietje! Echt super knap!

19. vivianbraak

20. vivianbraak

Share This Page