red, ja precies dan zit je er maar gelijk! Ja ik baal er wel van dat ik kv "moet" geven, in mijn geval echt moet omdat mn kind echt honger lijdt gewoon en om het uur aanlegen heeft gewoon geen zin! mn tepels zijn al echt week van het vele aanleggen en ik gebruik ook echt vaak mn spray, want mn tsr laat vaak lang op zich wachten, en dat met een ongeduldige hongerige baby, nou nee bedankt! En hopelijk is het maar tijdelijk, ik doe het gewoon net zoals je bijv bijvoeding zou geven al..dus voor en na het flesje fv bied ik bv aan...nou dan kan het ehct niks aan je productie doen lijtk mij... Kan ook nog domperidon gaan proberen, maar dat wil ik eerst es dinsdag aan de huisarts vragen hoe en wat en of het wel mag in combi etc etc... Nog even en ik ga met bijvoeding beginnen en heb zo het idee dat hij wel zal eten haha @hier, nou zoon werd 7u wakker vanmorgen, aangelegd en nog in be dgebleven ot 8u...9u heeft ie weer bv gedronken en is toen gaan slapen tot 11u Daarna om 1130 een flesje kv en erna bv bij mij gedronken ne geslapen van 1230 tot 15u!!! Net gelijk weer borst aangeboden maar erg weinig gedronken, dus toch net nog klein flesje gegeven van 90cc ...als hij straks nog ene dutje gaat doen bie dik hem nogmaals borst aan... Tis vandaag oin elk geval een ontzettend tevreden kind
@miis: balen van je schildklier, wel knap dat je toch doorzet met de bv. Een hongerige baby is ook niks natuurlijk, dan maar wat fv erbij, hij krijgt toch nog steeds al het goede van jou natuurlijk! Hij slaapt er wel heel goed op lees ik Mag je wel bv geven met de medicijnen? Ik heb vandaag voor het eerst een pakje kant en klare nutrilon gekocht nu mijn diepvriesvoorraad melk dreigt op te raken. Misschien eens proberen voor de nacht... @Hannamom: succes met de fv. Goed dat je een besluit hebt genomen, en je niet schuldig voelen, je hebt je kleine een super start gegeven! @pugga: lief mannetje! Ziet er goed uit en dat met bv Grappig van die opmerking in de draagdoek! Ik had dat 1 dag na de bevalling in het ziekenhuis, minder leuk... @eefje: mooie mannen heb jij @red: ja, Hidde is wat donker uitgevallen Ik krijg heel vaak de vraag of de vader "buitenlands" is, nee die is Fries en donkerblond met blauwe ogen, of dat ik iets "indisch" in de familie heb, nee, limburgs @hier: na 3 drama nachten, niet willen slapen en veel huilen hebben we hem gisteren toch weer een half zakje nexium gegeven tegen de reflux (zij zijn aan het afbouwen/stoppen) en vannacht ging super! Om 3 uur honger, gedronken hij sliep verder! Tuurlijk om 6 uur wakker, gelukkig krijgen we hem dan vaak wel nog wat in slaap, maar ik zie wel op tegen morgenochtend en de rest van de week nu de klok verzet wordt.
Mopje, als t zo id dat j kleine straks ontregelt is door se klok dan is t vast tijdelijkheid j al pcm voor t dlapen gaan? Wel fijn dat nexium dus toch werkte! Ja ik wil zo graag bv blijven geven dus hoop dat t gewoon tijdelijk is ! Maar hij slaapt door op mijn bv want bij de laatste voeding geef k de afgekolfde melk van se avond ervoor! Nou k moet gewoon nog ff volhouden en dan hopelijk helpen de meds
@Hanna Veel plezier met je kindje en geniet van de fv! @hier Onrustig dagje,blij als dit weekend erop zit... Nu thuis,manneke gebadderd... wilde m gaan voeden maar hij was kapot dus slaapt nu Nu in bed leggen en dat wat quality time met mn hubby,werd tijd! Fijne avond &nacht
@miis, wat heb je mooie kereltjes! Balen dat je fv bij moet geven maar je doet het hartstikke goed en als je meds krijgt en die slaan aan, komt t vast wel goed met weer helemaal bv. @mopje, fijn dat het beter ging vannacht! Hier is ze gelukkig nog een stuk jonger met klok verzetten, ze slaapt vaak tot 8-10 uur, beetje afhankelijk of de oudste stil doet en wanneer ze voor het laatst heeft gedronken. Oudste is pas om half 10 op bed gegaan dus hopelijk slaapt die ook wat langer. @hanna, geniet lekker van je kleine! @jamietje, qtime is ook belangrijk he! komt er hier ook niet zoveel van haha R. wilde na het eten niet meer slapen, was ook wat te laat geworden. Dus die nog even in bad gedaan, aankleden is vaak niet zo'n succes en ze was erg moe. Rond half 8 naar boven gegaan en is ze lekker gaan slapen op ons bed. Zo nog maar weer s even kijken, ik denk dat ik er ook maar in kruip. Oudste is steeds vroeg s morgens en R. slaapt tegen de morgen niet altijd gelijk in dus nachtjes zijn wat kort. Hopelijk wil manlief er morgenochtend met de oudste uit zodat ik nog even kan blijven liggen.
@Pugga: wat een mooie bio-baby! Hij doet het inderdaad duidelijk goed op de BV! @Mopje: knapperd! Die idd buitenlands lijkt! @Jamietje: R. kreeg ook woensdag zijn prikjes en ik herkende veel in jouw verhaal! Ook is heb ruzie gekregen met vriend omdat R. ontroostbaar was om 6 uur 's ochtends en ben ik maar naar beneden gegaan. Hij was echt even niet lekker door die rot prikjes! Arme jongen lachte ook heel lief naar de wijkverpleegkundige, dus zij voelde zich ook wel rot dat ze de prikjes moest gaan geven... Hij zette het op een krijsen! Maar gelukkig wel snel te troosten. Hier nog steeds elke 3 uur in de nacht... Gisteren zelfs elke 2 uur. Wel erg zwaar maar gelukkig valt hij wel gelijk in slaap na de tiet!
Red, thanks! K moet weer even een recente uploaden deze zijn allemaal van juli of aug geloof ik kids gaan zo hard heh! Maar nee idd weet je ik vind t niet verantwoord om me principieel vast te houden aan alleen bv in zo'n situatie .. Ik geloof verder heel erg in bv enz dus als er met mij niets zou zijn dan was t gewoon zo maar in dit geval zie k een wereld van verschil buiten t feit dat hij eigenlijk al minstens 8 wkn zo mee moet schommelen met de productie Want zodra hij genoeg melk heeft zit hij direct in een soort vast tijdschema maar afgelopen tijd is t steeds warrig omdat hij zo onstabiel aan genoeg voeding kont! Hopelijk kun j idd ff blijven liggen morgen! Heeft jouw oudste niet dat ze Ern paar dgn vroeg is en dan ineens ff weer wat uitslaapt? Doet zij nog een dutje? Anders zou ik proberen het dutje te verkorten bijv max 1 uur slapen Mijn zoon sliep steeds later .. Maar als hij eenmaal sliep was t gelijk 2,5 uur ofzo Maarja om 15 pas in slaap vallen en tot 1730 slapen is geen optie want dan slaapt ie 21 nog niet .. Dus bn ik op Ern gegeven moment hem elke dag maximaal tot 16u te laten dlapen en zo kon hij wel 20u naar bed En ineens sliep hij soms helemasl niet een paar dgn dn dan deed ie om de 3 dgn wel Een dutje en zo bouwde t af maar daardoor slaapt hij snachts mega goed! Truste!!
Bella Ik haaaaat prikjes nu echt...heb n bikkel van een dochter,nooit ergens last van gehad. @hier Jeeeejjj door geslapen! Zelf plus t extra uur! Vanacht alleen deken eraf geschopt,huilen,opnieuw in gestopt en toen sliep ie weer. Word nu net wakker van hem.. dus van 22:30 tot 7:40!!!!!!!!!
@ Hannamom: Jammer! Maar we zien elkaar indd vast weer ergens! @ Miss: Kv met Bv combineren is toch ook niet verkeerd vind ik. Alles wat ze meekrijgen aan bv is megenomen zo zie ik het. Lekker mannekes hoor! Lekker zo'n nacht! @ Mopje: Fijn dat jullie weer een goed nachtje hebben gehad, misschien heeft hij het dan toch nog nodig die medicatie. @ Jamietje: Lekker zo'n nacht! @ Hier: Alles zijn gangetje gisteren op visite geweest bij vrienden doen we eigenlijk elk weekend. Of hier altijd gezellig. Bonus-Dochter een paar ugg's gekregen.. Vind het eigenlijk zwaar niet nodig maar ja mijn dochter heeft van haar vader twee paar gehad dus ja. Sorry ik vind het lelijke dingen kan er niks aan doen en voor het geld vind ik ze nog lelijker Man is vandaag voor het werk met klanten in Assen en wij houden hier lekker een rustig dagje, heelijk. Beetje poetsen , wassen e.d. En voor de rest lekker lang in pyama, loving it!
Dat soort paperclipje daar moet je opdrukken. In het veld waar je ook je bericht typt en dan oploaden.
dan moet j op "plaats reactie" drukken dus niet via Snel reageren een bericht plsaatsen want daar staat die optie voor bijlage niet bij
Gelukt!!. Hier mijn dochter Anouk met haar kleine zusje Eva. Eva is hier ongeveer 5 weken. Ik doe later nog een recentere. Ga nu kleine meid uit bed halen. Gr Ingrid.
@miis, groot gelijk! Ik denk dat het even een fase is. Ze slaapt net in haar peuterbed, eerder wilde ze steeds in het ledikantje maar die wilde ik vrij hebben voor R. Dus ze kan nu zelf uit bed en eerder werd ze vaker wakker s nachts, dat gaat nu wel beter maar nu is ze wat vroeger. Overigens slaapt ze nog praktisch klokje rond dus valt opzich wel mee. Alleen komt R vaak tegen 5 uur en slaapt dan niet gelijk weer goed, m'n man gaat er om 6 uur uit bij vroege dienst en als D. dan om 7 uur komt, slaap ik amper. Ze slaapt s middags nog 2 uur en die heeft ze ook echt nodig. Als ze vroeg wakker is, wil ze er s middags ook vroeg in en is s avonds dan ook weer moe. Heb er nu s avonds wat eerder in omdat ik met R. anders niet uit kom maar vond het wel lekker dat ze normaal tot 8 uur sliep en das nu even wennen als t vroeger is. @Jamietje, lekker zeg! Oudste vond de prikjes ook nooit leuk en had er altijd aardig koorts van. Jongste heeft nog niks gehad maar vermoed dat die het ook niet leuk gaat vinden. Hier regeldagen of 4 maandendip of ik zou ongesteld moeten worden. We zien wel. Maar overdag al een paar dagen vaak drinken, elke 2 a 2,5u en vannacht bleef ze ook bezig. Normaal dronk ze altijd 1 borst maar nu 2 en ze zijn dan ook echt leeg. Ze is verder wel tevreden na 2 borsten en spuugt dan ook nog dus ze krijgt wel genoeg binnen. Zal wel weer overgaan
@anouk, leuk! trotse zus! Hier zo even op visite, hopelijk wil R daar even slapen, ze houdt het niet zo lang vol en moet ook slapen als ze moe is. Slaaptentje maar even uitproberen.
@red: drukke dagen zo te lezen, borsten al extra vol van het regelen? Balen van die ochtenden, na 5 uur slaap je dan weinig meer lijkt me. Vroeg naar bed... @ingrid: leuke foto! Trotse grote zus @vivian: lekker zo'n dag, lekker niksen... Uggs lijken me ook lekker warm, maar zou ze zelf nooit kopen. @miis: best goede nacht dus! Nou de klok verzetten ging redelijk. Om half 4 nieuwe tijd werd meneer wakker, honger, meteen weer door geslapen. Maar om half 6 (ipv half 7...) echt wakker. Toch gevoed, beetje dommelen, spelen, weer in zijn eigen bedje, half uurtje geslapen... Om 7 uur heeft mijn man hem mee naar beneden genomen, ik heb heerlijk tot half 9 geslapen Zonet geprobeerd hem tot 7 uur op te houden, dat was niet te doen. Mijn schoonouders en schoonzusje waren op bezoek en we hebben chinees gehaald, dat was wel een leuke afleiding voor Hidde. Om kwart voor 7 lag hij aan de borst en sliep vrijwel meteen in zijn bed. Benieuwd hoe laat hij morgen wakker wordt!
red, oke dan heeft ze dr dutje wel nodig nog, maar mss zou je em al kunnen verkorten naar 1,5 u bijv...dan is ze wellicht een weekje wat meer moe, maar uit maijn ervaring is dat dus tijdelijk en is het ff wennen gewoon..en dna passen ze zich aan de nieuwe situatie..Maarja dit hoef je natuurlijk alleen te doen als ze echt steeds laat pas in slaap valt oid.. JA ik had dus ook nog es die combi van die dip en ongesteld! irritant haha maarja ikw et iegenlijk nou niet wat het allemaal was, of alleen schildklier, of een combi van al die dingen ...1 zooitje hierzo hahahaha Mopje, ah ja mijn zoontje sliep toen met die leeftijd nog 1x smiddags en sliep van 19 tot 8/9 ofzo..maar die was zo gehecht aan klokslag 19u in bed liggen, ik moest dan echt thuis zijn! Wel heelrijk dat je toch hebt kunnen uitslapen! @hier, nou vanochtend dronk hij dus om 0730 BV, sliep van 0845 tot 1045, daarna weer BV om 11 en om 1215u klein flesje KV (ik merkte al na de borst dat ie nog honger had, dus dahct geef een flesje voordat hij gaat slapen)..geslapen tot 1315, ff eruiut gehaald..en terug in bed gelegd om 14 en sliep nog tot 16u!!! Toen weer gewoon BV, nog ene klein dutje gedaan tot 1730 En om 1830 flesje BV van 100cc en nog live BV gedronken... Vandaag= veeel geslapen! en dus maar 1 flesje kv gegeven van 60cc ...mn productie lijkt weer wat beter te worden, maar nog steeds geen goede volle voedingen.. Ik zie wel sinds de fv die ik erbij geef dat hijw eer ehct goed evolle plasluiers heeft...dat is echt sinds tijden...ook weer gepoept vandaga, dat doet hij namelijk amper...hij leek er wel wat krampjes van te hebben, t wa sook btj gekke kleur, natuurlijk door de kunstvoeding ( heb ook HA voeding) en dat stinkt ook wat erger Nou ben benieuwd hoe het zal gaan vannacht!