@Ingrid Dat wel rot idd die nachten zo! Maar ze zal het nodig hebben denk ik Grappig hoe je kind veranderd terwijl je t zelf niet zo goed ziet hahaha mijn schoonouders zeggen steeds: oohhhh wat is hij gegroeit!!!! En hun zien m 2x per week ofzo
Hey Meiden, @ Ingrid: Eva was dus kei zoet bij je collega's leuk! En morgen mag Anouk afzwemmen zal ze wel spannend vinden! Ik kan ook niet tegen die drukke tv hoor en ik ben niet oververmoeid, ik denk dat het bij mij door de leeftijd komt... Van Sponge Bob krijg ik helemaal de kriebels, ben der klaar voor, ben der klaar voor bbrrrr Lekker dat je nog niet hoeft te werken he! Ik vind dat het verlof sowieso verlengd moet worden al die ukkies die naar de opvang gaan.. Al zijn er wel weer vrouwen die het lekker vinden maar ik ben er daar niet één van. @ Jamietje: Wat een heerlijke nacht! Wow! @ Hier: Luca heeft vooral veel geslapen na zijn prikjes dat doet hij normaal ook maar nu nog extra. Verder niet veel meer van gemerkt gelukkig hij heeft verder goed geslapen. Had hem gisteren wel preventief pcm gegeven. Vanmorgen was hij alweer zijn vrolijke zelf en was lekker aan het brabellen en lachen. Echt het eerste wat Luca elke ochtend doet, ik loop met hem naar de commode en hij lacht zo breed zo heerlijk!!! Nou de laarzen waren bezorgd maar ze zitten niet lekker.. Ga ze retour brengen en morgen maar even opnieuw laarzen shoppen even alleen zonder man en of kids. Hubbie gaat vanavond kaarten bij zijn neef. Kennen jullie de zanger René Schuurmans? Dat is onze neef altijd gezellig! Zingt voor ons altijd op partyen enz. Nou ik ga weer wat doen. Tot later!
Hier momenteel ook wat baggernachten. Ze kwam ergens tussen 2 en 3 denk ik maar blijft dan wat aan het clusteren dus ik slaap niet echt goed meer. Misschien vanavond maar even om 8 uur/half 9 in bed gaan en zien wanneer ze komt. Productie is nog niet weer wat het was al krijgt ze wel voldoende binnen maar extra kolven valt nog niet mee en ik leg haar wel 15x per dag aan denk ik, voor en na het slapen en dan nog 2-3x per dag kolven. Je zou toch moeten denken dat ik een keer ploftieten moet gaan krijgen Ze ligt hier nu lekker in de box te kletsen tegen de babygym. Zo weer op bed, dan ga ik D. even snel klaarmaken, was aanzetten, beetje opruimen en spullen pakken. Straks naar de gastouder, gaat R. ook voor het eerst echt heen. Ik ga vandaag even mee en hopelijk gaat het goed. Wat betreft zorgpremie, ik zit volgens mij onder de 19.000 dus ik ga weinig betalen. M'n man verdiend ook niet zoveel maar zit er wel boven. Beter zullen we er vast niet van worden. Ik moet R. in bed gaan gooien, die wordt het zat
Het is hier lekker rustig! @ Red: Wel vervelend dat je zulke nachten hebt, dat vermoeid denk ik wel echt. En ploftieten hahaha! Gelukkig niet !
Snotter snotter manneke heeft net een uur of 4 liggen slapen! Maar hebben ook de hele ochtend gespeeld dus dat heeft hem moe gemaakt denk ik
@Red: klinkt allemaal wel erg vermoeiend bij jouw momenteel. 15x aanleggen op een dag,pfff ik zou er gek van worden en dan ook nog kolven,Blijf alsjeblieft ook een beetje aan jezelf denken meid. Hoe is het bij de gastouder gegaan?. Spannend zeg voor de 1ste keer. Ik kan er nu al tegenop zien als Eva in februari 2 dgn per week naar het kdv gaat maar dan is ze alweer ruim 5 mnd en een heel ander mensje als dat ze nu is. Bij ons gaat het wschl ook allemaal wel meevallen met de zorgpremie.Ik heb een parttime baan en mijn man verdient wel aardig maar die moet het vooral van zijn overuren ed hebben.Hij zit er wel net iets boven maar al bij al zal het niet zo'n vaart lopen.Ik maak me er dus maar niet druk over want dan krijg ik nog meer grijze haren en rimpels haha. @vivian:gelukkig is je kleintje goed de nacht doorgekomen en heeft die er niet al teveel last van gehad. Rene Schuurmans ken ik niet.Ik zal eens googelen haha. Jammer dat je laarzen niet lekker zaten.Heb je je er zo op verheugd en dan is het niet wat je verwacht.Morgen lekker voor jezelf shoppen meid.Mijn man werkt trouwens in de branderindustrie voor glas en tuinbouw.Hij begeleidt het installeren van branders in de tuinbouwsector en stelt ze in bedrijf.Hij is vrnl in de periode oktober tm februari veel in het buitenland.Hij is al her en der geweest,Iran,Amerika,Canada,Mexico,Spanje,Rusland,Engeland en wschl vergeet ik er nog een aantal.Toen we nog geen kinderen hadden was die weleens 3 weken achtereen van huis en deed dan verschillende klanten aan in een land.Nu is het hooguit een week dat die van huis is en klussen voor langere tijd neemt die bij voorkeur niet aan.Het zijn vrnl tuinders die vanuit Nederland zijn geemigreerd en zich elders hebben gesetteld.Het is ieder geval nooit saai en hij maakt veel mee op deze reisjes.Gelukkig kan ik er wel tegen om alleen thuis te zijn maar vooral nu met kleine Eva erbij ben ik ook weleens huiverig dat er 's nachts één of andere gek het huis binnenkomt.Voorheen had ik dat nooit maar dat komt vooral omdat de wijk waarin we wonen nogal eens een doelwit is voor inbraken.Als ik dan weleens 's nachts iets hoor dan lig ik gelijk met gespitste oren.Ik heb ieder geval altijd mijn mobiel naast bed liggen.Misschien dat we toch eens een alarm moeten laten installeren of een grote hond bij de voordeur haha. @jamietje:4 uur achter elkaar wow,Ze hebben het dan wel echt nodig.Heerlijk toch!!. @hier:hier lekker rustig in huis.Man en zoon samen naar de kapper en Anouk naar handbal training.Eva ligt heerlijk te slapen.Gelukkig wil ze nu wel slapen want begon me er al een beetje ongerust over te maken want zo'n ukkie moet wel voldoende slaap krijgen.Ze gaat het nu weer ruimschoots inhalen maar ze moet nog wel iets overhouden voor komende nacht. Vanmiddag voor de hele week boodschappen gedaan dus we kunnen er weer even tegenaan.Mijn man was thuis dus die kon mooi met Eva tutten haha,dat gun ik hem wel want ik zit zo vaak met die kleine meid dat die toch wel het een en ander mist en vooral als die dan ook nogeens een aantal dagen weg is geweest. Ga nu de aardappelen schillen en boontjes doppen.Vanavond maar even gezond. Vanavond TVOH kijken dus lekker relaxen. Fijne avond allemaal. Gr Ingrid.
@Anouk, ik weet niet of het 15x is haha, ik tel maar niet. Maar als ik tussendoor ook kolf en ze wil om de 2 uur drinken, zit er vaak niet zoveel in. Dan leg ik na het slapen aan en voor het slapen ook weer. Vannacht heeft ze ook wel een keer of 4 gedronken denk ik dus al met al is het wel vaak ja Ik duik zo maar lekker m'n bed in, heb haar al in haar eigen bedje liggen (laat haar ook vaak op ons bed liggen, schuif ik er s avonds naast, borst er in en leg ik haar daarna over in de co-sleeper. Maar ik ga nu proberen eerst zelf alvast te slapen en te zien wanneer ze komt. Misschien maakt dat nog verschil. Ze zat in elk geval wel goed vol om 7 uur. 't Ging goed bij de gastouder, ik ben er bij gebleven en heb haar op bedje gebracht. 1x iets piepen maar gewacht tot ze rustig lag en toen naar beneden gegaan. M'n babyfoon is alleen stuk en gastouder heeft er niet één, je hoort de kindjes meestal wel door het plafond heen maar R. dus vandaag niet dus die was aardig aan het huilen. Had al een paar keer even geluisterd bij de trap dus lang kan het niet geweest zijn. Die er toen maar uitgehaald en s middags ging ze gelijk slapen zodra ik haar neerlegde. Alleen ging de oudste toen ze wakker werd bij haar zusje kijken en die maakte haar wakker. Maar goed ze heeft 2x een uur geslapen daar en thuis ook nog even. Als ik aan het werk moet is ze ook 5 maanden. Ze gaat nu wel in elk geval 1x per week erheen. Volgende week vrijdag is ze er alleen en ga ik met de oudste even wat leuks doen. Week daarop heb ik 2x wat van m'n werk, oa scholing dus dan mag ze weer. Kan ze goed wennen en de gastouder ook aan haar en kan ik straks met een gerust hart aan het werk Jou man is veel weg ja! Die van mij werk in 2 ploegen en maakt Duette Shades. @jamietje, lekker zeg 4 uurtjes! @vivian, haha nou ik zit er nu eigenlijk wel op te wachten, dan gaat het kolven tenminste wat gemakkelijker. Bij de oudste kolfde ik moeiteloos maar dat deed ik ook al veel eerder en heb bij haar daardoor nooit echt een dip gehad behalve tijdens menstruaties. Maar goed zullen de boel wat opkrikken (hoop ik)
Goedemorgen meiden, Nou ik denk dat wij hier de eerste regelnacht hebben gehad. Luca kwam om de 2 a 3 uur drinken. Heb hem lekker bij mij genomen in bed! Nu zijn we lekker al een kwartiertje uit bed. Verder hebben we wel goed geslapen hoor ik plop mijn tepel erin en ik knor echt verder. @ Red: Ik heb echt respect voor je dat je het ondanks alles wel gewoon volhoud! Ik denk dat menig één al de fles had gepakt! @ Ingrid: Gelukkig vind je het niet erg om alleen thuis te zijn dan op de nachten na. Ja lekker een hond nemen met je drukke leventje!! Kunnen we steeds lezen ik ben even de hond uitlaten hahaha!! @ Jamietje: Jou manneke heeft kei lekker geslapen gisteren! Maar jij nog steeds verkouden begrijp ik? @ Waar is de rest??? Meiden ik hoor jullie al een paar dagen niet? @ Hier: Straks naar de stad en ik wil even wat nieuwe kleertjes voor Luca kopen. Ik ben gek op LIEF! en BFC die zijn nu in de aanbieding dus wil er even tussen met mijn neus Tot later meiden!
Ik heb gisteren trouwens een fotoboek gemaakt van de eerste week van Luca. Ik begin zwanger dan de inleiding, zkh, kraamtijd enz enz.. Hij is kei mooi geworden! Kan niet wachten tot hij binnen is!! Werd er gisteren gewoon emo van...
@Vivian Wat leuk!!! Ja nog steeds verkouden en is er keelontsteking bij gekomenaar ja mijn keel is super gevoelig dus heb wel vaker keel ontsteking.. Vanacht weer gevoed maar daarna heeft ie weer 6uur geslapen dus gaat goed! Heb al 3dagen steekjes en pijntjes in mn rug en heupen.. Hoort dat ook bij ontzwangeren of voortekenen van menstruatie?
@Vivian:neen hoor hier echt geen hond haha.Anouk zou het dolgraag willen maar ze neemt er maar eentje als ze later groot is.We hebben 2 cavia's en dat vind ik meer dan genoeg want wat kunnen die beestjes herrie maken als je bijvoorbeeld de koelkast opent pfff.Mijn schoonouders hebben een leuk hondje en daar kan ze lekker mee stoeien ed. Veel plezier met shoppen vandaag!! @Jamietje:balen dat je keelpijn hebt.Ik had er vroeger ook veel last van maar na het krijgen van mijn 1ste kind is het langzaam minder geworden.Het blijft wel gevoelig maar niet meer zo vaak als een jaartje of 10 geleden. Veel plezier met het afzwemmen van je dochter.Mogen bij jullie ook aan het einde ouders oid meezwemmen?.Hier gaat man en zoon aan het einde ook te water haha,Was met afzwemmen voor A ook al en ik blijf lekker op het droge gnagna. @hier:hier onrustige nacht.Eva werd 3.45 wakker en heeft gedronken maar kon gewoon niet meer in slaap komen.Ze lag ook continue harde scheten te laten en te persen want de ontlasting zat echt dwars.Ze heeft tussendoor wel een beetje gedommeld maar om half 7 weer klaarwakker en huilen.Toen maar weer laten drinken en toen heeft mijn man haar mee naar beneden genomen omdat die er toch uit moest ivm de voetbal.Beneden heeft ze lekker gespeeld en ik heb tot 9.30 verder geslapen.Nu net gedronken en ze heeft eindelijk gepoept dus ik hoop dat d'r lijfje weer een beetje rust vind.Nu snel de boel opruimen en douchen en alles voor het afzwemmen klaarleggen.Ze hoeft pas om half 3 af te zwemmen maar ik wil wel half 2 weg zijn en niet weer hoeven zoeken naar van alles en nog wat. Kom later vandaag nog terug. Gr Ingrid.
@Ingrid het is verzet...ze gaat nu een oefenexamen doen...ze is bij haar pa dus ik ga niet. Bij het daadwerkelijke af zwemmen ga ik wel kijken!
Hoi meiden sorry had t mega druk dn bn echt helemaal doodmoe door m'n schildklier Medicatie is verhoogd en moet t dus levenslang slikken pfff Productie is ook weer bagger wordt er gel van leg nog zo vaak mogelijk aan maar voed nog wrl 1 en soms 2 flesjes bij want anders heeft ie erg honger! K zwaaaaai alleen even laptop nog steeds stuk dis uitgebreid reageren id zo lastig want k kan t niet onthouden!!
@miis:balen zeg van je schildklier en dat je levenslang aan de medicatie moet zitten. Doe het lekker rustig aan!! @Jamietje:wel stom dat ze dat afzwemmen hebben verzet.Ze zullen vele kindertjes hebben teleurgesteld.Op naar de volgende ronde. @hier:Anouk is met vlag en wimpel geslaagd voor haar B-diploma.Was een eitje voor d'r en natuurlijk helemaal trots. Daarna met mijn moeder en schoonouders bij het pannenkoekenhuis gaan eten om het te vieren.Was erg gezellig. Eva was weer een lieverd.Ze heeft er heerlijk bij gezeten tijdens het afzwemmen en zelfs toen ze wat waterspetters op haar koppie kreeg bleef ze lachen.In het restaurant heeft ze heerlijk in de kinderwagenbak geslapen en werd ze alleen wakker toen we gingen inpakken om naar huis te gaan en ze begon honger te krijgen. Leuke dag hier geweest en vanavond de kinderen een beetje bijtijds in bed zien te krijgen en zelf ook een beetje bijtijds naar bed toe. Allemaal fijne avond en tot morgen, Gr Ingrid.
Zooo.... Daar ben ik weer even! De eerste werkdagen zitten erop en het was behoorlijk wennen! Donderdag had ik het echt niet naar mijn zin, vooral niet toen mijn man whattsappte dat zoontje de fles niet wilde... Gelukkig ging het volgende flesje beter. Vrijdag had ik al wat meer mijn draai gevonden maar ik was wel erg blij toen het weekend was aangebroken. Ik kolf twee keer: een keer in demiddagpauze en een keer na schooltijd. Daarmee krijg ik gelukkig voldoende bij elkaar. Vrijdagochtend was het nog wel even aanpoten: manlief had ochtenddienst op zijn werk en ik moest dus in mijn eentje de jongste en oudste om 7.30 gevoed en aangekleed en wel op de creche afleveren... Maar het is me gelukt! *trots* @Ingrid, gefeliciteerd met je dochter!Fijn dat de zwemlessen er nu opzitten. @Red, heerlijk, de jongste een dagje bij de gastouder. Krijg je weer wat tijd voor dingen die er anders altijd bij inschieten. @Miis, balen, nog steeds geen goede productie... @Vivian, hopen dat het geregel er snel op zit! @Jamietje, beterschap!
Hoi hoi, hier gaat m'n productie ook weer de goede kant op! Ik denk dat het ook een beetje het probleem is dat vraag en aanbod goed op elkaar afgestemd zijn en nu ik extra wil kolven, dat dat lastiger is en ze dan weer net te weinig heeft bij de volgende voeding en dan blijf ik steeds kleine beetjes geven. Gisteravond had ze om 7uur gehad en kwam ze om 0.15u, tussendoor heeft ze denk ik nog weer een keer gedronken en rond 5 uur heb ik haar teruggelegd in haar bedje maar duurde wel een uur voor ze weer echt goed sliep. Om 8 uur vanmorgen was ze echt wakker, de oudste lag vanaf half 8 bij ons dus niks te klagen. Ik duik er zo ook weer in, ben wel erg moe. Vanmorgen met de dames naar een zwangerschap & gezin beurs geweest, stonden ze ook van m'n werk dus even m'n gezicht laten zien. R. zat lekker in de draagzak rond te kijken. Om 12 uur even een patatje gedeeld met D, kon R. ondertussen even aan de borst. Vanmiddag moest ik naar een examen van m'n zusje, R. sliep om half 2 en werd pas om half 5 wakker. Papa had haar nog geen flesje gegeven dus om 5 uur was ik thuis en toen had ze wel zin in wat. Fles gegeven en ik gekolfd, had ik weer verse melk in de koelkast. Kolfde 170cc dus daar doen we het weer voor. @vivian, lief en bfc zijn ook erg leuk! Bfc koop ik ook regelmatig voor de meiden, lief vind ik soms wat raar qua pasvorm. @eefje, zal idd even wennen zijn! Ik zie er hier al tegenop om straks op tijd weg te moeten met die 2, vooral bij de oudste duurt het momenteel erg lang. Die moet dan steeds van alles waardoor ik niet opschiet. Hopelijk slaapt ze straks weer iets langer, kan ik eerst mezelf klaarmaken voor ze wakker zijn.
Goeiemorgennnnnnnnn!! Wat een fijne ochtend..mijn lieve manneke lekker knuffelen en buiten hoor ik vogeltjes. Daar word ik zooo vrolijk van haha Hoe waren jullie nachten?
Hoi dames, druk geweest hier! Even kort reageren, we zijn logeren bij mijn ouders dit weekend. Heel gezellig, vrijdagavond hebben mijn ouders Hidde meegenomen en zijn wij lekker gaan uiteten, gisteren ook deze kant op gereden en mijn mannetje weer lekker geknuffeld Ik ben deze week voor het eerst weer echt ongesteld geworden. Twee dagen minder melk (alleen met kolven), maar dat is nu weer goed. En ik heb een pak nutrilon gekocht alleen voor de pap in de ochtend, wees gerust Bambix met gewone melk lust hij niet, maar met nutrilon dus wel. En natuurlijk met bv, maar mijn voorraadje is aan het opraken, en ik heb geen zin om te kolven voor pap die ik eerst "kapot" kook om te laten binden. De nachten hier gaan redelijk, meestal wel een nachtvoeding, maar hij slaapt dan weer snel door. Het spoken 's nachts lijkt over te zijn. @red: nog leuke dingen gezien bij de beurs? @eefje: daar mag je zeker trots op zijn! Ik ben zo blij dat mijn man Hidde weg brengt als ik om half 8 weg moet, ik zou echt mega gestrest zijn! @ingrid: gefeliciteerd met het zwemdiploma van Anouk! En wat was Eva lief, fijn hoor zo'n zoet meisje. @miis: balen van je medicijnen... Hopelijk gaat hapje productie wel weer omhoog! @vivian: ik heb ook een boekje van de eerste 3 weken. Hidde is met 34 weken geboren en lag de eerste 3 weken in het ziekenhuis, om niet te vergeten hoe klein en kwetsbaar hij was heb ik dat boekje na 2 maanden gemaakt. Daar ben ik nog steeds blij mee. @allen: ik ben nog steeds zo blij dat ik Hidde bv geef! Hij is het afgelopen half jaar 1x verkouden geweest Heel veel baby's om hem heen snotteren om de zoveel weken en hij niet. Ik wijt het aan de bv...