Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @mopje
    Lekker! Uit eten!
    Ik wil dat ook maar ben er echt niet klaar voor om Quinn achter te laten bij iemand!
    Hij snottert overigens ook niet haha bv kicks ass!!

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,218
    16,581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @uit eten:mijn man opperde ook al om binnenkort samen uit eten te gaan maar ik ben daar nog helemaal niet klaar voor haha.Ik vind Eva nog veel te klein om al uit te besteden aan ons oppasmeisje.Ik zie allemaal doemscenario's voor me zoals van met Eva van de trap vallen ed.Slaat natuurlijk nergens op haha.
    Laat ze eerst maar eens haar hoofdje wat rechter kunnen houden dan hoef ik me ook niet zo druk te maken over haar nekje.
    Pff hormomen en normaal ben ik zo makkelijk,

Kom later even terug om op iedereen te reageren..

Gr Ingrid.

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    @uiteten: ons eerste etentje samen was toen Hidde een maand of 2 was. Mama was bij ons in huis, en Hidde sliep. Wij om 7 uur naar een restaurant op loopafstand, na het hoofdgerecht vroeg ik aan mijn man hoe laat het was, half 10 zei hij. Ik schrok en wilde meteen naar huis, want Hidde moest weer gevoed worden! Wij snel afrekenen (nee, ik wil geen koffie meer!) en naar huis komen we langs een klokken winkel (ja, die hebben wij in ons dorp...) en die klokken stonden op kwart voor 9... Mijn moeder helemaal verbaasd dat we nog geen 2 uur weg waren geweest:p

Gelukkig hebben we vrijdag lekker van half 8 tot 11 uur in hetzelfde restaurant gezeten!

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Mopje: Uit eten geweest leuk! Wij ook!

@ Red: Joepie je productie weer beter!!

@ Eefje: knap dat jij je eerste werkdagen hebt overleefd! Knuf kan mij voorstellen dat het niet makkelijk was!

@ Sorry als ik iemand vergeet maar er komt zo visite.

@ Hier: Wij zijn gisteren uit eten geweest met vrienden van ons was kei gezellig! G{isteren Luca op bed kunnen leggen voordat wij weg gingen en het ging kei goed. Ik heb heerlijk ook 2 wijntjes op, die voelde ik wel :D

Tot later ff de visite ontvangen!

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik zou vandaag visite krijgen maar die zegt net af..t manneke heeft veel gespuugd deze ochtend:(
    Ik ga vandaag beginnen aan een grote schoonmaak! Jeej

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,218
    16,581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @eefje:pittig hoor je eerste werkdag.Kan me voorstellen dat je even tijd nodig hebt om je draai te vinden.
    Die stress van de creche kan ik me nog levendig herinneren toen mijn 2 oudste kinderen nog op de creche zaten.Ik was eingelijk ook altijd degene die ze moest brengen.Hier was het echt om 7.30 de kinderen min of meer afgooien en dan racen om op tijd op mijn werk te komen waar ik uiterlijk om 7.50 moest zijn.Ik kreeg daar enorme stress van moet ik zeggen maar de creche ging pas om 7.30 open.
    Ik zie er nu al tegenop wanneer ik straks weer moet gaan werken en Eva naar de creche moet brengen en mijn andere 2 kinderen naar de VSO.Gelukkig werk ik nu een stuk dichterbij en hoef ik pas om 8 uur te beginnen maar ernaar uitkijken doe ik allerminst omdat vooral met een baby erbij er altijd iets tussendoor komt in de vorm van een flinke poepluier of spugen haha.
    Ieder geval lekker dat bij jou de kop eraf is.

@red:fijn dat je produktie weer op peil is.Geeft ook minder stress lijkt mij.

@jamietje:balen van dat spugen.Eva heeft ook weleens een dag dat ze meer moet spugen al gaat het de laatste weken alweer een stuk beter moet ik zeggen (afkloppen).

@mopje:gezellig uit eten,Ik zou er ook wel zin in hebben maar ben er nog niet helemaal aan toe om Eva uit handen te geven haha.

@vivian:jij ook lekker uiteten geweest?.
    Wie laat jij dan oppassen?.
    Ik heb een vriendin met een dochter van 15 jaar en die heeft hier al meerdere malen op de oudste 2 kinderen gepast maar ik vind het wel weer een hele stap om dan ook Eva aan haar over te laten.Ik ben toch altijd bang dat er misschien iets zou kunnen gebeuren al woont haar moeder vlakbij en mocht er iets zijn dan kan ze altijd haar moeder bellen om bij te springen.
    Komt wel een keertje.Straks in december hebben we alweer feestjes genoeg met de Sint,kerst ed en de kinderen zijn ook allebei jarig in december.

@hier:is het bij jullie ook van dat slechte weer?.
    Ik doe vandaag helemaal niets.
    Heb wel de was helemaal uitgezocht en er ligt een berg stijkgoed te wachten maar dat doe ik wel in etappes haha.
    John gaat vanmiddag met de kinderen naar een verjaardag en ik blijf lekker thuis met Eva.Het is daar altijd zo druk en rumoerig en dat vind ik toch echt een beetje teveel met zo'n kleintje en gisteren was ook al een drukke dag.Vandaag heeft ze ook een slaapdagje.Voor de rest neven niet zoveel te melden.

Iedereen een lekkere relaxe zondag.

Gr Ingrid.

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Het regent vreselijk!
    Heb Quinn zijn kamer van top tot teen uitgezocht en gepoets. Dani dr kamer beetje opgeruimd en zit te bedenken wat ik nu ga poetsen (het hele huis moet nog)

8. vivianbraak

@ Ingrid: Mijn schoonouders passen op. Gaat gelukkig heel goed en ik heb het af en toe even nodig om ook gewoon Vivian te zijn en partner van i.p.v alleen Mama. Wij hebben ook een oppas maar mijn man wil niet dat die al op Luca past dus het zelfde verhaal als bij jou. Die verantwoording is gewoon te groot.

@ Weer is hier ook bagger!! Zo jammer vanmorgen scheen de zon en wilde we lekker vanmiddag nog gaan wandelen maar het zit er niet in.

@ Jamietje: Lekker aan de poets! Lekker is dat he!

@ Hier: Visite is net weg, ben een beetje met de was bezig en voor de rest niks! Heerlijk!

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    als ik t af krijg wel hahaha
    Normaal ben ik mien poets maar de laatste week zo druk en niet lekker en dan stapelt het heeeeeel hard op!

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,218
    16,581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:idd als we nu een oppas zouden vragen dan neem ik idd mijn moeder of schoonouders of een vriendin van mezelf en de buurvrouw zou het ook fantastisch vinden haha.Ik vind idd de verantwoording te groot met zo'n kleine baby erbij en ik zou echt niet rustig kunnen zitten.Eva moet eerst een stukje groter zijn.Bij de oudste 2 heb ik pas een oppas genomen toen ze 1 en 3 jaar waren want toen durfde ik het wel aan en dan lagen ze vaak ook al op bed en zat je niet meer met avondvoedingen en hoefde ze eingelijk alleen maar aanwezig te zijn.

jamietje:jij blijft ook maar poetsen meid!!.Ik ben helemaal geen poetser haha,Mijn man zou graag zien dat ik wat meer poetsgenen had maar dat zit er niet in.

@hier:ik ga zo Eva maar uit bed halen want borsten beginnen een beetje vol te lopen ondertussen.

Tot later.

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Ik moet wel,niemand anders poetst hier.

12. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    Hai meiden

Wat een weertje
    Ik was en bn vandaag extreem moe, heel slap enz dus binnen gebleven man was vrij die heeft boodschappen gedaan en is nu aan t koken

Vandaag nog geen kv bij hoeven geven

Zwaaaaaiiii allemaal

13. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Bagger weer... We waren bij mijn ouders en gingen lunchen met z'n 7en (wij drie, ouders, broer en vrouw) in het dorp. We zaten er een half uur en de regen kwam met bakken uit de lucht! Heeft mijn vader later de auto en twee grote paraplu's gehaald en man en ik met de kinderwagen en paraplu's naar huis gelopen en de rest met de auto...

Hidde was alleen niet in zijn goee doen, heel korte slaapjes en uiteindelijk veel huilen en veel drinken! Om half 7 weggereden en om half 9 thuis, even lekker gedronken bij mama en nu slaapt hij. Zo lekker vroeg naar bed.

@ingrid: dat is ook voeden "op verzoek":D Doe ik ook vaak!
    @miis: lekker binnen blijven en je laten verwennen!
    @jamietje: gelukkig gisterochtend nog het hele huis gezogen, wel fijn thuis komen zo!
    @vivian: fijn om zo lekker weg te kunnen. Ik vertrouw ook alleen nog mijn ouders en schoonouders... Vooral omdat Hidde zo slecht slaapt. Hopelijk kunnen we over een tijdje het overbuurmeisje vragen.

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @mopje
    Balen van de regen dan!
    Ja ik heb 3 vogels en 2 honden dus zuig 1x per dag maar zou t 2x per dag moeten doen...
    heb net mn badkamer van top tot teen gedaan heerlijk!

T manneke is zo onrustig vanavond,krijg m niet in bed...steeds drinken, slaapje, drinken,slaapje dus nu lekker clusteren op de bank.

15. vivianbraak

Goedemorgen meiden!

@ Miis: Balen dat je zo moe bent!

@ Hier: Luca heeft een ik wil bij Mama zijn nacht gehad. No way dat hij in zijn wiegje wilde! :D Ben niet zo moeilijk heb hem maar bij mij gehouden. Overgens van het weekend zulke mooie, leuke kleertjes voor Luca gekocht! Maat 68 want 62 begint ook wat aan de kleine kant te raken. Tot later!

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    Lekker he!!! Mijn manneke heeft vanaf 5 uur bij me gelegen :D
    Quinn heeft ookal bijna 68, overigens al een hoop 62 in de te klein doos gedaan!

@Hier
    Nu Quinn weer nachtvoeding wil val ik weer lekker af!
    Vanaf vandaag weer wat actiever buikspieroefeningen doen, gister avond 10 situps gedaan. Weeg zonder sporten momenteel 64,4 :D:D whoeii
    Ik ga ons manneke eens lekker uit bed halen!!

17. vivianbraak

@ jamietje lekker hoor afvallen! Net gewicht heb je al! Het verschilt wel die kleding ene maat 62 valt groot dan weer klein ik heb indd ook al kledingstukken weggelegd.. Waar blijft de tijd!!!

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @ Vivian

Ja ik merk wel duidelijk verschil idd. Wibra en h&m vallen vrij groot, zeeman weer wat klein.

@Hier
    Met t manneke naar het weeguurtje geweest. 6315 :D:D:D
    Hij is in 11 dagen 205 gram aangekomen.
    Jeeej

19. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Vandaag eerste werkdagje gehad van 4 uurtjes: Heeeeerlijk om er even uit te zijn en lekker bezig te zijn. R. was bij mijn moeder en T. bij mijn schoonmoeder. Dus dat scheelt natuurlijk ontzettend want ik had veel minder van deze dag genoten als ik R. naar kdv zou moeten brengen...Hij wilde alleen niet goed slapen bij mijn moeder, elke keer als ze hem weglegde werd hij gelijk wakker. Ze heeft hem daarom op het laatst maar vastgehouden en heeft hij uurtje in haar armen geslapen. Het lijkt me wel behoorlijk pittig om op te passen als je geen tietvoeding kan geven maar gekolfde melk in flesje moet doen en opwarmen terwijl baby natuurlijk ongeduldiger en bozer wordt. Maar goed, het hoort er natuurlijk allemaal bij en hij moet er op zich ook aan gaan wennen... Morgen weer 4 uurtjes werken en dan blijft mijn vriend thuis, dus prima! Dan woens en donderdag vrij en vrijdag hele dag werken.

Vannacht was weer drama, bij mij in bed geslapen, zowel T. als R. Vriend in logeerkamer geslapen zodat hij wat bij kon tukken. Ik helaas elk uur wel wakker door voedingen, luier of beetje muiten. Slechtste nacht in tijden en dat als ik moest werken, ofcourse!

20. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    @Jamietje: lekker gegroeid hoor! Heerlijk!

Share This Page