@ zigelukkig: I know! Het verbaasde mij ook echt! @Vivian: leuk he dat schaterlachen! R. heeft dat gisteren ook voor het eerste gedaan! Ik draag R heel vaak in een ellevill en ben nu weer op mp aan het kijken voor andere kleuren/types. @ Ingrid: wij hebben net ook heerlijk gewandeld en R heeft lekker om zich heen gekeken en is toen in slaap gevallen.
Kindjes hebben de rapporten gehad en ben weer helemaal trots.Anouk een harstikke leuk rapport.Ze heeft zo'n fijne Juf en die kan het allemaal zo mooi benoemen.In groep 3 krijgen ze nog geen cijfers maar waarderingen. Thijs ook weer een mooi rapport.Varierend van voldoende tot zeer goed dus helemaal trots. Nog wel even wat dingetjes navragen op de ouderavond.Voor rekenen heeft die een 9 en voor tafels een voldoende terwijl m.i hij hier juist heel goed in is.Anderzijds heeft die dan wel weer een streven voor het volgende rapport. Kan ook niet wachten tot Eva gaat schaterlachen.Ze is nu al om op te vreten en laat staan dan haha. Ga vast met eten beginnen. Gr Ingrid.
Wat fijn Ingrid! Kan me voorstellen dat je trots bent! Smakelijk! Ik heb net een "nieuwe" draagdoek gekocht op marktplaats! Een ellevill zara Deli: Moooooooi!
zo!!! geen tijd gehad om terug te lezen.. vanmorgen de mannen voor t glasvezel aan de deur. "jaa gaatjes boren in muren en de plinten of de vloer". euhh hallo tropisch hardhouten vloer (die er al lag toen we t huis kochten hahaha) dus die maar niet!! na veel drama mn schoonpa gebeld dus dies komen kijken.. mn man heeft telefonisch overleg gepleegd met een van die mannen. Quinn intussen wakker van hun herrie dus beneden in de box gelegd met n dikke deken want de voordeur stond open dus de kou kroop t huis door. toen kwam een van die koekerts de gang in met n peuk in zn smoel.. (hallooo onbeschoft). dus verzocht dat niet te doen. toen ze eindelijk klaar waren kon ik in mijn uppie onze mega zware voordeurmat ( lees: 1m lang ,60 cm breed) terug leggen en overal zand opzuigen,gebruikte melkkuipjes uit de gang vissen... overigens deed de roker echt alsof ik een of ander dom huisvrouwtje was.. pfff zo denigrerend! en ook geen doei of een glimlach terwijl zijn collega's heel vriendelijk waren. nou daarbovenop heeft quinn ook nog een regeldag! pfoe! ben gestopt met overdag infacol geven en quinn poept ineens weer normaal, afgelopen week maar 1x per dag.. vandaag al 4x. Dani heeft lekker speculaas gebakken! en dat smaakte erg lekker! hoestie hier verder?
Terug van de reis en bijna thuis - waarom rijdt die !#¥#* trein s avonds nog maar eens in t half uur? Zeven uur geleden voor t laatst gekolfd dus sta op springen. Echt geen zin in gekloot op een vliegtuigwc. Dacht nog: onder de bodyscanner lijkt t vast of ik siliconentieten heb! Meisje heeft me gemist volgens papa. Ben t zat wil thuis zijn. Morgen tentamen. Mams belt (overdag onder werktijd!) dat ze morgen haar kleindochter wil zien. Geen zin, wil haar morgen niet delen. Nu nog kijken of ik kan afpoeieren.
@Jamietje:wat een aso's zeg die lui van die glasvezel. Ik kan daar ook niet tegen en kan dan flink geirriteerd raken.Idd onbeschoft om met zo'n peuk binnen te komen.Af en toe heb je mensen waar werkelijk waar je broek van afzakt pfff.In ons vorige huis(appartement met portiek) waren ook eens van die werklui met schilderwerk bezig en toen kwam zo'n gast vragen of die bij ons naar het toilet kon want die cabine stond er nog niet.Ik dacht prima die moet even plassen en we zijn niet de beroerdste.Had die vent onwijs zitten schijten op de plee.Alles was schoon maar tjeessss wat een lucht,gatver!!!!. Sindsdien mogen ze van mij de bosjes in.Zo'n lucht is al smerig maar helemaal van een buitenstaander. @MadeinUSA:was je voor je werk in het buitenland?. Heb je het nog kunnen regelen met je moeder?. @bellabella:hoe is het afgelopen nacht gegaan??. @vivian:hier komt er ongemerkt ook steeds meer ritme in de dagen.Is wel lekker moet ik zeggen.Ze heeft nu vooral smiddags echt haar vaste slaaptijd.Ze gaat er meestal rond 2 uur is en slaapt dan zeker 3-4 uur achter elkaar.'s morgens zijn het vrnl hazeslaapjes in de kinderwagen en als we thuis zijn leg ik haar weleens in de wieg. @hier:Eva heeft doorgeslapen tot half 7 en lag er gisteren om 22 uur in.Ze werd afgelopen nacht wel wakker om half 4 maar toen heb ik een speentje gegeven en is ze toch weer door gaan slapen.Zal wel een toevalstreffer zijn geweest haha.Ze moet nu één dezer dagen wel naar het ledikant want ze groeit de wieg uit.Ze ligt al met opgetrokken beentjes maar ik zal het wel missen het wiegje naast ons bed.Mijn man zei al dat die anders het ledikant wel bij ons kan neerzetten.We hebben ruimte genoeg en zolang ze nog niet helemaal doorslaapt is dat wel makkelijker.Ik ga nog wel even een leuk dekbedovertrekje kopen want van een bevriende buurvrouw heb ik 2 onwijs mooie vellux dekens gekregen en ik vind het wel leuk om die in een leuke omtrek te doen anders is het zo'n saaie kleur. Eva is ondertussen wakker geworden in de box en ligt haar voetjes te bestuderen.Ze heeft de laatste dagen wel steeds rode koontjes.Ik hoop niet dat ze ziek gaat worden maar ze maakt totaal geen ziekige indruk haha.Anouk had vanmorgen wel keelpijn dus het zou me niets verbazen als er bij haar iets aan het rommelen is.Ze is ook zo bezig met de Sint,verjaardag op 9 december en kinderfeestje dat ze gewoon een soort stress krijgt.Vorig jaar was haar weerstand zo minimaal in december dat ze een aanval van gordelroos kreeg.Was echt heel vervelend.Pijn en heel veel jeuk.Ik hoop maar niet dat ze dat nogeens zal krijgen. Ga even bij kleine meid kijken. gr Ingrid.
@Ingrid He bah!! Oh fijn dat ze door sliep. Hahaha dat groeien,daar zijn ze goed in! Quinn hoeft nog een cm of 5 en is dan uit de wandelwagenbsk gegroeid! Ik ga zo eens in bed liggen...ben doodop..Quinn wil al 2 dagen niks anders dan aan de borst hangen en knuffelen dus maken we er maar het beste van. Quality time met mn kleine vent Truste!!!
@Jamietje:Eva is vrees ik ook heel snel uit de kinderwagenbak gegroeid maar ik wil haar toch nog laten liggen tot ze een 1/2 jaartje is.Dan moet ze d'r pootjes maar even intrekken haha. Truste, Gr Ingrid.
@ Madeinusa: Kan me voorstellen dat je op ploffen staat! Doet zeer dan he! @ Ingrid: Fijn dat de kids het zo goed doen, om trots op te zijn! Luca groeit ook uit zijn wiegje, ik heb gisteren alle lakentjes e.d van het 'grote bed' gewassen... Had ik al gedaan maar ja dat was al weer even geleden, dacht even opfrissen. Straks even strijken en dan gaan we het maar aanleren daar te slapen. @ Bellabella: Mooie draagdoek! Hoe gaan de nachten nu? @ Jamietje: O ja die sprong hebben we ook nog.. Luca heeft er nog even geen last van. Hoe gaat het nu? @ Hier: Lekker weekend!! Straks shoppen, boodschappen, visite, bioscoop kortom druk druk! Wel heel gezellig!! Tot later!
@ Jamie; Ojee, 12 weken sprong? o, o! @ Vivian: drukke dag maar wel heel leuk! Veel plezier! @Ingrid: zielig zeg, die rode billetjes. Poept ze ook vaak? Ik heb wel eens het idee dat het aan de billendoekjes zou kunnen liggen want R. poept maar eens in de 5 dgn en alleen dan gebruik ik de doekjes. Voor alleen plas veeg ik hem niet af, hij gaat wel elke avond in bad (soms met soms zonder zeep) om alles af te spoelen. Hij heeft helemaal gave billen. Bij dochter ook altijd zo gedaan... Hier: Gisternacht was weer drama; eerste 2 uur later toen elk uur weer, dus in totaal 8 x ouzo. Maar afglopen nacht was top! half 12, 3 uur, 5 uur (maar misschien had ik dat kunnen rekken, ik was echt slaapdronken en legde hem al aan voordat ik op de klok had gekeken) en toen pas weer om kwart over 8 wakker! Jeeeeeeeee! Hij was gister ook super zoet bij mijn moeder en heeft 2 x een uur in de box geslapen en verder bij haar op schoot. Vandaag gaan we naar Walking with dinosaurs met dochter en nichtje! Ben heel erg benieuwd, daarna gaan we naar sint intocht. Zin in!! @wandelwagen/wieg: zijn jullie kindjes al zo lang dat ze e rniet in passen?? R. is 62 cm en cosleeper wordt inderdaad al krapper maar ik dacht dat de wandelwagen bak nog wel even mee kon? Hoe lang zijn jullie kindjes?
@Vivian Nou na t badje (21:00) mag hij clusteren maar al 2 dagen doettie dat niet echt,dus gewoon een voeding en dan valt hij in slaap,om 4uur word hij wakker en dan leg ik hem na de voeding wakker terug. Maar we redden t wel. Snachts is hij gewoon vrolijk maar overdag is hij zo verdrietig en onrustig soms..heel zielig dus hoop voor hem dat het snel voorbij is
@bella Geen idee...woensdag word hij gemeten maar een maand geleden was hij 60,5 cm. Volgens een vriendin is haar mc wandelwagenbak groter dan mijn mutsy transitbak
@Jamietje, hem lekker bij je houden dus! Hier heeft ze volgens mij ook nog een cm of 5 in de kinderwagenbak. Ze is 65 cm denk ik. Probeer haar er in elk geval tot 6 maanden in de houden. Maar gebruik 'm heel weinig, meestal de bondolino. Oudste kon met 6 maanden nog net in de wandelwagenbak maar die ging zich aan de rand optrekken en er overheen hangen. Jongste is iets langer dan dat zij was rond deze tijd. @Madeinusa, heb je het af kunnen houden? Zou ik ook niet op zitten wachten. Lekker van je kleine genieten! @bellabella, fijn dat het iets beter gaat! Leuke dag dus! Wij vanmiddag ook naar de sint intocht. Papa is hier met de oudste weg, jongste slaapt en ik ga even aan de poets. HIer een Ikea ledikantje als cosleeper dus die kan nog heel lang mee. Hier zijn de meiden gisteren beide naar de gastouder geweest. Ging goed R. had lekker geslapen. Ik de badkamer en wc uitgebreid geschrobt, en de rest van het huis ook gestoft, gezogen en beneden gedweild. Ben even grote schoonmaak aan het houden voor ik weer aan het werk moet, over 2 wk alweer. Heb dit jaar amper gewerkt haha, in januari thuis komen te zitten met een gescheurde meniscus, in februari geopereerd, april volgens mij weer aan het werk en juni met verlof. Laatste weken wel steeds vergadering gehad en scholing. Heb nu nog 2x wat van het werk deze weken maar goed zo kom ik er wel langzaam in.
@red Als hij echt niet meer past doe ik hem in de buggy en doe ik die ligstand.hij slaapt graag met zijn benen rechter dus dat gaat echt niet meer passen. Maar ben toch van plan weinig de deur uit te gaan met die kou..bah bah @poetsen Het is hier n zwijnenstal!!!!! Nu wachten tot manlief wakker is en hij Quinn bezig kan houden...zucht
@jamietje:die sprongetjes weten wat haha.Hier nog geen tekenen van het 12 weken sprongetje maar zal ook wel snel komen. @Vivian:hier ook druk bezig met alles wassen voor het ledikant.Hier zat alles nog in de verpakking moet ik zeggen dus was echt nodig.Ik zie er wel een beetje tegenop om haar straks in het grote bed te moeten leggen.Zul je zien dat ze er gelijk de 1ste keer als een roosje in zal slapen. Jij ook een leuke en drukke dag vandaag,Geniet ervan!!. @Bellabella:Eva heeft geen rode billen maar rode koontjes(wangetjes haha).Eva was 3 weken terug 60,5 cm op het CB.Over ruim 1 week weer meten.Ik wil haar sowieso tot 6 mnd in de bak laten liggen omdat dat beter voor het ruggetje is.Mijn andere 2 kinderen lagen er tot 7 mnd in maar toen was het zomer en lagen ze luchtig gekleed en hadden ze gewoon hun voetjes over de rand maar dat gaat nu een beetje lastig met al die dekens. Gelukkig is het afgelopen nacht beter gegaan en is het bij je moeder ook goed gegaan.Dan zit je toch wat meer op je gemak wanneer je aan het werk bent. @Red:spannend om over 2 weken weer te gaan werken.Begin je er alweer een beetje zin in te krijgen??. @hier:goede nacht gehad.Eva om 21 uur voor het laatst gedronken en om half 6 wakker en toen weer tot half 10 geslapen.Niets te klagen dus. Ik ga zo met Anouk winkelen.Ze heeft zaalschoenen voor de handbal nodig en voor Eva heb ik nog het een en ander nodig en de boodschappen moeten ook nog worden gedaan.We gaan niet naar de Sint intocht in het dorp.Is altijd harstikke druk en het is ook nogeens harstikke koud en ze hebben er ook weinig behoefte aan.T gelooft sowieso niet meer en A kijkt wel naar het Sint journaal.Ik heb ook geen zin om met Eva in die mensenmassa te gaan lopen.Ga nu Eva wakker maken voor de borst en dan met mijn oudste dochter op stap.T en papa gaan vanavond naar een wedstrijd van Ado den haag en PSV dus ik moet weer op tijd thuis zijn. Fijne dag allemaal. Gr Ingrid.
@ Ingrid: Oeps! Haha, verkeerd begrepen! Is het gelukt met het shoppen? @Jamie: jeetje dat Quin het overdag nu ook moeilijk heeft. Ik ga bijna twijfelen of R. niet ook zijn 12 weken sprong eerder heeft gehad want hij is de afgelopen dagen weer als vanouds, zo content! Hmmm, maar geef hem toch maar wel de nexium... @Red: wat fijn dat het goed gegaan is bij de gastouder! En heerlijk dat je je handen even vrij hebt gehad om het huis aan kant te krijgen. Soms zijn die dagen zoooo fijn! Ik lig alweer in bed hoor! Vriend is nu de hond aan het uitlaten en dan gaan we zo nog even filmpje kijken in bed op de laptop. Morgen ga ik mijn konijntje wegbrengen naar een heel goed adres, maar heb er toch wel verdriet van. Maar ze krijgt heel veel ruimte en gaat wonen in een grote groep met 10 andere konijnen. Het is zo'n goed adres dat ik dat niet kan laten schieten, helemaal omdat mijn vriend gewoon geen nieuwe dieren meer wil aanschaffen (we hebben er nogal wat!). Truste allemaal
@Bellabella:lekker gewinkeld vandaag.Was nog wel een hele klus om goede zaalschoenen voor de handbal te vinden.Nergens hadden ze haar maat en uiteindelijk bij de Scapino betaalbare schoenen kunnen vinden.Ook nog het eea voor Eva gekocht.Bij Prenatal hebben ze leuke truitjes met de print hulppietje met daarbij een zwarte maillot en een baby pietenmutsje,Anouk heeft er thuis een veer aan vastgemaakt dus het plaatje is compleet haha.Wel gelijk een beetje een raar ritme voor Eva nu ik even van huis ben geweest.Voedingen en slaapjes op andere tijden.Ik heb haar vanavond maar in bad gedaan en naar bed gebracht.Ze kon ook moeilijk in slaap komen.Voortaan toch maar een flesje gekolfde melk neerzetten want ik voelde me op den duur echt een beetje opgejaagd om naar huis te gaan.Morgen weer een normale dag moeten we maar denken. Fijn dat het met je knulletje ook beter gaat,Misschien idd een sprongetje geweest.Ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen. Zo even de schoenen vullen en op tijd naar bed.Man en T zijn nog niet thuis van de voetbalwedstrijd.Ik hoop dat het weer niet te laat zal worden. Trusten allemaal. Gr Ingrid.
hoi lieverds, het lukt me niet om alles bij te houden, ik lees wel vaak mee via telefoon.. maar voel me zo lullig, steeds mijn eigen verhaal neer te zetten en niet uitgebreid te kunnen reageren! hier zoveel drukte, elke dag staat bijna volgeplannend..en savonds ben ik dan uitgeteld..!