Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden!

@ Eefje: Zo gaat goed dus! Fijn hoor!

@ Bellabella: Hij kan er nog wel in maar het word gewoon krap, dan beweegt hij ook steeds dus hup naar het grote bed. Gaat gelukkig heel goed. Ja die party is kinderkleding alleen dan veel goedkoper dan in de winkel! Gewoon gezellig kletsen met de meiden en kleding kopen kei leuk. Vanaf de maat 50 t/m 176. Ik heb er zin in :p

@ Jamietje: Goed idee!

@ Red: Die groeit ook als kool! Lekker hoor!

@ Miis: Fijn te lezen dat het zo goed gaat!

@ Hier: Hier al lekker gepoetst! Van mijn man een mooie trui gekregen, ik had hem online gezien maar hij was veelsteeeee duur.. ;) Ik zou het er normaal niet aan uit geven maar hij is echt te mooi. Toen zei mijn man schat gewoon kopen, je mag zelf ook iets! :D Yes yes yes! Ik was vrij snel overgehaald moet ik zeggen! Hahaha!

Zo Luca even lekker in badje doen en men hij is zo beweegelijk in bad! Bijna niet te houden. Hij kan trouwens van zijn buik naar rug rollen..:$ Ik weet het niet maar wat een ventje. Rug , buik lukt ook bijna. Hij ligt steeds schots en scheef in de box zo lief!! :)

Nou meiden ik ga even strijken! Tot later!

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    Quinn is nog niet zo ver :(
    maar hij krijgt wel door dat hij op zn zij kan

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    vivian, ja hier ook zon bewegelijk kind...vooral in het badje was het steeds schoppen enz haha, nu pas doet ie relax...!

@hier, vannacht kwam ie ond 0330 en vanmorgen werd hij om 0830 wakker...nachtvoedigen komen vast door de bijvoeding..

net wat kaki gegeven en ervoor en erna bv, nu ligt ie lekker zn ochtenddutje te doen!

vanmiddag lekker de deur uit

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.218
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @Eefje:die schoen zetten blijft leuk!!.
    T gelooft niet meer in Sint maar nu met schoen zetten vind die het wel heel leuk ook al weet hij dat ik het erin doe haha,Hij vind het wel lachwekkend.A gelooft nog wel maar moet niets van zwarte Piet weten.Meestal hebben wel wel een Sint thuis op 5 december maar nu slaan we een keer over en vieren we het zonder een Sint die op visite komt.A staat altijd stijf van de stress.

@bellabella:ik woon idd vlakbij Delft.We komen er regelmatig en mijn beste vriendin woont in Delft.T en A zijn allebei in het ziekenhuis van Delft geboren en in ons trouwboekje staat als geboorteplaats Delft en Eva in 't Westland want die mocht thuis geboren worden.Paard en Pony zou Anouk fantastisch vinden.Ze zegt altijd dat ze later paardrijdster wil worden.We hebben buren en die huren een stukje land bij een boer en hebben ook paarden en pony's en afgelopen zomer is Anouk regelmatig meegeweest.Ze hebben een dochter die bijna 2 jaar ouder is en daar kan ze leuk mee spelen.Is echt een uitje voor d'r en ze komt dan zwart thuis van het vuil haha.
    Waar woon jij eingelijk??.

@Jamietje:een bijeenkomst zou leuk zijn.
    Misschien een keer in 't nieuwe jaar.

@vivian:fijn dat Luca lekker kan slapen in zijn ledikant.Ik ga met Eva starten om te oefenen.Draagt hij een slaapzak en onder hoeveel dekens slaapt hij?.Het lijkt me in ene keer zo koud en kil in zo'n groot ledikant,Ben ook echt een emo muts hierin.
    Haha.

Kom later even verder reageren.

Gr Ingrid.

5. vivianbraak

@ Jamietje: Hij zal snel volgen!!

@ Ingid: Gewoon een lakentje en dekentje en in de nacht of een lekker dikke pyama of zijn slaapzak. Ik heb niet het idee dat hij het koud heeft. Maar wij hebben op alle ramen rolluiken zitten en ik moet zeggen dat houd heel veel warmte binnen dus het word ook niet heel koud in de slaapkamer.

En buiten dat slaap ik zelf vaak met de airco aan in de slaapkamer...;) Dus hij is wel wat gewend haha!

@ Miis: Lekker wandelen zo! Wij gaan ook even!

@ Hier: Hier lekker al gesopt en gedaan. Ben helemaal bij met alles. Nu lekker ff niksen. Heb een abbo op de vriendin die is nu binnen lekker even lezen! Tot later!

6. vivianbraak

De airco zet is touwens op 18 graden dan dus niet heel koud. In de zomer is het helemaal lekker want dan zet ik hem wel lekker koud!

7. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    @ meeten= inderdaad leuk: ik ben voor! :D

@ Ingrid: Ik woon in Huizen. Mijn dochter gaat vaak mee naar de paarden en ze zit ook geregeld op ze en doet dan klein drafje. Zij is helemaal niet bang, ik daarentegen poep duizend kleuren soms!:)

@Vivian: soort tupperware dus? Leuk zeg! Ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt! En airco in de winter? Dan houdt je huis wel heel goed de warmte vast! Kan je niet gewoon met het raam open slapen? Wij hebben een enorm tochthuis, dus moet altijd goed opletten of de kids er niet in liggen...

@Red: ja, inderdaad kan je maar beter er geen probleem van maken. Dan word je alleen maar moeier! Maar ik ben echt al blij met "maar" 2-3 nachtvoedingen! Overdag slaapt hij ook niet veel, tenzij bij mij in de doek (zoals nu ook). Hij heeft vanaf kwart over 7 tot nu maar 2 korte slaapjes gedaan van een half uur. Nu ben ik weer thuis: gelijk in de doek, en hij slaapt :p

@Miis: moeilijk hoor dat je ook met je schildklier zit.. Maar fijn dat het nu zo goed gaat! Heb jij een te snel werkende schildklier of juist te traag?

@Jamie; R. hoeft gelukkig pas volgende week woensdag samen met zijn zus. Ik dacht ook morgen maar we hebben dus nog een weekje. Ik heb er ook echt een hekel aan, en heb nu ook eigenlijk spijt dat ik de hepB heb laten geven. Eigenlijk helemaal niet nodig.

Hier; nu dochter even tv laten kijken en ik de nieuwe Dexter kijken terwijl R. in de doek slaapt. MIsschien zo nog even naar de Lidl voor de weekboodschappen, maar ik denk dat ik dat morgenochtend doe want dan is T. naar de PSZ. In dierentuin Amersfoort (hebben abo)zijn er nu ook heel veel pieten dus ik denk dat ik donderdagochtend daar weer eens heen ga. Verder komt als het goed is vandaag mijn nieuwe doek! :D
    Leuke dag gehad weer op het werk (opereren vind ik altijd leuk om te doen ;)), vrijdag pas weer. Ik heb 120 overuren/vakantieuren om op te nemen dus de extra mama-dag op donderdag lukt nog wel een tijd!

8. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Oja vivian, wat is Luca snel zeg!! R. doet dat nog niet hoor, idd net als Quinn alleen op zijn zij rollen vanaf zijn rug. Vanaf zijn buik doet hij niets (ja mekkeren als hij het weer genoeg vindt ;))

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Bella
    hahahaha mekkeren als ie het genoeg vindt.. heeeel herkenbaar.
    Heeft ie wel eerst heel zijn kleed ondergezeverd! :D

10. vivianbraak

@ Bellabella: Nee die rolluiken zijn voornamelijk tegen inbraak dus liever geen raam open..;) Omdat ik dat altijd wel wilde heeft mijn man een airco laten plaatsen, hahaha! Lief he!
    En ja Luca vergeet niet dat hij ook overdragen is hé, ik denk dat het daar ook mee heeft te maken. Er zit denk ik nogal een verschil tussen een baby die b.v met 36 weken geboren word en die van 41 weken. Maar ik was ook verbaast! Ik kan hem echt niet meer even laten liggen. Wat heerlijk dat je een abbo hebt! Miss wel een heel goed idee voor als Luca iets ouder is!

Ik ga zo maar is aan het eten beginnen en ik moet mijn dochter nog helpen met haar surprise beloofd is beloofd...

11. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    @ jamie :D:D

@ Vivian: R. is bijna 2 weken overdragen...;)

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Zo..krijg weinig gedaan.
    Dani heeft pannekoeken gegeten.
    Als manlief thuis komt eten we aardappelpuree,gekookte worteltjes,broccoli en schnitzel en daarna thee met cake :D
    Quinn wil helemaal niks..niet spelen,niet slapen,niets! Dus die gaat in de buggy mee de keuken in hahaha

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.218
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:Luca is wel degelijk snel met rollen.Normaal rollen ze pas met een maand of 5 van buik naar rug.Eva heeft het ook een keertje gedaan maar toen was het meer toeval haha.Ze ligt soms wel op de zij maar nog niet heel vaak.Ik zal binnenkort eens een kleed op de vloer leggen zodat ze er wat meer ruimte voor heeft maar vind het alleen zo koud om haar nu op de grond te leggen want ze liggen toch snel op de trek.Jij ook aan de surprise zie ik!!.
    T heeft vandaag lootje op chool getrokken dus dat wordt knutselen de komende weken.

@jamietje:paste Quinn niet meer in de wandelwagen??.
    Eva ligt ook niet meer heel ruim maar ze kan er best nog even in liggen.Die bakken zijn tegenwoordig ook wel erg klein.Beetje vreemd want de baby's lijken tegenwoordig steeds sneller te groeien.
    Balen die prikken morgen.Eva moet volgende week maandag en ik kijk er ook niet naar uit moet ik zeggen maar het moet nu eenmaal.Op school sprak ik een moeder en haar baby had ook de 1ste prikken gehad en die is 5 dgn ziek geweest met braken en diarree erbij,Wschl had die er een virus bijgekregen,Echt heel sneu voor dat mannetje!!.

Sterkte morgen!!

@bellabella:Wat doe jij voor werk omdat je het over opereren hebt??.
    Ik vind het eingelijk wel prettig dat de Hep B er tegenwoordig bij zit.Je hoort tegenwoordig zulke rare verhalen en ook komt het regelmatig voor in het buitenland en kinderen zijn vaak toch wat minder oplettend als dat wij zijn.Zelf ben ik er ook tegen beschermd ivm mijn werk en voor mijn kinderen vind ik het ook wel prettig als ze er tegen beschermd zijn.

@hier:rustig dagje gehad.Mijn moeder was er vandaag.Anouk is vanmiddag een paar uurtjes naar school geweest.Ze hadden crea middag voor de Sint dus had ze een beetje afleiding.Thuis hangt ze toch alleen maar voor de tv want in bed liggen wil ze niet.Ze is ook al wel iets opgeknapt maar nog wel steeds flink verkouden.
    Eva lag er gisteren om 21 uur in en heeft tot 7 uur geslapen.Ze werd wel wakker om 3 uur maar ik heb het eerst maar eens geprobeerd met een speentje en dat werd geaccepteerd.Ik werd wel weer gebroken wakker met koppijn.
    Vanavond proberen om nu eens op tijd naar bed te gaan.Straks nog even een proefwerk oefenen met T voor zijn Aardrijkskunde komende donderdag want morgen is er ook weer weinig tijd voor.Manlief zit nu in Rusland.Had gisteren wel vertraging gehad ivm de mist maar hij is weer veilig aangekomen.Vrijdag is die weer terug en dan zondag weer terug naar een ander deel van Rusland.Mijn moeder liep vandaag ook te mopperen dat ze het allemaal veel te gek vond en dat die mij met die drukte laat zitten blablabla.Heb verteld dat het nu even niet anders is en dat ik er ook niet blij mee ben maar het is even niet anders.Ben 's avonds wel helemaal afgedraaid.Lekker vroeg naar bed ieder geval.

Welterusten alvast voor iedereen.

Gr Ingrid.

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    T past nog net maar zowel Quinn als ik vinden dit fijner.
    Dus staat de bak op zolder. Maar hij ligt plat hoor in de buggy;)
    Ja morgrn om half 2 aan de beurt :(
    Die mensen van t cb plannen steeds die afspraken in zodat dani.mee kan maar dan is die arts steeds met haar aant kletsen ipv die prikken geven dus volgende afspraak word mooooi onder schooltijd!

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Goedemorgen deze morgen!!!

16. vivianbraak

@ Jamietje: Moggel ! :D

@ Bellabela: ow...;) Hahahaha! Ja dat weet ik allemaal niet meer :D

@ Ingrid: Is dat echt waar joh! Nou dan is hij inderdaad snel! Hij is ook zo beweegelijk niet nomaal.

@ Hier: Kledingparty was heel gezellig! Nog wat leuke dingen gescoord! Vooral onder de meiden echt even leuk!

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nog 4uur en 40 minuten tot onze afspraak bij t cb :(

Zit nu op de bank met n slapend kereltje op schoot..buikje vol.
    Zo manlief uit bed rammelen. Ik had de hele week 2x per dag 30 situps gedaan maar kreeg nu toch wel weer last van mn buik dus nu 2 dagen rust. Maar heeeel sloom krijgt mijn buik weer vorm

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.218
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @jamietje:Idd balen dat je dan op die afspr bij het CB moet gaan zitten wachten.Ik heb het altijd liever in de ochtend want dan heb je het maar gehad.Wij moeten maandag en dan ook 's middags want alles zat al volgepland bij de Cb arts.De volgende afspraak staat wel weer in de ochtend maar die is pas na de feestdagen.
    Als Eva maandag haar prikken heeft gehad geef ik haar thuis maar direct een pcm zetpil.Dit deed ik bij mijn andere 2 kinderen ook altijd en soms wil het weleens helpen.
    Moet je vandaag ook naar de Cb arts?.

@hier:goede nacht gehad.Eva lag er om 22 uur in gisteravond nadat ze zich helemaal had ondergescheten.Ik heb d'r echt moeten wassen want het zat bijna in d'r nek.Gewoon waterdun en stinkend.Ik kan er maar niet aan wennen aan die BV poep haha.Ze was wel opgelucht.Ze is ook weer verkouden aan het worden dus zal daardoor nog wel iets dunner en ranziger zijn dan normaal.Ze heeft geslapen tot 6 uur vanmorgen en ligt nu nog te slapen,heerlijk!!.
    T heeft vandaag fietsenkeuring op school.Alle kids van groep 5 tm 8 mogen hun fiets laten keuren en krijgen een FietsVeilig sticker wanneer hun fiets is goedgekeurd.Manlief heeft afgelopen zondag nog het eea nagelopen dus ben benieuwd.Was flink druk op straat met al die fietsende kinderen.Normaal gaan de meesten allemaal lopend naar school maar het was nu een echt mierennest op straat maar ging allemaal goed.
    A is weer naar school.Is weer aardig opgeknapt.Alleen nog een beetje hoesten maar het is maar tot 12.30 vandaag de school op woensdag dus moet wel lukken.

Ga weer even verder en kijken of Eva al wakker wordt want kunnen we zo nog even lekker naar buiten voor de boodschappies.

Fijne dag allemaal,

Gr Ingrid.

19. vivianbraak

@ Jamietje: Vervelend he die rot prikjes ik vind het ook zo sneu! Wij hoeven gelukkig pas begin december..

@ Ingrid: Zo lekkere nacht gehad dus! Moest wel lachen om je stukje ze was wel 'opgelucht' hahaha! Dat geloof ik!

@ Ik ben best wel jaloers op jullie meiden. Ik moet er toch nog steeds 1x per nacht uit om te voeden. Ik zou het stiekem toch wel lekker vinden als ik ook een nachtje mag door slapen.. Dus lieve sinterklaas...:p We mogen trouwens niet klagen want vrienden van ons hebben een baby die het dag en nacht ritme om draait nou die zijn echt op. Ze zijn hele nachten op, dat is natuurlijk ook niks.

20. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    @ Ach Jamietje, ik heb met je te doen. Sterkte hoor!

@ Vivian: dat begrijp ik hoor! :p Leuk dat je feestje zo geslaagd was! En kwa nachtvoedingen: nog steeds minimaal 2 x hier (vaak nog 3) dus you're not alone!:cool:

@Ingrid: Wel goed van de school, zo'n fietskeuring! Ik ben dierenarts, dus vandaar het opereren. Je moeder begrijpt toch wel dat hij voor zijn werk weg moet? Of heeft hij daar een keus in? Wel fijn dat ze je komt helpen maar ik begrijp dat je dan niet zo'n "preek" wilt horen!

hier: de paarden al gedaan en de hond (met de auto, ideaal :D) uitgelaten. T. is op de psz en haar ga ik zo halen en denk ik toch met haar boodschapjes doen. Vriend is vanmorgen om 4 uur opgestaan en naar het vliegveld gegaan. Het duurde al met al wel even met douchen en aankleden en bakkie maken dus ik kon niet slapen en lag wederom wakker in bed met slapende R. naast me...;)

Nou ja, ik hoop dat ik vanavond bij mijn zus mag eten, scheelt weer koken en is gezellig. Ook voor T. want zij heeft een zoontje van ruim 2.

Fijne dag allen!

Deel Deze Pagina