Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Ja ook de arts zien we vandaag. Quinn had de vorige keer alleen ff pijn en heb m ook gelijk in n warm bad gedaan en dat voorkwam de spierstijfheid.
    Na het prikje straks gaan we lekker samen in het grote bad.

Ik reageer straks ff op jullie verhalen..als Quinn slaapt na zijn prikje en bad

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Jamietje: Sterkte meis!

@ Bellabella: Gelukkig ben ik niet alleen! ;) Ik zie het senario al voor me jij wakker en de kleine lekker slapen haha! Heb je paarden wat heerlijk!!! Wij vroeger ook altijd gehad nu niet meer. Zelf heb ik er echt geen tijd voor maar vorig dacht ik wat zou ik graag weer eens willen rijden. Afspraak gemaakt op de manege waar onze meiden rijden. Hup paard op je zou toch denken het zelfde als fietsen verleer je nooit. Nou uuhh ik wel dus wat een desilusie zeg ppfff. Ik dacht ik ga even in draf het is jammer dat er geen filmpje van is maar ik donderde er bijna af en was er meteen klaar mee want kreeg hem bijna niet stil was ook nog is een kei groot paard. :D Ze hebben allemaal smakkelijk kunnen lachen maar ik kijk tegenwoordig liever! :D

@ Hier: Ik ben lekker stooflapjes aan het maken dat vind ik altijd zooo lekker. Lekker lang laten sudderen dat zodra je, je mes erin zet het zo uit elkaar valt mmmmmm!

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.217
    16.579
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @Jamietje:hoe is het op het cb gegaan?.

Gr Ingrid.

4. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    @ Vivian: Haha, paardrijden verleer je inderdaad best wel! Je moet je evenwicht weer terug vinden en dat is moeilijker in de draf dan de galop! Jammer dat er geen filmpje van is!
    Ik heb een paard (grote) en een shetlander; super leuk, alleen paard heeft artrose dus rijd ik alleen soms kleine buitenritjes mee tegenwoordig. Vroegah veel mee gedressuurd en gesprongen. Nu mag hij (al 4 jaar van zijn oude dag genieten. Shetlander loopt voor een klein karretje: ook super leuk om te doen!

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @allemaal
    Thnx!!

Ging goed alleen brullen weer. Thuis samen in t grote bad gegaan en sindsdien geen last meer.
    Hij woog 6950 en is 62,9 cm. :D:D
    Ik mag vanaf volgende maand vast voedsel gaan geven maar daar begin ik nog niet aan.

Hoe ist hier verder?

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.217
    16.579
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @jamietje:gelukkig heeft Quinn verder geen last.
    Lekker gegroeid zie ik.
    Jeetje bijna alweer 7 kilo!!.
    Eva wordt ook al een hele homp haha.
    Ik ben benieuwd wat zij ondertussen zal wegen en meten.Idd tegenwoordig mag je al met 4 mnd starten met bijvoeding.Mag je dan starten met fruit?.
    Misschien wil ik rond de 4/5 mnd weleens gaan beginnen met een bordje rijstebloem pap maar zover zijn we nog niet.Ik denk dat Eva het best lekker zal vinden.

@hier:rustige dag gehad,dus wel lekker.
    Eva is heerlijk lief vandaag.Lekker gespeeld en heerlijk geslapen.Ze ligt nu lekker te slapen en ben benieuwd of ze weer zal doorslapen.
    Ze kwijlt wel als een gek moet ik zeggen.Ik kan me bij die andere 2 toch niet herinneren dat ze daarmee zo vroeg begonnen.Het zal wel weer een tijdperk worden waarop ze op alle foto's met zo'n doordrenkte slab om haar nek zal staan.Ik kan me toch niet voorstellen dat het al tandjes zouden kunnen zijn.Ze blaast ook bellen hihi,
    Nu nog even als een gek schoentjes vullen,Eva haar slofje staat ook en Anouk heeft er een appeltje in gedaan voor 't paard(lief)

Iedereen een rustige nacht en tot morgen,

Gr Ingrid.

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian,
    Als je snachts nog moet voeden zal Luca het nog wel nodig hebben toch?

@Bella,
    Actief ding ben je met paarden en honden.

@Ingrid,
    Ik mag starten met wat Quinn het makkelijkst valt maar heb van mijn man zijn tante een heel leuk boek gekregen voor mijn verjaardag. Daar staan receptjes in voor de allerkleinste tot 2 jaar ofzo. Dus daar ga ik gewoon eens inkijken. Begin sowieso met gepureerd want dat zit me gewoon het lekkerst.
    Dani vond wortel en meloen heeel erg lekker.
    Quinn kwijlt trouwens ook mega mega erg.

@Hier
    Quinn heeft gisteravond weer lekker geclusterd en geknuffeld bij me.En hij ligt nog steeds te slapen. Heb al gedoucht en de honden uitgelaten en de strijk gedaan en weer een was aangezet. Manlief vertrekt zo naar het werk en Quinn zal zo wel wakker zijn.

Wie heeft een suggestie voor een plek en datum om een meeting te doen? :D Misschien een kinderspeelpaleis ofzo? Voor de grotere kindjes? En natuurlijk even rekening houden met schooltijden.

8. vivianbraak

Hey Meiden!

@ Jamietje: Fijn dat de kleine er verder niet zo'n last van heeft gehad. En wow wat is die gegroeit! :$ Waar zijn onze kleine baby's gebleven? Ik zeg slagroom!! En ja Luca in de nacht als hij er 10 min al ligt is het veel misschien ook wel een stuk gewening. Ik vind het ook niet erg komt van zelf.

@ Ingrid: Lekker zo'n dag dat alles loopt zoals gisteren he. Ik kan daar dan ook zo van genieten. Luca kwijlt ook veel hoor. Zeveren noemen wij dat hier. Overal liggen hier monddoekjes op de tafel, eettafel, bij ons bed in de verzorgingstas, op zijn commode hahaha!

@ Meeting plek: Geen idee we wonen nogal verspreid allemaal. Afstand maakt voor mij niet uit als het maar niet te ver uit de buurt is. Een uur wil ik wel rijden, maar anders is het te ver vind ik voor Luca.

@ Hier: Alles zijn gangetje ben alweer aan de poets. Ga nu even de was doen. Tot later!

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Hoi allemaal!

@jamietje, groeit goed dus!
    Maar je rijdt toch niet met de buggy neem ik aan ? ( ookal is het plat)..Nekje kan die bobbels van het rijden op de straten enz nog niet goed aan hoor :)

@Ingrid, dus ze is weer lekker tevreden? fijn!

@vivane, leuk zon kledingparty!

@Hier, mn bv loopt eindelijk weer goed! gister geen kv hoeven bijgeven, gewoon fles moedermelk voor het slapen om 1830 en hij werd 0630 wakker :) dus ben erg blij!
    Helaas kwam de oudste om 0530(!!) bij me in bed liggen....en kon niet meer slapen..jammertje hihi

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Miis

Jawel,mocht ook gewoon van t cb. Met de bak rijdt overigens stugger dan met de buggy.. In de bak ligt hij los en dat ding hobbelt erop los en in de buggy zitting ligt zijn hoofd stabiel door de bescherming op de bandjes en hij ligt in een trappelzak die heel dik en warm is.
    Ik mag er alleen niet langer dan 3 uur mee lopen, maar ja waar moet ik nou heen zonder auto hahahahaha

Fijn dat de kleine lang sliep :D

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh oke, ik had het zo begrepen van de kinderfysio vandaar, maar dan is je kinderwagen niet zo goed dus :p
    normaal horen ze heel solide te rijden hihi

@hier kleine lag er om 8 weer in...en guess what...is nog steeds niet wakker hihi ( slaapt al bija 2,5 uur)

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Miis
    Ja ik vond die bak sowieso al niks.
    Lekker!!! uitgeruste baby straks!!

@hier
    Ik kon Quinn niet vermaken in de box.. zelf zijn knuffels en mobile vind ie saai. Heb nu een nijntje boxspiraal over de box gespannen met vuilniszaksluiters. En lachen en gieren hahaha. Nu kan ie erbij. helemaal blij!

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.217
    16.579
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Even snel,

Beetje onrustige nacht.Kleine meid werd om 3 uur wakker en ik wilde het eerst proberen met een speentje maar werd niet geaccepteerd.Meisje had dus honger.Gedronken en binnen een 1/2 uur weer in de wieg maar ze was klaarwakker.Lag alleen maar te kletsen en geluidjes te maken.Heel gezellig maar mama wilde ook nog even slapen.Uiteindelijk tegen 5 uur in slaap gevallen en 7 uur weer de wekker.Kinderen naar beneden om te kijken of de schoentjes waren gevuld en weer helemaal happy met hun kadootjes.Toen T nog overhoord voor zijn aardrijkskunde toets en toen in optocht naar school met gepakte overblijftassen en gymtassen pfff.
    Blijft altijd een geren en gevlieg maar we komen altijd op tijd.
    Eva ligt ondertussen al helemaal voldaan en gevoed in de kinderwagen te slapen dus we gaan nu lekker naar buiten om een frisse neus te halen.

Ik kom later even terug om te reageren.

Gr Ingrid.

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid,

Begin jij je dag met een liter koffie ofzo? Of een treetje Red bull.
    Wat een energie heb jij!!! Wauw! Respect met 3 kids.

15. vivianbraak

@ Miis: Fijn dat de bv zo goed loopt! En in denk dat het aan het kind zelf ligt of ze al zonder bak kunnen. Ik bedoel een heel tenger kindje is wat anders dan die beren die Jamie en ik hebben ! :D Al ligt Luca nog wel in de bak.

@ Jamietje: Crea bea is weer aan de slag, leuk man!

@ Ingrid: Ik vind dat jij ook veel energie hebt Super Mama! Hier ook meerdere kids natuurlijk maar al 2 van 10 jaar die doen een hoop zelf!

@ Hier: Hebben die van jullie het ik noem het maar 'gillen' al ondekt? Man wat kan hij een herrie produceren en hij vind het prachtig hahaha!

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Dit is echt te schattig..
    Quinn zit op schoot.. hij vond zijn speelkleed niet leuk meer.
    Zet ik "naar het land van je oogjes dicht" op voor hem en zong mee. Daarna zette ik "oh ik voel me fijn" op en zong mee. Leek wel alsof hij ook wilde meezingen, zachtjes geluidjes maken.
    Nu is hij in slaap gevallen. Zo mega cute!

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.217
    16.579
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @miis:super dat de BV weer goed is gaan lopen,lekker hoor!!

@jamietje:geen red-bull en liters koffie.Ik drink wel koffie maar geen liters.Tijdens zo'n ochtend zet ik gewoon mijn verstand op nul en doe wat er gedaan moet worden.Ik wordt er ook weleens horendol van.Ik zal ook blij wezen als A over een klein jaartje ook zelf naar school kan lopen.Nu durf ik het nog niet aan om ze samen op pad te sturen en A zit pas in groep 3 en die moet ik echt nog brengen en halen.
    Heeft Quinn geen last meer gehad van de prikken?.

@vivian:dat gillen doet Eva nog niet maar wel van die enthousiaste kreetjes.Dan ligt ze heel druk te doen en dan geeft ze in ene keer een harde kreet van blijheid.Leuk al die ontwikkelingen en idd waar blijven onze kleine 7/8 pondertjes!!

@hier:vlgns mij zit Eva nu midden in haar 12 weken sprong want ze wilt gewoon niet slapen in haar wieg.Ze ligt een 1/2 uur en begint weer te brullen terwijl ze werkelijk doodmoe is.Honger heeft ze niet want ik heb haar al een aantal keren aangelegd en toen heeft ze behoorlijk gedronken dus ze moet wel vol zitten.Ik denk niet dat ze ziek wordt want als ze bij me zit is ze weer snel tevreden.Ik hoop dat dit circus niet te lang gaat duren haha.
    Morgenmiddag komt manlief weer thuis en gaat dan zondag weer weg pfff.Kinderen zijn morgen een dagje vrij van school dus even geen gehaast in de ochtend en wat langer op bed blijven liggen.
    Een meeting lijkt me erg leuk maar dan wel in het nieuwe jaar.Onze agenda zit zo volgepland de komende maanden met al die verjaardagen ed.Anouk haar kinderfeestje is geregeld.Een glitter/glamourparty hier thuis.Er komen dan 2 dames met verkleedspullen,make-up ed.Ze krijgen dan een fotoshoot en een groepsfoto en ze gaan nog nageltjes lakken en parfum maken.Duurt ongeveer 2,5 uur.Lijkt me wel leuk voor die meiden en we hoeven niet de deur uit.Altijd zo'n gedoe met een extra auto erbij regelen en al die zitverhogers op de achterbank gepropt.Eva gaat dan een dagje naar mijn moeder.Ben benieuwd hoe dat zal gaan.Ik moet dan wel wat gekolfde flesjes meegeven.Ik hoop dat ik er zoveel uit zal kunnen krijgen en anders geef ik wel wat KV mee.Zal ze ook wel drinken als ze echte honger heeft.Ik ga mijn best doen met het kolven ieder geval.Duurt nog een aantal weken dus we hebben even de tijd.

Wat gaat iedereen eingelijk met de Sint doen?.
    Wij doen het thuis met schoonouders en schoonzus/zwager en 3 kinderen en wij met ons gezin.Eerst zouden we het bij schoonzus en zwager vieren maar we doen het nu op mijn verzoek hier thuis want dan kan Eva gewoon in haar eigen bedje slapen.Voorgaande jaren huurden we altijd Sint en pieten maar nu slaan we een keertje over.Mijn neefjes en nichtje zijn ook alweer 12 en 14 jaar en die hoeven niet meer zo nodig bij de Sint op schoot.Dus nu gewoon gezellig met zijn allen eten en kadootjes uitpakken.Wel weer gezellig.

Iedereen een gezellige avond en alvast een rustige nacht.

gr Ingrid.

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @miis, wat super zeg!! Hopelijk blijft het nu zo!
    @meeting, leuk idee alleen woon ik op de grens van friesland/groningen, brabant is dan wel erg ver weg.
    @ingrid, hier vieren we 't met m'n schoonfamilie, dit jaar bij ons thuis. Vorig jaar hadden we ook 2 pieten, vond D. geweldig!
    Leuk idee zeg voor kinderfeestje!
    @vivian, haha R. kan ook flink gillen!
    @jamietje, o schattig! Hebben hier ook veel van woezel en pip, zal de cd ook even een keer bestellen.
    Heeft Quinn geen last gehad van de prikjes? R. vindt de babygym erg leuk.

Hier liggen de dames lekker op bed. Morgen nog 1 dagje, dan is papa er ook weer een week s avonds.
    Ik zal nog even snel een beetje opruimen hier en vroeg op bed.
    De meiden gaan morgen naar de gastouder, ik moet 's middags nog weg voor 't werk, beetje balen in m'n laatste vrije dagen.
    O bedenk me dat ik even collega moet bellen voor meerijden met elkaar, zal ik gelijk even doen.

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    #1179 Momof3, 22 nov 2012
    Laatst bewerkt: 22 nov 2012
    @red
    Ik heb geen cd..rip de liedjes van YouTube,kan ze je wel mailen.
    Heb : oh ik voel me fijn,thema lied van de serie,land van je oogjes dicht,slaap zacht,feestje.

@prikjes
    Nee geen last :D
    Heb nu geen wifi op laptop dus reageer morhen weer uitgebreider

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ingrid, was hier ook rond die tijd bij beide...echt die sprong...waren beide huilerig hangerig en humeurig..gewoon in mee gaan, dan gaat het snel over hihi! succes!
    leuke sint plannen! ik doe er niet echt aan, ga smiddag sop 5 dec met mn nichtje en haar kdis even cadeautjes uitpakken..maar verder ben ik niet ehct into sinterklaas en het hele gebeuren

Red, hopelijk morgen goede dag bij de GO beide! balen dat je nog tussendoor ff wat voor werk moet doen! slaap lekker!

@hier, jongste kan ineens op zn knieetjes steunen!! wauw, mn oudste begon vanaf 7 mnd te buikschuiven als een zeehondje..en zn knieetjes trok hij er pas met 8 mnd onder..en is toen "goed" gaan kruipen.
    Nu doet de jongste dat dus al..ehct grappig...gaat ie zo wiebelen, is natuurlijk nog mega zwaar, maar hij oefent echt..gaat ook echt helemala in de rondte op zn speelkleed en speelt heel veel met al het speelgoed...super leuk die ontwikkeling zo een 2e x meemaken!

Verder slaapt ie ook veel, logisch dus al sie zo i de ontwikkeling is! nou meiden slaap lekker alvast
    Kindjes slapen hier al vanaf 19u ...heelijk rustig hihih...

Deel Deze Pagina