Hey Meiden! @ Hier: Wel hier is de ziekenboeg begonnen.... Mijn bonus-dochter is zwaar ziek en ligt op ons bed ze had gisteren al zwaar koorts nu nog. Wat zouden jullie doen want ik ben een beetje huiverig voor Luca. Onze pap en mam wonen een straat verder. Ik zit eraan te denken haar daar even op bed te leggen om uit te zieken. Ik ben bang dat Luca anders word aangestoken. Zouden jullie dat ook doen of..?
Hoi Vivian:Beterschap voor je "bonus dochter"!!. Het klinkt een beetje als griep en dat is natuurlijk wel besmettelijk.Let wel dat het al besmettelijk is voordat de ziekteverschijnselen zijn begonnen dus mogelijk zou ze één van jullie al hebben kunnen besmetten. Luca heeft natuurlijk wel het geluk dat die via jouw moedermelk al heel veel antistoffen krijgt en voorkomen doe je het nooit helemaal. Je hebt de mogelijkheid om haar elders te kunnen laten slapen dus dat zou je eventueel kunnen doen.Voor de rest natuurlijk even geen kusjes aan Luca en goed handen wassen en lekker ventileren in huis. Toen Eva net 2 weekjes was kreeg T een flinke keelontsteking met koorts ed.Nu was dit bacterieel en minder besmettelijk dan een virale ontsteking.Eva is toen niet ziek geworden. Anouk was afgelopen week natuurlijk ook zo aan het hoesten en proesten en dan ben ik ook wel strikt in het geen kusjes geven en vaker even handen wassen en goed ventileren in huis maar helemaal voorkomen doe je het nooit. Mocht Luca ziek worden dan is dat natuurlijk heel vervelend maar hij kan natuurlijk al heel wat meer hebben dan als wanneer ze net zijn geboren en heeft al een lekkere vetlaag haha. Toen Anouk 3 maandjes was waren we ook allemaal ziek in huis.Ik had een longontsteking,mijn man had griep en T was zwaar verkouden met koorts en toen kreeg Anouk het ook nogeens erbij met koorts tot boven de 40 graden.Was echt een rot-periode en toen heeft ze wel antibiotica gekregen om d'r een beetje op gang te helpen en is toen weer heel snel opgeknapt.Veel kindjes van Luca's leeftijd gaan vaak ook al naar een creche en daar lopen ze natuurlijk ook vanalles op en kun je het niet allemaal voorkomen maar ik heb ook altijd wel zoiets van je hoeft het ook niet op te zoeken. Heel veel beterschap ieder geval en jij ook niet ziek worden!!. @hier:heerlijke nacht gehad.Eva heeft als een blok geslapen afgelopen nacht.Om 22 uur gisteravond bedje in en om 6.30 wakker.Daarna heeft ze weer tot 10.30 verder geslapen en ik tot 10 uur.Echt heerlijk!!. T en A waren zelf al naar beneden gegaan en ik kon lekker blijven liggen.Ik denk dat wanneer ik de mogelijkheid zou krijgen ik wel een hele dag zou kunnen slapen. Ga nu Eva weer lekker in haar wiegje leggen.Ze is weer super gezellig vandaag.Manlief komt nu ook thuis dus ik ga even afhaken. Gr Ingrid.
Dr zou een klaagtopic over mannen moeten komen! Echt hoor!! Stom volk! Behalve die kleintjes dan maar die zijn nog op te voeden...die grote versies niet! *grrrrrrrr*
Vivian, beterschap!! Ingrid, fijn zo'n goed dagje! @hier gister nacht werd jongste rond 1 u onrustig .. Ineens was z'n speen uit bed gevallen stik donker kon ik t niet vinden.. Hij steeds harder huilen, maar was bang dat de oudste wakker zou worden dus t licht aangedaan! Meneer natuurlijk klaarwakker.. Dus maar aangelegd Hihi en ja hoof viel in slaap Maar daardoor ook pas 0930 wakker! Jammer dat de oudste dan alweer 7 uur op wilde staan Verder alles goed hier! Truste
@Jamietjeroblemen met manlief??. @miis:idd irritant als je dan zo'n speen niet kan vinden,komt me bekend voor haha. @vivian:hoe is het met de ziekenboeg??. Gr Ingrid.
goede morgen hoe was jullie nacht? @hier, jongste werd 1 wakker van de kou en was helemala om gedraaid enz...dus gevoed...en 0545 nogmaals wakker...heb em uit gemak nogmaals gevoed... Hleaas was de oudste ook een btj aan het spoken! gaan straks naar sinterklaas hie rbij winkelcentrum
Hier was Eva al vroeg wakker afgelopen nacht.Om half 3 begon ze al te spoken maar ze lag er ook om 21 uur al in.Vlak voordat ze naar bed ging had ze een enorme poepluier en ik heb dan toch het idee dat ze daardoor eerder honger krijgt haha.Daarna weer geslapen tot 8 uur en nu ligt ze weer te pitten. Niets te klagen want sommige nachten slaapt ze gewoon al door. Mijn man had Eva 4 dgn niet gezien en vond haar alweer wijzer en bijdehanter haha.Toen die gisteren thuiskwam lag ze in de box te spelen en ze werd gelijk stil toen ze zijn stem hoorde,Wel leuk om te zien.Morgen moet die helaas weer weg tm vrijdag blehhh,Vind er niks aan die avonden alleen. Eva moet maandag ook haar 2de prikken en zie ik ook alweer tegenop.Ik hoop dat ze er nu wat minder last van zal krijgen.Paracetamol doet vaak wonderen en als ze maar lekker slaapt heeft ze het minste last. Man is nu met T naar de voetbal,11.15 uit spelen.A heeft dit weekend geen handbal dus ook wel lekker rustig. Is het bij jullie ook zo mistig??. Hier lag er vanmorgen gewoon dauw op het gras. Ga nog even een bak koffie drinken en wederom weer puinruimen.A staat bij de aanrecht de haren van haar opmaakpop te wassen en te knippen??. Gr Ingrid.
Ja t was hommeles hier!! Nu niet meer hoor!! Net flink geshopt voor kerst! Voor Quinn een knisperboekje,gekleurde ringen,rammelaar/bijtring en een rammelknuffel...hij krijgt oom een woezel en pip activity center. Voor dani handschoenen zonder vingers (tot dr ellebogen),silliconen cupcake trey, papieren cupcake vormpjes,nagellak,hanger voor sieraden,chocolade vormpjes,spons,decoratiesetsvoor taart,kleine cupcake vormpjesen.nog wat dingen maar weet t gewoon.nieteer hahahaha Vanavond visite hier dus zo ff boodschappen doen.. Ben wel moe!
@jamietje:jij hebt lekker geshopt vandaag!! Doen jullie voor de rest niets aan Sinterklaas?. @hier:vanmorgen/middag met mijn 2 meiden op stap geweest.Eva in de kinderwagen en Anouk op de skeelers mee.Wel fris buiten maar daar kun je je op kleden.Alvast wat spullen voor A d'r kinderfeestje gekocht zoals tafelkleed,bekers,servetten ed en een nieuwe mobiel voor Eva.T had er iets te enthousiast aan gedraaid en toen was die kapot.Heb hem nog geprobeerd te maken maar er was een pinnetje afgebroken dus niet meer te repareren.Het geld groeit immers op mijn rug dus we kopen gewoon weer een andere haha. Vanavond komen schoonouders nog even op visite. Straks lekker spaghettie maken,Heb er nu al trek in mmmm. Eva ligt voor het eerst in haar ledikantje en ik heb haar nog niet gehoord.Ik ga zo maar even kijken.Ze ligt ook niet ingebakerd maar gewoon in een slaapzakje zonder mouwen. Knippen jullie trouwens al de vingernageltjes van jullie kleintjes??. Bij Eva zijn ze enorm scherp.Ik heb ze gisteren helemaal afgevijld maar valt niet mee en ze blijven lelijk scherp.Volgende keer ga ik ze toch maar proberen te knippen want ze zijn al een stuk harder dan een aantal weken geleden. Ga even bij kleine meid om het hoekje kijken. Gr Ingrid.
hoi hier even langs de sint en piet geweest in de buurt, weinig opkomst, dus niet veel aan..maar zoon is ook nog niet zo sint minded...alleen van een afstand kijken en een piet kwma even praten..daarna speeltuin geweest en terug naar huis, zo koud! @ingrid, leker geshopt! ja ik knip al nageltjes vanaf dat het nodig was, dus denk rodn 6 wkn...knip beide kinderen dnek ik om de 2 dgn ....ik hou er van korte nageltjes hihih Ik maak ff wat simpels, krieltjes, mais en een vleesje ofzo... jongste ligt te pitten vanaf uur of 15 volgens mij..
@Ingrid Nee geen sint dit jaar! Ik scheur de nagels af heel voorzichtig en als ik de kans krijg knip ik ze maar vijlen begin ik niet aan. Wij eten lekker lui frietjes! Volgens mij word ik ongesteld...ga dood van buik en rugpijn
ik bijt de nageltjes van R. Zonder te scheurenL veel te bang dat het dan inscheurt, dus echt bijten.. Verder, ziek en te moe om te reageren/schrijven...Gister tot half 9 gewerkt: net voor sluit nog spoedoperatie en net de hond toch in moete laten slapen, dus ben niet zo vrolijk ook. Fijne nacht allemaal
bella, sterkte! @hier, jongste had ik om 1730 gevoed en daarna wat courgette gegeven...en om 19u nog flesje bv erbij...lekker rustig avondje...hoop ook nacht
@bella Mooi rot! We hebben wel n keer n hond binnen gehad uit n kennel die door 4 honden was toegetakeld... hechtingen en een drain dr in... Dacht echt dat dr laatste uur geslagen was maar die is er wonder boven wonder weer bivenop gekomen. @hier Mega moe...maar aan de cola gegaan. Krijgen zo visite. Fijne avond!
@Vivian, wat sneu! Beterschap voor haar! Ik zou haar gewoon lekker bij jullie laten liggen. Besmetting gebeurd al eerder en voorkomen kun je het dan toch niet. @Jamietje, haha ja zou niet verkeerd zijn een klaagtopic, kan die van mij soms ook wel schieten! Lekker geshopt zeg! @Ingrid, klinkt goed die nachten van jou! Een hele dag slapen gaat mij niet lukken, maar een keer echt lekker ongestoord doorslapen en uitslapen zou best lekker zijn Valt me trouwens erg mee dat ik niet erg moe ben aangezien mijn nachten flink gebroken zijn. Maar was het nog gewend van de oudste. Volgende week weer werken, zal wel even pittig worden. Wat goed zeg van Eva! Nageltjes heb ik laatst een paar voor het eerst geknipt, weekje terug ofzo. Maar een paar zijn nog vrij week. Hier verwijderde ik alleen de losse stukjes maar ze worden nu echt langer (en ze krabt me zo lekker tijdens het voeden) zonder te breken. @Eten, hier hutspot en zigeunerschnitzel gehad. Manlief had gekookt en ondertussen even op de kids gelet en ik was even boven aan de schoonmaak. @Bella, o bah dat is nooit leuk! Sterkte! @Miis, wow zo vaak knip ik ze niet haha, moet er hier ook echt om denken. D. haar teennageltjes knip ik maar 1x per 2 maanden ofzo, die groeien amper. Hier lekker in huis bezig geweest. Manlief heeft R. haar geboortekrans (had m'n zusje gemaakt bij haar geboorte en hing hier toen aan de voordeur) boven haar bedje gehangen. Hij is echt super leuk. En op D. haar kamer nog even wat aan de muur, dat moest nog steeds. Huis is weer lekker schoon (voor zo lang dat duurt, waarschijnlijk zie je er morgen niks meer van) en nu lekker even relaxen.
red, hihi ja ze groeien ook gewoon hard hoor! teennageltjes idd wel wat minder hard mss om de 3/4 dgn knip ik wat bij.. maar ik knip dus niet als er een heel lang randje op zit, maar hou het gewoon echt snel bij..soms hoef ik niet elk nageltje te knippen zegmaar.. Klinkt lekker je dagje..en leuk ff de kamertjes opgeleukt! pff ik wil zo graag dingen op MP gooien...heb echt veel..maar nu is weer een vriendin zwanger..en dna dnek ik..zal ik het bewaren pff..hihih..ik kom er niet aan toe gewoon, vind het overdag met die kids erbij maar vervelend om er mee bezig te zijn...
@miis:ik ga die nageltjes ook maar eens wat meer bijhouden want ze had gewoon echt lange deftige nageltjes die ook nogeens hard en heel erg scherp zijn. @bellabella:ik hoop dat je vandaag een beetje kunt bijkomen. Sterkte!! @jamietje:niet meer zo moe ondertussen? Heb dat ook weleens en dan kan ik gewoon mijn ogen niet openhouden.Hier ook nog niet ongesteld geweest terwijl ik pas geleden nog behoorlijke last had van rug en buik.Van mij mag het wel wegblijven moet ik zeggen haha. @Red:hier is dat ook.Het ene moment is alles opgeruimd en netjes en een uur later is het in ene keer weer een benden,pfff wordt weleens moedeloos van het huishouden haha @hier:Eva heeft doorgeslapen tot 7 uur vanmorgen.Ik had haar iets voor 11 uur gisteravond uit de wieg gehaald voor een voeding.Ze heeft toen slapend aan de borst gedronken en daarna heerlijk gaan slapen tot vanmorgen 7 uur.Ik was helemaal verbaasd toen ik vanmorgen wakker werd om 7 uur haha. Manlief moet vandaag weer naar Rusland vliegen.Nu maar hopen dat er niet teveel vertraging is ivm de storm.Morgenavond gaan T en A een nachtje bij mijn schoonouders slapen dus heb ik het rijk alleen met Eva.Mocht ze weer ziek worden van de prikken dan kan ik haar alle aandacht geven.De vorige keer waren T en A helemaal ongerust en verdrietig omdat ze zo lag te kreunen en te huilen. Nu zo even de ontbijttafel dekken,Eva ligt alweer in haar wiegje want die was alweer moe geworden haha.Wat een leven heeft zo'n baby'tje toch!!. Tot later, Gr Ingrid.
goede morgen! ingrid, nou dat gaat de goede kant op dan! fijn zo'n nacht! @hier, hier werd de oudste al om 0430 wakker! kon amper meer slapen...btj klieren...ik bij hem liggen, hielp niet denderend veel...toen kwam de jongste ook nog es om 5u! nou goed...opzich voel ik me niet extreem moe...0730 stonden we allemaal op, jongste 0815...achjaa...het waait hier mega hard! echt storm..ga de deur niet uit vandaag!
@Ingrid Mag ik eens vragen hoe je geld op je rug laat groeien?Das wel erg handig Nee niet meer moe hahaha (uiteindelijk tijdens The darkknight rises in slaap gevallen) Balen dat je man weg moet! @Red Leuk van die krans! @Miis Kun je dr geen leuk geboortepakket van knutselen? T zit je ook niet mee he qua nachtrust! Ik ben ontzettend teleur gesteld in D. Ze had gister mijn dure parfum opgedaan (dus uit mijn badkamerkastje geplukt en opgedaan) en vervolgens glashard in mijn gezicht gelogen dat ze het niet aangeraakt heeft. We haten liegen en ze heeft dus mooi huisarrest en moet haar kamer zo mooi en netjes maken als ze kan. Er word vandaag niets leuks gedaan en geen tv gekeken. Quinn werd vanmorgen om half 9 wakker. Lag hij in bed een partij te giebelen en herrie maken. We zijn al 2 of 3 dagen volledig van de infacol af en dat gaat geweldig! Vanmiddag komen opa en oma op de koffie en ga ik vanmiddag boodschappen doen en wat marktplaats zooi ophalen (rammelaars en tuttedoekkies)