Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Waarom verschillen de kindjes toch zo?? R. is verkouden dus waarschijnlijk daarom, maar mocht hem niet wegleggen (dus in rotte verkrampte houding naast hem proberen te slapen) en hij kwam weer minimaal elke anderhalf uur. Ik ben zoooooo moe.
    Ik ben echt jaloers op jullie verhalen!

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @bella
    :(
    Arme jij.. is echt klote! Ik weet ook niet wat ik moet adviseren. Misschien is je kindje gewoon heeeeeeel graag bij je.
    Met mijn dochter had ik ook dat probleem. Alleen kreeg zij flesvoeding maar ik mocht dr absoluut niet weg leggen. Geprobeerd met mijn dekbed,met een gedragen tshirt en met n kruik. Maar die MOEST per se bij mij liggen

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @bella:Wat waardeloos zeg die nachten.Ik kan me voorstellen dat je ondertussen op je tandvlees loopt.Is je man nu momenteel ook weg??.
    Ik weet niet of het misschien een idee is om je kleine een keer een nachtje elders onder te brengen en dat je afgekolfde voeding mee kan geven??.
    Ik weet niet of er familie of vrienden zijn aan wie je dit kan vragen?.
    Maar op deze manier kun je weleens goed bijslapen want op deze manier stort je toch echt een keertje helemaal in.Ik heb dat indertijd met de oudste gehad toen die 6 weken was.Kind was te vroeg geboren,BV was drama,ik was hele dagen aan het kolven en ik was gewoon helemaal aan het einde van mijn latijn.Mijn man heeft toen vrij genomen en ik ben toen gestopt met de BV en ik heb toen een hele dag en nacht geslapen,Ongelofelijk gewoon dat ik dat kon haha.
    Let echt goed op jezelf meid want als je eenmaal zo diep gaat is het ook heel moeilijk om er weer uit te komen.
    Heb verder helaas geen tips.

@jamietje:dat liegen heb ik dus ook een bloedhekel aan.Hier had T toen die een jaartje of 6/7 was er een handje van om continue de waarheid te verdraaien en dan idd midden in je gezicht.Ik kon daar ook razend over worden temeer omdat ik soms niet meer wist of iets wat die vertelde nu waar of niet waar was.Gelukkig gaat het nu een stuk beter moet ik zeggen.
    Fijn dat het zo goed gaat met Quinn zijn krampjes.Eva heeft er eingelijk ook zelden nog last van.Was ook niet echt prettig toen ze 4/5 weken was met al dat gegil pff.

@miis:eek:ok een gebroken nacht met weinig slaap.Soms willen ze echt niet meewerken lijkt het.

@hier:heb zojuist alle ongezonde troep in de vuilnisbak gegooid.Ik blijf vreten,getver.Ga nu echt weer een beetje opletten want ik groei straks uit al mijn kleding.Valt niet mee met al die lekkere dingen in de schappen.Vorige 2 keren ging het makkelijker.Toen beviel ik allebei de keren in december en ging ik vrij snel weer "gewoon"eten maar op de één of andere maniet blijf ik zin houden in slecht eten.
    Eva is een beetje aan het dreinen de laatste dagen overdag.Vlgns mij nog steeds die 12 weken dip.Ze laat ook harde scheten dus misschien rommelt dat ook weer vanbinnen.Ze ligt weer lekker te pitten.Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen.De winkels zijn open dus misschien straks nog ergens naartoe met de kinderen en anders maar een beetje aanrommelen in huis.Ik hoef niet een lekker stukje te gaan wandelen met die rukwinden haha.

Gr Ingrid,

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    bella, heb je het idee dat de medicijnen wel werken? ik vind om de 1,5 uur komen ehct een teken van pijn oid...er zit blijkbaar ehct nog iets dwars...

ingrid, ah mss een goed epoepluier dwars?...ze is nog geen 3 mndjes heh, rot krampjes...

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @hier:vanmiddag lekker met mijn 3 kindertjes geshopt.Winkels waren open.Anouk een leuke kerstjurk bij de C&A vandaan,is superleuk voor het kerstdiner op school en voor de kerstviering met de familie en daarna kan ze hem als verkleedjurk gaan dragen haha.Ook bij de Didi superleuk setje voor d'r verjaardag gescoord.Ik vind Didi helemaal leuk voor die meiden maar veels te duur.Nu alles met 60% korting kunnen kopen dus helemaal leuk.T een paar leuke spullen en klaar..
    Eva koop ik even niets meer.Ze heeft zoveel in haar kast hangen en vind het zonde als het allemaal ongedragen blijft hangen.
    Eva was weer superzoet.Ik had d'r nu maar in de maxi-cosi laten zitten en dan op de wagen geklikt.Vond ze wel leuk en voor die paar uurtjes geeft het niet voor een keertje.Nu lekker patatjes eten en proberen T en A een beetje op tijd hun bed in te krijgen.

Iedereen nog een fijne avond.

Gr Ingrid.

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Lekker gewinkeld dus!

@hier
    Ik zit zooo gaar te wezen op de bank...Quinn aan de borst.
    We hebben samen gedoucht,dat vond ie weer prachtig
    Hij heeft de hele dag gekletst hahaha super leuk.Ik word voortaan met een nat tshirt wakkerhaha najaa hij had vanacht ook 12uur geslapen dat scheelt!
    Ik ga maar weer tv zombie uithangen.

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ingrid, fijne dag gehad dus, kids nog op tijd in bed?

jamietje, haha mss slapen met voedingsbeha met compressen? als het echt heel erg is dan?

@hier, was een btj spitsuur net, jongste was al moe rond 1700, dahct mss no klein dutje doen...maar eenmaal in bed en lukte het niet.
    Ondertussen moest ik eten met de oudste, dus jongste in de box...btj klagen af en toe spelen, jongste even aangelegd...snel de oudste wassen etc...die wilde per se om 1815 al in bed liggenn!

Toen had de jongste het nou wel gehad hihi...dus snel met hem gaan douchen...en nog ene flesje gegeven ( heb daarna gekolfd)
    Die lag dus ook voor 19u in bed al...hihi tis wat met die timing!
    Altijd jammer dat mn man er nooit is hihi...maar goed ik ben het gewend! :)

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @miis
    Klinkt als een dag in mijn huis hahaha

@hier
    Heerlijk geslapen!
    Voel me alleen wat vreemd. Buikpijn en rugpijn die gewoon niet weg gaat en een opgezette buik. Als ik nou onderhand eens ongesteld word.
    Dr komen donkere wolken aan :( gooit mooi roet in mn plannen :p

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @miis:hier ook altijd spitsuur en vooral nu manlief weer weg is extra vermoeiend en duurt het allemaal nog langer.

@jamietje:hier had ik ook steeds die buik en rugpijn maar is weer over gegaan en nog steeds niet ongesteld??.

@hier:Eva tot half 6 geslapen en toen weer terug in de wieg en ik schrok pas weer wakker om 8 uur.Wordt er niet goed van haha.Gelukkig had ik gisteravond de schooltassen al gepakt en lag de kleding al gestreken klaar dus dat scheelde weer een boel.Snel boterham naar binnen gewerkt en toen tegen al mijn principes de kids met de auto naar school gebracht en we waren gewoon op tijd.
    Voortaan moet ik toch maar proberen om direct mijn bed uit te gaan als de wekker gaat en dan gelijk onder de douche te stappen want dan wordt ik tenminste een beetje wakker.De kinderen liepen ook al te klagen dat ik ze steeds zo laat uit bed komt halen en dat ze dan zo moeten haasten en T stelde al voor dat die voortaan zelf zijn wekker maar gaat zetten want ik kan dat niet haha.
    Ga nu kleine meisje uit bed halen want die ligt te huilen en zal wel trek hebben.

Tot later.

Gr Ingrid.

PS:vanmiddag voor de prikken naar CB,heb er geen zin in maar wel een prettig idee dat T en A vannacht bij schoonouders kunnen slapen.

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Oei weer haasten dus ;)
    nee nog steeds last hier :(

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden!

@ Hier: Bonus-dochter vrijdag toch naar mijn schoonouders gebracht daar is ze lekker verwend en inmiddels is ze weer helemaal hersteld. Ze heeft verder hier niemand aangestoken denk ik.

Hier een lekker druk weekend gehad! Gezellig familie en vrienden op bezoek gehad. In het weekend lukt het dan ook bijna nooit om even hier te komen kletsen. Nu al weer druk in huis met poetsen. Luca is ook weer lekker vrolijk in de box, zo leuk! Van het weekend online een mooie winterjas van noppies besteld. Ik was al 5 winkels afgeweest allemaal uitverkocht! Op de lief! site ook al geen winterjas maat 68 meer ggrrrr!! Maar toch nog een leuke jas gescoord! :D

@ Jamietje: Onze meiden liegen ook wel eens, ik kan daar ook ECHT niet tegen en het word hier ook zeker niet getolereerd. Als of wij het niet door hebben of zo. Maar ja ik zeg altijd ik ben ook jong geweest ik weet hoe het werkt..;) Fijn dat Q het zonder infacol goed doet!

@ Bellabella: Ik ben het met Ingrid eens. Miss dat je de kids is onder kan brengen zodat je is een nacht kan slapen. Of je man? En dat jij is ergens bijslaapt! Met mijn 1e dochter ook gehad hoor is was op een gegeven moment zo moe... Ik werd er geen leuke moeder van igg. Toen heeft mijn moeder opgepast zodat is even lekker kon bijslapen, dan kan je er ook weer even tegen aan!! Ik leef echt met je mee ik weet hoe het is, dikke knuf!!!!

@ Ingrid: Ik heb ook bijna nooit iets lekkers in huis ik kan er ook zo moeilijk vanaf blijven. Als het er niet is doe ik het ook niet. :cool: Ik heb wel altijd lekker wortels om op te knabbelen dat werkt ook hahaha!

@ Miis: Lekker druk die spits uren he! Ik probeer ook altijd voor te werken want af en toe ppffff. Hoe ging je nacht?

Ik ga weer even aan de poets, tot later!

12. vivianbraak

@ Ingrid: Succes straks op het cb!

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian

Jeeej Quinn is 3 maanden... Luca morgen ook!! Whoeii
    wat gaat t hard he

14. vivianbraak

Gefeliciteerd met Quinn!!!! Nee Luca is de 30e pas 3 maanden maar het gaat indd zo hard!!!

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    oh.. over 4 daagjes dan :p
    thnx! :D

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    goede morgen!

ingrid, hihi haasten is ook echt vervelend! wel grappig die kid svan je, zelf wekker zetten is sowieso wel goed toch :) ik deed het in elk geval altijd vroeger haha

vivian, gelukkig geen ziekenboeg dus! ja maat 68 is een lastige maat heh! mijn jongste groeit zo hard, heb 2 jassen in 68 maar liefst koop ik nog een 74 wnat de kou bgint nu pas echt!

jamietje, balen meid dat je je zo voelt!! beterschap!

@hier, nou gisteravond wilde menee rineens om 23u drinken! nou vooruit hihi en om 6 uur werden beide kids wakker..jongste gevoed snel en terug gelegd, die werd 0830 weer wakker en met de oudste ben ik voor 7 uur opgestaan!
    (hij lag er ook echt vroeg in gister dus wel logisch vroeg wakker)

Sinds d ebijvoeding drinkt de jongste weer wat vaker, dat is heel normaal dus ik vind het best...ben ook blij dat het niet aan mn productie ligt, wnat heb echt genoeg...is gewoon puur voor hem, zit ook mega te ontwikkelen echt heel leuk, hij schuift en rolt en draait zich overal naar toe! steunt ehct vaak op zn knieetjes nu, dus denk dat kruipen niet zo heel lang meer duurt!

Man is vrij vandaag, dus weet nog niet wat de plannen zijn, maar gaan er wel uit, sowieso boodschappen hebben!

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Miis
    Thnx.. was aant googlen en er stond dat een hoop vrouwen dezelfde klachten als ik hebben door cerazette. HMMZZZ niet zo mooi maar ja manlief wil nog niet stoppen.
    Relaxt nachtje had je dus..

@Hier
    T manneke is in slaap gevallen op zijn speelkleed, heb er maar een deken overheen gelegd.Over een uurtje komt onze meid uit school.
    Zal zo de strijkplank naast de bank zetten, dan kan ik t manneke in de gaten houden en strijken.

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Met Eva op Cb geweest en de prikken weer gehad.Het was weer krijsen natuurlijk.Meisje ligt nu nog lekker te slapen in haar kinderwagen.Ik ga d'r zo maar even wakker maken voor een voeding en dan geef ik daarna even een pcm zetpil.
    Ze woog alweer 5960 gram en 63 cm dus ze blijft lekker gaan.Begint nu wel een beetje te normaliseren en dat is maar goed ook haha.
    T en A zijn zojuist door oma opgehaald om daar te logeren dus even een lekkere makkelijke avond voor mezelf maken en bijtijds naar bed toe want ben op de één of andere manier echt hondsmoe pfff.Eva is nu volop met d'r voetjes bezig.Vanmorgen had ze d'r sok uitgetrokken en lag d'r lachend mee te zwaaien,Zo lief!!

@Jamietje:Cerazette geeft idd veel bijwerkingen.Ik wilde er eingelijk ook mee beginnen.Manlief laat zich binnenkort wel sterilliseren maar dan moet je nog 3 mnd wachten en laten testen.Ik had een beetje gelezen erover en zie het niet zitten om er mee te beginnen ivm de bijwerkingen.Van andere anticonceptie pillen werd ik hartstikke humeurig dus dat wil ik echt niet meer.Quinn alweer 3 mnd.Eva komende woensdag precies 3 mnd.Nog even 3 mnd verder en ze zijn een 1/2 jaar en dan ook totaal andere kinderen die al rollen en misschien al een beetje gaan tijgeren.Mag nog wel even duren want gaat al zo idioot snel.

@vivian:irritant is dat wanneer je dan niet kan vinden wat je wilt hebben.Het valt me wel op dat mt 68 vaak al weg is.Gelukkig heb ik voor Eva al een lekker jasje.In de wandelwagen draagt ze trouwens gewoon een dikker vestje maar als ze straks 6 mnd is gaat ze toch in het zitgedeelte en dan zitten we midden februari en kan ik niets meer vinden.Ik heb toen een maatje 74 gekocht want ze vielen wat kleiner,
    Lang leve het online shoppen haha.

Ga eens bij mijn kleine meisje kijken.

Gr Ingrid.

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik slik ook cerazette, wat voro klachten hebben jullie dan?

20. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    hahaha ja idd..ze groeien zoooo snel.
    Ons manneke heeft n regel dag denk ik..hangt al de hele dag aan mn tiet terwijl ik echt wel genoeg maak. Ging net bij n vriendin uilenballen ophalen voor D dr spreekbeurt. Kom trg..manneke ontroostbaar in papas armen.nu weer aangelegd,lekker clusteren :D
    Heerlijk! Lekker knuffelen en naar m kijken. Snap niet wat sommige vrouwen zo erg vinden aan clusteren

Deel Deze Pagina