@vivian:ik heb op jullie foto gestemd!! Super leuk!! @hier:wat een pokkenweer is het buiten.Koud en regen, wandelen zal vandaag niet veel komen(helaas), Nu even snel een was erin gooien,Manlief had een mooie verzameling vanuit het buitenland.
Ik heb ook n foto ingestuuurd Ja ben druk geweest met n verjaardag in wezep en kadootjes shoppen en huishouden..heb dr ff mn buik van vol. Niemand hier in huis ziet hoe hard ik werk volgens mij.
@jamietje:Ik wilde ook op Quinn stemmen maar je mag maar 1x per mnd stemmen. Leuke foto,ik had hem al een keertje eerder gezien. Hier hetzelfde in huis. Gisteren stond manlief zo een koffer met stinkende was in het washok te dumpen.Letterlijk en figuurlijk stinkwas want het ruikt naar stookolie,stinklucht maar ondertussen alweer schoon. @hier:toch nog even met de wagen naar buiten gegaan.Eva ligt helemaal ingepakt en de regenhoes over de wagen ivm de wind.Ze heeft het eerder te warm dan te koud lijkt het wel. Bij de Kruidvat nog even een speelmatje van Bambino gekocht.Die krijgt ze dan met Sinterklaas.Ik wil binnenkort ook een wipstoeltje kopen.Ik denk dat ze dat wel leuk zal vinden want dan kan ik haar eens makkelijker ergens neerzetten ipv altijd maar liggen en op schoot zitten.Komende dagen eens kijken wat ik kan vinden.Bij Prenatal zijn ze flink aan het stunten met de prijzen.Hier in Den Haag heb je een groot warenhuis van Prenatal.Is altijd een feestje om daar rond te snuffelen.Als het morgen rot weer is ga ik gelijk even kijken. Nu de boodschappen even opruimen en straks kinderen weer uit school halen.Om 12 uur stond ik echt te blauwbekken op dat schoolplein brrr.Ik heb echt geen zin in die snertkou. Gr Ingrid.
Yes!!. Rijmpje voor surprise is klaar en ik ben best tevreden. Nu mag T hem nog even zelf op papier zetten en dan zijn we helemaal klaar. Ga alvast met het avondeten beginnen. T moet weer naar voetbaltraining. Gr Ingrid.
@Ingrid Wij gaan ook n wipstoeltje kopen binnenkort. @hier Morgen misschien naar ikea met een vriendin. Ons manneke is al de hele dag al hongerig en slaapt weinig. Hopelijk slaapt hij vanacht wel lekker anders is hij morgen chaggie hahaha Ik ga zo eens mn bedje opzoeken..ben doodop Truste!!!
hoi nou gister weer m 2e rijles gehad, ging super goed!! zo leuk! kleine heeft wat last van verstopping, gister aubergine gegeven in flink olijfolie gebakken, dus dat zal dan wel door gaan smeren hopelijk! hij was vannacht onrustig ervan...veel wakker ( niet huilend gelukkig)
@miis:Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat een leuke verrassingen allemaal. Spannend hoor met je rijlessen beginnen. Voor mij is het alweer even geleden maar ik was altijd stiknerveus ervoor en zat aan het begin altijd met een trillende voet op de koppeling en dan wil de motor nog weleens afslaan.Is allemaal goedgekomen en met de tweede keer afrijden geslaagd. Vervelend zo'n verstopping bij je kleintje.Eva heeft ondertussen ook alweer een hele week niet gepoept.Ze heeft er niet al teveel last van maar zou wel prettig wezen als het een dezer dagen een keer wil gaan komen. Succes weer met je rijles!!. @jamietje:Leuk de Ikea.Heb je nog iets nodig??. Ik kom meestal thuis met frutsels zoals pannenlappen,onderzetters ed.Ik heb er wel een ledikant matrasje voor Eva gekocht en het is een mooi matras voor een goede prijs.Ik koop er ook weleens dekbedovertrekken en van die opbergmandjes voor bij de kinderen op de kamer. Hier is Eva ook de laatste dagen niet zo makkelijk met slapen.Zal wel weer een fase zijn. @hier:kinderen naar school gebracht.De Sint komt vandaag op bezoek.T met zijn surprise en Anouk gaat leuke spelletjes doen.Ik voelde wel weer een vleugje jeugdsentiment met dat sfeertje.Blijft leuk!!. Manlief ligt nog op bed want die werd afgelopen nacht opgepiept en lag er pas om half 6 weer in.Eva ligt ook nog te pitten.Om half 6 wilde ze drinken en ben er toen daarna ook maar uitgegaan.Lekker op het gemakkie gaan douchen. Ga weer even de zooi opruimen. Tot later, Gr Ingrid.
Hey Meiden, Ik voel me weer iets meer mens gelukkig! @ Miis: Gefeliciteerd nog meis! Fijn dat je even met je man bent weggeweest dat is ook zeer nodig zo op zijn tijd. Lekker tijd voor elkaar goed gedaan! Heb je nog geen rijbewijs? Dan gaat er straks een wereld voor je open!! Hahaha! Leuk hoor! @ Ingrid: Luca zit hier ook regelmatig even in het wippertje. Als ik kook bijvoorbeeld zet ik hem er even bij of als de meiden met hem willen spelen is het ook makkelijk! Bedankt voor het stemmen ! @ Jamietje: Lekker shoppen!! Veel plezier! @ Hier: Zoals ik al zei ik voel me gelukkig veel beter. Mijn man heeft echt mega veel gedaan gisteren de schat! Gisteren is mijn dochter onderweg naar school gevallen met de fiets ze is thuis gebracht. Fiets aan diggelen en helemaal overstuur zo zielig! Ik was echt ziek maar hup naar de huisarts zwaar gekneusde pols en verder heel veel blauwe plekken. De pols is verbonden en na veel knuffels met Mama gaat het al weer beter. Vandaag haar fiets laten maken. Hier vandaag ook de surprise afmaken en het gedicht nog... Nou ga even aan de poets tot later!
@vivian:Gelukkig ben je alweer aan het opknappen!!. Schrikken dat je dochter zo is gevallen. Heeft ze nog veel pijn aan haar gekneusde pols??. Hier ook al de nodige fietstrauma's opgelopen de afgelopen jaren. Is de suprise en het gedicht gelukt?. @hier:wat een stilte hier op het forum Sinterklaas op school was gisteren zeer geslaagd. T had een mooie surprise gekregen. Zijn beste vriend had hem getrokken en heeft de UEFA cup gemaakt.Ziet er echt prachtig uit en krijgt een ereplaatsje op zijn kamer.Hij heeft het ook goed geheim weten te houden want is hier afgelopen weken meerdere malen geweest. Leuk!!. Nu nog even een aantal kadootjes inpakken en dan helemaal klaar voor pakjes avond.We vieren het lekker thuis met de familie. Eva gaat goed maar is wel de wereld aan het ontdekken dus veel wakker.Ligt soms uit het niets te schaterlachen.Heel leuk maar niet midden in de nacht haha. Ga snel weer verder. gr Ingrid.
Hey Meiden, Het is indd erg stil hier!! @ Ingrid: Leuk die surprise! Ja hier is het ook gelukt e ging vanmorgen helemaal glunderend weg. Met haar pols gaat het gelukkig ook steeds beter. Wij gaan vrijdag hier pakjesavond vieren en dan zaterdag nog bij mijn schoonouders. @ Hier: Wij gaan ook maar kerstshoppen van de week we willen dit jaar een kleine boom en nieuwe ballen etc. Anders word het voor mij binnen te vol zo'n groote boom. Gisteren is ook de tuinman geweest en het valt allemaal binnen ons budget dus ze gaan volgende week beginnen aan de tuin!! Joepieeee! Dan in Februari kan ik nieuwe beplanting gaan kopen met onze eigen tuinman. Die hebben wij gelukkig want ik haat de tuin doen en mijn man ook Dus hij komt 4 x per jaar alles snoeien e.d. Mijn man houd het verder bij vegen e.d dat doe ik echt niet. Tot later!
Morgen lees ik op mn gemak ff...ben echt helemaal doodpp nu. in t drukke Eindhoven wezen shoppen met de kids en D was stront vervelend!!! Heb denk ik wel 10x gewaarschuwd. Dus ik voel me nu echt zo moe. Heb mn kolf maar na t reinigen en uitproberen begon Quinn toch te schreeuwen en huilen en zo. Ik hem aangelegd,dat werkte 20sec,toen weer brullen,drinken,brullen,nu drinkt hij nog steeds. Arm manneke Zo nog ff gauw boodschappen...man kookt dan ga ik mooi op de bank met n kopje winter-glow thee en n plak bitterkoekjes cake
@jamietje:klinkt niet gezellig het winkelen met je dochter.Hier kunnen ze ook strontvervelend zijn met winkelen.Hier is de regel 2x waarschuwen en bij de derde keer gaan we naar huis.Werkt bijzonder goed moet ik zeggen.Het is even doorbijten want ik heb natuurlijk ook mezelf ermee als ik natuurlijk echt iets nodig heb kom ik alsnog met lege handen thuis maar ik heb gewoon geen zin om continue met een stel klierende en zeurende kinderen te gaan lopen en steeds te moeten waarschuwen.Het is zelfs weleens zover gekomen dat we naar een binnenspeeltuin zouden gaan en dat ze zo ontzettend vervelend in de auto waren dat ik halverwege ben omgekeerd en naar huis ben gegaan.Tranen met tuiten en ergens vond ik het wel sneu maar ik wilde mijn poot stijf houden en uiteindelijk zijn we de volgende dag wel gegaan en was het een gezellige dag.Hier kunnen ze niet met elkaar maar ook niet zonder elkaar. @vivian:is de surprise een succes geworden?. En wat voor surprise heeft ze zelf gekregen?. Leuk kerstinkopen doen. Ik heb wel zin in de kerst. Huis gezellig maken en met kleine Eva erbij,Leuk!!. @hier:gisteren pakjesavond gevierd. Was gezellig en een drukke boel. We gingen dobbelen om de kadootjes. Wie er 6 gooit mag iets pakken. Op die manier ben je tenminste even bezig. Kinderen waren erg blij met alles en hebben genoten. Eva heeft boven liggen slapen.Was anders veels te druk geweest voor haar.Het laatste 1/2 uurtje is ze erbij gekomen. Mijn neefje van 14 jaar was er ook en wat is die enorm aan het puberen,vreselijk!!. Zat er echt bij als een stuk sjaggerijn.Ik word nooit vrolijk bij de gedachte dat ons dat straks ook allemaal nog te wachten staat. Ik hoop voor hemzelf en zijn ouders dat ze snel door deze fase zullen komen haha. Anouk is komende zondag jarig maar we vieren het zondag 16 december.Thijs is namelijk op 19 december jarig en dan doen we het op dezelfde dag.Mijn neefje en nichtje(2ling) worden vandaag 12 jaar en die vieren het dan komende zondag.'s middags willen we nog wel iets leuks gaan doen met Anouk en dan kunnen we 's morgens naar hun verjaardag.Altijd een heel gedoe in december. Maandag gaat ze wel trakteren,spiesjes met worstje,kaas,komkommer en druifjes en dan steken we die in een watermeloen haha en dan doe ik er nog een kleinigheidje bij.Ben zo ontzettend creatief maar niet heus. Mijn moeder komt vandaag langs dus wel gezellig.Heb vanmorgen ruim 100 cc uit 1 borst kunnen kolven dus kan ze vandaag eens een flesje geven.Zal ze wel leuk vinden.Ik blijf het een gedoe vinden dat kolven pff.Eer dat alles klaarstaat en dan dat schoonmaken,wel een gedoe allemaal.Ik vrees dat ik het straks ook niet heel lang ga volhouden wanneer ik weer ga werken.Ik zie het niet helemaal voor me moet ik zeggen dat ik ga kolven op het werk.Ik heb daar vrees ik niet de rust voor wanneer mijn collega's druk zijn en ik 2x per dag een 1/2 uur gaat zitten kolven.We zien het wel even.Ik hoop de 6 mnd vol te maken ieder geval. Ga nu even de stofzuiger door het huis halen want her en der liggen wel wat vertrapte kruidnoten blehh. Gr Ingrid.
@ Jamietje: Dat was dus ik zware dag gisteren. Hier is het precies het zelfde als bij Ingrid max 2 keer waarschuwen en dan hup naar huis! Werkt ook hier erg goed, ze kunnen af en toe zo het bloed onder je nagels vandaan halen he. Hoe is het nu met Quinn? @ Ingrid: Ze hebben voor mijn dochter een boek na geknutseld met een eigen verhaallijn erop waarin mijn dochter voor komt erg leuk! Jullie hebben dus ook een geslaagde dag gehad! Leuk! He en ik ben ook niet crea bea hoor @ Hier: Wij vieren pas vrijdag en zaterdag pakjesavond maar gisteren toch voor de twee oudste meiden just dance 4 gehaald. We hebben gisteren dus lekker staan swingen erg leuk! Gisteren ook even met de meiden naar de kapper geweest god god wat een tutjes! Heerlijk! Van mijn man gisteren ook een kadotje gehad de cd nieuwste cd van 538 met de beste hits van afgelopen jaar zo leuk! Nou ik ga weer aan de poets hier, Luca slaapt mooi. Tot later!
Zo!!! Eens ff achter de laptop! @Ingrid Nou mijn zusje en dr vriend waren er ook bij en die vriend was D een beetje aan het uitdagen maar ik was binnen anderhalf uur ook weer weg uit de stad. D wilde graag schoenen maar daar had ik geen zin in met dat gedrag. Wel was ik super trots toen we een vrouw in burka zagen en D haal gewoon met respect behandelde! Zoals het hoort. Ze kreeg ook een snoepje van die mevrouw. D vroeg nog aan me of dat van haar geloof moest. Gezellig zo'n pakjes avond @Vivan Ja heb in elk geval wat ik moest hebben en de volgende keer blijft ze thuis met mijn man en ga ik alleen met t manneke. Ja met t manneke gaat t super. Denk dat hij gister gewon een ander smaakte aan de tepel had ofzo waardoor hij zo over de zeik ging. @ Hier Pa,pers besteld bij de wehkamp want we hadden nu c1000 luiers maar das 3x niks (vind ik). Pampers blijft hier nummer 1!! Mn huis is een rotzooitje maar krijg hier echt 0,0 kans om op te ruimen. Q doet hazenslaapjes en wil graag bezig gehouden worden.Ben de woonkamer wel wat kerstig aan het maken. (kunnen geen boom ivm onze lomp lomp lompe honden). Heb net wasdroger doekjes gekocht.. ben benieuwd of de was lekkerder gaat ruimen (hebben n crap droger). Zaterdag gaan we uit eten (kennen elkaar 5 jaar en is precies een jaar geleden dat hij me ten huwelijk vroeg) en gaat ons manneke voor het eerst naar schoonouders en dat ik weg ga. Voel me dr echt niet fijn bij maar ik heb wel ff een paar uurtjes met alleen mijn man nodig. Voel me de laatste dagen echt vertrapt door drukte en rotzooi in huis. Wil hier regelmaat inbrengen maar dat gaat niet zo lekker in mn eentje.
Hier even een foto van het hele gezin. We hadden voor de Sinterklaas voor mijn schoonouders een jaarkalender 2013 gemaakt met ons gezin en de andere kant van de familie.Nu hebben we ook eindelijk eens wat mooie foto's met zijn vijven. Kom later even terug. Gr Ingrid.
Hey Meiden, Wat is het hier rustig! Wel blijven schrijven hoor!! @ Ingrid: Kei leuke foto! Na het zien van jou foto bedenk ik mij dat wij ook wel een een plaatje mogen schieten met ons allen er op .. @ Jamietje: Hoe is het nu met Quinn? Ruikt je was ook lekkerder? Echt rot als het zo'n naar ding is die droger. Ik zeg altijd goede dingen schelen de helft in het huishouden. Rot voor je dat je niet bij komt. Ik geef Luca vaak even aan zijn zussen die vinden het leuk en Luca ook dan kan ik van alles even doen. Lukt dat bij jou niet? Of Quinn in het wipstoeltje zetten en dat ze dan even met hem speelt? Komt vast goed meis! @ Hier: Nou eindelijk is hier Sinterklaas ook voorbij en ze zijn allemaal zwaar verwend! Zelfs Luca en ik had nog zo gezegd tegen Sinterklaas dat Luca er toch nog geen weet van heeft maar ja.. Vanmiddag hebben de meiden een dans optreden op de kerstmarkt word dus hartstikke leuk! Hier verder geen bijzonderheden, Luca doet het goed en is lekker vrolijk. Maandag voor het prikje dat is dan wat minder... Tot later!
Hier even snel!!. Wij zijn ook blij met de foto's.Het was een hele mooie dag en mijn zwager heeft er flink wat geschoten. Vandaag is Anouk jarig!. 7 jaar alweer!. We houden het rustig vandaag en volgende week zondag komt alle visite want dan vieren we ook gelijk Thijs zijn verjaardag mee want die wordt 19 december 9 jaar. Ze is nu naar de handbal en kan daar dan gelijk trakteren,daarna gaan we naar verjaardag van neefje/nichtje die 6 december 12 jaar zijn geworden en daarna gaan we met haar naar het communicatie museum in Den haag en dan nog ergens een hapje eten.Dat laatste weet ik niet of dat nog gaat lukken met Eva erbij.Ik moet ook nog 30 spiesjes maken en in een witte kool steken omdat ze morgen op school gaat trakteren haha. Eva gaat allemaal goed.Heeft tot vanmorgen 7.30 geslapen en ligt nu weer knock out.Voorgaande nachten was ze erg onrustig geweest dus wel lekker dat ze nu weer heeft doorgeslapen. Ik ga nu nog even een cake bakken en kom later nog even terug, @vivian:lekker genieten van de meiden met het dansen op de kerstmarkt. Ga nu weer snel verder. gr Ingrid.