@miis:jij ook gezellig dagen toegewenst!!. @vivian:ik heb ook zin in de kerstdagen!!. Kadootjes doen we verder niet maar gewoon knus en gezellig. Is je dochter alweer een beetje opgeknapt??. @bellabella:vervelend dat hoesten van je dochter!!. Thijs heeft de 1ste 4 jaar van zijn leven alleen maar lopen hoesten en was continue verkouden.Hij is er goddank helemaal overheen gegroeid.Hij heeft nog wel last van eczeem maar dat kunnen we redelijk onder controle houden.Hier ook van alles geprobeerd maar het meeste baat had die bij een pufje Ventolin.Die gebruikte ik echter alleen in extreme gevallen wanneer die heel veel slijm had.Idd irritant wanneer er heel de tijd zo'n peuter in je kinderwagenbak staat te sproeien.Ik kan daar ook nooit zo heel goed tegen.Op het schoolplein stond vanmiddag een kleuter in Eva haar kinderwagenbak te hoesten maar hij hield wel zijn handje voor zijn mond haha.Leuk dat je brownies gaat bakken met je dochter.Klinkt gezellig en lekker!!. Hier heeft Thijs vandaag getrakteerd dus dat is ook weer gedaan,Morgen nog kerstontbijt.Thijs neemt fruitspiesjes mee en Anouk mini croissantjes.Ik denk dat ik die spiesjes morgenochtend maar ga maken want anders is al het fruit bruin.Ik schakel mijn oudste dochter wel in om te helpen haha. @hier:Eva heeft weer heerlijk geslapen.Gisteren om 21 uur is ze naar bed gegaan en geslapen tot half 8 vanmorgen.Ze heeft de smaak helemaal te pakken!!.Ze is wel uitgehongerd wanneer ze wakker wordt en is helemaal wild wanneer ik haar aan wil leggen haha.Vandaag de gordijnen voor haar kamertje opgehaald.Heb ze laten maken bij de Hema en zien er mooi uit en zijn netjes afgewerkt en ze hangen mooi qua lengte.Ik laat ze nog even uithangen op zolder want er zit nog zo'n chemisch luchtje aan en vind ik niet zo'n fris idee op haar kamertje.Ze had wel al een rolgordijntje maar nu ze echt op haar kamertje slaapt werd het wel een keertje tijd voor gordijnen.Ben er blij mee!!. Ga nu Anouk even bij d'r vriendinnetje ophalen. Tot later, Gr Ingrid.
Morgen kom ik ff reageren Vandaag 3e prikje en t manneke heeft ook nog pijn aan zn mondje Dus huilen hangen brullen slapen en veeeeeeel eten Dochter super veeleisend en veel op der donder gegeven en naar bed gestuurd om 6uur. Super veel misselijk,test negatief. Ik was totaaaal gebroken toen straks en nu valt t wel mee Morgen ff shoppen bij de babydump
@ Bellabella: Ze is wel opgeknapt alleen hoest nog wel veel. Hier ook verder geen tips. Ik heb als kind kinkhoest gehad en ik denk dat ik als rest verschijnsel altijd het hoesten heb over gehouden. Om de zoveel tijd hoest ik de longen uit me lijf indd net als jou kleine tot overgeven aan toe. Gelukkig al een 2 jaar geen last meer van gehad. ( afkloppen! ) Maar echt zielig voor de kleintjes. Ik heb voor mezelf altijd codeine tabletten gekregen om de hoestprikkel te dempen. Maar ja dat mogen de kindjes nog niet. Ik had het vroeger zelfs zo erg dat ik af en toe valium kreeg anders sliep ik niet... He en weren die kids met bacillen! @ Ingrid: Wow Eva slaapt echt kei goed! Luca vraagt nog steeds om een nachtvoeding. Ik koop ook niet veel kado's voor de kids die zijn al verwend met Sinterklaas we blijven niet bezig. Gewoon een kleinigheidje maar voor mijn man koop ik wel een mooi kado dat verdient hij! Hij zorgt altijd voor ons en neemt regelmatig iets voor mij mee. @ Jamietje: Ah germe dat ie zo'n last heeft.. Echt naar! Is het misschien een idee om even wat 1 op 1 tijd voor je dochter te maken? Wij doen dat hier ook wat er gaat natuurlijk heel veel tijd in Luca zitten. Maar we nemen ze allemaal wel is apart mee. Bijvoorbeeld samen even naar de stad of boodschappen doen. Zwemmen oid. Wij merken hier echt verbetering in hun gedrag. Kan me voorstellen dat je het helemaal gehad had! Hoe is het nu? Have fun met shoppen! @ Hier: De prijs die ik heb gewonnen bij WIJ jonge ouders is gisteren binnen gekomen kei kei leuk! Kids hebben de hele middag lekker zitten spelen! Ben al spullen aan het pakken voor volgende week heb zo'n zin om naar CenterParcs te gaan! Hele fam komt 2e kerstdag daar we gaan lekker gourmetten met zijn allen en de 1e uit eten. Nou meiden ik ga wat doen, tot later!
@Jamietje:Quinn alweer een beetje opgeknapt?. Niet leuk de ruzie met je dochter!!. Ze kunnen zo lekker dwars zijn,pfff. Was je opgelucht dat je test negatief was?. Lijkt me niet fijn voor je lichaam om nu alweer zwanger te raken. @vivian:welke prijs was het ook alweer?. Ik weet wel dat je het toen vertelde maar ben het alweer vergeten. Leuk naar CP!!. Wij gaan in de voorjaarsvakantie een lang weekend weg met zijn vijven. We zijn dan ook 12 1/2 jaar getrouwd dus dat kunnen we dan direct vieren. @hier:Eva weer lekker geslapen tot 6.30.Iets eerder wakker dan voorgaande dagen maar organisatorisch kwam het vanmorgen goed uit.Kids hebben kerstontbijt gehad en alles is zowaar helemaal opgegaan.De 1ste keer in alle jaren haha.Vanmiddag zijn ze vrij en vanavond de kerstviering in de kerk.Ze wilden vanmiddag weer vriendjes meenemen maar ik heb de boot afgehouden.Wil gewoon even lekker met de kinderen thuis zijn zonder weer al die drukte van andermans kinderen.Ze zijn al moe genoeg en vanavond zal ook weer laat worden eer dat ze eens een keertje op bed liggen.Thijs zit nu aan de Lego en Anouk kijkt een kerstfilm en Eva ligt in de kinderwagen te slapen. Ga weer even verder. Gr Ingrid.
Hij is wat opgeknapt maar nog steeds veel huilen door zn mondje! Ja ruzies zijn echt rot!!! Ik was deels opgelucht maar ook teleurgesteld..maar eerst maar eens t huis totaaaal op orde! Dan beginnen aan de 3e denk ik.
jamietje, ah wat sneu, hopelijk is het snel over! ingrid, ja precies al die drukte, je moet ook soms eve rust in huis hebben toch vivian oh gezellig cp, wat voor prijs wa shet ook alweeR? @hier, mannetje sliep op 20kwam om 3 en om 7 was hij wakker, ligt er nu weer kwartiertje in. Heel gek gister kwam hij bijv om 0030 en daarna pas 0730 Gene pijl op te trekken snachts, en soms ook niet maar is dan wel 0530/06u wakker...gaat vaak echt rodn 1830/19 slapen... vanmiddag even naar buiten als het droog blijft
Pppfff had net een hekle tekst geschreven die is nu weg dus nu maar ff kort. Ze zijn nu in onze tuin aan het werk leuk leuk! Helemaal naar mijn smaak straks echt leuk om iets op papier werkelijkheid te zien worden. De prijs in Bounchy het hondje van FurReal Friends, elfenachtbaan van Little Petshop en Spike het babydraakje van My Little Pony echt onwijs leuk! Tot later meiden ik ga de werklui ff wat koffie geven ik reageer later even op jullie!
@jamietje:vervelend die tanden!! Ben blij dat we die ellende hier nog niet hebben. Vooral die kiezen zijn vreselijk. Gelukkig knapt die alweer op van de prik. Wanneer die nu heel veel last heeft van zijn tandjes zou ik hem gewoon een pcm zetpilletje geven. @miis:je kleintje lekker aan het rommelen in de nacht.Ik zou zeker lekker naar buiten gaan wanneer het droog blijft.De temp is een stuk beter dan gisteren. @hier:Eva weer geslapen tot 6.15 en ligt nu weer te pitten in haar bedje haha. Kinderen alleen deze ochtend naar school en dan 2 weken vrij!!. Anouk hoest zich ondertussen de longen uit haar lijf.Thijs was vorige week bezig en dat is over en nu is zij aan de beurt.Ik hoop maar dat Eva geen last zal krijgen.Ben altijd wat huiverig voor kinkhoest maar vlgns mij heeft Anouk dat al gehad in het voorjaar dus lijkt me niet wschl dat ze het nog een keertje kan krijgen.De hele school is aan het hoesten en proesten dus er heerst behoorlijk wat momenteel.Toch wel lekker om Eva dan nu nog BV te kunnen geven want dan krijgt ze toch behoorlijk wat antistoffen van mij binnen om alle virussen en bacillen enigszins af te weren want ontkomen doe je er toch niet aan.Gisteren de gordijnen bij Eva opgehangen.Staat echt heel knus en helemaal af. Ga weer even verder. Gr Ingrid.
Wat is het hier rustig!!. Wel blijven schrijven meiden. Hier is de kerstvakantie begonnen en lekker 2 weken niet hoeven haasten. Heerlijk!!
hoi net naar buiten geweest, oudste met loopfietsje, jongste in de buggy en later in de draagzak..hij slaapt nu lekker. Man heeft een lekker kerstpakketje, mooi dienblad met daarop allemaal lekkernijen van een hele goede bakker, kaaskoekjes, bladerdeegkoekjes, chocokransjes, kerststol, spijsstaaf, tulbandcake, kerstboordjes, leuke kerstversiering en huisgemaakte aardbeien jam! Moet koken, weet nog niet wat
oh nou heel simpel, had nog kippetjes uit de oven van gister en nog wat krieltjes over .... Heb voor de kids div groentes, oudste zal brocolli en maiskolf eten en de jongste brocolli, bloemkool en wortel! Heb er nog wat gekookte aardappels bij
Hey meiden, even kort want ik breng mijn oudste dochter zo even naar haar mijn moeder in Goes ze gaat een weekendje logeren. Luca krijgt denk ik ook tandjes. Hij heeft sinds gisteren spuitluiers, bobbeltjes in zijn mond en verhoging. Kei zielig.. Had er nog helemaal niet opgerekend. Hoop maar dat.Luca voor maandag is opgeknapt. Ik reageer later ff op jullie!
vivian, jeetje wat snel met die tandjes joh!!! heel sneu!!! beterschap! @hier, rommelig nacht ook met beide kindjes, jongste had een goede poepluier "dwars" wilde dus snachts drinken en om 6 weer, daarna na zn broodje volle luier, dus dat was het! Hij ligt nu zn 2e dutje te doen, moet vanmiddag weer rijlessen, dan kotm man ff van werk thuis voor ene uurtje en daarna komt mn moeder hem aflossen en dan ga ik nog ff alleen boodschapjes halen, zal wel gekkenhuis zijn!!! fijne dag allemaal
Hier de jongste ook niet fit. Ik denk last van haar oortjes. Ze is sinds gisteravond verkouden, neusje zat helemaal vol. Vannacht huilen omdat ze niet kon drinken met een volle neus. Vanmorgen huilen, niks willen, liggen was helemaal huilen. Uiteindelijk maar een zetpil gegeven en is ze later aan de borst in slaap gevallen. Nu slaapt ze ook veel.
Ach, wat zielig al die zieke kindjes... Hier ook nog (of weer...) verkouden maar ze zijn er gelukkig niet ziek van. Alle kerstboodschappen zijn binnen! Wat een klus, zeg. Maak voor kerstavond een quiche met vijgen, gorgonzola en walnoot. Kerstcadeautjes gisteren gekocht. Ik was vrij en kindjes op de creche, ideaal. Natuurlijk weer teveel geld uitgegeven... @Vivian, leuk, nieuwe tuin! Hopen dat het snel een beetje lekker weer wordt. Wat naar voor Luca dat hij last heeft van zijn tandjes. @Miis, hoe gaat het met de rijlessen? Ideaal hoor, een rijbewijs. Wat goed dat je oudste al zindelijk wordt! Hier wil het nog niet zo lukken, mijn zoontje wil niks van het potje weten en plast lekker op de grond. Als het straks beter weer wordt ga ik er wel eens werk van maken. Kan hij lekker in zijn blootje in de tuin. @Ingrid, wat goed dat Eva haar kamertje nu helemaal af is. Staat meteen erg gezellig, gordijnen. Heerlijk dat ze zo doorslaapt. @Red, beterschap voor je meisje! @Bella, mijn draagdoek heeft het overleefd hoor. En hij is nu lekker zacht! Hoe gaat het met R? Hier: druk, druk, druk, zoals iedereen denk ik! Wel heerlijk 2 weken vakantie. En heb besloten dat ik meer ouderschapsverlof opneem, waardoor ik tot D zijn eerste verjaardag maar 2 dagen hoef te werken ipv 3. Ben ik heel blij mee!
Zo iedereen is er maar druk mee..gelukkig ben ik niet te enige!! Hier een kleine update. Quinn heeft nog wat last van de tandjes,niet zo veel gelukkig. Kleinkids van de buren breken heeeel de tent hiernaast af 1 krijgt steeds n woede aanval(elke ochtend!!!) En dat is overduidelijk te horen. Vandaag visite,opruimen,poetsen,voorbereiding treffen voor morgen. Alvast heleeee fijne kerstdagen en een geweldig gezond en gelukkig 2013!
jamietje, oh das niet fijn sochtends! succes met de voorbereidingen! eefjuh, oh ideaal! toch fijn dat je dan nog meer bij je kleine kunt zijn! Ja rijlessen gaan goed! ben zo blij, heb ik lekker in de zomer mn rijbewijs, heerlijk om niet afhakelijk te zijn van openbaar vervoer! en ook erg fijn met boodschappen doen lijkt me! red, ah wat sneu zeg beterschap! ja ik zou ook een zetpilletje geven hoor, zo jong voelen ze zich echt snel rot van de pijn! @hier, nou gister paste mn moede reven op, had de kleine man om 17u laten slapen, maar ik was laat terug van boodschappen en koken en alles ineens wa shet 19u, zo lang sliep al en dus blijkbaar was hij de "nacht" al in gegaan. Dus wakker gemaakt want hij moest ook nog eten, had aubergine voor hem. Zo sneu eigenlijk hij ging binnen uur weer terug in bed om 20u. Maarja doordat ik zn nachtslaap heb verstoord kwam hij om 23 en 04u, en vervolgens om 05u weer...naast me neergelegd en aangelegd is hij weer in slaap gevallen, oudste wakker om 6u, jongste snel in zn bedje gelegd. En hij slaapt nu nog! (bijna 0930u nu) Dus erg raar hoe het loopt, voortaan maak ik hem maar niet wakker, maar wilde zo graag dat ie toch zn avondeten at, omdat hij echt een hongerlapje is
@miis Oh was hij toch moe. Jammer van de nacht maar ja anders wassie misschien midden in de nacht gekomen. Nee niet fijn idd van de kleinkids vd buurman. Buren hebben hun zoon met vrouw en kids tijdelijk inwonen...zucht!
Hey Meiden, even snel vanaf het heerlijke centerpars. Hele fijne dagen allemaal!! Liefs Vivian, Jos en de kids! Tot snel.