Gelukkig nieuwjaar dames! Dat het een heerlijk jaar mag worden voor jullie en jullie gezinnetjes! @Red, werk ze! @Jamietje, wat zielig voor Quinn! Hopelijk is hij snel opgeknapt... Lekker kroelen tot die tijd (en daarna natuurlijk ook, haha) @Vivian, wat heerlijk, zo'n vakantie in het vooruitzicht! Heb je geen foto van de doop? Ben nu wel heel benieuwd hoor @Hier, net de kerstboom en alle andere kerstzooi de deur uitgedaan en lekker schoongemaakt. Fijn, zo'n fris begin van het nieuwe jaar. Leuke avond gehad, visite hier geweest en dus konden de kindjes gewoon in hun eigen bed slapen. Oudste werd wakker en heeft vuurwerk gekeken, jongste ook maar sliep na even gedronken te hebben gewoon weer verder ondanks al het geknal. Morgen komen mijn ouders oppassen en gaan manlief en ik uit eten. Zin in! Fijne dag!
Hey Meiden, Gelukkig nieuwjaar! @ Eefje hier ook de zooi weer weg lekker opgeruimd Ik zal eens kijken of het lukt om een foto te oplaoden!
Dankje Vivian!!. Ben ook erg trots op mijn 2 mooie meiden (ook op mijn lieve zoon haha) Kom later vandaag terug.Straks nog even met de kinderen langs mijn moeder. Tot later. Gr Ingrid.
@Vivian, mooi hoor! Wat leuk dat Luca het allemaal zo makkelijk toelaat. Is het meisje dat de schaal vasthoudt je dochter? @Ingrid, knappe meiden heb je, zeg! Eva heeft prachtige ogen en Anouk is echt al een dametje. Nou kan ik natuurlijk niet achterblijven
Al onze dochters staan om de doop schaal. Ik zal ff een foto plaatsen van mijn oudste. Wat een knapperd heb jij ook Eef! Kei lief die oorbellen!
Zo wat is het hier rustig... Hier verder alles goed. Morgen komt onze nieuwe auto! Ik ga hem mee ophalen van de dealer. Passen we eindelijk allemaal in 1 auto. Hoeven we niet meer met 2 auto's te veld haha!
@vivian:wat een leuke foto van je oudste dochter en Luca. Mooi meisje met die mooie donkere ogen. Idd wel handig als je met zijn allen in 1 auto past haha. In februari gaan wij met het gezin een lang weekend naar CP en wschl gaan we dan toch maar met 2 auto's want de kinderwagen neemt al zoveel ruimte in dat er amper nog iets bij kan aan bagage.De kinderen passen wel met zijn drietjes op de achterbank al is het wel een hele toer om alle gordels aan te krijgen. Luca is ook wel een spetter.Vlgns mij is het een super vrolijk mannetje.Het straalt er vanaf.Heerlijk!!. @Eefje:Wat een leuke foto met je zoontje. Echt heel schattig.Die blousjes vind ik zo leuk bij die jongetjes. @jamietje:is de verkoudheid bij Quinn al iets minder??. @hier:Hier alles goed. Eva houdt vlgns mij een slaapmarathon.Vanmorgen doorgeslapen tot 8 uur en toen bij mij gedronken en nu ligt ze nog in ons bed te slapen.Ik heb er zelf bij gelegen tot 10 uur.Ik ga d'r zo maar even wakker maken. Gaat voor de rest super met d'r. Nieuwjaarsdag zag ik 's avonds bij Thijs dat er een stukje van zijn voortand is afgebroken,balen.Is natuurlijk zijn blijvende tand.Het valt niet heel erg op maar toch vind ik het zonde.Volgende week dinsdag met hem naar de tandarts en misschien dat zij het iets kan bijslijpen om het scherpe eraf te halen.Ik meen me ook te herinneren dat die vorige week iets zei dat die zijn tand had gestoten maar toen ik verder vroeg zei die dat het een grapje was,zucht. Het is echt een heel klein stukje maar wel jammer.Ben altijd zo zuinig op hun tanden.Toen die 2 was heeft die ook al zijn hele voortand eruit gevallen met wortel en al en heeft die jaren met een gapend gat gelopen. Volgende week maar even horen wat de tandarts vindt. Hij heeft geen pijn oid en zit er totaal niet mee haha. Hij zei al tegen me:Mam maak je niet zo druk joh, het is maar een milimetertje wat eraf is duhhh. Voor de rest niet veel plannen vandaag.Kinderen hebben nog een kadobon liggen van de Bart Smit dus misschien straks even met ze naar het winkelcentrum.Het is redelijk weer buiten dus even lekker naar buiten.Zaterdag gaat John weer voor ruim een week naar Texas.Ik zie er wel weer tegenop.Kinderen gaan iedere geval volgende week weer naar school en ik laat ze dan een keertje extra overblijven.Maandag weer met Eva naar het cb en dan voorlopig de laatste prikjes.Zijn we daar ook weer even vanaf en heeft ze ieder geval voldoende bescherming tegen kinkhoest wanneer ze straks naar de creche gaat.Ben nu nog 5 weken vrij.Voelt een beetje dubbel om straks weer te gaan werken.Enerzijds ben ik wel weer toe aan iets anders maar het voelt niet fijn om Eva naar de creche te brengen maar dat was bij T en A niet anders.Nu nog even genieten van mijn verlof. Ik ga nu die kleine meid uit bed halen want mijn borsten staan ondertussen onder hoge spanning haha. Gr Ingrid.
Ingrid Luca vind sinds hij 4 maanden is dat hij niet meer zoveel slaap nodig heeft.. In de nacht wel maar voor de rest duidelijk minder. Gelukkig past de kinderwagen er nu ook bij, bij ons. We hebben een witte volkswagen touran besteld. Mijn man moet wat ego inleveren nu zijn Audi weg gaat. Gelukkig heeft je ventje geen last van zijn tand. Wel lief dat hij zegt dat jij je geen zorgenn moet maken!
Eva slaapt overdag ook beduidend minder.Vanmiddag met winkelen heeft ze hooguit een kwartiertje geslapen en voor de rest is ze dan klaarwakker.Nu ligt ze wel te slapen want het meisje was behoorlijk moe. Nu verder met het eten want is alweer veel te laat.Anouk moest nog een goochelshow met het buurmeisje doen inlcusief podium.Het huis is weer een vergaarbak van troep haha. Tot later.
Wat een mooie/leuke fotos! @Ingrid Klote van die tand zeg! Vooral omdat t een blijvende tand is... @hier Naar ha geweest..die zei dat Quinn RS-virus had en hebben neusspray en n puffer mee gehad. Dat werkt als een trein. Hij sliep Snachts niet meer en hij sliep alleen nog bij mij en oweee als ik hem in de box of in bed legde! Ik zat vort gewoon te huilen op bed,zo machteloos en moe voelde ik me. We hebben nu heerlijk gebadderd saampjes en nu ligt hij schoon,fris en ingesmeerd te drinken. Hooooopelijk kan ik hem zo in bedje leggen en dan heb ik voor het eerst sinds de kerst weer heel even tijd voor mezelf(strijken dan..loop gruwelijk achter met alles!). manlief is ziek...ook erg vervelend. Heb groentesoep en liters thee voor m gemaakt. N bos bloemen,jus d Orange,strepsils,honingdrop en pcm voor hem gekocht dus nu moet hij wel beter worden hahaha
@jamietje:beterschap voor Quinn en voor je man. Vervelend hoor dat RS- virus.Wel goed in de gaten houden.Wanneer die minder gaat drinken omdat die vol zit moet je wel even bellen met de huisarts. @hier:Eva heeft klokje rond geslapen(bijna), 9 uur gisteren erin gegaan en vanmorgen om 8.45 wakker.Mijn man sprong gelijk uit bed om bij haar te kijken maar ze lag er heerlijk bij haha. Ze heeft ondertussen het rollen naar de buik helemaal door.Alleen terugrollen levert de nodige frustraties op.Speelkleed drijfnat van het kwijl en maar pruttelen en boos worden omdat het niet lukt haha.Even flink oefenen en dan heeft ze dat kunstje ook onder de knie. Man en Thijs zijn samen naar de kapper.Anouk heeft vanmiddag een uitje met de handbal.Eerst naar de binnenspeeltuin en dan film kijken bij de handbal en dan met zijn allen eten.John gaat mee als begeleider met al die meiden haha.Thijs heeft morgen nog een zaalvoetbaltournooi van 10 tot 15 uur dus is die dan ook weer even onder de pannen en dan is de vakantie alweer bijna voorbij.Zondag nog even een kinderverjaardag.Wel even gezellig omdat John dan ook alweer in het buitenland zit.Morgenochtend gaat die om 10 uur vliegen.We hebben Skype geinstalleerd dus volgende week eens uitproberen.Nu lekker douchen en straks alle kerstkaarten die er nog staan opruimen.Ben helemaal klaar met al die kerstspullen. Tot later, Gr Ingrid.