Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.534
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Effe stoom afblazen...
    Thijs was hier vanmiddag met één van zijn beste vrienden aan het spelen.Er kwam nog een vriendje aan de deur en toen zijn ze naar buiten gegaan.Toen liep er bij het ijs een ventje uit groep 6 en over en weer gingen ze sneeuwballen gooien en toen heeft dat ventje met een ijshockey stick keihard op het hoofd geslagen van Thijs zijn vriend.Ik was net boven met Eva toen ik allemaal gegil en gehuil aan de voordeur hoorde.John was boven en snel naar beneden gelopen en het arme kind totaal over zijn toeren en het bloed stroomde eruit.Gerustgesteld en er is een flink gat in zijn hoofd geslagen.Moeder gebeld en die is nu met hem naar de HAP.Ben gewoon zo onthutst hierover.Wschl zal het moeten worden gehecht en zal die een flinke hersenschudding hebben maar daar komen we uiteindelijk allemaal wel overheen maar de hele impact die dit weer heeft.Dat mannetje is de goedheid zelve en doet geen vlieg kwaad,Ben zo boos hierover.Ouders gaan stappen ondernemen en dit krijgt nog een staartje.

Moest het even kwijt...

Kom later weer even verder reageren.

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Ingrid: Het is toch niet normaal! Als één van de kids hier één keer zo'n geintje uithaalt dan zijn ze nog niet jarig. Ik snap dat echt niet! Thijs is zeker ook erg geschrokken? Hoe is het nu met hem?

@ Eefje: Ik ben niet zo snel sjago nee. Ik denk gewoon ok de dag begint vandaag om 5:30 uur :D Wat geweldig dat je zo je melk hebt kunnen goed houden!! Super! Zie het al staan hahaha!

@ Jamietje: Goed bezig meis een opgeruimd huis is ook echt een opgeruimd humeur ;) Sterkte met Quinn kan me voorstellen dat je moe bent! Knuf voor jou!

@ ChocoCick: Aaahhh wat naar voor je meiske dat ze zich zo voelde vannacht! Hopelijk hebben jullie beide een betere nacht vannacht!

@ Hier: Nou ik heb niet zo veel meer gedaan vandaag eigenlijk hahaha! Nog even een dweitje door het huis gedaan en eten gekookt. Maar vanavond wel lekker op tijd naar bed.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.534
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @Vivian:de moeder belde me vanavond al om te vertellen hoe het ging.De wond moest worden gehecht en voor de zekerheid een wekadvies.Haar zoon is ondertussen alweer gekalmeerd maar zijn geloof in de goedheid van kinderen zal voor nu verleden tijd zijn.Morgen op school gaan ze achter de adresgegevens aan en mogelijk doen ze aangifte bij de politie.De kinderen hebben allebei een leuke kaart voor hem in elkaar geknutseld dus die gaan we morgen even brengen.

Hier vanavond ook vroeg naar bed want ben wel weer een beetje klaar voor vandaag.De CV is gemaakt.Ging vrij vlot.

Allemaal een rustige nacht en morgen kom ik verder reageren.

Gr. Ingrid

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Een update vanuit bed.
    Om half 10 naar bed gegaan met Quinn..bij ons in bed in slaap gevallen. En 5x in eigen bed gelegd..zonder succes.
    Er is dus ook echt 0,0 liefde meer tussen de lakens bij ons en alleen frustratie ivm weinig slaap en niet weten wat te moeten doen.
    Alles wat men adviseerd werkt tegenovergesteld!

@Ingrid
    Heftig zeg!!

5. vivianbraak

Hey Meiden,

@ Ingrid: Jeetje! Dat menneke! Ik hoop dat ze de adress gegevens kunnen vinden!

@ Jamietje: Jeetje meis kan me het indenken.. Hoe is de nacht verder gegaan?

@ Hier: Luca dacht vanmorgen weer maar deze keer om 6 uur mooie tijd om op te staan! Mijn man is er uit gegaan en ik heb nog een uurtje geslapen de schat! Man is nu werken en Mama wakker en Luca slaapt...:p Hoop maar dat dit geen nieuwe trend word hahaha!

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @vivian

Nou om 1uur heb ik de strijd opgegeven na hem een keer of 6 a 7 terug in bed te hebben gelegd. Elke keer zwaaar k.o. en zodra hij het bed raakt reageert hij alsof ik zijn voetje in een koud bad stop.
    We verwarmen zijn bed met kruikjes dus kou is het niet. We weten ook niet wat dan wel. :(
    Hij heeft naast me in bed geslapen en manlief goed chagerijnig omdat hij daardoor slecht sliep.

Mijn strategie voor vandaag:
    -bij tekenen van vermoeidheid in bed leggen
    -eerst volle maag en schone luier
    -als hij huilt in bed, na 5 minuten oppakken en troosten en terugleggen, net zolang tot hij slaapt.

Ben echt de weg kwijt van hoe ik t moet aanpakken dus doe maar wat

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    jamietje, hou een max aan qua tijd dat hij wakker kan zijn..gapen was hier op die leeftijd een heel laat signaal..eigenlijk TE laat...

ik hield 1/1,5 uur wakker aan en dan naar bed...

nu is het hier 2uur succes..balen hoor ..ik zou het nu doorbreken is ff kut maar stug doorgaan werpt rcht vruchten af!!!!

ingrid vreselijk zeg niet normaal!!!

chocochick, welkom terug..

ik moet nog goed bijlezen dames, maar drukke dagen!! zwaai!

@hier, zoon wordt ehct nog vaak wakker snachts, ga vandaag zn bedje anders doen ind e kamer..ik had ene tijd terug zn kamer veranderd..maar bij de oudste werkte het ook door het bedje teverplaatsen...dus ga het maar doen, wie weet!

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Heb hem een schone luier gegeven,een voeding en toen viel hij aan de borst in slaap.
    Hem in bed gelegd, hij werd wakker en ging miepen. Heb hem ingestopt,aai gegeven, weltruste gezegd en de slaapkamer uitgelopen, heel zelfverzekerd (wat ik wat dit betreft totaaaaaal niewt ben)
    hij is nog stil maar wel wakker

9. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @Ingrid, jeej, wat heftig! Het is toch niet normaal meer.. Ik hoop dat hij gauw opknapt.
    Fijn dat je CV het weer doet!

@Jamietje, arme jij.. *digi knuffel* Hoe gaat het nu?

@Vivian, alweer zo vroeg.. pff.. hoop ook voor je dat dat geen gewoonte wordt ;)

@Miis, Hopelijk werkt het!

@hier, redelijke nacht gehad, niet fantastisch, maar het kan slechter. Ben tevreden ;)
    Vraagje, als ik hier een foto plaats van zoonlief, kan ik hem dan later nog verwijderen?
    Wil hem namelijk wel ff showen, maar wil hem niet te lang openbaar op internet hebben.. ;)

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    augustus, ja in gebruiksersinstelling, helemaal inks onderaan zie je het kpje Bijlage, als je daar alles verwijderd zijn je fotos weg van zw pagina

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hij is net wakker! blij en uitgerust!

hopelijk gaat t volgende slaapje ook zo

12. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @miis, dank je!
    @Jamietje, fijn!

Hier een foto van mijn kleine boef:

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    aaaaahhhhhh wat n moppie

dit zijn de mijne

14. vivianbraak

@ Jamietje: Ik snap het ik zou dan ook de draad kwijt zijn! Hopelijk zet hij het zo voort!

@ Miis: Ik hoop voor je dat het helpt het bedje verzetten haha!

@ Augustusmama: Ach ja ik denk gewoon ok tijd om op te staan. Ik heb jaren in de zorg gewerkt toen begon mijn dag om 05:15 uur het kan dus erger hahah! Lekker ventje heb je!

@ Jamietje: Leuke meid ook zeg de oudste!

@ Hier: Vanmorgen op visite geweest bij mijn schoonzus was gezellig! Heb de net ook de hele benede verdieping gepoetst morgen nog even boven en dan is alles gedaan. Straks even kijken naar het dansen van de meiden tot later!

15. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Jeetje Jamietje, wat vervelend voor jullie! En hij ziet er zo schattig uit, dat kleine draakje, hihi.
    Ik denk wel dat je goed bezig bent nu een vaste routine in te voeren. Bij mijn oudste hielp dat ook: instoppen, weglopen en daarna weer terugkomen om te troosten en hem daarbij in bed laten liggen: hoofdje/ruggetje aaien, speentje geven... en daarna weer weglopen. Hopelijk werkt het bij jullie ook! Ik snap dat het veel stress oplevert in jullie relatie, maar bedenk je dat dit maar tijdelijk is... Hoe vermoeiend en vervelend het ook is. Denk aan jullie!

@Ingrid, wat een verhaal zeg! Je hebt er boeven tussenlopen... Hopelijk kunnen jullie achterhalen wie die jongen is en waar hij woont!

@Miis, ook al slechte nachten dus. Heeft het bedje verplaatsen geholpen? Heb op bv.com eens gelezen over het uitschakelen van je wifi... Kan me niet voorstellen dat het echt werkt want je zit natuurlijk ook met straling van je buren, maar sommmige moeders zweren erbij.

@Augustusmama, ook al zo'n heerlijk mannetje!

Hier, gaat eigenlijk wel lekker allemaal. Jongste tijgert de kamer door en niks ismeer veilig, haha. Oudste is wel erg aan het uitproberen en kan weinig van zijn broertje hebben maar ach, ook dat is weer zo'n fase die erbij hoort.
    Jongste drinkt nu 3 a 4 keer aan de borst en tussen de middag krijgt hij een flesje gekolfde melk. Vind ik eigenlijk wel makkelijk: kan ik gewoon beneden geven ipv dat ik weer in een donkere slaapkamer moet voeden.
    Had gisteren wel ineens een kloofje! Echt lang geleden was dat! Meteen purelan gesmeerd en nu gelukkig weer geheeld... D meteen gecheckt op spruw, maar ik kan niks ontdekken... voeden doet verder ook geen pijn ofzo.

Fijne dag allemaal, hier is het stralend weer dus straks lekker naar buiten.

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    thnx!

@Eefje
    Nou weer in bed gelegd, hij flink brullen, kwartslag in bed gedraaid, flink overstuur.
    Nu nog ff wat eten erin want hij lust nog flink wat. Zodadelijk weer terug naar bed.
    Beter overdag oefenen.
    In bed troosten werkt hier niet... het gooit alleen olie op het vuur. Dus ik moet hem OF laten huilen OF oppakken.

Hopelijk blijft het zo gaan... ik heb de komende 2 weken uitgetrokken om het ritme op orde te krijgen.

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Jaaaaaaaaaaaaa
    Heb hem aan de borst in slaap gekregen en in bed gelegd en hij werd miepend wakker.
    Aai over de bol, ingestopt, weltruste gezegd en deur dicht
    hij slaapt!

WAUW

18. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @Jamietje, ook al zo'n boef ;) En een mooie meid! Prachtkinderen heb je :) En fijn dat je hem in slaap hebt gekregen! Hoe ging het vanavond? of heb je hem nog niet op bed liggen?

@Vivian, nou jij liever dan ik ;) Heb echt een meeeeeeeeeeeeeega ochtendhumeur, maar moet zeggen dat J. mij zo ongeveer elk tijdstip aan het lachen krijgt, dus ook om 5 u (en dat kan mijn man niet, haha)

@Eefje, fijn dat het bij jou allemaal lekker loopt, leuk zo'n nieuwe fase, maar wel irritant dat je oudste aan het uitproberen is.

@Hier, beetje vaag dagje :S J. liet steeds wat meer tijd tussen de voedingen dan normaal, maar als ik hem dan aanlegde dronk hij echt maar superkort, aan beide kanten. Snapte er niks van, maar hij was niet ontevreden ofzo. Vanavond na het badje weer maar heel kort gedronken en hij was ook zo in slaap.
    Ben benieuwd wat hij vannacht gaat doen. Hoop niet dat ie gaat inhalen.. Kan ik ff niet hebben eigenlijk. Maarja, als het zo is, dan heeft ie het nodig en dan kan ik me er ook bij neerleggen. Zie het wel. Ga in elk geval op tijd naar bed.

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hoi meiden, hier gistermorgen heel vroeg m'n bed uitgegaan, keuzegezin is bevallen! Een mooie badbevalling gezien!
    Gisteren lange dag gehad, was pas om 18.40u bij de oppas en m'n man had cursus na werktijd.
    De hele week weer aan't werk maar erg gezellig :D

@nachten, hier kwam ze pas om 2 uur voor het eerst, 19.15u laatste voeding, en daarna werd ze om 6 uur wakker, oudste stond bij het traphekje te piepen, die wilde naar beneden. Niet dus haha, dus jongste even aan de borst, en daarna even gezellig met z'n 3en gelegen tot papa de deur uit was en onder de douche gegaan.
    Jongste is aardig aan't hoesten, ze blijft gelukkig nog wel stil.
    Straks maar lekker op tijd op bed.

20. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou!
    3uur and counting!
    Om 19:10 slapend in eigen bed. 45 min later wakker.
    Ik heb toen hij huilde uit bed gehaald voor nog wat bv.
    Weer terug in bed gelegd... in stoppen, aai,weltruste,weg

Ging goed..ineens zet hij het flink op t janken dus ik heb vervolgens ruim een uur aan zijn bed gezeten om hem te kalmeren..aaien en liedje neurien, dat scheen te helpen maar steeds toch overnieuw gruwelijk huilen...
    Kalmeerde hij eindelijk..begint zijn zus op haar kamer een partij herrie te maken! Grommen ofzo...kijk ik snap dat t irrie is maar dat gedrag sloeg nergens op.
    Fijn! Kon ik opnieuw beginnen..toen kreeg ik hem helemaaal niet meer rustig

Dus nu weer met hem aan de tiet en hopen dat ik hem er zo wel in krijg want ik wil niet weer met hem samen in bed slapen..heb nog spierpijn van de rare houdingen

Deel Deze Pagina