Even snel.Kom morgen terug, @jamietje:ik hoop dat het komende nacht beter zal gaan.Slopend inderdaad!!. Hier alles goed, Tot morgen. Gr Ingrid.
Hey Meiden, @ Jamietje: Hoe is het vannacht gegaan? @ Ingrid: Weten jullie al meer kwa adres van die jongen? @ Red: Wat leuk! Lijkt mij zo bijzonder om een bevalling mee te maken! @ Augustusmama: Hoe ging de nacht? Gelukkig heb ik zelden een ochtenhumeur en mijn man ook niet hahaha. @ Hier: Nou Luca werd vanmorgen netjes om 07:00 uur wakker gelukkig maar
Goeiemorgen!!! @Ingrid Thnx! @Vivian Ja hij lag uiteindelijk te slapen! En heeft tot 6 uur geslapen, toen uit bed gehaald en eten gegeven, samen in bed nog wat gedut en uiteindelijk om 7 uur opgestaan. Even gespeeld en uiteindelijk viel hij een half uur geleden aan de borst in slaap want hij had nog honger. In bed gelegd, aai,truste,deur dicht. 10 seconde miepen en hij slaapt nog steeds. Dus ik ga zo eens ontbijten (nog niet van gekomen) en ff poetsen want nu heb ik er de tijd voor Hoe ist verder bij iedereen?
Hahahaha de energie straalt van je berichtje af fijn! Hier ook alles goed ga zo de badkamer poetsen... Eigenlijk niet zo'n zin in maar ja!
hahahahaha Ja op mijn schoonmaakschema staat ook badkamer grote beurt maar dat heb ik van de week al gedaan dus kan ik gewoon de woonkamer een kleine beurt en de hal en wc doen (staat op mijn schoonmaakschema voor vandaag)
Schoonmaak schema hahahaha! Geweldig! Ik verdeel het hier ook al heb ik het niet op "schema " staan hahahaha! Woensdag is sowieso de bedden verschonen, de badkamer en de bovenverdieping hahaha!
joh ik heb echt een schema gemaakt. Mijn huishouden kwam zo in de sleur dat ik alles verdeeld heb. Op woensdag doen we hier ook de bedden enzo maar de slaapkamer krijgen op een andere dag een grote beurt. Heb het zo ingepland dat ieder deel van het huis op een andere dag een grote beurt krijgt en tussendoor een kleine beurt. Heb t idee uit het boekje Schoon. Heb ik gekregen van mijn man, die wist dat ik m erg graag wilde hebben.bol.com | Schoon, A. Piers & C. Halkes | Boeken Dani heeft overigens ook een eigen schema (taakjes/huiswerk/beddegoed afhalen)
Zo even bij gelezen . Beetje drukke dagen met werk en heel korte nachtjes gehad. Niet zoveel tijd gehad. Straks als de kleine wakker is maar eens lekker gaan wandelen. Is hier mooi weer.
Jeetje Jamietje en Vivian wat zijn jullie vaak aan het poetsen. Als jullie hier zouden komen zouden jullie handen gaan jeuken haha. @Jamietje,gelukkig is het afgelopen nacht goed gegaan.De aanhouder wint. @vivian:de adresgegevens zijn bekend. School heeft gisteren contact opgenomen met de ouders en die wisten van niets maar hebben goedkeuring gegeven om de gegevens te verstrekken.De Ib'r van school heeft ook gisteren met de jongens gesproken omtrent geweld tov elkaar.Het is niet op school gebeurd maar ze nemen het hoog op en op school zullen ze elkaar regelmatig tegenkomen.Met het vriendje van Thijs gaat het naar omstandigheden goed.Hij is gisteren ook naar school gegaan.Vrijdag hebben zijn ouders een gesprek met de andere ouders.Er is wel een taalbarriere dus ik ben benieuwd. Ga nu even naar Eva. Tot later.
@ Ingrid: Fijn! Het beloofd niet veel goeds als ze op deze leeftijd al zo zijn.. Met poetsen ik heb altijd dat moeten van mezelf ik kan het wel eens los laten maar ik vind het gewoon fijn als het gedaan is @ Hummeltje: Niet hele fijne nachten dus. @ Jamietje: Heel boekwerk erop na geslagen dus!
Haha inderdaad Vivian en Jamietje, als jullie nog eens tijd over hebben zijn jullie hier ook welkom om te komen poetsen Ik ben op dit moment blij dat ik de boel een beetje bij kan houden en dat er elke dag eten op tafel staat De zwaardere klusjes zijn op dit moment echt voor mijn man. @Ingrid, wel dapper van het ventje dat hij gewoon naar school is gegaan. Hopelijk dat het gesprek vrijdag iets oplevert! @hier, Redelijke nacht hij is wel lang wakker geweest voor de voeding, maar verder wel redelijk geslapen. Voel me zelf niet zo ok, weer last van mn maandelijkse feestje Merk wel dat ik dan ook meer pijn heb. Gelukkig voel ik me verder redelijk ok, dus het is op dit moment te doen. Vandaag hoop ik weer nieuwe bedeltjes binnen te krijgen en dan kan ik weer sleutel/tashangers gaan maken, heb er nu al zin in Tot later!
Oja, Jamietje, dat boek ziet er leuk uit! haha, ik geloof dat ik ook maar een 'schema' ga maken als het straks weer beter met me gaat. Misschien dat het hier ook gaat werken
@ Augustusmama: Mijn man doet hier ook mee in het huishouden hoor. Hij stofzuigt en dweilt 2x per week het hele huis. Ik doe het ook maar dan ff met de franse slag! Verder kookt hij ook af en toe en ruimt alles mee op. Wat dat betreft heb ik mazzel wij hebben nooit mot over het huishouden. Ik ben ook al weer een keer ongesteld geworden echter nu blijft het volgens mij weer uit... @ TIP: Meiden echt het werkt! Ik heb van cillit bang die spuit fles gekocht wat je ook op de reclame ziet. Hij is best prijzig 5 euro maar men de kalk verdwijnt echt! Scheelt voor mij wel heel veel poets werk!
@vivian, mijn man kan niet koken, dus dat kan ik helaas niet aan hem overlaten. Gelukkig maakt hij dat 'goed' door af en toe eten te halen/uit eten te gaan Hier ook weinig mot over huishouden hoor. Ik was na 5 weken alweer voor het eerst ongesteld, en vanaf toen ook alweer met regelmaat. Kijk je wel uit met die cillit bang? Als je wondjes hebt bijt/brand dat spul ontzettend..
Hahahaha! Goed geregeld! Gelukkig geen wondjes oid. Meiden zijn hier aan het knutselen, we zijn een houten doosje aan het versieren het word echt heel leuk!
@augustusmama:kun je je idd rot van voelen tijdens die menstruatie.Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden maar heb al weken het idee dat ik het moet worden.Zere buik en rug blehh @Red:fijn dat je bij de bevalling kon zijn.Hoe vaak ben je al bij een bevalling geweest? Onze kraam was super toen ik thuis ging bevallen van Eva. @hier;Thijs is ziek thuis.Om 11 uur belde zijn juf dat die toch wel graag naar huis wilde.Hij voelt warm en hoofdpijn en buikpijn.Nu lekker onder een dekentje op de bank. Morgen Eva een ochtendje wennen op de crèche.Vanmorgen een flesje afgekolfd en straks even een tasje met kleertjes maken.Zal even vreemd zijn om haar morgenochtend niet om me heen te hebben.Nu even de intakefoulieren verder invullen.
Vivian, nou hij sliep zeker rustiger! ben benieuwd naar vannacht Op wat voor dansen zitten de meiden? Eefjuh, oh idd fijn dat je dan idd beneden ff kan voeden. Mss heeft je zoontje je wel iets teveel als speentje gebruikt en daarom een kloofje? of wat slordig gedronken.. wifi red het amper in de slaapkamers! hihih zal door de muren komen en straling die niet genoeg reikt. Maar ik zou t es kunnen proberen! thanks! Jamietje, balen heh ...tis idd wel een cirkeltje wat je ff moet doorbreken, maar als je hem slapend aan de borst in slaap krijgt, dan is het probleem toch juist niet opgelost? het gaat er toch om dat je hem zijn bedje laten vertrouwen daar zelf in slaap te komen? Ik zou uitkijken met steeds aanleggen bij huilen, omdat hij het drinken ook als troost kan gebruiken, maar eigenlijk wel vol zit en dus wel na een uurtje weer gaat huilen van bijv krampjes oid. Wilt hij uberhaupt wel plat liggen? zou het eventueel iets van een oorontsteking kunnen zijn of tandjes? Hummeltje korte nachtjes, vanavond vroeg naar bed dan maar Ingrid, Hopelijk wel een goed gesprek en niet verwijten enz, wantd at is altijd erg vervelend.. Spannend morgen, beterschap voor de jongeman! Augustusmama, dat is de verklaring van vaker en korter drinken ( je menstruatie kan een dip veroorzaken) Red, oh wauw badbevalling, ik zou er nooit voor kiezen maar vind de gedachte erg mooi! voor jou dus aan de bak met het nieuwe gezin! eerste kindje van hun? Schoonmaakschema. haha daar kan ik me niet aanhouden, ik doe elke dag wel een was,stofzuig elke dag ( woonkamer 3 of 4x meetsal) Dweilen zodra ik de kans heb, denk zo om de 2 dgn Verder de badkamer als ik zelf douche, of als ik de kans heb ...keuken probeer ik ook bij te houden, vaak overdag ( open keuken, dus dan doe je dat wel vaker) Toilet elke avond, nu zoon zindelijk is is dat wel noodzakelijk, met gedruppel en gemors en sowieso de hychiene voor ons allemaal Bedden gewoon 1x per week, niet op vaste dag, de jongste verschoon ik wel om de 2 dgn ofzo ( slaapt op buik, dus kwijl zit overal haha) @hier, ZO BIJGELEZEN! Bedje verplaatst slaapt ie wel rustiger... Verder is hij naar 2 dutjes gegaan, erg fijn... nu 0730 wakker, bv, brood, fruit 3 uur later naar bed ( rond 1030/11u) Dan slaapt hij 3 uur lang! Lunch broodje + thee flesje melk slapen rond 1530/1600 ( iets van 1.5 uur) eten en fles naar bed rond 19 Hij is alleen maar aan het staan, echt levensgevaarlijk soms, maar wilt ook op alles klimmen!!! nou eng joh! haha tot later !!
@Vivian Antikal werkt ook super tegen kalk. En dettol tegen vet! @Ongesteld.. ik ben ook nog niet ongesteld! @Miis Als ik hem in bed leg, word hij meteen wakker en dan stop ik hem in, aai hem en zeg weltruste en loop weg. Overdag werkt dat super, savonds niet. Ik wil eerst dat hij went aan dutjes in bed als ik hem erin leg en daarna ga ik oefenen met wakker in bed leggen. Als ik hem wakker in bed leg nu is het gewoon echt drama en huilt hij zo hard dat hij niet meer in bed te krijgen is. Het is gewoon even oefenen. Hij heeft ook last van zijn tandjes maar dat blijft hij de komende jaar/anderhalf jaar nog wel houden dus ik oefen gewoon verder met hem. We komen er wel
jamietje, oke....persoonlijk dnek ik dat dat dus niet werkt..eerst wennen aan in slaap een dutje doen...beter gelijk wakker...dat is gewoon waar ie aan moet wennen..dat is juist het moeilijkst..hoe langer je hem zo in bed legt hoe moeilijk en hoe meer verzet...hoe ouder hij wordt hoe meer hij beseft wat hij wel en niet fijn vind, en dat dus ook laat merken...en dus gewend aan raakt...en dan is het zieliger hem iets af te nemen of af te leren aan iets wara hij zo vertrouwt mee was .. Reden dat hij steeds harder huilt, is naar mijn idee echt omdat hij weet dat er uiteindelijk wel antwoord op komt door eruit te halen. maar ehct laten huile is ook niet iets wat je zo jong doet natuurlijk...tis lastige situatie! nou succes! hihi
Ja als ik hem in bed leg en hij is wakker, huilt hij dus vlot 50 minuten. Hij gaat dan heel druk draaien in bed, gistermiddag geprobeerd en toen is hij een kwartslag gedraaid in bed waardoor hij in de breedte van het bed lag. Dat is ook niets.. hij raakt ontzettend overstuur.