Het blijft lastig! Het komt vanzelf goed echt. Ja Luca is snel maar heel jammer dan ook weer zo snel baby af. Dat kleine zeg maar. Nou ik ga nu echt wat doen
Zo, even snel tijdens het kolven op mijn werk man is thuis bij de kindjes en appte net dat D wel weer aardig opgeknapt is, gelukkig. @vivian, mijn man gaat ook altijd mee naar het cb. Vind ik wel zo gezellig! Heerlijk dat luca goed slaapt, krijgt hij zelfs geen nachtvoeding meer? Hij ontwikkelt zich wel heel snel! Leuk, maar wat je zegt: het baby-achtige gaat er wel snel af... @jamietje, lang laten huilen is naar mijn idee niet gezond, nee. Maar als je tussendoor steeds troost vind ik het anders. Maar zoals je zegt: doe wat goed voelt! Hij kan toch ook overdag in zijn bed en 's avonds bij jou? Dan bouw je het rustig op... @ingrid, rustig ochtendje gehad? @hier, bijna klaar met kolven... Nacht wel onrustig, D had koorts en voelde zich duidelijk niet lekker... Na een pcm ging hij gelukkig wel weer slapen. Vervolgens riep mijn oudste om 5 uur dat hij eruit wilde! Slokje water gegeven en ingestopt... Helaas ging mijn wekker een half uur later dus niet meer geslapen. Nou ja, vanavond maar extra vroeg naar bed
Zojuist Eva opgehaald van de creche.Ze heeft haar flesje goed gedronken.Vanmorgen heeft ze wel even laten horen dat ze goede longen heeft haha.Toen ik haar op ging halen zat ze heerlijk relaxed in de wipstoel en begon direct te lachen toen ik binnenkwam.De andere kindjes zaten net aan tafel om te gaan lunchen.Ze heeft maar 15 minuutjes in de box geslapen.Toen ik haar in de kinderwagen legde sliep ze vrijwel direct.Ik laat haar nu maar even liggen maar heb wel een enorm volle borst.Ben blij dat de kop er ieder geval af is.Volgende week donderdag nog een keer een ochtendje wennen en dan gaan we voor het eggie.Ik ga 2 dgn werken en de 1ste maand gaat ze alleen de dinsdag en dan komt mijn moeder de donderdag oppassen.Per 1 mrt gaat ze dan ook voor vast op de donderdag. Het zag er ieder geval gezellig uit moet ik zeggen dus ik heb er een goed gevoel bij moet ik zeggen. @vivian:Luca is zeker snel!!. Tijgeren met 4 mnd is echt heel vlot. Maar wat je zegt het hele kleine gaat er wel snel vanaf. Eva draait alleen nog maar naar buik en dat vind ik al snel.Mijn andere 2 kinderen draaiden pas naar buik met ruim 5 mnd en Thijs pas met 7 maanden maar die was 5 weken te vroeg geboren. Wordt wel een echte bikkel met zijn 8100 gram haha.Ik ga volgende week Eva tussendoor even laten wegen om te zien of ze ten opzichte van vorige keer wat meer is gegroeid.Maar aan de 8 kilo zit zij nog lang niet haha. Ik hoop dat die niet al teveel last van zijn prikjes gaat krijgen. @jamietje:het blijft dus tobben met Quinn zijn slaapjes pff maar komt echt wel goed.Met T en A indertijd ook heel wat te verduren gehad met slaapjes ed maar uiteindelijk komt het toch weer goed en komt er weer iets anders om je druk over te maken haha. Ga nu even wat eten want val haast om van de honger. Gr Ingrid.
@ Eefje: Ja daar heb je ook wel gelijk in dat het snel weg is, maar vind het toch jammer! Het is hier echt de laatste en op de één of andere manier geniet ik er meer van.. Ik wil niet dat ie te snel groot is. @ Ingrid: Fijn dat het zo goed is gegaan! Ja Luca word een beer!
@Eefje Vervelend zo vroeg op! @Ingrid Spannend...naar de creche! @Hier ff n stevige late lunch! 4 boterhammen mer kaas en paprika, dan een sinasappel, een kop thee en een flink glas water. Kijken jullie kids ook het eten uit je mond?Quinn graait t soms zelfs uit mn handen, dan kan ik het net redden voor hij het in zijn mond stopt
hoi vivian, jaa wat een snelle heh...wel jammer idd..heb ik ook met de jongste!!! op cb zeiden ze ook elk bezoek dat ie echt zo snel is! jamietje, niet te veel lezen..maar over dat laten huilen..dat is zegmaar huilen en gewoon wegblijven...zo krijgt een kind geen veilig gevoel en dan idd beschadiging oplopen.. Maar bij wegleggen, weggaan, en stug volhouden met troosten tussendoor is er nisk ana de hand...zo doen heel veel moeders het... Tja je hebt sommige die pakken hun kindje bij elk knorretje op..en ja probeer er dan maar vanaf te komen..maar bij jullei gaat het in principe goe doverdag..alleen savons nog niet..nou gewoon doorzetten..niet te veel naar antwoorden of oplossingen zoeken.. Juiost 1 ding kiezen en dat ff een week of bijv 2 volhouden, lukt het echt niet..Dan pas iets anders proberen...niet allestegelijk...kindje moet ook echt doorkrijgen en voelen en weten wat er komen gaat...en op welke manier.. Bijv mn jongste wete al bij slaapzak aantrekken dat het bed tijd is...merk ik aan heel zn gedrag, die gaat dan in slaaphouding/stand zegmaar hihih Ingrid, fijn dat je er gelije en goed gevoel bij hebt, dan is het loslaten makkelijker!! lekker laten slapen idd, ze zal bekaf zijn en door de indrukken niet gaan slapen daar...komt wel...zodra ze gewend is! eefjuh, werkze!! @hier, Nou het zijn denk ik tandjes, dat vele wakker worden...gisteravond ging hij er vroeg in....1830 sliep hij denk ik... vanaf 22u leek hij wakker en jengelig....heb hem toen aangelegd..en is hij gaan slapen... Eigenelijk tot 0030 gemekker zo nu en dan wakker voor het speentje....ik heb hem toen verschoond en dentinox gesmeerd...en daarna is hij ergens rond 0430 ff wakker geweest voor speentje en pas 0730 wakker.... Dus goed doorgeslapen in feite... Heb vanmiddag voor zn dutje ook weer gesmeerd en hij heeft lekker 3 uur getukt... Hij gaat er zo ook weer in, 2e dutje...dus ga weer smeren... Oh en hij kan zelfstandig gaan zitten...doet het nog niet vaak maar hij kan het! ij ligt nu 20 min in de box maar jengelt en doet moe dus ga hem eruit halen..lekker naar bed! tot later meiden
Goedemorgen meiden! Luca vond het vanmorgen om 5:30 uur weer tijd om op te staan dus hier ben ik weer! Moet wel zeggen hij heeft koorts. Hij leek op het eerste gezicht gisteren geen last te hebben van zijn prikjes. Lekker gespeelt gisteren en niks gemerkt echter gister avond ineens koorts. Pcm gegeven en lekker mee naar boven genomen. Vanmorgen een spuitluier niet normaal en nog 38,8 graden. Dus ja dan zou ik ook wakker worden dus wij zijn er al weer hahaha! Hij is overgens wel vrolijk en zit lekker te spelen. Hopelijk zak de koorst zo weer. @ Jamietje: Dat is een heel stevige lunch! Ja Luca kijkt ook naar ons als we eten hij volgt iedereen. @ Miis: Hoe ging het vannacht? En zitten leuk hoor!! Ik ga de vaatwasser uitruimen en het ontbijt klaar zetten, man gaat zo al werken .Tot later!
@vivian:de koorts zal idd komen door de prikjes.Eva had het ook de vorige keer.Heb toen niet gemeten maar ze was wel warm en was de andere dag zo goed als weer over.Hier zijn de kinderen nog steeds lekker aan het hoesten,pff.Wordt je ook simpel van.Nu maar hopen dat Eva er geen last van krijgt. Gisteren lag ze er om 21 uur in en om half 7 wakker en ligt nu weer heerlijk verder te pitten in haar bedje. Hier even de boel opruimen. Sterkte met Luca!!
@miis Wat Gaaf zelf zitten Wat zielig met die tandjes @Vivian Gerrum..koorts! Gelukkig speelt ie lekker! Zo'n grote beer komt er wel bovenop @hier Quinn is gister tijdens de laatste voeding in slaap gevallen terwijl ik heel relaxt een boek las en ik kon hem zo in bed leggen Toch aangevoeld dat ik savonds wat nerveus was voorheen denk ik. Hij heeft heerlijk van 21:30 tot 7:15 geslapen. S-ouders wilde vanavond langskomen maar heb gezegs dat ze smiddags moeten komen en anders een andere dag overdag..ff savonds niks. Straks ff poetsen,wassen en boodschappen doen Heb weer veel energie!
@ Ingrid: Hier hoesten de kids ook! Weer indd! Echt om gek van te worden! Luca hoest ook nu hoor houd je nu echt niet tegen. Hoort bij het weer zullen we maar zeggen. Luca is verder wel lekker vrolijk dus het zal wel weer goed komen. Wat slaapt Eva toch een goddelijke tijd achter elkaar joh! @ Jamietje: Fijn dat Quinn zo lekker heeft geslapen! Als je indd nerveus bent of zo nemen ze het over zeggen ze. @ Hier: Net samen met Luca in bad geweest, hij heeft nog iets verhoging maar toch gedaan omdat hij weer een spuit luier had tot in zijn nek.. Geweldig vind ie het samen in bad, Mama ook trouwens!
Bijgelezen. Valt niet mee om bij te houden af en toe @Ingrid, fijn dat het goed gegaan is op de crèche, geeft toch weer een rustig gevoel denk ik. @Jamietje, hier spreken we ook niks af voor de avonden, vind het gewoon belangrijk dat J. zijn rust krijgt. Maar moet zeggen dat hij in het algemeen goed inslaapt 's avonds. @hier, ben zelf niet in mijn doen, en dat voelt J. daardoor weer wat onrustige nachten gehad. Hij ligt zowaar nu even te slapen, dat is vrij uniek, want hij slaapt echt bijna niet overdag.
@Vivian Hier is samen in bad ook een feest...als hij straks groot genoeg is en zelfstandig kan zitten wil zijn zus heeeeeeeeeel graag een keer samen in bad hahaha
Anouk blijft vanmiddag lekker thuis.Ze kwam helemeaal verdrietig uit school.Continue een loopneus en hoesten dus lekker thuis vanmiddag.Eva is aan het bijslapen.Na de ochtendvoeding had ik haar om 7.45 in bed gelegd en heb ik haar om 11 uur wakker moeten maken.Nu ligt ze weer in de kinderwagenbak te slapen.De creche heeft toch veel van haar gevergd.Lekker chillen vandaag haha. @augustusmama:vervelend zeg die onrustige nachten.Kan me voorstellen dat het aardig gaat afbreken. Ik vroeg me trouwens eens af wat iedereen zijn echte naam is en hoe oud jullie zijn??. Dat tweede hoef je niet te vertellen als je dat niet wil. Ik heet dus Ingrid en ben een aantal weken geleden 38 jaar geworden. Wie is de volgende??.
Hoi!1 jamietje, oh jeeeh goed enacht! Jaaaa kids voelen je stress echt aan...vooral bijv als jij erg gefocust en gestresst bent over slapen gaan, dan voelen ze dat dat een stressmoment is...en kunnen ze de rust ook niet echt pakken. Maar super nacht gehad...dat houden we erin ahahah Vivian, wow vroeg vogeltje, maar zielig idd die temp is wel hoog dan heh en een spuitluier haha Als mijn zoontje zo vroeg wakker wordt evrschoon ik hem snel in schemer en voeden en terugleggen...dat lukt dan gelukkig nog! Verkouden kindjes vervelend altijd heh, hopelijk gaat het snel over en niet al te veel last! Leuk heh samen, douchen deed ik altijd, nu gaat ie altijd samen met broer in bad ( normaal doucht die maar sinds broertje ook in bad kan wilt ie ook weer haha) gewoon in het babybadje, zet ik op de grond> open douche annedore, relax...doe ff rustig aan! hopelijk kun je wat dutjes meepakken overdag!!? Ingrid, ach arm meisje, ja lekker thusi houden!! hihi echte naam zet ik niet op het forum, maar ik ben net 27 gewordne in nov! Altijd als ik begin te typen tik ik automatisch Anouk en dan dnek ik oh nee tis ingrid hahahaha
@hier, nou heb top geslapen. Jongste met dentinox naar bed gebracht 1830. Om 22u even speentje gegeven... 4u werd ie wakker, heb gevoed...en toen om 8u werd ie wakker... 1x wakker worden scheelt zoveel vermoeidheid!!! voelde me echt fit, heerlijk het huisje lekker schoon gepoetst en cupcakes met oudste gebakken en versiert, nog visite gehad...man komt zo thusi met boodschappen en dan dus koken.. Jongste slaapt sinds 15/1515u...hoorde 10 min geleden, maar is weer stil..dus denk dat ie nog een dutje pakt... vanmiddag van 10 tot 1230 geslapen..
@ Augustusmama: Als je mindere nachten hebt, heb je mindere dagen. Heel herkenbaar knuff! @ Ingrid: Nou Asena is vanmorgen ook naar huis gekomen door het hoesten etc. Ze moet er gewoon van overgeven echt zielig. Nou ik heet Vivian maar dat wisten jullie al Ik ben 30 jaar. @ Jamietje: Ja dat is leuk met zijn zusje! In zo'n bad stoeltje ik zie het ook al voor me kan me voorstellen dat je dochter er ook naar uit kijkt! @ Miis: Slaapt ie van jou nauwelijks overdag, wow! Dat is dan best druk voor jou! @ Hier: Luca houd wel verhoging maar is verder helemaal vrolijk! We gaan vanavond op visite bij vrienden, gezellig ff! Tot later
@vivian:wordt je idd gek van met al dat hoesten pfff.Beterschap voor je dochter.Ben ook enorm blij als straks die sneeuw eens een keertje weg is.Op school was er met schaatsen(ipv gymles) een jongen gevallen en is zijn voortand(blijvende tand) deels afgebroken.Moeder keek niet vrolijk pfff.Komen alleen maar ongelukken van met al die sneeuw en ijs. Ik had jou eerlijk gezegd ouder ingeschat haha.Niet van foto's oid maar meer je schrijfwijze en ook omdat je al een dochter van 10 jaar hebt. Ik voel me ondertussen stokoud met mijn 38 jaar,neen hoor is maar gekheid want ik ben jong van geest. Kom later weer even terug.
Vivian hij is al 8 mnd heh dus 2 dutjes Heeft tot 2 wkn geleden nog 3 tot 4 dutjes gedaan hihih Ik vind t wel een prettig ritme hb k lekker 2 a 3 uur pauze met die oudste haha Jongste slaapt sinds 19u, oudste 10 min eerder ofzo Lekker op de bank man is vrij ... Ff relax
@Vivian, die van mij slaapt (bijna) niet overdag, als ik mazzel heb een half uurtje.. Dus zelf gaan slapen/rusten overdag komt ook niet echt van. @Ingrid, ah balen dat je dochter ziek is, hoop dat ze gauw weer opknapt! Ik blijf liever ook anoniem Maar ik ben deze maand 28 geworden. En Ingrid, ik dacht dat jij jonger was, dus je hoeft je helemaal niet oud te voelen