Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Misschien kom je er nog op! Ze hebben al 3 hangers geknutseld echt super leuk met hartjes en lintjes en allerlei andere prularia. Alles knutsel spullen staan op tafel en ze zijn druk met iets anders bezig nu. Er is ook een vriendinnetje mee gekomen kei gezellig hier! O en vergeet de carnavals muziek op de achtergrond niet hahaha

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Vivian

Ik weet nog wel iets..
    Ik heb een canvasje gekocht bij action en mooi versierd.
    2 kleine gaatjes in gemaakt en daartussen een mooi lintje gespannen.
    Daar kun je mooi haarbanden achter hangen

Of een zeep ketting met zeeproosjes van de action

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hier nog wat knutsels van mij voor dochter (verwijder de fotos zo weer hoor ;))

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    En haar dagritme bord ook zelf gemaakt

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    leuk momo lekker crea...dat heb je sneller met meiden denk ik heh..

ben benieuwd wat de boys leuk gaan vinden

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Miis
    Thnx!
    Heb voor t manneke niks geknutseld.
    Alleen geschilderd op de muren hahahaha

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    haha erg leuk hoor...

@hier

Jongste zit geloof ik in een sprong of iets dergelijks..
    hij is onwijs moe al 3 dgn..maar gewoon echt...jegelt bijna heel de dag, hangerig huilerig...verder wilt ie steeds na 1,5 uur al slapen!..

vandaag wakker om 0745- slapen om 0915
    wakker om 1045- slapen om 1230
    wakker 1445- slapen om 1630
    wakker 1730 wilde slapen om 1830!!

nou ik hoop maar dat het gewoon door zn ontwikkeling komt ofzo...en niet dat er iets is ofzo...

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Miis, hier slaapt R. sinds gisteren ook veel! Vandaag ook minder gegeten. Fruit wilde ze vrijwel niet en avondeten ook amper. Wel een keer extra borst.
    Hier vandaag wakker om 6.15u, slapen om 8.30-11.00u, 13.30-15.10, 16.30-17.15 en vanaf 18u jengelde ze alweer, uiteindelijk lag ze tegen 19u.

@Knutsels, leuk zeg!! Ben hier zo niet creatief... heb voor D. haar verjaardag wel knutselspullen erop gezet dus misschien toch maar wat vaker een poging wagen.

Hier is D. nu speenloos, pff.. vindt 't best zielig haha. Arme kind heeft gewoon ontwenningsverschijnselen. Ze vroeg zich al af wat ze nu in haar mond moest stoppen. Knuffeltje geprobeerd maar dat gaf haartjes af... ze heeft nu de poppenspeen gepakt haha. Naja die is niet slecht voor haar tandjes. Vanavond even wat traantjes toen ze moe werd en ze wilde R. haar speen. Die krijgt 'm vanaf nu ook zoveel mogelijk alleen maar in bed. Net wilde ze zelf naar bed en ze sliep vrijwel gelijk. Benieuwd hoe 't vannacht gaat.

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    red, aaahhh zielig is dat heh....ff doorheen gewoon...dat is wel het nadeel aan speen afleren als ze ouder zijn, zdan zijn ze het zo bewust en is de speen echt als een knuffel geworden...altijd een lastig iets...

ik heb me nog steeds voorgenomen de speen met 1 eruit te gooien...*houdthartvast*

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Aaaaaahhh speenloos!
    Ff erdoorheen

@knutselen
    Dat is wel super leuk.
    Dochter van een vriendin is bijna jarig,die krijgt ook een knutselpakket van ons.

@hier
    Lekker gedoucht met ons manneke.
    Die ligt nu fijn te drinken aan de borst.
    Heb net ontdekt dat hij een ondertandje krijgt!! *spannend*

Heb al de hele dag pijntjes...alsof ik ongesteld word ofzo maar zit aan de cerazette. Weet iemand of je dan gewoon je eisprong kunt hebben(anders word je niet ongesteld toch?)...heb zo'n last

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    momo ie pijnscheutjes van dat tandje...waren waarschijnlijk al ff bezig!!..kan soms zo lang duren...denk dat hij toen daarom zo onrustig was...denk je niet

12. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    @red en Miis, hier ook een hangerig, huilerig mannetje... Maar hij heeft dan ook koorts en is snotverkouden. Ligt nu met een zetpil op bed, hopelijk slaapt hij redelijk want de afgelopen nachten was dat absoluut niet het geval! Miis, mijn zoontje tijgert ook nog steeds, hij zit wel op handjes/knietjes te wiebelen maar vooruit komt hij op die manier ook niet. Ook wil hij steeds staan, trekt zich aan van alles op en klautert overal overheen. Over knutselen gesproken, Julian vindt playmais erg leuk! @ingrid, fijn dat je werkdagen goed bevallen zijn! Je komt vanzelf ik het ritme, al blijft dat wegbrengen s ochtend een gedoe... @vivian en momof3, leuk, al dat geknutsel! En mom, wat las ik nou over een tweeling, haha... Lijkt me heel druk! @hier, dus een ziek kind. Oudste ook ziek geweest, nu gelukkig weer opgeknapt. Speen durf ik er hier nog niet uit te doen, dus respect voor jou, red! Morgen moet ik weer werken, gelukkig is man thuis bij de kids. Lig nu wel al in bed, even wat slaap inhalen.

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    eefjuh, beterschap! en werkse morgen!

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Eefje, man en ik hadden afgesproken dat ze 'm maximaal tot haar 3e verjaardag mocht. Zondag wordt ze 3 dus moest nu wel een keer.
    Beterschap!!
    @Miis, hier zou ie ook eerst voor haar 1e eruit maar toen waren het hier drama nachten. En ik vind dat ie er voor 1 jaar er uit moet of pas bij 2,5 ofzo als je het goed kunt uitleggen. Maar toen werd R. geboren dus ook niet handig.
    @momo, ah.. misschien is ie daardoor ook wat hangerig. Ze slaapt nu heerlijk zonder speen, benieuwd hoe het vannacht gaat.

Ik kruip er ook lekker in, nog even tv kijken boven en dan slaap ik vast zo. Man is even weg met z'n broer die langs kwam.
    Beetje last van m'n keel, hopelijk zet het niet door.

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    red ja idd het is echt of of ...Ik had met de oudste de mazzel gewoon toen met 8 mnd weg gelaten...maar hij had nooit mega behoefte..
    Mn jongste met slapen wel..overdag gelukkig niet..vooral die tijd met mn schildklier is hij er ect verslaafd aan geraakt terwijl daarvoor wile hij em vaker nietd an wel....nouja we zien wel...ik hoop op een goed moment haha

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    R. is ook echt verslaafd, of naja die kan zonder echt niet slapen en heeft ook nog veel zuigbehoefte. Neemt nu wel iets af. Oudste had ook echt tot een maand of 9/10 veel zuigbehoefte.
    Ga nu proberen bij R. 'm alleen met slapen te gebruiken

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Miis
    zou idd kunnen dat hij daar last van had.

@Eefje
    Ja had ik alleen gedroomd hoor hahahaha
    Och gossie allemaal ziek! Beterschap!

@Red
    Hoe ging vanacht???

@Hier
    Weer uberwazig gedroomd!!
    Voelde me gisteravond ook echt beroerd.
    Om 9 uur viel ik om van vermoeidheid. Gisterochtend duizelig en weinig ernergie, smiddags en savonds misselijk,steeds steekjes in mijn heupen en buik.
    Dus maar naar bed gegaan en toen heeft manlief me ingestopt hahaha

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Momof3, voel je je alweer wat beter?
    Ze kwam om half 11 bij ons liggen maar ging wel lekker slapen.
    R. kwam om 11 uur dus duurde even voor ik eindelijk een keer sliep haha. Om 6 uur 't hele spul weer wakker. Vannacht vroeg ze een keer om de poppenspeen, die was ze kwijt geraakt in bed, volgens mij is het gewoon erg onwennig voor haar om niks in haar mond te hebben. Nu heeft ze er nog niet om gevraagd ofzo terwijl ze wel zei dat R. haar speen moest.

Ben even aan't kijken voor ideeën voor traktatie

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
  20. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Red
    Ja wel ietsjes

Toch wel fijn dat t goed ging zonder speen.
    Leuk zo die traktatie!!

Deel Deze Pagina