@ Red: Kunnen ze elkaar miss ondersteunen tijdens het krijgen van de tandjes hahaha! Ze hebben er vast de klok opgezet! @ Hier: Ik ben gisteren naar de fotograaf geweest en heb 2 foto's afgegeven om 2 canvasdoeken van te maken, het word prachtig! Het worden twee wat grotere doeken ze komen beide boven ons bed één doek is een foto van mij mijn man en Luca toen hij net was geboren en een foto van Luca van van de week die erg mooi was vind ik. Krijgt mijn man voor valentijn en is stiekem ook een beetje voor mezelf natuurlijk Mijn man neemt mij mee uit eten naar mijn favo restaurant joepiiieeeeeeeeeeeeee! We gaan alleen de 22e uit eten dan dat is plan technisch handdiger. Tot later!
Wat leuk vivian! Wij doen niks met valentijn.. manlief vind het commerciele bullshit. Maar ja Vrijdag komt mijn nieuwe droger dus beschouw ik dat maar als valentijnskadootje
Ik ben het zo beu he.. vanaf maandag af en aan duizelig.. Misselijk was ik al een tijdje (een klein beetje). Nu zit ik op de bank.. kotsmisselijk (net boven wc gehangen maar kwam niks). Verder nergens last van.. geen koorts of niks.Alleen rugpijn wtf?
@ Jamie: Ja geen idee meis? Wel heel vervelend! @ Hier: Nou mijn 2e ongestelheid is er. Jezusssssssssss en echt veel! Nie normaal ben er gewoon echt vies van bah bah! Tot later!
@Vivian Vervelend zeg... Verder geen last behalve de hoeveelheid? Ja ik ga zo de hap bellen...ff vragen of ik langs moet komen of hoe of wat
@ Jamie: Heel verstandig! Ja is echt een ranzige hoeveelheid bah bah. Als ik loop loopt het er echt helemaal uit sorry voor de details maar bah bah. Ik sta ook steeds even onder de douche niet tegen aan te werken. Mijn man is niet zo snel ergens vies van die zegt maak je niet zo druk hahahaha! @ Carnaval is hier een groot succes! Meiden zijn de hele dag op stap. Ik ben gisteren ook even met Luca geweest maar veelste te druk voor het manneke. Dus wij zijn lekker naar huis gegaan.
@jamie:is het geen bijwerking van de pil? Vlgns mij had je deze klachten ook al eens eerder. Of je bent gewoon zwanger haha Even serieus.Je zou ook een ijzertekort kunnen hebben of een vitamine D tekort want bij dat laatste kun je ook een scala van klachten hebben. Ik zou vragen of je je bloed kan laten nakijken om het eea uit te sluiten. @vivian:Yak klinkt idd niet fijn.Kan me voorstellen dat je er onpasselijk van wordt.Hier nog steeds niet ongesteld geweest na de bevalling.Ik houdt me hart dan ook vast wanneer het zover is.De vorige 2 keren na de bevalling waren ook allesbehalve prettig. Is Luca alweer een beetje opgeknapt??. @hier:Anouk is gisteren ziek geworden.Koorts,rillerig,hoofdpijn en keelpijn.Ze heeft vannacht in het grote bed geslapen en ik ben in haar bed gaan liggen.Ben wel huiverig dat Eva ook straks griep zal krijgen.Tot nu toe is ze niet ziek maar wel verkouden dus extra bevattelijk.We hopen er maar het beste van.Anouk is nu lekker thuis en misschien vanmiddag even naar school ivm de carnaval.We kijken wel even.Ik zie nu wel direct allerlei problemen voor morgen omdat ik morgen de hele dag moet werken en we maar met zijn tweeen zitten.John is komende nacht ook weg.Even zien hoe het vandaag verder gaat en anders moet ik proberen een dienst met een collega te ruilen.Ik hoop dat het niet nodig is. Ga nu even afkolven zodat ik morgen genoeg voor de creche heb staan. Tot later.
@Vivian Rottig zeg! @Ingrid Ja eerder was ik soms wat misselijk, gister was het gewoon echt vreselijk en bijna kotsen. Vriendin van me zegt dat het door de bv komt. Ijzer tekort kan niet, slik nog steeds mijn zwangerschapsvitamine en eet heel gezond. En vitamine D is ook in de zw.vit. Maar ja heb de ha gebeld en die is dus t/m woensdag gesloten vanwege carnaval. Belachelijk vind ik dat!!!! Vervelend zeg.. zieke kindjes Beterschap!!
@ Ingrid: Ach is Anouk nu weer aan de beurt ze wisselen wel af de kids! Ja Luca heeft geen koorts meer gelukkig. Met de dentinox komt hij er aardig goed door heen.
@jamie:ijzertekort kan wel en hetzelfde geld voor een vitamine D tekort, ook al slik je multivitamines. De hoeveelheden die in deze supplementen zitten zijn niet voldoende om een eventueel tekort in het lichaam aan te vullen.Wanneer je een tekort hebt aan rode bloedcellen kan je lichaam niet voldoende ijzer uit de voeding halen.Je wilt niet weten hoeveel mensen wij momenteel zien met een ernstig vitamine D tekort en dit zijn doorgaans mensen met een gezond leefpatroon. Ik zou toch overwegen om het te laten controleren.Ik ben idd ook weleens misselijk tijdens het geven van de BV. @vivian:gelukkig geen koorts meer voor Luca. Anouk had gisteravond enge dromen.Ze was een soort aan het hallucineren.Echt heel sneu.De koorts is nu gezakt en ze mag vanmiddag even naar de carnaval op school.Ze wilt het ontzettend graag.Ik zal zo de Juf even aanspreken wanneer ik T ga ophalen. @hier:Eva is momenteel erg veeleisend.Vlgns mij heeft ze haar regeldagen.Ze wil veel en vaak drinken.Afgelopen nacht wel doorgeslapen maar ik heb soms het idee dat ik de hele dag met mijn BH op half 7 rondloopt.Ik zit momenteel echt een beetje aan mijn taxe moet ik zeggen.Kom nergens aan toe.Ik houd me maar voor dat het van voorbij gaande aard is.Ik word ook niet vrolijk van steeds een ziek kind en die kou buiten.Vanmiddag krijgt ze haar 1ste flesje Friso.Ik ben benieuwd of ze het wil drinken. Nu even naar school.
@Ingrid Ik wil het ook wel graag laten controleren. Maar moet nog even wachten tot de huisarts vind dat ze wel weer tijd heeft voor dr patienten. Er is geen vervangend huisarts aangewezen en iedereen moet dus OF wachten OF naar de huisartsenpost. Ik voel me gewoon echt zwaar belabberd door de misselijkheid en het lijkt me heel erg sterk dat ik zo zwaar misselijk ben de hele dag van bv geven.
Hoi! Mag ik ook mee kletsen?? Ik ben hier weer nieuw, na een tijdje weggeweest te zijn. Ik heb af en toe meegelezen maar niet alles. Als ik meer tijd heb lees ik ff bij en plaats wat meer info, of misschien vragen
@jamie:de hele dag misselijk zijn van de BV kan ook niet.Ik heb het alleen soms bij het aanhappen en de tsr.Dan voel ik zo's raar gevoel in mijn buik maar dat is van voorbijgaande aard. Wat is het trouwens koud buiten.Die wind gaat overal doorheen,ik heb zin in de lente
2jees Natuurlijk!!! Welkom! @Ingrid ja bij mij wast ook af en toe. maar sinds een week nu echt de hele dag
Hoi meiden, even een egoberichtje, kindjes hier wisselen elkaar af met ziek zijn. Veel gebroken nachten dus! Ook heeft de jongste nogal last van verlatingsangst dus jullie snappen wel hoe gezellig het hier is tandje staat ook hier op het punt van doorkomen, heb ik het idee! Vandaag op het cb geweest, D weegt nu 8165 gr bij 71 cm... Amper aangekomen maar wel goed gegroeid in de lengte. Ach, hij is ook zo beweeglijk! Trekt zich overal aan op, tijgert, klautert... En hij eet verder best goed. Ik reageer gauw wat uitgebreider! Liefs!
@ Ingrid: Aahhh arme Anouk lekker knuffelen en vertroetelen! Rot als ze morgen nog zo ziek is en je dan zou moeten werken.. En dan Eva waarschijnlijk nog regeldagen zit niet mee kan me voorstellen dat het even veel is, knuff!!! @ Eefje: Pppffff jij zit er dus ook even door heen dat snap ik! Zo sneu voor de kindjes ook. Dikke knuff ook voor jou!! @ 2 Jees: Welkom @ Hier: Had ik net nog gezegd nee Luca heeft geen koorts meer wat heeft Luca... Juist koorts! Dat ventje heeft echt wat te leiden met het krijgen van de tandjes tjonge jonge! Hij is verder wel vrolijk gelukkig. Heb hem net weer pcm gegeven en dentinox hij ligt nu weer te slapen arm menneke. Hoop maar dat ze er snel zijn! Tot later!
Ik MOET even klagen ik doe het niet vaak maar TERING wat bloed ik veel! Zonder overdrijven ik heb al 12 maandverbanden verbruikt vandaag, dat is toch niet normaal!! Gewoon elke keer kei vol bleh bleh bleh!
@Vivian WAAATTT Kan me niet voorstellen dat dat normaal is :s misschien ff je HA bellen ( als die er wel is natuurlijk)
@vivian, bedankt voor je steun Blegh, ik snap dat je je vies voelt... Bij mij was het de eerste keer na de bevalling ook heel erg! Nu gelukkig weer genormaliseerd maar wel meer dan toen ik de pil nog slikte. Sterkte ermee!