Wie ook later misselijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama079, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Wie is er ook pas later in de zw schap misselijk geworden ipv rond de 6 weken?

Ik had eigenlijk nergens last van, moest alleen soms wat kokhalzen. Nu ben ik sinds vorige week (10 weken) regelmatig misselijk. Ik heb 1 keer moeten overgeven. Ik kan geuren moeilijk verdragen en sta om het minste geringste te kokhalzen. Vandaag op mijn werk de hele ochtend misselijk geweest. Had 's ochtends wel gegeten.

Ik dacht eerst dat het niet met de zw schap te maken had omdat het zo laat begint, maar de vk op deze site zei dat dat best nog kan.

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    De top van je HCG is rond 10 weken dus dan heb je er meestal wel het meest last van, van misselijkheid. Waarschijnlijk zal het bij jou dan ook weer snel over zijn!

Bij mij begon het rond een week of 8, 9 en dat heeft tot 14, 15 geduurd.

3. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Bij me eerste zwangerschap werd ik pas echt misselijk met 3 maanden, dat duurde 2 wk en daarna nergens meer last van.
    Bij deze zwangerschap was ik wel gelijk misselijk, maar in licht mate.

4. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    ik dacht dat ik er bij de eerste ook vanaf was maar het begon rond 11 weken maar duurde maar kort nu ben ik vaak in de middag misselijk ook zo raar

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier begon het met 9 weken en kon vervolgens tot 20/22 weken niets meer binnenhouden/binnenkrijgen!

6. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gehad, werd misselijk rond de 10e/11e week. Heeft een week of 3 a 4 geduurd. Paar keer overgegeven en toen was het over. Het klopt idd, het HCG hormoon bereikt in deze periode zijn hoogtepunt. Daarna neemt de placenta het over

7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Hier hetzelfde

8. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik werd ook pas misselijk met 9/10 weken en was pas over tegen 20 weken

9. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Klinkt gek, maar wat vind ik dit fijn om te lezen!!! Ik ben morgen 8 wkn zwanger en heb echt nog helemaal nergens last van. Maakt me soms zo onzeker...
    Bij mijn dochter was ik ook niet heel misselijk, maar toch wel af en toe en m.n. tijdens tandenpoetsen. En dit keer echt totaal geen enkel kwaaltje...

Deel Deze Pagina