Kan ik andere fv gaan gebruiken?

Discussie in 'Voeding' gestart door Jucade, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wegens heel veel allergieën in beide kanten van de familie, geef ik Justin nog geen bijvoeding en (meer uit nood) fv Friso Hypoallergeen. Alleen.. Hij krijgt daar elke keer weer krampjes van! Wie o wie kan mij helpen? Kan ik andere fv gaan gebruiken wat ook goed is tegen allergie?
     
  2. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ik heb er niet heel veel verstand van. Maar heb je niet van een ander merk ook hyperallergeen ? Zou dat dan mischien minder krampjes geven ?
     
  3. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ruben wilde de eerste dagen niet aan de borst drinken en heeft toen Hypo-allergen voeding van Nestle gehad.

    Dit had ik van de verloskundige gekregen, een proefverpakking.
    Het heet NAN en Ruben had er toen totaal geen last van.
    Het is hier gewoon bij de supermarkt te koop maar is wel duur. Ik geloof zo'n 15 euro.

    Het is wel in 2 zakjes verpakt, dat vind ik wel handig als je zoals jij maar 1 flesje per dag geeft. Een zak is vaak maar 4 weken houdbaar na openen en het is zonde als je het niet binnen die tijd opmaakt als je dan een hele hoop weg moet gooien.

    Succes meid, hopelijk gaat het gauw over!
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb van de kruidvat extra care gehaald. Is ook hypoallergeen en er staat op 'tegen krampjes en moeizame ontlasting'. Dit staat nl niet op t Friso pak. Ach t is t proberen iig waard want zo blijven medderen is ook niks!
     
  5. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Succes meid hoop voor je dat het werkt!
     
  6. sonya one love

    sonya one love Niet meer actief

    ik gebruik de hypo allergeen van nutrilon en die werkt prima
     
  7. sweetcandie

    sweetcandie Fanatiek lid

    29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ik gebruik ook hypoallergeen van nutrilon...

    alleen spuugde zij veel en wou ik omneo gebruiken maar die wou ze absoluut niet drinken en nu doe ik rijstepap bij de nutrilon en gaat prima en spugen is ook minder.
     
  8. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    En geniet Justin van zijn Kruidvat voeding?
     
  9. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja hoor, dit gaat top! Nu merk ik al dat hij minder krampjes heeft! Alleen wat n verschil in smaak zeg, dit proeft echt niet lekker en dat van Friso dat was een stuk 'zoeter' heb ik t idee..
     
  10. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Super dat je direct al verschil merkt ... Nou ja..voor Justin is het fijner :)

    Gelukkig hoeven wij moeders het niet te drinken ;)
     
  11. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik gebruik nu ook al zo'n kleine week extra care van kruitvat en mn meisje doet het er supergoed op plus het feit dat het goedkoper is dan friso of nutrilon. Ik ben er zeer tevreden over. :)

    Liefs,
    Duveldraakje
     

Deel Deze Pagina