mijn dochter is nu dik 10 maanden een paar dagen geleden wilde ze ineens niet meer dus ben ik ook gestopt om het haar ook te bieden omdat ze toch niet wil maar nu zit ik dus met 2 erg pijnelijke borsten ik masseer het weg en de druk probeer ik me voor mn lief te nemen maar o die doen pijn ik heb ook van de week de druk er af gekolft maar er word gezegt dat dat helemaal niet goed is omdat ik dan alles in gang blijf houden heb je misschien andere tips die kunnen helpen om deze pijnelijke ervaring snel achter rug is alvast bedankt
Hallo, Een lastige positie waarin je nu zit meid! Sta je zelf achter het stoppen van je dochter? Soms is het een kleine reden waardoor ze even geen interesse heeft. Als je er achter staat dan ben je goed bezig. Enerzijds is stuwing goed omdat je lijf dan een seintje krijgt geen melk meer te maken. Bij teveel stuwing wel de spanning eraf kolven. Voor je het weet zit je met een borstontsteking en daar zit je niet op te wachten! Evt kan je proberen of ze in een rustige omgeving (bijvoorbeeld op bed, in het half donker) gewoon toch nog even aan te leggen. Soms is er een duidelijk aanwijsbare reden voor het stoppen. Tandjes/kiesjes. Erg geschrokken Vlak voor jouw menstruatie, dan neemt de productie af en veranderd de smaak. Een nieuwe zwangerschap, de melk neemt enorm af, de smaak veranderd en veel vrouwen ervaren pijnlijke borsten en tepels. Voor veel kindjes (zeker rond de 10-12 maanden) is een van bovenstaande genoeg om de BV aan de wilgen te hangen. Succes Ilse
ik vind het echt erg jammer dat ze is gestopt en weigerde ineens maar vind het ook weer niet erg wilde tot 1 jaar geven maar helaas ze stopt nu al haha ik heb het wel nog geprobeerd de eerst paar dagen maar nee hoor niks nada ook wat je zei boven rust geen prikkels alles maar niks hielp het gaat gelukkig nu ook wat beterder met mijn borsten heb 3 keer gekolft en nu lukt het wel om het weg te masseren super bedankt voor je lieve antwoord...
Hallo Manuela, wat fijn dat het is gelukt om de harde plekken nu weg te krijgen. Houdt je borsten in de gaten want je zit nu niet op een ontsteking te wachten. Neem de tijd om aan het niet meer BV te wennen. Zie het als een nieuwe stap naar het groter worden van Lynette. Een stapje in het rijtje, 1 jaar, naar creche, lopen, naar school, etc. Wens je veel geluk! Ilse
dank je wel ilse super lief allemaal ja het is zeker erg wennen en tuurlijk ik mis het ook het intieme zijn met mijn dochter maar aan de ander kant ze word zo snel groot poeh jaar is er niks bij haha maar dat zal vele wel hebben onwijs bedankt
Even een kort berichtje omdat ik anders steeds denk dat er nog een reactie niet beantwoord is........ Ilse