In oktober heb ik de griepprik gekregen zoals elk jaar. Nou zei de huisarts dat zoontje ook (voor een deel beschermd) zou zijn omdat ik bv gaf en hij de antistoffen binnen zou krijgen die ik aan zou maken. Nou duikt die irritante mexicaanse griep weer op en ook wil ik me niet gek laten maken, ik doe het stiekem toch een beetje (mijn lot sinds ik moeder ben lijkt het wel) Ik ben inmiddels de bv flink aan het afbouwen, zoontje krijgt gemiddeld nog een kleine 100cc aan bv per dag, denk dat het met en paar dagen helemaal afgelopen is. Zou hij nog steeds beschermd zijn? Hij heeft de antistoffen toch allang binnen gekregen intussen?
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar: Die ene voeding (gekolfd denk ik?) gewoon blijven geven. Als je elke dag kolft blijft er altijd wel wat uitkomen, en dat kleine beetje bevat dan juist heel veel antistoffen (hoe minder je hebt, hoe meer antistoffen daar in verhouding in zitten). Indien je kolft: Kolven en geven, dus niet koelen en opwarmen, maar gelijk aanbieden. Verder weet ik het niet, volgens mij werkt het immuungeheugen nog niet zo goed op die leeftijd, maar kan het mishebben.
Die voeding geef ik idd uit de fles (hij wil overdag niet meer bij me drinken) en idd meestal vlot na het kolven, binnen een uur dus hoef het dan ook niet te koelen. Hij drinkt 's nachts nog 1 (heel soms 2) keer bij me, dan wil hij wel aan de borst. Dus zo lang hij 's nachts nog wil en mijn productie laat het toe, blijf ik die voeding ook nog geven. Maar er zitten dus meer antistoffen in de voeding als die minder wordt? Goh, dat wist ik niet. Wat zijn onze borsten slim he?