Borstvoeding geven en sex

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Anice, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Haha ik geef nog geen borstvoeding maar mijn vriend vertelde dat zijn ex hem een keer in het oog gespoten heeft met de borstvoeding ghehe. Ik denk dat ie dus zelf wel oppast met wat hij doet..

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Haha, tsja gelukkig konden we er beiden om lachen:D

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hij heeft er lang van af moete blijven
    ik lekte als een vergiet had ook hyperlacatie dus niet echt fijn
    nu kan het weer veilig haha

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Bedoel je nou dat jij je man ook voedde???:(

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Woehahahahahaha..nee joh, gekkie! Iemand zei dat haar borsten alleen van haar kind waren in die tijd, maar ik bedoelde hiermee te zeggen dat hij ermee mocht spelen etc. Lijkt me best pervers om een volwassen man borstvoeding te geven, eigenlijk :$

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113

pas toen ik was gestopt mocht hij er weer aankomen. Eerder vond ik het niet fijn dat hij eraan zat.

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Trouwens ze waren tijdens de bv mooi van formaat.. kon hij dat ook nog s meemaken.. Normaal cupje A.. Dus ja.. :p

8. Mayon

Mayon Niet meer actief

Nee toen waren ze echt voor mijn dochter! En heb na die 11 maanden echt weer moeten wennen! Vind mezelf daarin echt veranderd hoor.

Ach ja ze drinken geen 16 jaar lang he.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nooit last van lekkende borsten tijdens sex.. en manlief heeft ook nooit wat in zijn mond gekregen..2 keer 13 maanden gevoed.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik verplaats hem even naar borstvoeding trouwens

11. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Mijn man mag er af en toe wel zachtjes aan zitten, aan m'n borsten dan, niet specifiek aan m'n tepels. ;)
    Dochter clusterde nogal flink in de avond, dus daarna waren m'n borsten behoorlijk leeg en lekte ik niet. Sinds ze daarmee gestopt is, is het lekken weer volop (heb ook hyperlactatie). Dus dan heb ik liever niet dat hij er aan zit. Een spontane TSR gebeurd hier nl ook wel eens, haha.

12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.989
    113
    Vrouw
    Hier waren ze tot een maand of 6 voeden ook verboden gebied voor mn man! Tegenwoordig heb ik bijna geen stuwing meer dus mag hij er af en toe aankomen.

13. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hier hetzelfde!

Enkel de eerste paar maanden mocht hij er niet aankomen omdat ze dan lekten en ik me daar niet goed bij voelde maar ondertussen zijn ze al langere tijd weer voor 'dubbel gebruik'. :D

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    oh ben ik toch ook niet de enige zeg. ik kan ze echt niet delen hoor, ze zijn nu van mijn kleine ventje.

heb trouwens ook totaal geen behoefte en zin in sex, soms tot ergernis van mijn man. maar ik kan het echt niet hebben.

15. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Hier geen lekkende borsten, maar wel een onwijs laag libido (gehad) tijdens bv. Nu is t wel beter maar nog steeds niet zoals eerst (geef nu 14 mnd bv!)
    Hoor dat trouwens van veel meer vrouwen.
    Ik heb het uitgelegd aan mijn vriend en gelukkig begrijpt hij het.
    Ik heb zo'n zelfde topic een poosje geleden ook geopend, maar dan: BV en geen zin in sex:D

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik kan mijn borsten nu echt niet als lustobject zien, dus hier is het voor mijn man nu verboden terrein.

Terwijl hij ze zelf prachtig vindt nu, dus vindt hij wel moeilijk.

17. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    kan je de link hier even plaatsen van dat topic?
    ik vind het zo snel niet terug

18. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ook mijn borsten zijn Off Limit voor mijn vriend, ze zijn nu alleen voor mijn dochter. Het voelt gewoon niet goed, voor mijn vriend trouwens ook niet.
    Aangezien ik niet lek draag(de) ik geen bh tijdens de sex, totdat de melk er ineens tijdens de daad in straaltjes uitkwam. Flinke lachbui tot gevolg en ik moet nu verplicht een bh aan!

19. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn borsten zijn van mij en hij mocht ze dus best ook aanraken. Ik had alleen geen libido. Dat kwam weer toen mijn cyclus op gang kwam na bijna een jaar. Omdat ik tijdens de zwangerschap ook geen zin had wilde ik die paar keer dat ik wel zin had met mijn hele lijf mee doen. Ik had toen bijna nooit last van lekken.

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb tot een maand of 8/9 gelekt en vond het toen niet prettig, daarna weer wel.

Mijn borsten zijn niet van mijn zoontje, noch van mijn man, ze zijn van mij.;)

Deel Deze Pagina