Borstvoeding geven en sex

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Anice, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Wil ik wel, maar weet niet hoe dat moet?

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Topic opzoeken en de url copieen en pasten.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Hier bijna geen sex door een laag libido, maar mijn man mag inmiddels mijn borsten wel weer aanraken. Het eerste half jaar echt niet. Dat heeft trouwens niets met lekker te maken hier, want mijn borsten hebben alleen de eerste paar weken gelekt.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb mijn borsten nooit als sexueel gezien, en heb het dus nooit echt prettig gevonden als mijn man er aan zat.
    Nu dus gewoon hetzelfde. Al gebeurde het eerder wel soms natuurlijk, nu helemaal niet, ik vind het zelf absoluut niet prettig nu. De borsten zijn van onze dochter haha.

5. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    nee dat wil ik niet. dan denk ik; over 30 min drinkt me kleintje er weer uit. nee hij wacht maar lekker tot ik geen bv meer geef ;)
    dus voorlopig blijft ie er lekker vanaf, ook al heeft meneer af en toe poep in zn oren

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou dat zou bij mij dus makkelijk zijn... kom je toch aan mijn borsten dan is dat echt een afknapper voor me. Dan geen sex die dag...

7. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    haha nou dan krijgt ie nooit sex ;) altijd wel even 'per ongeluk' eraan zitten. en dan word ik pissig en de volgende dag doet ie het gewoon weer. en ondertussen zijn we al 6 maanden verder ;)

mn vriend heeft niet van die goede oren helaas. hoop dat mn zoon iets betere oren heeft als zn vader :D

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    nou dat zou mijn man niet moeten flikken, ik voed zijn dochter ermee en hij heeft te respecteren dat ik het niet prettig vind ze als sexobject te gebruiken.

9. fafje

fafje Niet meer actief

hier ook mannetje dat het niet kan laten om er aan te zitten, maar hij weet dat ie snel moet zijn...wnat ik wil dus ehct niet dat die tsr aan schiet dan krijg ik echt een slappe :p

10. Hier mag mijn man met m'n borsten spelen als ik voed. Met de tepel moet ie altijd oppassen. (Ik heb 'm al meerdere keren ondergespoten met melk omdat de tsr kwam).

We kunnen er allebei om lachen.

Hij is nu wel blij dat hij voor een paar maanden weer echt kan spelen met m'n borsten en tepels. Nog maar een maand of 3 en dan is het lek gevaar weer terug.

11. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hihi, ik vind dat ook lastig hoor :) Ineens is het seksuele van mn borsten af, voor het grootste deel dan. Hij mag er best eventjes aanzitten, maar niet te lang. En de dreiging van die tsr maakt het er idd niet beter op! Maar goed, het is niet anders. Ooit zijn ze weer voor hem ;)

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja hier is het zoals ik bij al meerdere lees gewoon dat mijn borsten bij de seks niet mee doen. Nu moet ik zeggen dat ik er altijd al weinig mee gehad heb, voor vriend ligt dat iets anders. Maar hij is nu al jaren gewend eraf te blijven, dus dat gaat prima hier. Hier doen ze dus gewoon lekker niet mee.

Liefs Hanneke.

13. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    tja en qua vochtigheid doet het ook niet goed de borstvoeding...
    althans dat hoor ik van meer vrouwen dat het daar door komt...
    erg vervelend, herkenbaar?

14. Mayon

Mayon Niet meer actief

Zeker. Maar veel beter is het er nu nog niet op geworden hoor! En sowieso is het nu anders, vind er meestal nog steeds niets aan als hij er aan zit en ik voed al 4 maanden niet meer.

15. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    heel zeker, dat zei mijn gyn ook trouwens

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier ook herkenbaar, althans als jij de vochtigheid bedoeld die ik denk dat je bedoeld. Ik heb geen idee hoe het nu zal zijn wanneer ik volledig zou stoppen met voeden, maar vooralsnog hebben wij daar gewoon wat extra van uit een tube voor als hulp ;).

17. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

3 mrt 2009
    299
    0
    0
    Ik ben even hier gestopt met lezen hahahahahahaha. Ik zie het helemaal voor me. Ben nogal visueel ingesteld. Hup man in de rugby houding of madonna en voeden met die handel woehahahaha. Mijn man en ik hebben net even in een deuk gelegen. Dat zou echt heel smerig zijn hihihi:D
    Zo ga nu nog even verder lezen.

18. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

3 mrt 2009
    299
    0
    0
    Hier had ik bij de eerste ook last van mijn man mocht er toen ook echt niet aan zitten. Vond het ook echt een smerig idee. Borsten waren toen echt voor onze dochter. Nu heb ik dat dus helemaal niet. Gek he. Ik kan het nu echt los zien van elkaar. Maar ik was me wel eerst voordat mijn kleine bink weer voeding krijgt en man lief mag er ook niet met zijn mond aan. (dat heb ik overigens nooit wat gevonden;)) Gelukkig geen last van lekkende borsten.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    whhahaha. zat ff mee te lezen.. maar ik moest hier ff stoppen! LOL

Deel Deze Pagina