hoi ik heb gisteravond een bakje borstvoeding uit de vriezer gehaald en in de koelkast gestopt. Deze was vanochtend rond 6 uur nog deels bevroren. Helaas is de melk vandaag niet opgebruikt. Zou ik deze morgenochtend nog kunnen gebruiken?? Op internet staat namelijk 24 uur bewaren van ontdooide melk. groetjes Suzanne
Het is 24 uur houdbaar vanaf het moment dat het volledig is ontdooid, dus je kunt het nog gebruiken gelukkig!
dank je wel dan ga ik hem dat de volgende voeding geven. Zal er voor de zekerheid wel even van proeven. dank jullie wel groetjes Suzanne
Het kan zuur smaken hoor, maar dat is geen teken dat het niet goed meer is. Zie Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Kolvenenwerken - Zure en andere moedermelk Mijn melk is ook zuur als het uit de vriezer komt, maar Simone drinkt het prima!
Melk uit de vriezer is idd zuur en stinkt. Hier stond nog een restje van gisteravond (diepvries), dat stonk naar kots vanmorgen toen ik het weggooide. Terwijl als dat met melk uit de koelkast gebeurd, lang niet zo stinkt.