Hallo, Ik geef mijn zoon nog één keer per dag borstvoeding. (ochtend) Nu willen mijn man en ik graag een tweede. Ik heb gehoord dat als je borstvoeding geeft, je minder kans hebt om zwanger te raken. Is dit zo : Ik denk er sowieso aan om te stoppen met borstvoeding geven, omdat mijn zoon nauwelijks iets meer drinkt. De stapt om te stoppen vind ik toch wel erg moeilijk. Groeten van Friezin
ik geef ook bv en wl zwanger worden maar helaas geen cyclus tot nu toe op het onderwerp net bavallen en alweer kriebels voor een baby zijn meer meiden die net als jij met hetzelfde "probleem zitten" net als ik kom gerust eens kijken!
Hangt er inderdaad vanaf of je al een eisprong hebt (menstruatie hoeft niet perse te betekenen dat je ook weer helemaal vruchtbaar bent). Ik vraag me trouwens ook af of die ene keer BV daar nog invloed op heeft hoor. En als je zoontje al weinig drinkt dan zou ik het hem zelf laten afbouwen (maar dat is erg persoonlijk natuurlijk). Hier nog geen menstruatie ... maar ik heb nu ook nog geen wens voor een tweede. Ik vind het fijn als ik minimaal anderhalf jaar 'al' mijn aandacht alleen aan Mirre kan besteden
Mijn menstruatie kwam precies op de dag dat Sem 6 maanden oud was geworden Dat is waar Salapio, je kan je menstruatie al wel hebben, maar dan hoef je nog niet vruchtbaar te zijn. Friezin, voor jou hoop ik natuurlijk dat je snel zwanger bent van je tweede!
je kan door temperaturen zien of je al dan niet een eisprong hebt. Menstrueren hoeft idd niet te betekenen dat dit zo is. Ik was zwanger toen Liene 8 maanden was, ze dronk toen nog heel veel bv, want de vaste voeding was nog geen favoriet toen.