Borstvoeding geven na een borst verkleining

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Liesje1975, 20 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Hoi, 15 jaar geleden inmiddels heb ik een borstverkleining gehad en met mijn zoontje nu bijna 2 jaar geleden heb ik een poging gewaagd om bv te geven maar we hebben helaas gefaald. Nu had dat meer redenen, o.a. dat hij een long ontsteking had vlak na de geboorte en daardoor de productie vanaf de geboorte niet goed gestimuleerd had. Ik ben nu 37 weken zwanger en wil het heel graag weer proberen en heb gehoord dat ik eigenlijk nu zou moeten beginnen met hand kolven. Wat is jouw mening hierover?
    Alvast bedankt!

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Voorkolven of prenatal kolven kun je altijd proberen. Zoek een lactatiekundige in je buurt die je hier mee kan helpen en met jou afspraken kan maken voor als je kindje geboren wordt: ik denk dat het goed is wanneer iemand met je mee kijkt de eerste 2 weken (overleggen, kijken hoe productie zich vormt), zodat je weet wat wel en niet mogelijk is en je bewuste keuzes kunt maken.

Je mag me een privé berichtje sturen, dan kan ik je wat info mailen over prenataal kolven.

Groetjes,
    Heidi

Deel Deze Pagina