als ik nu stop hoe moet het dan ??

Discussion in 'Borstvoeding' started by nikkie83, Jun 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    pffffffffff ik ben het echt een beetje aan het worden
    eigenlijk al heel lang maar tegelijk ben ik trots op mezelf en wil ik ook eigenlijk niet stoppen .
    Ik heb nooit een termijn voorgenomen om borstvoeding te geven aan Ise , door mijn eerste rot ervaring met borstvoeding , 7,5 jaar geleden heb ik gezegd dat ik het zou proberen en bij de eerste BO of spruwattack zou stoppen . gee zin in gemeut en geklooi enzo

maar goed die eerste BO is er godzijdank nog steeds niet gekomen .
    en spruw hebben we al 3 keer gehad :x en we voeden nog steeds . :D

maar de laatste weken heb ik helemaal geen zin meer om Ise te voeden of te kolven .
    ik doe het nog wel , behalve kolven want daar heb ik echt totaal niets mee wanner ik stuwing heb doe ik het wel maar liever niet :)

dus denk ik er steeds aan om te stoppen alleen ben ik zo onzeker
    ik weet hoe ik zou kunnen afbouwen maar hoe zit het dan met de vervallen voedingen , moeten die opgevuld worden met opvolgmelk ?
    Ise is bijna 9 maanden dus ja als ze nou 4mnd jonger had geweest zou ik het antwoord wel weten ;)
    Ise krijgt nu om 630 een voeding , 7,30 ook nog een
    dan fruithapje om ong 945
    12-13 uur krijgt ze n bordje pap
    15:00 borstvoeding
    1700 avondeten incl schaaltje yoghurt
    1900 nog n borstvoeding
    en rond 23:30nog een

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat vindt Ise er van?

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Tsja, als ik jou was zou ik nog even 'zin maken' (kan me niet zoveel voorstellen bij 'geen zin hebben om te voeden' maar goed) en dan rond 10/11 maanden gaan afbouwen want dan mag ze koemelk dus dan zit je niet meer met die poedermelk en flessen enzo, gewoon lekker melk uit een beker of tuit/rietjesbeker laten drinken zou ik zeggen.

4. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik zou er voor kiezen om kv te grbuiken.

Ik heb met 9 maanden voedingen laten vervallen. Hij kreeg toen een opstaanborst (Die krijgt hij nog steeds), tussen de middag een fles van 170ml kv, 's avonds yoghurt na het eten en thee met beetje kv voorhet slapen gaan. Ik had de voorkeur voor kv omdat daar toch belangrijke vitamines ed inzitten en dat gaf me een goed gevoel (heb ook niets tegen kv)

Share This Page