Ze drinkt de fles niet meer op...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by toet, May 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Hoi,

Sinds een twee dagen drinkt ze de fles niet meer op,laat ze rond de 40 a 60 cc staan,ze krijgt 180 cc + 6 schepjes dus totaal 200 cc...
    Is dit normaal dat ze dit af en toe doen? maak me gelijk weer zorgen...

Groetjes,

2. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    dat heeft tycho ook een tijdje gedaan maar achteraf had hij dus spruw heb je daar al naar gekeken?

3. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    dan hebbe ze toch witte vlekjes op hun tong? daar heeft ze geen last van.

Groetjes,

4. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    komt wel weer goed, Colin doet het ook regelmatig.
    duurt een paar weken en dan ist weer over en eet en drinkt ie weer goed.
    hij heeft "het"nu ook weer..... net of hij gewoon vol zit.
    hij is nu 6 maanden dus kan ik overstappen op 3 flessen ipv 4. maar dat doe ik nog niet. want volgens mij moeten ze dan volledig op de bijvoeding zitten. en dat wil hij dus ook niet hebben.
    ook met periodes dus, laatst kon je er niet tegen scheppen en nu krijg ik het er niet in.
    maak me er niet druk over. tegen de tijd dat ze 1 jaar zijn, krijgenze gewoon eten net als wij en dan word het allemaal veel gemakkelijker.

5. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    cb zegt dat het normal is dat ze minder gaan drinken. pas erg als het minder word dan 0.5 liter per dag.
    Marije heeft het altijd als ik der spenen heb vervangen vander flesjes, nu dus. Ze zijn nog nieuw en stug en na een paar keer gebruiken drinkt ze weer normaal.

6. melle

melle Bekend lid

May 31, 2006
    921
    1
    0
    Nee hoor volgens mij is dat niet erg. Ilya heeft ook af en toe van die dagen dat hij elke keer wat laat staan. Maar tis een flinke jongen dus kan geen kwaad. En ik denk ook maar: vol is vol. Als ik ergens geen zin meer in heb ga ik het er ook niet in proppen.

7. bive

bive Actief lid

Apr 26, 2007
    177
    0
    0
    Hai,

Toen onze dochter zo oud was, dronk ze 100 tot 140 cc per fles hooguit. Ze groeide goed. Ze kreeg toen we 6 flessen overdag en niets meer s nachts

8. christina

christina Niet meer actief

Mijn dochter is nu 14 weken. En ook zij drinkt de fles niet goed leeg. Ik boed haar 160 aan en vaak drinkt ze 100cc / a 110 cc, en zet het dan op een krijsen van ik wil niet meer. Toch is ze heel tervreden. Zal niet om een fles vragen, slaapt goed, lacht goed. Toen ze nog netjes haar fles leegdronk had ze goede plasluiers, is nu ook minder. Is dit normaal? Ze krijgt 5 voedingen per dag. Ze slaapt 's nachts gewoon door ook al drinkt ze maar 550 cc per dag. Ik maak me wel zorgen dat ze zo weinig drinkt. Ben gisteren bij de osteopaat geweest en ga zo even naar de HA om even het verhaal voor te leggen. Want tijdens het drinken gaat haar maagje ook zo te keer. Wie heeft er tips?

9. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    misschien zit ze in een sprongetje?

10. christina

christina Niet meer actief

zou kunnen, hetboek oei ik groei geeft dit wel aan. maar waarom gaat haar maagje dan zo te keer tijdens drinken

11. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    sorry dat zou ik niet weten, maar waarom bel je niet even naar je CB?

Share This Page