Meiden, Ik ga morgenavond en zondagmiddag naar een concert. Ongeveer 1,5 uur rijden en dan concert alles bij elkaar wel 2,5à3uur. Ben dus 6-6.5 uur van huis denk ik. Voor 's-avonds misschien niet zo'n heel groot probleem, want normaal ligt zl om 19uur in bed en kolf ik voor ik naar bed ga (23.30uur ongeveer) nog even voor de nacht. Maar zondagmiddag gaat natuurlijk wel een probleem worden. Nu denk ik wel dat mijn borsten het qua stuwing aankunnen, daar heb ik niet heel veel last van. Maar hoe zit het met productiedaling als ik overdag 6-6,5 uur tussen de voedingen/kolven laat? Ik moet mijn productie al op peil houden met Domperidon en af en toe een weekend clusterkolven. Maar ik zie ook geen mogelijkheid om in een stadion te gaan kolven Iemand ideeën of tips?
Ik heb vorig jaar wel gekolfd in de Arena. Even gevraagd waar dit kon.Uiteindelijk op een invalidentoilet gezeten.Oke niet ideaal maar goed. Ik ging toen zoveel prettiger het concert in!
Ik zou inderdaad als je van huis gaat kolven thuis. Dan in de auto kolven voor het concert. En na het concert weer in de auto kolven. Is er bij het concert geen EHBO ruimte? Meestal kan je daar wel kolven. Tenminste laatst was ik bij de libeleweek en daar kon ik kolven bij EHBO. Ook ga ik naar een festival en daar kan ik ook kolven bij EHBO ruimte. En ik ga de hele dag ernaartoe. Veel succes. Ik heb vorige week voor het eerst gekolfd in de auto. Op zich helemaal prima, sjaal overheen en niemand die het ziet of merkt, beetje op een rustige plek parkeren. Succes!
Ik ga inderdaad maar de auto proberen. Net even de handkolf uitgeprobeerd, van mijn schoonzusje gekregen maar nog nooit gebruikt. Hij doet het nog best wel goed, was verbaasd hoeveel ik eruit kreeg, hihi. Vind het wel een beetje spannend, haha. Net zoiets als voor het eerst voeden in het openbaar