Ik ben nu 4 weken zwanger en kan het nauwelijks geloven.... Heel blij maar zo spannend dat ik mijn blijdschap bijna niet voel... Zo bang dat het mis gaat! Als ik de eerste echo zie en alles is dan goed ben ik denk ik heel wat gerustgesteld... Maar dat duurt nog even.. Iemand tips hoe ik de spanning wat kan minderen??
Als eerste gefeliciteerd! En het is inderdaad heel spannend allemaal. Niet te veel op zwangerschapspagina rondneuzen helpt zeker En veel afleiding zoeken, winkelen, films kijken zo iets. En er later achterkomen helpt trouwens ook heel goed (ik was al ruim 7weken zwanger toen ik er achter kwam) Heb je al een afspraak staan toevallig?
Het is bij mij via een donor gegaan. Ik ben namelijk getrouwd met een vrouw Dus we wisten wanneer de eventuele bevruchting plaatsgevonden had en wisten dus ook wanneer we konden testen. Gisteren dus positieve test. Gisteravond klein beetje bloedverlies.. Maar was denk ik door moeilijke stoelgang.. (Nu al...) Nu geen bloedverlies meer, wat zeurderig gevoel in liezen. Zo spannend allemaal!! We krijgen een echo bij 7 weken bij de kliniek waar we de inseminatie gehad hebben dus nog even geduld...
Wat onwijs bijzonder! Wel heel fijn dat je met 7 weken al een echo krijgt. Ik had bij beide zwangerschappen bloed verlies, vandaar ook dat ik er dit keer wat later achter kwam. Ik dacht namelijk dat ik ongi was geworden pas toen ik 3 weken later zo ziek was en bleef toch maar een testje gedaan. Dat zeurende gevoel kan je bm zijn, die gaat nu natuurlijk groeien.
wauw van harte gefeliciteerd!! die eerste weken vond ik ook.heel spannend, he bent voorzichtig blij. Elke week dat het goed gaat is er 1! Ik werd bij 10 weken rustiger, na inderdaad een goede echo te hebben gehad. tussendoor veel afleiding. Ik testte pas met 5 weken en ik ben tussendoor nog op vakantie geweest, veel leuke dingen gedaan.... de tijd gaat best wel snel hoor!!
ik vind het ook maar moeilijk, nog 1 week en 2 dagen dan eindelijk de echo 10wk. ik ben de tijd kotsend doorgekomen
Dankjulliewel voor de lieve reacties... Het is zo onwerkelijk... Eerste poging en gelijk raak.. Nou duimen maar dat het goed blijft gaan
Dat bloedverlies vond ik zo eng!! Maar aan de andere kant voelde het niet alsof er iets mis was... Gek he? Ik heb gelezen dat het niet gelijk een MK hoeft te zijn of worden.. Dus daar hopen we maar op Bij hoeveel weken had jij dat bloedverlies? En heb je dat later in de zwangerschap ook nog gehad?
Dat is ook heel eng! Bij mijn zoontje kreeg ik dat bij 6 weken. Doodsangsten heb ik uitgestaan. Ik heb me ziek gemeld en ben een week (zo lang moest ik wachten tot ik een echo mocht) plat gaan liggen wat natuurlijk totaal geen zin heeft als t echt een mk zou zijn geweest, maar toch. Bij deze zwangerschap kreeg ik de bloeding bij 4 weken al, viel precies gelijk met m'n ongi. Duurde 2 dagen, en ik dacht er makkelijk vanaf te zijn gekomen met 2 dagen duurde ongi en toen werd ik misselijk. En ik bleef misselijk. En de cb test knalde van t scherm met +3 oops Ik ben achteraf blij dat t zo gegaan is. Die angst heb ik dit keer niet gehad gelukkig.
Gefeliciteerd! Helaas zit er weinig op dan je tijd uitzitten. Ik heb het daar enorm moeilijk mee gehad, mede door 2 mk vorig jaar. Ik heb geprobeerd zoveel afleiding te zoeken. En elke dag langer zwanger is reden voor een mini feestje! Zo waren die eerste weken enigszins te doen...