Speelkleed / mat, welke en waar....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Djingo, Oct 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djingo

Djingo Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een speelkleed of mat voor onze dochter.
    Over een tijdje wil ik een speelhoekje voor haar maken met een stoeltje, tafeltje en speelkleed of mat.
    Alleen waar koop ik een leuke en betaalbare.
    Welke hebben jullie en waar vandaan?

2. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,490
    225
    63
  3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,969
    3,976
    113
  4. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik heb eentje van lief! die heb ik "gekocht" via een kadokaart die ik had gekregen. Ik zou de volle pond (100 euro, 50 in de aanbieding) er niet voor over hebben.

Het is natuurlijk de vraag of je er een mat of kleed wilt leggen. wij willen namelijk ook een hoekje met een stoeltje enzo gaan maken maar een tafeltje en een stoeltje staat niet zo stabiel op een kleedje. Dan moet je er echt een mat gaan leggen.

Ik weet bij wohnwelt Pallen in Duitsland hebben ze heeeeeeel veeeeeeel matten voor op kinderkamers voor niet zo een dure prijzen.

5. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

Jun 14, 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben een autokleed van Ikea, maar weet niet of dat je dat voor je dochter ook leuk vindt! Wij vinden het een heel fijn kleed.

LEKPLATS Speelmat - IKEA

6. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Ik ben er ook mee bezig!
    Ik heb bij de leen bakker, hele leuke en betaalbare speelmatten gezien. Beetje hetzelfde als zo'n automat, maar dan met prinsessen of gewoon met gekleurde bloemen (ben er ook nog niet uit) enz echt voor een meisje!
    Ze zijn ook betaalbaar, weet zo even niet meer precies maar vlgs mij zag ik m toen in de aanbieding voor 12,95 en anders was hij 19,95 zoiets..

Hoop dat je er iets aan hebt!

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij hebben eentje van Ikea, met allemaal dingen erop om mee te spelen ook. Die mag inmiddels weg voor een klein bedragje, dus als je foto en prijs wilt: PB maar even :)

Share This Page