Borstvoeding in het openbaar, is dat nou echt zo schokerend?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door SYRV, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    volgens mij zijn we het er idd allemaal over eens dat (waar het topic eigenlijk over ging) openbaar voeden niet shockerend is, mits het discreet gebeurd en er geen tieten op tafel liggen:p
     
  2. 4days

    4days Niet meer actief

    Wij hadden op de middelbare school uitwisseling, lagen we met ons groepje leerlingen ergens op een strand in Gran Canaria. (ja, dat zijn de uitwisselingen he ;) ) Toen zagen we ineens een blote man lopen, iedereen had zoiets van... :$ Zagen we er toen ineens nog een, en nog een.... Totdat iemand op het idee kwam om het bordje 2 meter bij ons vandaan te lezen.... Ja stond dus duidelijk op dat het een naaktstrand was. :)
     
  3. Alita

    Alita Niet meer actief


    pfffffff hahahaha:D
     
  4. tulip

    tulip Niet meer actief

    haha, mannen!!!
     
  5. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou die vrouw vind ik ook niet normaal. Ik ken gelukkig ook niemand die zo voed en ik heb het echt nog nooit gezien.
    Heel apart dat iemand dat zo doet.

    Wil wel even zeggen dat die mensen niet zelf van te voren te zien krijgen wat er uitgezonden wordt.... ik ken iemand die ook bij RTL4 mee gedaan heeft aan een programma, en voor hun was het ook gewoon spannend hoe ze op televisie kwamen... in hun geval hadden was het ook weer net zo gemonteert dat alles net een tikkeltje erger was. Maar een blote borst in beeld bij een tegelboer kunnen ze niet faken lijkt me. :p
     
  6. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Whaha heerlijke verhalen hier! Nee ik ben blij dat ik zulke ook nooit in het wild ben tegen gekomen :p! Hoewel mannen eigenlijk nooit in het wild, vrouwen weleens op vakantie aan het strand/zwembad met de bovenkant onbedekt. Ga er niet naar staren maar eigenlijk heb ik er geen last van verder ook.

    Even nog over dat programma, ik denk idd toch wel dat ze het zelf van te voren gezien hebben. Maar als ik zoiets zou doen zou ik even zeggen, doeg tegelboer, dag helpende buren, ajuu cameraploeg, ik ben even de kleine voeden! Ipv gewoon hoppakee tiet eruit en lurken maar wie er ook bij is.

    Vind het gewoon geen net gedrag om het bij een tegelboer en weet ik het wat voor boeren nog meer zo te doen!

    @ Tullip ik heb je boer gejat :D!
     
  7. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Ik ga niet die hele herhaalde uitzending bekijken, heeft iemand een idee waar het ongeveer was, op hoeveel minuten? Ben nu wel benieuwd hoe het eruit zag allemaal en wat ik daar dan van vind.
     
  8. Polletjepiek

    Polletjepiek Niet meer actief

    er is nu een herhaling op rtl4
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief


    in het midden .....en het einde
     
  10. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Op de 25 minuten loopt ze net de tegelwinkel in en binnen diezelfde minuut is het :D.
     
  11. tulip

    tulip Niet meer actief

    haha, ben erg benieuwd wat jij er dan allemaal van vind. Toen ik het gister zag kon ik het toch echt even niet laten om het even in dit topic te melden.
     
  12. tulip

    tulip Niet meer actief

    moet ook eerlijk bekennen, dat ik meteen dacht, zou ze ook op zp zitten en wie zou het zijn, gna gna:)
     
  13. adi

    adi Niet meer actief

    Ik heb ook alleen kleine stukken gezien, ik vond het gesprek op het eind ook grappig.

    Zegt Martijn tegen die man: 'jouw vrouw heeft wel vaak haar borsten getoond aan vreemde mannen terwijl jij er niet bij was (met een knipoog natuurlijk)'
    Zegt die man: 'ja, we hebben het er thuis over gehad' :)
     
  14. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Yukl!:D
     
  15. adi

    adi Niet meer actief

    hahahaha, ik zat ook te denken. Wie is hier net bevallen?

    Ik vind dat die vrouw overigens super actief is als je bedenkt dat ze 3 weken geleden is bevallen. En ze rijdt met de kinderwagen en een babytje van 3 weken gewoon overal heen.
    Hup, in het huis waar de sloopwerk net aan de gang is;
    Hup, de hele dag bouwwinkels afgaan enz.

    Echt een knappe kraamvrouw :)
     
  16. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Oke, ik heb nu gezien:

    1e x bv in haar eigen huis, je zag 1 sec, tepel, aannemer stond verderop en was geen uitgemolken (hoe leuk) close-up opname.

    2e x bv was bij de badkamerboer en zag je haar niet aanleggen.

    Wel apart type met het 'jemig', 'heftig man' etc. En dat ze dat kastje bewust incompleet verkocht, vond ik ook niet kies!
     
  17. tulip

    tulip Niet meer actief

    ja, toen ik de naam van het ventje hoorde dacht ik ook meteen aan haar. Maar wist dat ze inmiddels al gestopt is met bv en ze woont aan de andere kant van het land.
     
  18. tulip

    tulip Niet meer actief

    van die tegels komt nog. Weet je dat ik dat met dat kastje helemaal niet gevolgd heb gister, ik vind het ook nogal wat om dat op tv ook te laten zien hoe je iemand belazert.
     
  19. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Ik heb een leuker idee van Yukl, dat was ook een garpje alleen vanwege die naam.

    Zoon wordt wakker, shit! Ik wacht op de tepels bij de tegels!:D
     
  20. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee dat zag je op televisie niet, maar is wel gebeurd daar terwijl ze blijkbaar met die tegelboer aan het praten was. Vind dat gewoon niet iets wat netjes is om te doen, terwijl je met zo iemand aan het praten bent.

    Bedoel zeg dan even ik moet heel even voeden vind u het goed als we er zometeen verder over praten. Gaat die beste man maar even een kop koffie drinken of iemand anders helpen.

    En haha, idd stel ze zit hier op zp en leest dit :p whaha! Oeps! Of oeps? Of sorry? Neuh eigelijk niet, want wat ik erover geschreven heb is niks anders als hoe ik er tegenaan kijk.
     

Deel Deze Pagina