Borstvoeding in het openbaar, is dat nou echt zo schokerend?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door SYRV, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

    tulip Niet meer actief

    hanneke, idd ik vind het ook niet zo gek dat het op tv komt, helemaal niet. Maar meer het feit dat je zo zit bij al je afspraken en gesprekken met vreemden.
     
  2. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Ohw, was dat het? Ja, kind liet los en ze deed nogal nonchalant dr borst terug in dr bloesje, maar ik vind het gewoon een heel raar mens, niet alleen met haar voedgedrag hoor. Ik vind dat je gewoon rustig je baby van 3 weken moet aanleggen, heb het idee dat zij niet goed weet wanneer haar baby honger heeft en dat ventje maar steeds aanlegt. En dat doe je ook niet in een stoffige ijskoude bouwput, krijg er de kriebels van!
    Ik heb zo'n schoonzus, die ook steeds met dr borst bloot zat in de hoop dat haar kind een slokje zou nemen.

    Maar hoeveel borst je uiteindelijk zag bij die tepelboer dat vond ik erg meevallen hoor!

    Zet nu de tv uit, vind het een waardeloos programma.
     
  3. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Dat dat niet mijn stiel is moge na 2 jaar duidelijk zijn! Vind dat ook not-done, die meid heeft daar echt schijt aan zo te zien.
    Maar over de hoeveelheid borst in beeld viel ik niet.;)
     
  4. tulip

    tulip Niet meer actief

    daar heb je ook helemaal gelijk in.
     
  5. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Precies! Dat bedoelde ik dus ook! Zoveel tiet zag je in principe niet, maar gewoon dat je het doet op zulke momenten? Tja das heel gemakkelijk dat snap ik gewoon niet.

    Verder zou het mij een zorg wezen natuurlijk, want zie ook weleens mensen in pyama's in de AH lopen waarin ik thuis nog niet gezien zou willen worden! Of afgelopen zomer toen we langs een school reden, daar stond een niet al te dunne jonge dame (ouder als 23 zal ik dr niet geven), zonder bh in een spagettihemdje en een broek waar dr buik in blubberde. Denk tja, zo zou ik ook echt niet daar gezien willen worden. Doe dan even iets fatsoenlijks aan of iig een BH zodat je borsten niet ergens bij je navel hangen. En toch zijn er dus zat mensen die dat doen, die dat wel gewoon vinden, of zich mss nergens wat van aantrekken? Weet het niet, want dit is natuurlijk wel iets heel anders als voeden, maar valt wel onder 'gedrag' dat je vertoond.

    Zoals die mw op tv het mss heel gewoon vind dat zij kan voeden, met wie ze ook in gesprek is of een afspraak heeft.
     
  6. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee idd dat wat je op tv zag vond ik niet schokkend oid hoor :p! Maar ik ging eignelijk dus meteen denken aan dat zij daar dus zat tegenover die man en dat dat natuurlijk langer heeft geduurd dan die ene minuut die je op tv zag.
     
  7. 4days

    4days Niet meer actief

    Ohw ze zat daar te voeden? Ik meende even begrepen te hebben dat ze daar bij een tegelboer ging zitten kolven midden in een gesprek, dat zou pas shocking zijn geweest! :D
     
  8. adi

    adi Niet meer actief


    hahahaha, dat zou wat zijn geweest :D
     
  9. adi

    adi Niet meer actief

    Ik zat inderdaad ook meer te denken aan de situatie ter plaatse. En aan die baby midden op de bouwterrein. Overigens heeft de verbouwing een half jaar geduurd, ik kan uit de uitzending niet opmaken hoe oud het kindje was in welke scene.
     
  10. tulip

    tulip Niet meer actief

    nee zo erg was het nu ook weer niet.
     
  11. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb niet het hele programma gezien, maar had eigenlijk geen idee hoe oud die baby was ofzo bij die tegelboer.

    Ook het voeden op de bouwplaats heb ik gemist, maar zou niet mijn eerste keus zijn :)!



    Zo en nu ga ik maar weer eens heel beschaafd en niet in het wild, niet bij de telelboer, niet op de bouwplaats, maar gewoon boven op onze slaapkamer onze kleine grote meid een slok te drinken geven :p!

    Liefs Hanneke!
     
  12. adi

    adi Niet meer actief

    Veel plezier!!!
     
  13. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Eenmaal aan de borst zie je toch niks als je discreet voedt! En toen de baby losliet deed ze toch haar bloesje terug. Ze had er niet zo'n haast mee nee, maar dit was echt geen gevalletje van "tieten op tafel flikkeren" hoor, verre van!
     
  14. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vond toch dat je best wel wat borst zag hoor. Maargoed ik ben sowieso niet zo showerig met mijn borsten. Het kindje bedekte de tepel, de rest zag je wel als ze hem zo boven haar truitje uit floepte.
     
  15. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Da's niet zo moeilijk he? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?;)
     
  16. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Ik denk ook dat die man er compleet opgewonden van raakte.;)

    Als je borstvoeding geeft, zie je een stukje borst ja, niet zo preuts allemaal zeg!;)
     
  17. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee zo bedoelde ik het niet hoor. Ik zou gewoon zo niet op televisie willen. ;)
     
  18. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Ammenooitnie, pfieuw!:p

    Heel Ned. heeft haar nu zo gezien. Knap als je daar mee om kunt gaan!
     
  19. adi

    adi Niet meer actief

    Tja, ze gaf er niks om om voor heel de Nederland te laten zien dat ze iemand oplicht via Marktplaats :p
     
  20. tulip

    tulip Niet meer actief

    idd, dat was misschien nog wel schokkender, toch wel een apart figuur, met dr: "ja, ja ja".
     

Deel Deze Pagina