Borstvoeding in het openbaar, is dat nou echt zo schokerend?

Discussion in 'Borstvoeding' started by SYRV, Apr 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ochja, dat is waar ook.... ze is gewoon wel heel erg, apart...

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik vond haar erg irritant! Hem trouwens ook. Mij een beetje te arrogant (blijkt ook wel als je je huis op 340 schat en het komt op 322 uit...). Ik zag op het laatst dat hele huis nog even: ik vond het koud en zakelijk, een weerspiegeling van hunzelf denk ik.

Wij hebben ook een jaren-30 huis met alle oude stijlelementen erin, oude keuken, warme kleuren. Dit was ingericht als een strak nieuwbouwhuis. Waarom koop je dan zoiets, denk ik dan.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb 8 jaar geleden meegedaan aan Beschuit met Muisjes. Maar één van mijn voorwaarden was dat ik alleen toestemming gaf voor uitzending als ik de uiteindelijke montage eerst te zien kreeg.
    Onder die RTL$ voorwaarden zou ik zelf nooit meewerken aan een programma.

4. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

Mar 3, 2009
    299
    0
    0
    #444 lieve sophie, Apr 15, 2011
    Last edited: Apr 15, 2011
    Nou gelukkig is iedereen het er over eens dat bv in het openbaar mag mits discreet. En inderdaad via mail,sms en dit soort berichten komen dingen altijd anders over.

Ik heb bouwval gezocht ook gezien en moest ook gelijk aan dit topic denken:D Vond het ook nogal een apart stel. hoeveelheid bloot vond ik ook niet schokkend maar wel dat ze het overal deed. Ook onhygienisch vond ik!

5. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik vond het eigenlijk wel stoer :) Toen mijn baby 3 weken was dronk hij een goede 8x per dag, was ook bij iedere kik aanleggen. Doekie erover en drinken maar!

6. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoezo onhygienisch?

7. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb het betreffende programma maar eens nagezien (lang leve internet :D). Wat een verschrikkelijk vent die presentator, maar goed daar ging de discussie niet over.

Ik vond de hoeveelheid bloot helemaal niet aanstootgevend, wel het commentaar dat steeds werd gegeven: plat en ordinair.

Overigens zou ik het gesprek met een aannemer of keukenboer even stop zetten en dan mn kind gaan voeden. Maar dat je af een toe een borst ziet, tja. Ach. Ik snap heus wel dat je daar niet op zit te wachten maar ik zou zelf denken: tja dat babytje moet toch drinken en het dus niet erg vinden: het is 'zinvol' bloot :).

Wat ik trouwens wel aanstootgevend vind, is de manier waarop ze die koper van de badkamer hebben belazerd!

8. adi

adi Niet meer actief

Een pasgeboren baby midden in een slopende bouwval vind ik ook onhygienisch. En kolven in datzelfde bouwval vind ik al helemaal niet hygienisch.

9. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

Mar 3, 2009
    299
    0
    0
    Bedankt voor mijn uitleg;):D Dat vind ik dus ook. Alles is toch stoffig en vies lijkt mij.

10. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm ... tja. Ze legt m toch niet op de grond? Denk niet dat het zo'n big deal is.

Dit gezegd hebbende. Ik zou niet eens verhuizen rondom de geboorte van mijn kind, laat staan verbouwen, laat staan dat ik met mn kind in een 'bouwval' zou komen ;). Volgens mij was dr baby toen nog 3 weken oud. Ik zou dan mn buitentijd beperken tot een ommetje :D

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ach tuurlijk wel: dat stof, dat vuil, die kou (het vroor!), die herrie, dat doe je je baby toch niet aan!

12. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

Mar 3, 2009
    299
    0
    0
    Nou dat vind ik ook hoor!!. Arme kind was net drie weken oud dat is toch geen omgeving voor een baby. Denk ik bij mezelf had dat wat beter gepland;). Vind het ook zonde van je kraamtijd zo een verbouwing. Ben misschien wat sentimenteel aangelegd ofzo maar ik vind dat gewoon een bijzondere periode die je denk ik wel beter kan invullen ipv een verbouwing.

13. Alita

Alita Niet meer actief

hmm vindt ik wel meevallen...neem aan dat het kind er niet de hele dag is;)..

Share This Page