Borstvoeding in het openbaar, is dat nou echt zo schokerend?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door SYRV, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    de eerst volgende keer als ik een vrouw haar kind zie voeden zal ik naar haar toe lopen en zeggen dat ik het top vind dat ze in het openbaar voed!!!!!!
     
  2. tulip

    tulip Niet meer actief

    nee precies ik ook niet. Daarom vind ik het allebei niks.
     
  3. adi

    adi Niet meer actief

    Ik heb niet de hele topic gelezen, is vast een hele discussie.

    MAAR, ben jij nu niet heel erg zelf aan het bedenken wat die vrouw wel of niet dacht? Je hebt toch niet met haar gesproken? Hoe weet ze dat ze afkeurend/ geshokeerd of wat dan ook was?
    Tenzij je haar kent, is het niet altijd makkelijk om bepaalde gedrag van totaal vreemde mensen te interpreteren.

    Misschien was ze wel verbaasd, wilde ze gewoon even kijken hoe een baby drinkt bij mama, had ze het erover met haar vriendin enz.
    Waarom zo negatief denken meteen?
     
  4. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    haha ik wilde het zelf niet zeggen voordat er weer een nieuwe discussie ontstaat...:p maar idd......
     
  5. Yukl

    Yukl Niet meer actief

    Ja haha, daar kwam ik ook net achter :D Oeps ;) Maar daar zou ik geen moeite mee hebben.
     
  6. YenD

    YenD VIP lid

    31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    brrr hou op, krijg er beelden bij...:$
     
  7. tulip

    tulip Niet meer actief

    nou, in 1 van mijn situaties zat ik bij de hema wat te eten en te drinken en de moeder zat recht tegenover mij, ik vind het wat onzinnig dat ik continue naar links of recht moet gaan zitten kijken omdat zij niet discreet kan voeden.
     
  8. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Haar ogen vielen bijna uit haar oogkassen...:$ <----- zo ongeveer..!:D Vervolgens schudde ze op een afkeurende manier met haar hoofd. Maar blijkbaar vond ze het wel interessant genoeg om ongeveer 10 keer naar voren te leunen om alles goed te kunnen zien. Nee dit was echt niet een vorm van op een positieve manier onder de indruk zijn..:D
     
  9. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik heb er ook totaal geen moeite mee, je wordt op tv doodgegooid met blote reclames, dus waarom zou een beetje functioneel bloot niet mogen?
    Kijk als je nou met je tieten loopt rond te zwieren en iedereen het kan zien vind ik t wat anders, maar zolang t discreet gedaan wordt, prima!

    Er zijn tegenwoordig toch een soort draagdoekachtige dingen die je kunt gebruiken zodat andere mensen je borst niet zien?
    Ik zou daar denk ik voor gaan. geeft jezelf dan toch meer rust.

    Als ik in de Mac zou zitten eten kijk ik liever naar een borst van een moeder die aan het voeden is, dan naar een dik smakkend vies persoon.

    DAAR verlies ik juist mijn eetlust van hahaha brrr
     
  10. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ik vind zoiets absoluut niet schokkend....
     
  11. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik begrijp je punt, en ben normaal ook helemaal niet van het direct oordelen of iets dergelijks. Maar ik mag wel van mezelf zeggen dat ik tot op een zekere hoogte mensenkennis heb, en dat de manier van doen van deze vrouw echt duidelijk afkeurend was. Als ze niet met grote ogen had gekeken, en niet afkeurend haar hoofd had geschud, had ik ook absoluut niet gedacht dat ze het schokerend vond. Maar de manier waarop ze deed was echt niet positief bedoeld.
     
  12. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48

    hahahahaha...Ik ook niet eigelijk...Er lopen toch af en toe figuren rond:D:p
     
  13. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik zat er trouwens nog aan te denken om haar op een vriendelijke manier te vragen of ze er misschien problemen mee had dat mijn vriendin haar zoontje aan het voeden was. Maar goed, stel dat ze had gezegd dat ze daar een probleem mee had? Dan had ik dat niet voor haar kunnen en willen oplossen. En daarbij komt ook nog dat we een gezellig dagje uit hadden gepland en ik geen zin had in discussie's of een vervelende situatie.
     
  14. adi

    adi Niet meer actief

    Door deze site ben ik de laatste tijd wat bewuster aan het letten op eventuele voedende moeders in het openbaar (nee ik ben niet aan het gluren hahaha)...
    Maar misschien ligt het aan mij, maar ik kom nooit een tegen!

    Want hier las ik echt verhalen van vrouwen die midden in de supermarkt de baby 'aan de borst slingeren' enz. en was ik echt benieuwd naar hoe je dan loopt te winkelen. Maar ik heb dat geluk nou nooit ;)
     
  15. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Nee hoor, totaal niet shockerend, mits de moeder het wel discreet doet. Heb zelf ook wel eens in het openbaar moeten voeden maar kon baby+tiet dan heel handig verbergen achter mijn "hooter-hider" die ik in de UK had gekocht. :D Ideaal ding. :)
     
  16. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    loooooooooooool, :D:D
     
  17. tulip

    tulip Niet meer actief

    je watte?????:D

    adi, ik kom ze ook niet in de super tegen, maar wij eten nogal eens wat in de stad en ik heb blijkbaar altijd "het geluk". Misschien trek ik het aan ofzo.;)
     
  18. rebekka84

    rebekka84 Fanatiek lid

    27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    mee eens!
     
  19. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Het opvallende vond ik trouwens dat deze vrouw van ik schat in de 30 zo geschokkeerd was, terwijl de opgeschoten pubers naast ons het geen moer leek te interesseren;)! Had het eerder andersom verwacht!
     
  20. mamamuts

    mamamuts Niet meer actief

    Ok, das wel duidelijk dan. Helaas heb je altijd van die figuren ertussen zitten, zal nooit anders worden ben ik bang.;)
     

Deel Deze Pagina