Borstvoeding in het openbaar, is dat nou echt zo schokerend?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door SYRV, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jaaaa daaaaag ik ga zo een ding niet aanschaffen omdat een ander mijn tiet niet wil zien?
    Bekijk het maar, ik voed lekker ook in het openbaar en ook niet altijd superdiscreet (niet open en bloot maar ik ga niet krampachtig alles weg zitten werken hoor).
    Ik zit ook niet te wachten op alle blote navels van 12 jarigen... maar die trekken zich ook niks van mij aan...
     
  2. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Zie bebeaulait.com. :D;)
     
  3. mamaSuusenTessa

    mamaSuusenTessa Bekend lid

    8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Ik heb nooit bv gegeven in het openbaar.Vind het zelf ook niet echt prettig om te zien trouwens als een ander het wel doet.
    Kan het niet gewoon op een andere plek?Of een flesje meenemen(dus ja van te voren kolven)?
    Ik ze me al zitten bij de mac hahah en de meiden vragen wat die baby met die borst aan het doen.
    Denk dus dat ik de enige gelijkgestemde ben met tullip.
     
  4. tulip

    tulip Niet meer actief

    haha dank, gebeurt mij helaas vaker.;):D
     
  5. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wat voor plek zou dat dan moeten zijn Mamasuusentessa?

    Overigens heeft niet iedereen een kolf en niet iedere baby drinkt uit een flesje.
     
  6. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Op welke andere plek dan? Overal waar je heen gaat zullen mensen zijn die zich eraan kunnen storen. Of moet je dan maar snel in een steegje gaan staan, of je in de bosjes verstoppen omdat iemand je anders kan zien en dit als niet prettig KAN ervaren?
    En kolven is niet altijd een optie weet ik uit ervaring. Ik kon uren zitten kolven maar dat werkte bij mij echt niet hoor. Heb dus nu ook een s****t hekel aan kolven:p
     
  7. tulip

    tulip Niet meer actief

    wat een leuke dingen ook zeg. Al die dessins. Ik had er echt nog nooit van gehoord.

    Dit was echt iets voor mn vriendin geweest, die is ook nogal van het preutse en ging daarom weinig weg met baby omdat zij het zelf niet zag zitten dat anderen haar borsten zagen. Maar met dit was het wel een uitkomst geweest.
     
  8. Linda86

    Linda86 VIP lid

    WAT? Bv in 't openbaar? Schandalig! Dat doe je toch niet?
     
  9. lovelyengeltje

    lovelyengeltje Fanatiek lid

    8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    precies
    en borstvoeding geef je meestal op verzoek.
    dus kunt niet "plannen" wanneer je kleine dorst heeft
     
  10. mamaSuusenTessa

    mamaSuusenTessa Bekend lid

    8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Ik ga niet eens nadenken aan wat voor plek dan,ik zit niet met een voedingsprobleem.Maar verder moet iedereen lekker doen wat ze zelf willen natuurlijk.Wil alleen duidelijk maken dat ik niet iemand ben die zegt het geweldig te vinden als een moeder bv in het openbaar geeft.
     
  11. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    :D..
     
  12. meisje26

    meisje26 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    nou das toch heel normaal, ik snap sommige mensen echt niet hoor. ik heb ook wel eens in de la place zitten voeden.
     
  13. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    naja oke dan.. blijkbaar geen tips dus.
     
  14. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik verplaats deze naar borstvoeding.
     
  15. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    *bibber* Het zou verboden moeten worden:p
    Misschien is er nog ergens een overijverige ambtenaar van de Kinderbescherming/jeugdzorg die zijn/haar onverdeelde aandacht hieraan wil schenken ipv aan 12-jarigen die tijdens een schoolreisje bevallen :x
     
  16. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mee eens...Voedende moeders moeten maar met hun baby in een pleehokje gaan zitten!









    ;)
     
  17. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ja zo denken we er allemaal anders over, ik begrijp je standpunt hoor.
    Persoonlijk zou ik wel zo'n doek aanschaffen omdat ik het voor mezelf een prettig idee vind, privacy en andere mensen 'belast' je er niet mee.
     
  18. novmama

    novmama Fanatiek lid

    6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik voed ook overal maar heb niets "bloot" hangen ;)... 1 shirt omhoog ander naar beneden nog een hydrofiele doek erover en je ziet niets ...
     
  19. guppekop

    guppekop VIP lid

    28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik vind een baby die gevoed word minder schokkend dan de blote t**tenreclame etc hoor! ennuh...sommige vrouwen kleden zich zo dat je zelfs tijdens het borstvoeden nog discreter bent:D
     
  20. Yukl

    Yukl Niet meer actief

    Waarom is dit topic nou weer naar borstvoeding verplaatst? Zodat vooral borstvoedende moeders een mening kunnen geven? ;)

    (Ik snap feitelijk wel waarom, maar vind het gewoon niet zo handig)
     

Deel Deze Pagina